Frøken_ida Skrevet 24. oktober 2021 #3521 Del Skrevet 24. oktober 2021 Sharp75! skrev (37 minutter siden): Ganske sikker på hun sa hun hadde tilpasningsforstyrrelse https://sml.snl.no/tilpasningsforstyrrelse Nei.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginevra Skrevet 24. oktober 2021 #3522 Del Skrevet 24. oktober 2021 Sharp75! skrev (42 minutter siden): Ganske sikker på hun sa hun hadde tilpasningsforstyrrelse https://sml.snl.no/tilpasningsforstyrrelse Nei. Hun sa først personlighetsforstyrrelse. Både hun og Gry. Etter at Gry hadde reist, endret hun det til tilpasningsforstyrrelse. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. oktober 2021 #3523 Del Skrevet 24. oktober 2021 Ginevra skrev (2 minutter siden): Nei. Hun sa først personlighetsforstyrrelse. Både hun og Gry. Etter at Gry hadde reist, endret hun det til tilpasningsforstyrrelse. Ja, skrev jeg ikke det? Tilpasningsforstyrrelse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. oktober 2021 #3524 Del Skrevet 24. oktober 2021 Frøken_ida skrev (11 minutter siden): Nei.. Endret hun det ikke til tilpasningsforstyrrelse? Da tok jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. oktober 2021 #3525 Del Skrevet 24. oktober 2021 Altså ser noen har misforstått mitt svar til Babyblue69, jeg skrev ikke at hun endret det, men at hun har tilpasningsforstyrrelse ikke personlighetsforstyrrelse (hennes ord) og at det er stor forskjell. Var det jeg ville fram til med linken. Dårlig forklart. Og at den forstyrrelsene varer opp til 6 mnd. står det i link. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 24. oktober 2021 #3526 Del Skrevet 24. oktober 2021 Sharp75! skrev (55 minutter siden): Altså ser noen har misforstått mitt svar til Babyblue69, jeg skrev ikke at hun endret det, men at hun har tilpasningsforstyrrelse ikke personlighetsforstyrrelse (hennes ord) og at det er stor forskjell. Var det jeg ville fram til med linken. Dårlig forklart. Og at den forstyrrelsene varer opp til 6 mnd. står det i link. Hun sa at hun ikke husket at hun hadde diagnose på personlighetsforstyrrelse som det hadde stod i papirene som hun gikk gjennom. Hvis det stemmer at det at hun har personlighetsforstyrrelse som det stod i papirene så kan det være resultat av alle traumene hun har. Ikke lett å vokse opp med alt hun har opplevd uten at det setter dype spor. Det kan jo også forklare hvorfor mange reagerer på en del av det hun gjør. Hun viser mye av livet sitt på snap. Hennes personlighet kommer frem der på godt og vondt. Jeg føler virkelig med henne og jeg føler også med de som føler seg lurt i forhold til spleis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 24. oktober 2021 #3527 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) 18 minutter siden, Babyblue69 said: Hun sa at hun ikke husket at hun hadde diagnose på personlighetsforstyrrelse som det hadde stod i papirene som hun gikk gjennom. Hvis det stemmer at det at hun har personlighetsforstyrrelse som det stod i papirene så kan det være resultat av alle traumene hun har. Ikke lett å vokse opp med alt hun har opplevd uten at det setter dype spor. Det kan jo også forklare hvorfor mange reagerer på en del av det hun gjør. Hun viser mye av livet sitt på snap. Hennes personlighet kommer frem der på godt og vondt. Jeg føler virkelig med henne og jeg føler også med de som føler seg lurt i forhold til spleis. Ja hun sa hun ikke husket at hun hadde en personlighetsforstyrrelse. Det var som om at en bombe var slått ned, da hun leste papirene, hun var såå overraska over denne diagnosen som hun ikke husket. Det synes jeg er rart, fordi hun har stålkontroll på alle andre diagnoser. Hvis hun har en personlighetsforstyrrelse, så gir det jo kanskje svar på noe av hennes merkelige oppførsel. Jeg føler at hun mangler filter og motsier seg selv og er veldig ukonsentrert, hopper fra tema til tema og er veldig "rotete" i sin kommunikasjon. Innenfor 5 min kan hun prate om bv, planter, sminke og maling og gå tilbake til disse temaer frem og tilbake den neste timen. Ikke en rød tråd. Og noen ting repeterer hun 100 ganger, samtidig som hun sier at hun ikke liker reprise og repetering. Håper hun får hjelp. Endret 24. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 24. oktober 2021 #3528 Del Skrevet 24. oktober 2021 Polarpuma skrev (11 minutter siden): Ja hun sa hun ikke husket at hun hadde en personlighetsforstyrrelse. Det var som om at en bombe var slått ned, da hun leste papirene, hun var såå overraska over denne diagnosen som hun ikke husket. Det synes jeg er rart, fordi hun har stålkontroll på alle andre diagnoser. Hvis hun har en personlighetsforstyrrelse, så gir det jo kanskje svar på noe av hennes merkelige oppførsel. Jeg føler at hun mangler filter og motsier seg selv og er veldig ukonsentrert, hopper fra tema til tema og er veldig "rotete" i sin kommunikasjon. Innenfor 5 min kan hun prate om bv, planter, sminke og maling og gå tilbake til disse temaer frem og tilbake den neste timen. Ikke en rød tråd. Og noen ting repeterer hun 100 ganger, samtidig som hun sier at hun ikke liker reprise og repetering. Håper hun får hjelp. Jeg ser det samme som deg. Jeg er for åpenhet om psykisk helse. Det må likestilles med den fysiske helsen. En med personlighetsforstyrrelse kan leve godt med det hvis man er åpen for hjelp. Det å be om hjelp viser styrke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 24. oktober 2021 #3529 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) 31 minutter siden, Babyblue69 said: Jeg ser det samme som deg. Jeg er for åpenhet om psykisk helse. Det må likestilles med den fysiske helsen. En med personlighetsforstyrrelse kan leve godt med det hvis man er åpen for hjelp. Det å be om hjelp viser styrke. Psykolog er for tapere, sa hun. “Bortkastede penger. Jeg har plantene mine". Men hun vil gjerne ha veldig mye hjelp for fysiologiske sykdommer. Jeg mener at psykiske lidelser er like viktig å håndtere som de fysiske. Men man må jo ville ha hjelp selv. Det er som med alkoholikere, de som ikke vil innse at de trenger hjelp, er heller er mottagelig for hjelp. Sånn er det for Stine også, sett med mine øyne. Endret 24. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 25. oktober 2021 #3530 Del Skrevet 25. oktober 2021 Polarpuma skrev (10 timer siden): Psykolog er for tapere, sa hun. “Bortkastede penger. Jeg har plantene mine". Men hun vil gjerne ha veldig mye hjelp for fysiologiske sykdommer. Jeg mener at psykiske lidelser er like viktig å håndtere som de fysiske. Men man må jo ville ha hjelp selv. Det er som med alkoholikere, de som ikke vil innse at de trenger hjelp, er heller er mottagelig for hjelp. Sånn er det for Stine også, sett med mine øyne. Fysisk og psykisk helse henger sammen. Vi har mye bra hjelp i Norge, som kan bidra til å forstå kroppen sine signaler både Fysisk og psykisk. For meg er ikke psykolog for tapere. Vel anvendte penger. Kjenner lite til medisineringen. "Brannslukking på sikt" med denne type lidelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 25. oktober 2021 #3531 Del Skrevet 25. oktober 2021 I gårkveld var det en ny "rant", på hvor slitsomt det er å henge etter på mld fra følgere, og igjen litt "kjeft" på hvor dumme enkelte folk er. Hva med å la være å svare absolutt alle? Hun legger jo opp til å sitte å skulle svare i timesvis hver dag. La være! Problem løst! Si at det blir for mye, og at nå må hun heller ta ting i sitt eget tempo, og at dessverre så får hun ikke svart på alt. Da kan hun jo svare på det hun selv ønsker og hoppe over "tullete meldinger". Er som å høre på samme problemet hver uke, uten å gjøre noe med det... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 25. oktober 2021 #3532 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jajajane skrev (56 minutter siden): I gårkveld var det en ny "rant", på hvor slitsomt det er å henge etter på mld fra følgere, og igjen litt "kjeft" på hvor dumme enkelte folk er. Hva med å la være å svare absolutt alle? Hun legger jo opp til å sitte å skulle svare i timesvis hver dag. La være! Problem løst! Si at det blir for mye, og at nå må hun heller ta ting i sitt eget tempo, og at dessverre så får hun ikke svart på alt. Da kan hun jo svare på det hun selv ønsker og hoppe over "tullete meldinger". Er som å høre på samme problemet hver uke, uten å gjøre noe med det... Men hun må jo lese dem uansett, så jeg skjønner greia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 25. oktober 2021 #3533 Del Skrevet 25. oktober 2021 Polarpuma skrev (11 timer siden): Psykolog er for tapere, sa hun. “Bortkastede penger. Jeg har plantene mine". Men hun vil gjerne ha veldig mye hjelp for fysiologiske sykdommer. Jeg mener at psykiske lidelser er like viktig å håndtere som de fysiske. Men man må jo ville ha hjelp selv. Det er som med alkoholikere, de som ikke vil innse at de trenger hjelp, er heller er mottagelig for hjelp. Sånn er det for Stine også, sett med mine øyne. Dessverre så er det sånn ennå at psykiske lidelser er tabubelagt for mange. Dette burde det være mere fokus på i mediene, ikke bare 1 gang i året. Jeg mener at mange ville få et bedre liv ved at psykisk helse sidestilles med fysisk helse. Det å tenke på hvordan man har det på innsiden, er like viktig som hvordan man har det på utsiden. For mange er det også skremmende å be om hjelp, fordi det bringer opp igjen vonde opplevelser. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 25. oktober 2021 #3534 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hvis hun synes det er så slitsomt å svare, og lese så mange meldinger, så får hun gå inn på innstillingene på snap, og fikse det. Iallefall de dagene hun ikke gidder å sitte å svare. Mange snappere som gjør det. Men da går hun kanskje glipp av litt ros og tilbedelse.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 25. oktober 2021 #3535 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) FrkZ skrev (13 timer siden): Hvis hun synes det er så slitsomt å svare, og lese så mange meldinger, så får hun gå inn på innstillingene på snap, og fikse det. Iallefall de dagene hun ikke gidder å sitte å svare. Mange snappere som gjør det. Men da går hun kanskje glipp av litt ros og tilbedelse.. Hun sa at hun gjerne ville snakke/skrive med følgere som hadde opplevd mye av det samme som hun selv. Samt strikking, interiør, planter og lignende. At hun gjerne ville ha kontakt, at det var en del av poenget med å snappe. Hvordan du klarer å få det til å be om ros, er for meg merkelig. Vi må jo ha hørt det samme? Jeg forstår veldig godt at det da i tillegg kan virke som unødvendig mas fra følgere som spør etter materielle ting som kan googles. Endret 25. oktober 2021 av Jotun Måtte legge til en setning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 25. oktober 2021 #3536 Del Skrevet 25. oktober 2021 Seriøst! Noen flere som fikk med seg hun på joviale som la ut noe på sin story som garantert ikke skulle dit. Der ble Stine gjort skikkelig narr av! 🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 25. oktober 2021 #3537 Del Skrevet 25. oktober 2021 Tulltulla skrev (På 24.10.2021 den 12.02): Den dama har så mye selvdiagnostiserte diagnoser at hun klarer ikke å holde orden på alle selv. Blir lett krøll i tunga da. 🙈😂 Nå måtte jeg le…😃🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 25. oktober 2021 #3538 Del Skrevet 25. oktober 2021 Frøken_ida skrev (6 minutter siden): Seriøst! Noen flere som fikk med seg hun på joviale som la ut noe på sin story som garantert ikke skulle dit. Der ble Stine gjort skikkelig narr av! 🤷♀️ Fader, gikk glipp av den🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 25. oktober 2021 #3539 Del Skrevet 25. oktober 2021 Heahea1 skrev (22 timer siden): Nett begynt på dagen i dag, men fyfader så mye finere hun er uten sminke!🤩 Tenkte akkurat det samme når jeg så det😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginevra Skrevet 25. oktober 2021 #3540 Del Skrevet 25. oktober 2021 Frøken_ida skrev (9 minutter siden): Seriøst! Noen flere som fikk med seg hun på joviale som la ut noe på sin story som garantert ikke skulle dit. Der ble Stine gjort skikkelig narr av! 🤷♀️ Ja, fy flate! Fikk helt hakeslepp og tenkta at detta der... Dét skulle nok ikke på story.. Men den ble raskt tatt bort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå