Sharp75! Skrevet 20. oktober 2021 #3361 Del Skrevet 20. oktober 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Jeg bruker også tid på ting jeg mener er urettferdig. Hva slags usannheter er herinne? Og hvordan vet du at det er usant? Hva vet du som er sant kan jo jeg spør i retur. Sannhet til det motsatte er bevist. Sannhet er faktisk det Stine selv sier, så kan ting skurre. Ingen andre enn Stine selv som vet sannheten!!! Usannheter i mitt hodet er alt piss som blir spekulert i her på siden som fort kan sette seg og bli et rykte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 20. oktober 2021 #3362 Del Skrevet 20. oktober 2021 Gjenferdet skrev (11 timer siden): Hvordan er det berettiget kritikk å si at hun ikke kritiserer faren fordi hun ikke vil bli gjort arveløs? Faren er den eneste omsorgspersonen hun har hatt! Og hvordan er det berettiget kritikk å skrive at hun fremprovoserer symptomer i håp om at kommunen skal se det? Hint hint om at dere mener at hun faker for å få høyere erstatning? Konstruktivt? Spar meg. Du Stine du Stine.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 20. oktober 2021 #3363 Del Skrevet 20. oktober 2021 26 minutter siden, Sharp75! said: Hva vet du som er sant kan jo jeg spør i retur. Sannhet til det motsatte er bevist. Sannhet er faktisk det Stine selv sier, så kan ting skurre. Ingen andre enn Stine selv som vet sannheten!!! Usannheter i mitt hodet er alt piss som blir spekulert i her på siden som fort kan sette seg og bli et rykte. Hun motsier seg selv hele tiden på kanalen sin. Sier en ting en dag, men det totalt motsatte den annen dag. Ikke så vanskelig å gjennomskue usannheter. Hvorfor holder hun på sånn? Det er hva vi stiller spørsmålstegn med. Jeg kunne skrevet mere, men som du sier, det vil skape rykter. Så jeg forholder meg til hva jeg ser og observerer av hva hun sier og viser frem. Du sier at sannheten er hva Stine selv sier. Er det virkelig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. oktober 2021 #3364 Del Skrevet 20. oktober 2021 Polarpuma skrev (6 minutter siden): Hun motsier seg selv hele tiden på kanalen sin. Sier en ting en dag, men det totalt motsatte den annen dag. Ikke så vanskelig å gjennomskue usannheter. Hvorfor holder hun på sånn? Det er hva vi stiller spørsmålstegn med. Jeg kunne skrevet mere, men som du sier, det vil skape rykter. Så jeg forholder meg til hva jeg ser og observerer av hva hun sier og viser frem. Du sier at sannheten er hva Stine selv sier. Er det virkelig det? Så skriver jeg: ting skurrer, til det motsatte er bevist og det er kun Stine som vet sannheten 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 20. oktober 2021 #3365 Del Skrevet 20. oktober 2021 5 minutter siden, Sharp75! said: Så skriver jeg: ting skurrer, til det motsatte er bevist og det er kun Stine som vet sannheten 😉 Hun vet sannheten ja. Men hvorfor kan hun ikke bare si sannheten? Det er lov å stille spørsmål og betvile hennes motiver når ting skurrer. Det mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. oktober 2021 #3366 Del Skrevet 20. oktober 2021 Polarpuma skrev (58 minutter siden): Hun vet sannheten ja. Men hvorfor kan hun ikke bare si sannheten? Det er lov å stille spørsmål og betvile hennes motiver når ting skurrer. Det mener jeg. Problemet med tråden er alt annet piss som dere vil ta henne på og spekulerer om 🤷♀️ damn if she do damn if she dont 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 20. oktober 2021 #3367 Del Skrevet 20. oktober 2021 Linye skrev (2 timer siden): Hun er en som når ut til utrolig mange. Tenk på alle som fikk med seg hennes iver og glede vedrørende medisiner og heftig behandling igår? Hun tenker ikke over sitt ansvar! Sitte der og reklamere om tøff behandling uten å ofre en tanke over hvem som er hennes publikum!😡 Reagerte på dette selv. Hun satt lykksalig og kvitret mens hun nærmest "reklamerte" for ketaminbehandling (noe som i seg selv er en eksperimentell behandling med pumping av sterk medisin rett i årene) pluss dette smerteplasteret hun har fått fordi hun ikke ville ha noe som gjorde hu påvirket... btw så er smerteplaster et A-preparat dvs sterkeste kategori vi har i Norge (og det kan også gi ruseffekt) Jeg er også smertepasient, men hadde jeg fått slik behandling hadde jeg ikke delt det med tusenvis av folk på en snap🤦♀️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 20. oktober 2021 #3368 Del Skrevet 20. oktober 2021 (endret) . Endret 20. oktober 2021 av Betty Brus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 20. oktober 2021 #3369 Del Skrevet 20. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (39 minutter siden): Reagerte på dette selv. Hun satt lykksalig og kvitret mens hun nærmest "reklamerte" for ketaminbehandling (noe som i seg selv er en eksperimentell behandling med pumping av sterk medisin rett i årene) pluss dette smerteplasteret hun har fått fordi hun ikke ville ha noe som gjorde hu påvirket... btw så er smerteplaster et A-preparat dvs sterkeste kategori vi har i Norge (og det kan også gi ruseffekt) Jeg er også smertepasient, men hadde jeg fått slik behandling hadde jeg ikke delt det med tusenvis av folk på en snap🤦♀️ Man får 20 MG ketalar ved smertebehandling. Blandet med lokalbedøvelse og nacl. Så mengden ketalar er veldig liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 20. oktober 2021 #3370 Del Skrevet 20. oktober 2021 Herregud så motbydelig hun oppfører seg på snap. Jeg heter ikke Stine Google Knutsen. Nei, med utdanningsnivået og kunnskapene hennes sier det seg helt selv! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. oktober 2021 #3371 Del Skrevet 20. oktober 2021 Dere som mener det er negativt at hun forteller om hvilken behandling hun mottar, hvorfor mener dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. oktober 2021 #3372 Del Skrevet 20. oktober 2021 Ginevra skrev (13 timer siden): Men at hun henger ut folk på kanalen sin er greit da, tydeligvis. Tror at mange kommentarer her kan komme litt feil ut, men at de bunner i frustrasjon over at de ser et menneske på snappen til Stine, som går så sterkt og hardt ut, men som motsier seg selv i annenhver setning, endrer på historier, og dermed bruker litt sterke ord selv, for at kanskje flere skal forstå hva vi mener. Frustrasjonen is real! Her kan man krysse av flere ting på mobbe listen, på Stine også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 20. oktober 2021 #3373 Del Skrevet 20. oktober 2021 Sharp75! skrev (15 timer siden): Hvem er egentlig hennes blodfan? 🤔 Jeg har ikke sett noen her. Jeg ser kun mennesker som er i mot måten det blir skrevet om henne på. Jeg ser ikke at noen støtter at Stine snakker på samme måten om andre mennesker på den måten, om man tar det som et eksempel. (annet enn om hun blir forbannet om det som blir skrevet om henne) Dere sier «vist du ikke liker hva du ser så slutt å følg henne da.» kan dere ikke værsåsnill ta egene råd å slutte å følge denne tråden? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 20. oktober 2021 #3374 Del Skrevet 20. oktober 2021 FrkZ skrev (5 timer siden): Kunne valgt å avfølge Stine. Da hele opplegget hennes har begynt å irritere meg noe voldsomt. At hun er ute etter å fiske til seg penger, bør alle klare å se. Falskere menneske skal man lete lenge etter. Men, jeg skal fortsette å følge henne, for å se hvordan det går med saken hennes. Gjorde det samme med Anne Britt Davidsen. Man ser jo hvordan det gikk. Hun hadde også flere følgerne som ikke klarte å få opp øynene. Før det var for sent. Tror vi bare må være enige om å være uenige. FrkZ, jeg sender deg en privat melding🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 20. oktober 2021 #3375 Del Skrevet 20. oktober 2021 Sharp75! skrev (14 timer siden): Seriøst? Det nytter ikke, du ser kun det du vil se 🤦♀️ og det igjen, sier mer om deg enn meg 🙂 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 20. oktober 2021 #3376 Del Skrevet 20. oktober 2021 Sharp75! skrev (14 timer siden): Her kan du se hva mobbing er. Kom ikke her og si at ikke noe av dette er blitt gjort med Stine her på siden........ Misbruker ikke ordet mobbing!!! 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginevra Skrevet 20. oktober 2021 #3377 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg klarer ikke å tro på dette. Hun har migrene, men kan spille musikk, gjøre husarbeid, styre med garn, snakke, og sitte med lyset rett i øynene. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 20. oktober 2021 #3378 Del Skrevet 20. oktober 2021 43 minutter siden, Chroma said: Dere som mener det er negativt at hun forteller om hvilken behandling hun mottar, hvorfor mener dere det? Jeg mener det kan påvirke uheldig for lettpåvirkelige som ungdom og andre sårbare (som hun har en del av pga sakens kjerne). «Influensere» selger og reklamerer veldig for varer og tjenester, men er ofte nøye med å ikke nevne medisinske private anliggender. Dette bør egentlig si seg selv mener jeg. I tillegg fremmer hun det omtrent som når hun åpner gaver på en helt euforisk måte. Ikke bra. Jeg jobber med ungdom som lett kunne kommet og bedt om legetime fordi de vil teste det som denne damen reklamerer for!😣 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 20. oktober 2021 #3379 Del Skrevet 20. oktober 2021 Linye skrev (44 minutter siden): Jeg mener det kan påvirke uheldig for lettpåvirkelige som ungdom og andre sårbare (som hun har en del av pga sakens kjerne). «Influensere» selger og reklamerer veldig for varer og tjenester, men er ofte nøye med å ikke nevne medisinske private anliggender. Dette bør egentlig si seg selv mener jeg. I tillegg fremmer hun det omtrent som når hun åpner gaver på en helt euforisk måte. Ikke bra. Jeg jobber med ungdom som lett kunne kommet og bedt om legetime fordi de vil teste det som denne damen reklamerer for!😣 🙏🏼🙏🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. oktober 2021 #3380 Del Skrevet 20. oktober 2021 Linye skrev (59 minutter siden): Jeg mener det kan påvirke uheldig for lettpåvirkelige som ungdom og andre sårbare (som hun har en del av pga sakens kjerne). «Influensere» selger og reklamerer veldig for varer og tjenester, men er ofte nøye med å ikke nevne medisinske private anliggender. Dette bør egentlig si seg selv mener jeg. I tillegg fremmer hun det omtrent som når hun åpner gaver på en helt euforisk måte. Ikke bra. Jeg jobber med ungdom som lett kunne kommet og bedt om legetime fordi de vil teste det som denne damen reklamerer for!😣 Men da er det jo legen som må snakke med ungdommen og forklare de ting, man kan ikke skåne barn og ungdom for alt. Jeg synes ikke hun har snakket om behandlingen sin på en ugrei måte, med mindre jeg har gått glipp av noe. Hun forklarte jo bare hva det går ut på, det kan da ikke kalles å reklamere for en behandling? Dette er heller ikke noe man bare kan bestille seg, det krever jo utredning og henvisninger. Jeg forstår ikke alt folk skal ta Stine for i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå