Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3321 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (15 minutter siden): Men Bluebell, hva med dine egne forumuleringer og personangrep? Du kan ikke forlange om konstruktiv kritikk når du selv er så ekkel og spydig. Jeg får ikke gjort noe hverken for eller i mot de som mener det om mine innlegg. De som mener dette om meg er de som er mest aggressive i kritikken og tonen mot Stine. Det er også de som har liten eller ingen forståelse for psykisk og fysisk helse ut fra hvordan de formulerer seg. Jeg kommer fortsatt til å være her og svare på innlegg selv om noen av dere ikke ønsker det. Jeg kommer aldri til å endre mitt synspunkt på hvordan Stine blir fremstilt av noen er inne. Nå legger jeg denne ballen død. Du vil ikke eller ønsker ikke å forstå hvorfor flere reager på behandlingen Stine får her inne. Hvis dere synes hun er så ille som hun fremstilles her, så det underlig at de opptrer på samme måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3322 Del Skrevet 19. oktober 2021 4 minutter siden, Babyblue69 said: Jeg får ikke gjort noe hverken for eller i mot de som mener det om mine innlegg. De som mener dette om meg er de som er mest aggressive i kritikken og tonen mot Stine. Det er også de som har liten eller ingen forståelse for psykisk og fysisk helse ut fra hvordan de formulerer seg. Jeg kommer fortsatt til å være her og svare på innlegg selv om noen av dere ikke ønsker det. Jeg kommer aldri til å endre mitt synspunkt på hvordan Stine blir fremstilt av noen er inne. Nå legger jeg denne ballen død. Du vil ikke eller ønsker ikke å forstå hvorfor flere reager på behandlingen Stine får her inne. Hvis dere synes hun er så ille som hun fremstilles her, så det underlig at de opptrer på samme måte. Ja legg ballen død nå, så du får siste ordet. Greit for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3323 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (5 minutter siden): Dere forsvarer jo henne med nebb og klør. Har ikke sett mange av hennes fans som kan komme med både positive og negative sider med henne. Kun positivt, selv om hun åpenbart farer med usandheter og selvmotsigelser. Derimot ser jeg flere kritikere som kommer med både ris og ros. Veldig spesielt. Er hverken fan eller blodfan, så der bomma du 🤷♀️ jeg forsvarer de det gjøres urett mot. Si hva du vil, men til tider så foregår det mobbing her på siden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3324 Del Skrevet 19. oktober 2021 2 minutter siden, Sharp75! said: Er hverken fan eller blodfan, så der bomma du 🤷♀️ jeg forsvarer de det gjøres urett mot. Si hva du vil, men til tider så foregår det mobbing her på siden. Det foregår berettiget kritikk, men det vil du ikke innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3325 Del Skrevet 19. oktober 2021 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Er hverken fan eller blodfan, så der bomma du 🤷♀️ jeg forsvarer de det gjøres urett mot. Si hva du vil, men til tider så foregår det mobbing her på siden. 🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3326 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Det foregår berettiget kritikk, men det vil du ikke innrømme. Et sjeldent innlegg, JA. Har ikke problemer med å innrømme ting 🤷♀️ Verre med andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3327 Del Skrevet 19. oktober 2021 1 minutt siden, Sharp75! said: Et sjeldent innlegg, JA. Har ikke problemer med å innrømme ting 🤷♀️ Verre med andre Oi, se der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 19. oktober 2021 #3328 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (13 minutter siden): Det foregår berettiget kritikk, men det vil du ikke innrømme. Hvordan er det berettiget kritikk å si at hun ikke kritiserer faren fordi hun ikke vil bli gjort arveløs? Faren er den eneste omsorgspersonen hun har hatt! Og hvordan er det berettiget kritikk å skrive at hun fremprovoserer symptomer i håp om at kommunen skal se det? Hint hint om at dere mener at hun faker for å få høyere erstatning? Konstruktivt? Spar meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 19. oktober 2021 #3329 Del Skrevet 19. oktober 2021 Sharp75! skrev (9 minutter siden): Et sjeldent innlegg, JA. Har ikke problemer med å innrømme ting 🤷♀️ Verre med andre Et eksempel; Så enkelt som når det ble snakket om babytepper hun hardnakka mener hun har strikka. Så var mange her kritisk på en saklig måte. Men da fikk vi høre det ! En å henge seg opp i et babyteppe.. hørtes ut som vi var noen monstre.. men saken var at det er en ting av mange som det kan virke som Stine lyver om . Da må det være rom for å diskutere det her inne. Uten at noen skal hånes for å være usaklig/henge seg opp i småting å få klask i tryne emoji. Dere belærer oss kritiske og at vi er «akkurat» som Stine, men vitterlig er det lite selvinnsikt ute å går generelt mener jeg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3330 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (22 minutter siden): Oi, se der ja Se der ja 🤷♀️ ser du mobbingen? 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. oktober 2021 #3331 Del Skrevet 19. oktober 2021 Denne tråden er blitt skikkelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3332 Del Skrevet 19. oktober 2021 Alma87 skrev (10 minutter siden): Et eksempel; Så enkelt som når det ble snakket om babytepper hun hardnakka mener hun har strikka. Så var mange her kritisk på en saklig måte. Men da fikk vi høre det ! En å henge seg opp i et babyteppe.. hørtes ut som vi var noen monstre.. men saken var at det er en ting av mange som det kan virke som Stine lyver om . Da må det være rom for å diskutere det her inne. Uten at noen skal hånes for å være usaklig/henge seg opp i småting å få klask i tryne emoji. Dere belærer oss kritiske og at vi er «akkurat» som Stine, men vitterlig er det lite selvinnsikt ute å går generelt mener jeg. Problemet med mange her er at de snur alltid fingeren mot Stine igjen, de klarer aldri å se mot seg selv. Husk, når man peker på noen, så peker 3 fingre mot en selv 🤷♀️ Jeg bryr meg ikke om det er det ene eller det andre. Ja ting skurrer, men er ikke opp til meg å dømme, sette diagnoser, si om det er sant eller ikke, betvile en diagnose, snakke dritt om henne selv om hun er offentlig m.m. Jeg er veldig kritisk av meg, så det er ikke det det går i 🤦♀️ og har mye selvinnsikt 🤷♀️ så her bommes det om meg som person. "Vi" håner dere med emojis?? Nei, vet du hva, se på "deres egne" innlegg, og ikke kast stein i glasshus 🤦♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3333 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) 41 minutter siden, Gjenferdet said: Hvordan er det berettiget kritikk å si at hun ikke kritiserer faren fordi hun ikke vil bli gjort arveløs? Faren er den eneste omsorgspersonen hun har hatt! Og hvordan er det berettiget kritikk å skrive at hun fremprovoserer symptomer i håp om at kommunen skal se det? Hint hint om at dere mener at hun faker for å få høyere erstatning? Konstruktivt? Spar meg. Ser du har formulert om på de sitat. Ikke ta saken ut av kontekst, vær så snill. Som jeg ser det er motivet til Stine er penger og erstatning. Det ser man på forbruket hennes og indsamlingen hennes (spleis) og hennes ytre om å få mange millioner i erstatning. Og så vet jeg en del mere uten at jeg skal gå inn på det her pga privacy. Derfor betviler jeg det meste hun sier, fordi hun har vært tatt i løgn så mange ganger. Det blir som “ulv, ulv”. Hvis noe virkelig er sant denne gang, er det vanskelig å tro på det, fordi hun er kommet med den ene usannhet etter den andre, eller delvis sannhet/manipulasjon. Nei, jeg tror ikke hun er den hun utgir seg for å være, nei jeg tror ikke hun har har hatt alle disse sykdommene hun påstår å ha/hatt, og ja jeg tror hun kan ha skjulte motiver, og at snille mennesker blir utnyttet i dette gamet. Bevisst eller ubevisst, jeg vet ikke. Kall meg hva du vil, det er hva jeg tror ut i fra det hun viser verden. Du kan tro annerledes, det er opp til deg. Som jeg sa tidligere idag, jeg tror også på at Stine har hatt en trist barndom og det synes jeg er leit, men hun behøver ikke overdrive sykdommer, og dramatisere historier så voldsdomt, alle disse gavene skurrer, og alt det andre. Hun ville fått mere sympati og støtte fra flere, deriblandt meg, om hun bare var ærlig hele veien. Tror hun har mistet masse støtte fra følgere og folk i nærområdet pga det. Det er både synd og unødvendig, saken hun har er i grunnen mere enn god nok, uten all ekstra drama rundt det. Jeg sa også at hun er skikkelig flink med forskjellige ting og at jeg håper hun får hjelp. Husk å ta det med i mine betraktninger om Stine. Endret 19. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 19. oktober 2021 #3334 Del Skrevet 19. oktober 2021 Sharp75! skrev (12 minutter siden): Problemet med mange her er at de snur alltid fingeren mot Stine igjen, de klarer aldri å se mot seg selv. Husk, når man peker på noen, så peker 3 fingre mot en selv 🤷♀️ Jeg bryr meg ikke om det er det ene eller det andre. Ja ting skurrer, men er ikke opp til meg å dømme, sette diagnoser, si om det er sant eller ikke, betvile en diagnose, snakke dritt om henne selv om hun er offentlig m.m. Jeg er veldig kritisk av meg, så det er ikke det det går i 🤦♀️ og har mye selvinnsikt 🤷♀️ så her bommes det om meg som person. "Vi" håner dere med emojis?? Nei, vet du hva, se på "deres egne" innlegg, og ikke kast stein i glasshus 🤦♀️ Ønsker du å være her inne så må du nok tåle at det diskuteres, om ting rundt Stine .. det er det denne tråden er her for.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. oktober 2021 #3335 Del Skrevet 19. oktober 2021 Sharp75! skrev (1 time siden): Er hverken fan eller blodfan, så der bomma du 🤷♀️ jeg forsvarer de det gjøres urett mot. Si hva du vil, men til tider så foregår det mobbing her på siden. For noe tull. Les deg opp på mobbing, slutt å misbruk det ordet. Det er et hån mot de som faktisk opplever mobbing! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3336 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) 43 minutter siden, Sharp75! said: Se der ja 🤷♀️ ser du mobbingen? 🤔 Er det mobbing å si: se der ja :). Nå må du gi deg. Og jeg har ikke noe latterfjes, klaskeifjeset eller klovne emoji. Bare et smil, for jeg ble positivt overrasket. Endret 19. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3337 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (10 minutter siden): Er det mobbing å si: se der ja :). Nå må du gi deg. Og jeg har ikke noe latterfjes, klaskeifjeset eller klovne emoji. Bare et smil, for jeg ble positivt overrasket. Seriøst? Det nytter ikke, du ser kun det du vil se 🤦♀️ og det igjen, sier mer om deg enn meg 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3338 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Orly skrev (16 minutter siden): For noe tull. Les deg opp på mobbing, slutt å misbruk det ordet. Det er et hån mot de som faktisk opplever mobbing! Her kan du se hva mobbing er. Kom ikke her og si at ikke noe av dette er blitt gjort med Stine her på siden........ Misbruker ikke ordet mobbing!!! Endret 19. oktober 2021 av Sharp75! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginevra Skrevet 19. oktober 2021 #3339 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (17 minutter siden): Ser du har formulert om på de sitat. Ikke ta saken ut av kontekst, vær så snill. Som jeg ser det er motivet til Stine er penger og erstatning. Det ser man på forbruket hennes og indsamlingen hennes (spleis) og hennes ytre om å få mange millioner i erstatning. Og så vet jeg en del mere uten at jeg skal gå inn på det her pga privacy. Derfor betviler jeg det meste hun sier, fordi hun har vært tatt i løgn så mange ganger. Det blir som “ulv, ulv”. Hvis noe virkelig er sant denne gang, er det vanskelig å tro på det, fordi hun er kommet med den ene usannhet etter den andre, eller delvis sannhet/manipulasjon. Nei, jeg tror ikke hun er den hun utgir seg for å være, nei jeg tror ikke hun har har hatt alle disse sykdommene hun påstår å ha/hatt, og ja jeg tror hun kan ha skjulte motiver, og at snille mennesker blir utnyttet i dette gamet. Bevisst eller ubevisst, jeg vet ikke. Kall meg hva du vil, det er hva jeg tror ut i fra det hun viser verden. Du kan tro annerledes, det er opp til deg. Som jeg sa tidligere idag, jeg tror også på at Stine har hatt en trist barndom og det synes jeg er leit, men hun behøver ikke overdrive sykdommer, og dramatisere historier så voldsdomt, alle disse gavene skurrer, og alt det andre. Hun ville fått mere sympati og støtte fra flere, deriblandt meg, om hun bare var ærlig hele veien. Tror hun har mistet masse støtte fra følgere og folk i nærområdet pga det. Det er både synd og unødvendig, saken hun har er i grunnen mere enn god nok, uten all ekstra drama rundt det. Jeg sa også at hun er skikkelig flink med forskjellige ting og at jeg håper hun får hjelp. Husk å ta det med i mine betraktninger om Stine. Denne teksten summerer så mye av det samme inntrykket jeg har fått av Stine gjennom snap det siste året. Og det må jammen være lov til å diskutere rundt dette. Jeg har lest igjennom denne tråden, og det er svært mange saklige og velformulerte kommentarer her. Hvor folk stiller spørsmålstegn til ting de ser at ikke stemmer. Ja, noen kommentarer er usaklige, og som skrevet i et annet innlegg her, så kan det gå litt hett for seg. For begge parter. Men det ser jo ut til at mange ser det samme som vi gjør, og det kan kanskje også føles litt godt, på en måte? Jeg tror oppriktig at Stine er veldig syk. Jeg tror oppriktig på at barndommen hennes har vært fæl. Men jeg synes overforbruket hennes er drøyt, og føler også at hun har "lurt" folk litt for penger. Det må være lov å reagere på sånt. Personlig ble jeg veldog glad over å se at det er flere enn meg som ser de samme tingene 🙏 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3340 Del Skrevet 19. oktober 2021 8 minutter siden, Sharp75! said: Seriøst? Det nytter ikke, du ser kun det du vil se 🤦♀️ og det igjen, sier mer om deg enn meg 🙂 Tusen takk for alle dine Klaskifjeset emoji. Mobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå