Frøken_ida Skrevet 26. oktober 2021 #3561 Skrevet 26. oktober 2021 Frøken_fjong1 skrev (24 minutter siden): Må innrømme at jeg fikk litt hakeslepp når jeg igjen hørte henne være nedlatende mot de som har stilt spørsmål til henne. Denne gangen om strikkekoppen. Altså for en måte å svare på.😳 Og har hun virkelig så dårlig kontroll over seg selv at hun blir irritert når hun har vært på butikken og handlet mer enn det hun skulle ha? Eller? Jeg skjønner ikke greien hennes. Føler nesten det er litt sånn snik skryt på: se hva jeg har råd til å kjøpe HVER ENESTE dag, mens dere betaler for advokaten min. Igjen, et hån mot de som støttet spleis. 🙁 5
Syrinia Skrevet 26. oktober 2021 #3562 Skrevet 26. oktober 2021 Alle de energidrikkene i kjøleskapet😮 Det er ikke billig! Glad jeg ikke har gitt noe til spleisen. 18
Frøken_ida Skrevet 26. oktober 2021 #3563 Skrevet 26. oktober 2021 Syrinia skrev (3 minutter siden): Alle de energidrikkene i kjøleskapet😮 Det er ikke billig! Glad jeg ikke har gitt noe til spleisen. Galskap.. 10
Ville91 Skrevet 26. oktober 2021 #3564 Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Jeg følger henne ikke fast, men er innom å titter av og til. (Mest pga de søte kattene!) Det som slår meg er hvor mye hun snapper, jeg har aldri sett noen snappe like mye som henne, skjønner ikke hvordan hun har tid til noe annet 🙈 Endret 26. oktober 2021 av Ville91 Endret ord 9
Nussepus Skrevet 26. oktober 2021 #3565 Skrevet 26. oktober 2021 Gjorde de narr av Stine på joviale?? 1
Babyblue69 Skrevet 26. oktober 2021 #3566 Skrevet 26. oktober 2021 Syrinia skrev (23 minutter siden): Alle de energidrikkene i kjøleskapet😮 Det er ikke billig! Glad jeg ikke har gitt noe til spleisen. Jeg tror ikke Stine ser selv, eller ønsker å se at hun setter seg selv i et dårlig lys dessverre. Jeg tror rett og slett at det ikke stikker så dypt at hun handler ukontrollert når hun viser frem alt hun har handlet. Det er trist å se hvor ukritisk hun er. Det var lurt av deg å ikke gi til spleis. Vi som har gitt til spleis har bidratt til at hun kan fortsette med ukritiske innkjøp, i stedet for å spare det hun kan til advokatutgifter. 10
Gjest Polarpuma Skrevet 26. oktober 2021 #3567 Skrevet 26. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, Frøken_fjong1 said: Må innrømme at jeg fikk litt hakeslepp når jeg igjen hørte henne være nedlatende mot de som har stilt spørsmål til henne. Denne gangen om strikkekoppen. Altså for en måte å svare på.😳 Og har hun virkelig så dårlig kontroll over seg selv at hun blir irritert når hun har vært på butikken og handlet mer enn det hun skulle ha? Eller? Jeg skjønner ikke greien hennes. Føler nesten det er litt sånn snik skryt på: se hva jeg har råd til å kjøpe HVER ENESTE dag, mens dere betaler for advokaten min. Det er fordi hun ser ikke noe galt med det. Hun har jo sagt flere ganger at det er urettferdig at HUN skal betale for saken/advokat. Hun er jo uforskyldt i hva som er skjedd i barndommen. Derfor skal andre betale. Som jeg ser det, så utnytter hun snille følgere. Endret 26. oktober 2021 av Polarpuma
Babyblue69 Skrevet 26. oktober 2021 #3568 Skrevet 26. oktober 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Det er fordi hun ser ikke noe galt med det. Hun har jo sagt flere ganger at det er urettferdig at HUN skal betale for saken/advokat. Hun er jo uforskyldt i hva som er skjedd i barndommen. Derfor skal andre betale. Som jeg ser det, så utnytter hun snille følgere. Jeg tror uten at jeg kan påstå dette, at det er her personlighetsforstyrrelsen ligger. Det å ikke forstå eller se at det hun gjør virker krenkende på andre. 10
Syrinia Skrevet 26. oktober 2021 #3569 Skrevet 26. oktober 2021 Nå snakket hun om barnevernssaken igjen. Og ja,de skulle nok tatt henne ut av hjemmet. Men synes faren hennes også burde tenkt på det. Og det ble jo gjort avtaler mellom mor,far og barnevern en del ganger,men så ble det ille igjen. Veldig rart at faren hennes ikke gjorde noe drastisk. Det blir for dumt at han måtte jobbe på sjøen for å beholde huset. Han burde fått jobb på land å kjøpt en leilighet og tatt vare på datteren sin. For hennes del så får en jo håpe det går hennes vei,men jeg tror nok ikke hun vinner saken. 11
FrkZ Skrevet 26. oktober 2021 #3570 Skrevet 26. oktober 2021 Syrinia skrev (19 minutter siden): Nå snakket hun om barnevernssaken igjen. Og ja,de skulle nok tatt henne ut av hjemmet. Men synes faren hennes også burde tenkt på det. Og det ble jo gjort avtaler mellom mor,far og barnevern en del ganger,men så ble det ille igjen. Veldig rart at faren hennes ikke gjorde noe drastisk. Det blir for dumt at han måtte jobbe på sjøen for å beholde huset. Han burde fått jobb på land å kjøpt en leilighet og tatt vare på datteren sin. For hennes del så får en jo håpe det går hennes vei,men jeg tror nok ikke hun vinner saken. Dette reagerer jeg sterkt på også. Og det kan nok ha en innvirkning på utfallet av rettssaken er jeg redd. At far lagde avtaler med barnemor og barnevern på denne måten. 3
Malleli89 Skrevet 26. oktober 2021 #3571 Skrevet 26. oktober 2021 Polarpuma skrev (4 timer siden): Du skal da ikke beklage. Det er hun som skal beklage. Jeg er lei meg for at du måtte erfare Stine på denne måten. Men godt du oppdaget det nå og ikke senere, for hun har ikke fortjent ditt vennskap og din tid. ❤️ Så enig♥️ Det er hun som skal beklage! Å @Gjenferdet har nokk rett.. Det blir nokk flere som avfølger med den oppførselen der.. Trist at noen man føler er ei venninne oppfører seg sånn! Men samtidig er jeg ikke sjokkert.. man så jo hvordan hun snakka om Janniche også! 6
Lillemor1982 Skrevet 26. oktober 2021 #3572 Skrevet 26. oktober 2021 Frøken_fjong1 skrev (2 timer siden): Må innrømme at jeg fikk litt hakeslepp når jeg igjen hørte henne være nedlatende mot de som har stilt spørsmål til henne. Denne gangen om strikkekoppen. Altså for en måte å svare på.😳 Og har hun virkelig så dårlig kontroll over seg selv at hun blir irritert når hun har vært på butikken og handlet mer enn det hun skulle ha? Eller? Jeg skjønner ikke greien hennes. Føler nesten det er litt sånn snik skryt på: se hva jeg har råd til å kjøpe HVER ENESTE dag, mens dere betaler for advokaten min. Motbydelig oppførsel 🤢 Overforbruk fra ende til annen. Nye klær og sko flere ganger i uka, pose på pose med dagligvarer, godis, Monster, garn, planter... you name it. Virkelig et hån mot de som har donert penger 🤢 8
Linye Skrevet 26. oktober 2021 #3573 Skrevet 26. oktober 2021 1 hour ago, Babyblue69 said: Jeg tror ikke Stine ser selv, eller ønsker å se at hun setter seg selv i et dårlig lys dessverre. Jeg tror rett og slett at det ikke stikker så dypt at hun handler ukontrollert når hun viser frem alt hun har handlet. Det er trist å se hvor ukritisk hun er. Det var lurt av deg å ikke gi til spleis. Vi som har gitt til spleis har bidratt til at hun kan fortsette med ukritiske innkjøp, i stedet for å spare det hun kan til advokatutgifter. Helt enig med deg Babyblue69. Som også igjen er årsaken til at jeg lengre opp i tråden skrev at jeg ønsket hun snart får hjelp. Fordi hun skjemmer ut både seg og sine for fullsatt publikum på snap og i området her vi bor, dessverre. Det begynner å bli en stor snakkis og jeg ønsker hun greide å skjerme sine mot dette. Men som du sier, det er nok utrolig vanskelig for henne å se og forstå på egenhånd. 6
Silva Pluvialis Skrevet 26. oktober 2021 #3574 Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Polarpuma skrev (På 26.10.2021 den 11.28): Det er fordi hun ser ikke noe galt med det. Hun har jo sagt flere ganger at det er urettferdig at HUN skal betale for saken/advokat. Hun er jo uforskyldt i hva som er skjedd i barndommen. Derfor skal andre betale. Som jeg ser det, så utnytter hun snille følgere. Akkurat dette er jeg faktisk enig i. Det er urettferdig at de som har opplevd svikt i systemet skal måtte betale for sin egen rettferdighet - men, nå er det slik systemet er foreløpig, og man får ikke gjort noe med det. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 4 1
Gjest Vår2 Skrevet 26. oktober 2021 #3575 Skrevet 26. oktober 2021 Hun bør jo pushe på for å komme i gang med traume behandling og psykolog. Jeg håper at hun betaler denne frisør venninnen som alltid hjelper henne.
Støgga Skrevet 26. oktober 2021 #3576 Skrevet 26. oktober 2021 Da hun snakket om for kort tid siden om at det var urettferdig at hun måtte betale advokat/rettsak selv, så burde hun nevnt hvor heldig hun var som fikk inn så mye penger på spleis og hvor mange somi støttet henne osv. Huff 10
Heahea1 Skrevet 26. oktober 2021 #3577 Skrevet 26. oktober 2021 Ligger flere timer bakpå, får aldri henta meg ned på null me de snappene hennes. Men omg Stine ingen bryr seg om hvor klærne dine er i fra. Sikkert 3 stk som har spurt for flere uker siden også begynner hun midt i noe annet «jakke newyorker. Sjerf hm.» ehm ok? 16
Anneisabell Skrevet 26. oktober 2021 #3578 Skrevet 26. oktober 2021 Heahea1 skrev (4 minutter siden): Ligger flere timer bakpå, får aldri henta meg ned på null me de snappene hennes. Men omg Stine ingen bryr seg om hvor klærne dine er i fra. Sikkert 3 stk som har spurt for flere uker siden også begynner hun midt i noe annet «jakke newyorker. Sjerf hm.» ehm ok? Det blir bare for dumt hvordan hun holder på...hun tror vell hun er den kjendisen. 9
FrkZ Skrevet 26. oktober 2021 #3579 Skrevet 26. oktober 2021 Støgga skrev (6 minutter siden): Da hun snakket om for kort tid siden om at det var urettferdig at hun måtte betale advokat/rettsak selv, så burde hun nevnt hvor heldig hun var som fikk inn så mye penger på spleis og hvor mange somi støttet henne osv. Huff Det synes jeg hun skulle gjort også. Men hun har ikke nevnt den spleisen på lenge, som jeg har hørt iallefall. Nysgjerrig på hvor mye penger det er igjen av den spleisen. Og om hun kun bruker det til saken sin, og ikke slt annet. Hun skulle jo donere bort overskuddet, hvis det ble noe til Landsforeningen for barnevernsbarn. Så hadde jo vært greit å fått litt innsyn. 8
Heahea1 Skrevet 26. oktober 2021 #3580 Skrevet 26. oktober 2021 Skulle ønske jeg var like fresh når jeg ble syk. Sier for 24t at hun har blitt smitter av ungene som har hatt feber og hosta. Har ikke hørt så mye som et snufs 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå