Agurk Skrevet 26. oktober 2021 #3621 Skrevet 26. oktober 2021 Pålur skrev (45 minutter siden): Hvem i alledager har kapasitet/tid eller ork til å se gjennom timesvis med snapper? Hun har jo tatt fullstendig av. Skremmende manisk adferd (tips til ny diagnose by the way)! Dette blir nok slettet som spekulasjoner, men hvis jeg ikke husker feil var moren til Stine bipolar. Bipolar lidelse er svært arvelig. Kilde: https://www.fhi.no/fp/psykiskhelse/psykiskelidelser/om-bipolar-lidelse-schizofreni-og-personlighetsforstyrrelser/ 3
SnippSnappSnute2 Skrevet 26. oktober 2021 #3622 Skrevet 26. oktober 2021 Gjenferdet skrev (4 timer siden): Takk. ❤️ Jeg har noe på gang, men sakene er helt ekstremt umulige. Jeg har vært maks uheldig. To av gjerningspersonene er ikke å finne. Den ene er ikke registrert i Norge, og den andre vet jeg ikke hvem er. (Ukjent overgriper, som selvfølgelig ligger under taushetsplikt siden det skjedde på sykehus). Siste sak er så kompleks at det er mange hensyn som må veies, men vi jobber med saken. Poenget var at jeg skjønner at det føles urettferdig å måtte betale for rettferdighet, men man må nesten bare forholde seg til virkeligheten, uansett hvor urettferdig det er. Enten om man må betale for å kjøre sak, eller anmelde og at alt blir henlagt. Like urettferdig, men man får ikke gjort noe med det. Dessverre. ❤ kjenner jeg får så vondt av deg.
Silva Pluvialis Skrevet 26. oktober 2021 #3623 Skrevet 26. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (1 minutt siden): ❤ kjenner jeg får så vondt av deg. ❤️ 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 26. oktober 2021 #3624 Skrevet 26. oktober 2021 Frøken_ida skrev (3 timer siden): Jeg har innimellom blitt veldig usaklig i denne tråden her. Har rett og slett vært så provosert at jeg har skrevet uten å tenke meg om først. Kjenner henne fra vi var unge, og har vært vitne til mye av det stygge hun har gjort mot folk, hvordan hun har brukt folk som dørmatte til egen fordel. Når hun da skulle håve inn penger på spleis, så visste jeg hvilken retning det ville ta, det gjorde meg bare enda mer provosert. Dere ser det jo med egne øyne. Hun kaster penger rundt, som folk ga henne i god tro på at de skulle gå direkte til advokatregninger. Det blir jo ikke noe penger til overs.... Det med spleisen skal jeg finne ut av, men jeg avventer litt til vi eventuelt får se bevis. Men, det hjelper egentlig ikke, for med hennes forbruk så kunne hun spart opp summen hun fikk på spleis i løpet av 6 måneder. Men jeg skal ikke bare knipse bilde av døra på politistasjonen da, jeg skal se om jeg får til sånn at folk får pengene tilbake. Jeg tror på karma, selv om ventetiden er lang noen ganger. 😊 Karma💙. Ærlighet varer lengst. Sannheten kommer alltid frem. Alltid. Jeg tenker mange har følt på mye her. Og det kan dessverre se ut som med god grunn. 13
Hilde444 Skrevet 26. oktober 2021 #3625 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg har nylig begynt å følge dama, hun legger jo ut flere hundre(!) snapper om dagen?🙈😅 Filmer jo hele hverdagen fra morgen til kveld? Har hun ikke barn som heller burde fått den oppmerksomheten?🙈 21
Malleli89 Skrevet 26. oktober 2021 #3626 Skrevet 26. oktober 2021 Hilde444 skrev (1 minutt siden): Jeg har nylig begynt å følge dama, hun legger jo ut flere hundre(!) snapper om dagen?🙈😅 Filmer jo hele hverdagen fra morgen til kveld? Har hun ikke barn som heller burde fått den oppmerksomheten?🙈 Jeg skulle akkurat til å kommentere det samme! Jeg har hatt 2 dager fri, bare vært hjemme men allikevel har jeg ikke kommet igjennom alle snappene hennes… Det er heeeelt vilt hvor mye hun snapper!😅 Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig.. For det ér virkelig MYE.. 😅 11
Anneisabell Skrevet 26. oktober 2021 #3627 Skrevet 26. oktober 2021 Hilde444 skrev (2 minutter siden): Jeg har nylig begynt å følge dama, hun legger jo ut flere hundre(!) snapper om dagen?🙈😅 Filmer jo hele hverdagen fra morgen til kveld? Har hun ikke barn som heller burde fått den oppmerksomheten?🙈 Jo det har hun. Men i følge henne selv er det bare en liten brøkdel av hverdagen sin hun deler. Da lurer jeg på hvor mange flere timer hun har i døgnet enn den vanlige døende🤔 17
Anneisabell Skrevet 26. oktober 2021 #3628 Skrevet 26. oktober 2021 Hvorfor kan hun ikke bare ta bestillinger på insta ? Må da være mye lettere enn på snap? 3
Frøken_ida Skrevet 26. oktober 2021 #3629 Skrevet 26. oktober 2021 Hilde444 skrev (12 minutter siden): Jeg har nylig begynt å følge dama, hun legger jo ut flere hundre(!) snapper om dagen?🙈😅 Filmer jo hele hverdagen fra morgen til kveld? Har hun ikke barn som heller burde fått den oppmerksomheten?🙈 Oppmerksomhet blir en form for rus tror jeg. 11
Malleli89 Skrevet 26. oktober 2021 #3630 Skrevet 26. oktober 2021 «Folk snakker mye dritt der ute, men det er jo ikke mitt problem, det preller av meg…» 😅 Dritt å dritt fru blom, det er vel ikke så mye dritt! Men når man ikke evner å ta kritikk og ikke ser selv hvor mye tullete det er, så er det jo klart det blir dritt i din verden, Stine! Å at folk prater er jaggu meg ikke rart… Jeg er bombe sikker på at hu er her inne å leser, men ingenting av den kritikken eller det som blir spekulert i blir nevnt eller gjort noe med, å man kan jo ikke spørre heller, blant annet spleis! HVORFOR viser hun ikke at pengene har gått til advokat?? Jeg skjønner ikke… 19
Ginevra Skrevet 26. oktober 2021 #3631 Skrevet 26. oktober 2021 Malleli89 skrev (1 minutt siden): «Folk snakker mye dritt der ute, men det er jo ikke mitt problem, det preller av meg…» 😅 Dritt å dritt fru blom, det er vel ikke så mye dritt! Men når man ikke evner å ta kritikk og ikke ser selv hvor mye tullete det er, så er det jo klart det blir dritt i din verden, Stine! Å at folk prater er jaggu meg ikke rart… Jeg er bombe sikker på at hu er her inne å leser, men ingenting av den kritikken eller det som blir spekulert i blir nevnt eller gjort noe med, å man kan jo ikke spørre heller, blant annet spleis! HVORFOR viser hun ikke at pengene har gått til advokat?? Jeg skjønner ikke… Ja, at hun leser her inne, det blir til stadighet bevist ved slike "takketaler" som den hun hadde i kveld. Det føles så påtatt at jeg har ikke ord. 13
Malleli89 Skrevet 26. oktober 2021 #3632 Skrevet 26. oktober 2021 Var det Janniche som snakka shit om hu på joviale eller??😅🙈 Høres litt sånn ut..?
Alma87 Skrevet 26. oktober 2021 #3633 Skrevet 26. oktober 2021 Ginevra skrev (29 minutter siden): Ja, at hun leser her inne, det blir til stadighet bevist ved slike "takketaler" som den hun hadde i kveld. Det føles så påtatt at jeg har ikke ord. Enig🙏🏼 Tenkte akkurat det samme da hun sa « noen av de påstår at de kjenner meg « så lo hun av det.. ble jo nevnt her igrå/dag at noen kjente henne fra før🙈 busted 5
Blåmuggost Skrevet 26. oktober 2021 #3634 Skrevet 26. oktober 2021 I dag da hun ramset opp diagnosene sine, så har hun visst ikke Cluster hodepine eller OCD lenger. Var bare fire i dag. Har vært oppi det dobbelte før 😂 Ikke så greit å huske alle løgnene sine, og nok et bevis på at hun leser her inne 16
Gjest Chroma Skrevet 26. oktober 2021 #3635 Skrevet 26. oktober 2021 Blåmuggost skrev (13 minutter siden): I dag da hun ramset opp diagnosene sine, så har hun visst ikke Cluster hodepine eller OCD lenger. Var bare fire i dag. Har vært oppi det dobbelte før 😂 Ikke så greit å huske alle løgnene sine, og nok et bevis på at hun leser her inne Hun nevnte migrene såvidt, men ikke cluster.
Alisha* Skrevet 26. oktober 2021 #3636 Skrevet 26. oktober 2021 Anneisabell skrev (1 time siden): Jo det har hun. Men i følge henne selv er det bare en liten brøkdel av hverdagen sin hun deler. Da lurer jeg på hvor mange flere timer hun har i døgnet enn den vanlige døende🤔 Idag har hun jo tatt helt av... Ekstremt mye på hjertet ~ og det meste helt uinteressant. For min del svitsjer jeg fort forbi. Siden mannen er hennes store kjærlighet, burde hun viet litt tid til han kanskje. 🙈 20
Blåmuggost Skrevet 26. oktober 2021 #3637 Skrevet 26. oktober 2021 Murstein skrev (2 minutter siden): Idag har hun jo tatt helt av... Ekstremt mye på hjertet ~ og det meste helt uinteressant. For min del svitsjer jeg fort forbi. Siden mannen er hennes store kjærlighet, burde hun viet litt tid til han kanskje. 🙈 Hun sier at hun ikke har noe på hjertet og vi snakkes senere. Likevel kommer det snap på snap om bla bla bla. Helt uinteressant å høre på, og gjentagelser om alt i ett sett 16
Ginevra Skrevet 26. oktober 2021 #3638 Skrevet 26. oktober 2021 Blåmuggost skrev (10 minutter siden): Hun sier at hun ikke har noe på hjertet og vi snakkes senere. Likevel kommer det snap på snap om bla bla bla. Helt uinteressant å høre på, og gjentagelser om alt i ett sett Ja, det er mer repriser hos henne enn det er på tv om sommeren. 8
FrkZ Skrevet 26. oktober 2021 #3639 Skrevet 26. oktober 2021 Murstein skrev (10 minutter siden): Idag har hun jo tatt helt av... Ekstremt mye på hjertet ~ og det meste helt uinteressant. For min del svitsjer jeg fort forbi. Siden mannen er hennes store kjærlighet, burde hun viet litt tid til han kanskje. 🙈 Ja, stakkars mann🙈Han får ikke mye oppmerksomhet og «Kos» tror jeg. Virker som han er der mest for trygghet, praktisk formål og status. Virker som en god, uselvisk og omsorgsfull mann. Hun har gjort ett kupp der🌟 Snakker om at hun av og til har lyst å kutte ut snap og some. Tror hun er for avhengig av positiv Feedback, selge ting og tang og vise seg frem, til å slutte med det. Lurer på hvor mye penger hun har fått i kassa totalt, med spleis, salg av billige smykker, og diverse samarbeid+++ Slutter kanskje den dagen da alle får øyne og øre opp, og skjønner hva hun driver med, og hun får flere og flere spørsmål som hun ikke liker. Da har hun vel blokkert hele lista si, så det ikke er noen igjen.. 9
Veranda Skrevet 26. oktober 2021 #3640 Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Om Stine har tegnet innboforsikring, så dekker forsikringsselskapet rettshjelp opp til en viss sum. (Og det vil jeg tro de aller fleste har tegnet) Summen vil variere fra selskap til selskap! Det gjelder uansett sak. En oppdatering på spleis burde vert på sinn plass! 🙂 Endret 26. oktober 2021 av Veranda 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå