Ginevra Skrevet 19. oktober 2021 #3341 Del Skrevet 19. oktober 2021 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Her kan du se hva mobbing er. Kom ikke her og si at ikke noe av dette er blitt gjort med Stine her på siden........ Misbruker ikke ordet mobbing!!! Men at hun henger ut folk på kanalen sin er greit da, tydeligvis. Tror at mange kommentarer her kan komme litt feil ut, men at de bunner i frustrasjon over at de ser et menneske på snappen til Stine, som går så sterkt og hardt ut, men som motsier seg selv i annenhver setning, endrer på historier, og dermed bruker litt sterke ord selv, for at kanskje flere skal forstå hva vi mener. Frustrasjonen is real! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3342 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Tusen takk for alle dine Klaskifjeset emoji. Mobbing! Oppgitt emoji er mobbing? 🤔 Jaja, det blir vel sånn når man synker lavere og lavere 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3343 Del Skrevet 19. oktober 2021 Ginevra skrev (2 minutter siden): Men at hun henger ut folk på kanalen sin er greit da, tydeligvis. Tror at mange kommentarer her kan komme litt feil ut, men at de bunner i frustrasjon over at de ser et menneske på snappen til Stine, som går så sterkt og hardt ut, men som motsier seg selv i annenhver setning, endrer på historier, og dermed bruker litt sterke ord selv, for at kanskje flere skal forstå hva vi mener. Frustrasjonen is real! Det har jeg aaaaaaldri sagt. Men hun er 1 mot mange her er det maaaaange mot 1 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3344 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) 22 minutter siden, Sharp75! said: Oppgitt emoji er mobbing? 🤔 Jaja, det blir vel sånn når man synker lavere og lavere 🤷♀️ Neida det er ikke mobbing Det var bare en liten joke, med hentydning tilbake til din anklage mot meg. Jeg tåler den. Ha en fin kveld. Endret 19. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginevra Skrevet 19. oktober 2021 #3345 Del Skrevet 19. oktober 2021 Sharp75! skrev (8 minutter siden): Det har jeg aaaaaaldri sagt. Men hun er 1 mot mange her er det maaaaange mot 1 🤷♀️ Hun er én, som når ut til mange tusen følgere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3346 Del Skrevet 19. oktober 2021 8 minutter siden, Sharp75! said: Det har jeg aaaaaaldri sagt. Men hun er 1 mot mange her er det maaaaange mot 1 🤷♀️ Hun er ikke en mot mange. Hun har mange fans, både her og der. Det vet du da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3347 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (19 minutter siden): Hun er ikke en mot mange. Hun har mange fans, både her og der. Det vet du DA. HER på siden er hun nesten en mot maaaange. Ikke mange fans her. Dere leser fader ikke innlegg 🤦♀️ har ikke lest en eneste her som skriver at de er FAN!! Og alle som følger henne som ikke er her kan faktisk velge og ikke følge henne, både på snap og Insta 🤷♀️ enkelt og greit. Om de synes hun er så frekk og uhøflig, ikke vil repetere osv. Går ann å stå opp for urett uten å være fan vet du 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3348 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) 15 minutter siden, Sharp75! said: HER på siden er hun nesten en mot maaaange. Ikke mange fans her. Dere leser fader ikke innlegg 🤦♀️ har ikke lest en eneste her som skriver at de er FAN!! Og alle som følger henne som ikke er her kan faktisk velge og ikke følge henne, både på snap og Insta 🤷♀️ enkelt og greit. Om de synes hun er så frekk og uhøflig, ikke vil repetere osv. Går ann å stå opp for urett uten å være fan vet du 😉 Kan jo si det samme som deg. Du behøver heller ikke følge KG hvis du ikke liker det som blir skrevet. Men jeg synes bare ikke at man skal blande seg i hva folk vil følge eller ikke. Jeg slutter ikke å se på Lukusfellen eller politisk debatt på TV, selv om jeg synes at de som deltar er kjempeteite. Og leser aviser selv om det foregår mye rart der også. Ps: du behøver ikke bruke store bokstaver. Sånn roping i debatt er ganske frekt. Jeg tåler det, men du er jo så opptatt at alt skal være så konstruktivt, så… Endret 19. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 20. oktober 2021 #3349 Del Skrevet 20. oktober 2021 Sharp75! skrev (7 timer siden): HER på siden er hun nesten en mot maaaange. Ikke mange fans her. Dere leser fader ikke innlegg 🤦♀️ har ikke lest en eneste her som skriver at de er FAN!! Og alle som følger henne som ikke er her kan faktisk velge og ikke følge henne, både på snap og Insta 🤷♀️ enkelt og greit. Om de synes hun er så frekk og uhøflig, ikke vil repetere osv. Går ann å stå opp for urett uten å være fan vet du 😉 Det er faktisk mye mer skremmende det hun lirer ut av seg på en offentlig kanal , som når ut til mange tusen. En at en liten gjeng her inne får ut sin frustrasjon på ting hun deler på snap. Åja det har vært mye usakligheter her, det skal jeg være enig i. Men for min del har det vært greit å se at det er flere som synes det er mye spesielt som foregår ; overforbruk , spleis , prosjekter , humør , sykdom, nedlatende snakk om maange.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. oktober 2021 #3350 Del Skrevet 20. oktober 2021 Sharp75! skrev (8 timer siden): Her kan du se hva mobbing er. Kom ikke her og si at ikke noe av dette er blitt gjort med Stine her på siden........ Misbruker ikke ordet mobbing!!! Jo du misbruker ordet og det er skremmende , når man faktisk vet hvor mange som mobbes 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. oktober 2021 #3351 Del Skrevet 20. oktober 2021 Sharp75! skrev (7 timer siden): HER på siden er hun nesten en mot maaaange. Ikke mange fans her. Dere leser fader ikke innlegg 🤦♀️ har ikke lest en eneste her som skriver at de er FAN!! Og alle som følger henne som ikke er her kan faktisk velge og ikke følge henne, både på snap og Insta 🤷♀️ enkelt og greit. Om de synes hun er så frekk og uhøflig, ikke vil repetere osv. Går ann å stå opp for urett uten å være fan vet du 😉 Å du kan velge å ikke følge denne tråden. De klaskesmileyene er veldig usaklige 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. oktober 2021 #3352 Del Skrevet 20. oktober 2021 Orly skrev (32 minutter siden): Å du kan velge å ikke følge denne tråden. De klaskesmileyene er veldig usaklige Jeg er fullstendig klar over at jeg kan slutte å følge, tro meg, det he gjort med vloggere som jeg ikke liker, noe som flere her på siden skulle h gjort 🙈 Heller et klask for mye enn å mobbe 🤷♀️ når du ikke har innsikt til å se hva som til tider skjer her på siden 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. oktober 2021 #3353 Del Skrevet 20. oktober 2021 Orly skrev (37 minutter siden): Jo du misbruker ordet og det er skremmende , når man faktisk vet hvor mange som mobbes Stine er en av de...... Få opp øynene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. oktober 2021 #3354 Del Skrevet 20. oktober 2021 Polarpuma skrev (7 timer siden): Kan jo si det samme som deg. Du behøver heller ikke følge KG hvis du ikke liker det som blir skrevet. Men jeg synes bare ikke at man skal blande seg i hva folk vil følge eller ikke. Jeg slutter ikke å se på Lukusfellen eller politisk debatt på TV, selv om jeg synes at de som deltar er kjempeteite. Og leser aviser selv om det foregår mye rart der også. Ps: du behøver ikke bruke store bokstaver. Sånn roping i debatt er ganske frekt. Jeg tåler det, men du er jo så opptatt at alt skal være så konstruktivt, så… Kom med forslag 🤷♀️ men at en orker bruke tid på noen man nesten bare finner feil på for så og sitte å henge ut på nettet 🤔 PS. Jeg skulle fremheve 😉😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 20. oktober 2021 #3355 Del Skrevet 20. oktober 2021 Kunne valgt å avfølge Stine. Da hele opplegget hennes har begynt å irritere meg noe voldsomt. At hun er ute etter å fiske til seg penger, bør alle klare å se. Falskere menneske skal man lete lenge etter. Men, jeg skal fortsette å følge henne, for å se hvordan det går med saken hennes. Gjorde det samme med Anne Britt Davidsen. Man ser jo hvordan det gikk. Hun hadde også flere følgerne som ikke klarte å få opp øynene. Før det var for sent. Tror vi bare må være enige om å være uenige. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 20. oktober 2021 #3356 Del Skrevet 20. oktober 2021 26 minutter siden, Sharp75! said: Kom med forslag 🤷♀️ men at en orker bruke tid på noen man nesten bare finner feil på for så og sitte å henge ut på nettet 🤔 PS. Jeg skulle fremheve 😉😉 Kom med forslag om hva da? Igjen, jeg sier det samme til deg, hvorfor orker du å bruke tid på å kommentere herinne?Jeg bruker tid på det, fordi det engasjerer meg når en person kommer med usannheter til tusenvis av følgere. Jeg synes ikke at det er greit. Du synes det. Fint, så er vi uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 20. oktober 2021 #3357 Del Skrevet 20. oktober 2021 9 hours ago, Sharp75! said: Det har jeg aaaaaaldri sagt. Men hun er 1 mot mange her er det maaaaange mot 1 🤷♀️ Hun er en som når ut til utrolig mange. Tenk på alle som fikk med seg hennes iver og glede vedrørende medisiner og heftig behandling igår? Hun tenker ikke over sitt ansvar! Sitte der og reklamere om tøff behandling uten å ofre en tanke over hvem som er hennes publikum!😡 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. oktober 2021 #3358 Del Skrevet 20. oktober 2021 Polarpuma skrev (10 minutter siden): Kom med forslag om hva da? Igjen, jeg sier det samme til deg, hvorfor orker du å bruke tid på å kommentere herinne?Jeg bruker tid på det, fordi det engasjerer meg når en person kommer med usannheter til tusenvis av følgere. Jeg synes ikke at det er greit. Du synes det. Fint, så er vi uenige. Forslag på å slutte å følge noen man ikke liker. Bruker tid på ting om jeg mener noe er urettferdig. Har aldri sagt at hennes måte er grei, men dere gjør samme sak, her er det mange usannheter, dere kaster stein i glasshus, men klarer ikke å se det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 20. oktober 2021 #3359 Del Skrevet 20. oktober 2021 8 minutter siden, Sharp75! said: Forslag på å slutte å følge noen man ikke liker. Bruker tid på ting om jeg mener noe er urettferdig. Har aldri sagt at hennes måte er grei, men dere gjør samme sak, her er det mange usannheter, dere kaster stein i glasshus, men klarer ikke å se det selv. Jeg bruker også tid på ting jeg mener er urettferdig. Hva slags usannheter er herinne? Og hvordan vet du at det er usant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. oktober 2021 #3360 Del Skrevet 20. oktober 2021 Linye skrev (7 minutter siden): Hun er en som når ut til utrolig mange. Tenk på alle som fikk med seg hennes iver og glede vedrørende medisiner og heftig behandling igår? Hun tenker ikke over sitt ansvar! Sitte der og reklamere om tøff behandling uten å ofre en tanke over hvem som er hennes publikum!😡 Er jo ikke en behandling gud og hverman kan få over disk. Her har smerteklinkkken funnet noe som funket for henne, og da skal man jammen ikke få være glad for det? Her sitter det kanskje noen som kan få en aha ide også og få lov til å teste det og få et nytt liv. Den dagen jeg blir bedre eller fri for mine hodepiner/fatique og smerter, driter i hva behandling eller medisiner jeg får bare det virker og jeg får kjøre bil, ja da skal jeg søren meg feire og stråle enda mer!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå