Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3301 Del Skrevet 19. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (7 minutter siden): Helt enig at man ikke bør være ufin og nedlatende mot Stine. Da sier du at det er greit å uttale seg ufint om folk hun er og blir forbannet på i hverdagen? Dette er mennesker som kanskje ikke vet om hennes uttalelser eller har mulighet å forsvare på hennes kanal. Du synes det er greit at hun har et ordbruk som heller ikke passer på en offentlig kanal? hvor hun ikke kjenner sine tusenvis av seere. Hun snakker om nær personer rundt moren og henne som kanskje ikke har mulighet til å forsvare seg på hennes kanal. Ja, hun vil straffe systemet og ja hun har all grunn til å være sint, bitter og forbannet. Ja hun viser mange sider av seg selv på sin offentlige kanal. Det er grunnen til at mange stiller spørsmål. Det er ikke nedlatende eller ufint for alle. Vi følger Stine på godt og vondt. Når innlegg er konstruktive er det noe helt annet en da det er nedlatende på flere måter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 19. oktober 2021 #3302 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Svarene hennes faller på sin egen urimelighet. Hun rettferdiggjør hennes eget språkbruk mens kritiserer andres. Er ikke Stine også sånn? Jo det kan det være..var bare noe jeg leste før i dag som gjorde at jeg stussa litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3303 Del Skrevet 19. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (2 minutter siden): Ja så absolutt, det er helt frivillig. Flere startet å følge henne når saken kom ut på medier og sosiale medier. Når man selv har samme "bagasje", da ønsket man å følge henne. Det skjønner jeg at flere vil. Selv om noen har samme bagasje som Stine, så betyr det ikke at hun ikke skal få lov til å reagere på sin bagasje sin måte. Ingen er like selv med like opplevelser og erfaringer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 19. oktober 2021 #3304 Del Skrevet 19. oktober 2021 Dette er en generell kommentar om et fenomen som også gjør seg synlig i deler av denne tråden. Jeg synes det er så fascinerende, eller kanskje heller skremmende eller fryktinngytende å lese slike tråder som dette. Influencere og offentlige personer blir ofte kritisert for å ikke tåle kritikk. Samtidig sitter det personer som kritiserer den offentlige personen dag ut og dag inn. Parallelt med dette, hvis noen reagerer på kritikerne, så får man passet påskrevet med masse usakligheter tilbake. Offentlige personer tåler liksom ikke kritikk. De kritiseres for å henge ut følgere (som jeg heller ikke støtter at de skal gjøre, for øvrig). Problemet er bare at de som kritiserer heller ikke tåler kritikk. De henger også ut de som kritiserer dem igjen. Da er man dum, psykopat, naiv og ting som verre er. De sitter altså og føler seg berettiget til å slenge dritt mot offentlige personer, men med en gang de får noe igjen så tåler de det ikke selv. Og all den tid de påpeker at man ikke skal henge ut folk, så henger de selv ut både den offentlige personen og de som kritiserer kritikerne i tråden. De sier at den offentlige personen er selvmotsigende og dobbeltmoralsk, men hva er de selv? De kritiserer den offentlige personen for akkurat det samme de gjør selv. I verste fall ondskap. I beste fall mangel på selvinnsikt. Man bør kanskje ikke kaste stein hvis man sitter i glasshus. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 19. oktober 2021 #3305 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Polarpuma skrev (1 time siden): Mulig jeg husker feil, men synes du har vært ganske så ekkel i tonen herinne, og så snakker du om nettmobbing?! 🙏👏spot on! Er vel opptil flere ganger også! Var en grunn til at jeg skrev til henne at hun tror hun er bedre enn andre, men det er noe hun langt ifra er… Endret 19. oktober 2021 av Malleli89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3306 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (6 minutter siden): Svarene hennes faller på sin egen urimelighet. Hun rettferdiggjør hennes eget språkbruk mens kritiserer andres. Er ikke Stine også sånn? Nå blir det mye synsing her 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3307 Del Skrevet 19. oktober 2021 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): Dette er en generell kommentar om et fenomen som også gjør seg synlig i deler av denne tråden. Jeg synes det er så fascinerende, eller kanskje heller skremmende eller fryktinngytende å lese slike tråder som dette. Influencere og offentlige personer blir ofte kritisert for å ikke tåle kritikk. Samtidig sitter det personer som kritiserer den offentlige personen dag ut og dag inn. Parallelt med dette, hvis noen reagerer på kritikerne, så får man passet påskrevet med masse usakligheter tilbake. Offentlige personer tåler liksom ikke kritikk. De kritiseres for å henge ut følgere (som jeg heller ikke støtter at de skal gjøre, for øvrig). Problemet er bare at de som kritiserer heller ikke tåler kritikk. De henger også ut de som kritiserer dem igjen. Da er man dum, psykopat, naiv og ting som verre er. De sitter altså og føler seg berettiget til å slenge dritt mot offentlige personer, men med en gang de får noe igjen så tåler de det ikke selv. Og all den tid de påpeker at man ikke skal henge ut folk, så henger de selv ut både den offentlige personen og de som kritiserer kritikerne i tråden. De sier at den offentlige personen er selvmotsigende og dobbeltmoralsk, men hva er de selv? De kritiserer den offentlige personen for akkurat det samme de gjør selv. I verste fall ondskap. I beste fall mangel på selvinnsikt. Man bør kanskje ikke kaste stein hvis man sitter i glasshus. 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 19. oktober 2021 #3308 Del Skrevet 19. oktober 2021 Babyblue69 skrev (1 minutt siden): Vi følger Stine på godt og vondt. Når innlegg er konstruktive er det noe helt annet en da det er nedlatende på flere måter. Vi følger Stine på godt og vondt. Da er det greit at hun har et ordbruk og uttalelser om andre. Vi her inne kan ikke stille spørsmål om dette? Veldig spesielt. For meg betyr rettferdighet, ærlighet, vennlighet og mye omsorg alt. Har man opplevd så mye vondt som stine og noen av oss. Da ville jeg aldri brukt hennes vokabular, hverken på en offentlig kanal eller face too face. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3309 Del Skrevet 19. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (3 minutter siden): Vi følger Stine på godt og vondt. Da er det greit at hun har et ordbruk og uttalelser om andre. Vi her inne kan ikke stille spørsmål om dette? Veldig spesielt. For meg betyr rettferdighet, ærlighet, vennlighet og mye omsorg alt. Har man opplevd så mye vondt som stine og noen av oss. Da ville jeg aldri brukt hennes vokabular, hverken på en offentlig kanal eller face too face. Nå har jeg forklart det mange ganger her inne, men jeg prøver igjen. Det er klart at det er greit å stille spørsmål her inne. Det er ikke det som er sakens kjerne. Det er formuleringen av innleggene. Konstruktiv kritikk er helt noe annet en personangrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3310 Del Skrevet 19. oktober 2021 Gjenferdet skrev (12 minutter siden): Dette er en generell kommentar om et fenomen som også gjør seg synlig i deler av denne tråden. Jeg synes det er så fascinerende, eller kanskje heller skremmende eller fryktinngytende å lese slike tråder som dette. Influencere og offentlige personer blir ofte kritisert for å ikke tåle kritikk. Samtidig sitter det personer som kritiserer den offentlige personen dag ut og dag inn. Parallelt med dette, hvis noen reagerer på kritikerne, så får man passet påskrevet med masse usakligheter tilbake. Offentlige personer tåler liksom ikke kritikk. De kritiseres for å henge ut følgere (som jeg heller ikke støtter at de skal gjøre, for øvrig). Problemet er bare at de som kritiserer heller ikke tåler kritikk. De henger også ut de som kritiserer dem igjen. Da er man dum, psykopat, naiv og ting som verre er. De sitter altså og føler seg berettiget til å slenge dritt mot offentlige personer, men med en gang de får noe igjen så tåler de det ikke selv. Og all den tid de påpeker at man ikke skal henge ut folk, så henger de selv ut både den offentlige personen og de som kritiserer kritikerne i tråden. De sier at den offentlige personen er selvmotsigende og dobbeltmoralsk, men hva er de selv? De kritiserer den offentlige personen for akkurat det samme de gjør selv. I verste fall ondskap. I beste fall mangel på selvinnsikt. Man bør kanskje ikke kaste stein hvis man sitter i glasshus. 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3311 Del Skrevet 19. oktober 2021 11 minutter siden, Gjenferdet said: Dette er en generell kommentar om et fenomen som også gjør seg synlig i deler av denne tråden. Jeg synes det er så fascinerende, eller kanskje heller skremmende eller fryktinngytende å lese slike tråder som dette. Influencere og offentlige personer blir ofte kritisert for å ikke tåle kritikk. Samtidig sitter det personer som kritiserer den offentlige personen dag ut og dag inn. Parallelt med dette, hvis noen reagerer på kritikerne, så får man passet påskrevet med masse usakligheter tilbake. Offentlige personer tåler liksom ikke kritikk. De kritiseres for å henge ut følgere (som jeg heller ikke støtter at de skal gjøre, for øvrig). Problemet er bare at de som kritiserer heller ikke tåler kritikk. De henger også ut de som kritiserer dem igjen. Da er man dum, psykopat, naiv og ting som verre er. De sitter altså og føler seg berettiget til å slenge dritt mot offentlige personer, men med en gang de får noe igjen så tåler de det ikke selv. Og all den tid de påpeker at man ikke skal henge ut folk, så henger de selv ut både den offentlige personen og de som kritiserer kritikerne i tråden. De sier at den offentlige personen er selvmotsigende og dobbeltmoralsk, men hva er de selv? De kritiserer den offentlige personen for akkurat det samme de gjør selv. I verste fall ondskap. I beste fall mangel på selvinnsikt. Man bør kanskje ikke kaste stein hvis man sitter i glasshus. Avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amourerah Skrevet 19. oktober 2021 #3312 Del Skrevet 19. oktober 2021 12 minutter siden, Gjenferdet said: Dette er en generell kommentar om et fenomen som også gjør seg synlig i deler av denne tråden. Jeg synes det er så fascinerende, eller kanskje heller skremmende eller fryktinngytende å lese slike tråder som dette. Influencere og offentlige personer blir ofte kritisert for å ikke tåle kritikk. Samtidig sitter det personer som kritiserer den offentlige personen dag ut og dag inn. Parallelt med dette, hvis noen reagerer på kritikerne, så får man passet påskrevet med masse usakligheter tilbake. Offentlige personer tåler liksom ikke kritikk. De kritiseres for å henge ut følgere (som jeg heller ikke støtter at de skal gjøre, for øvrig). Problemet er bare at de som kritiserer heller ikke tåler kritikk. De henger også ut de som kritiserer dem igjen. Da er man dum, psykopat, naiv og ting som verre er. De sitter altså og føler seg berettiget til å slenge dritt mot offentlige personer, men med en gang de får noe igjen så tåler de det ikke selv. Og all den tid de påpeker at man ikke skal henge ut folk, så henger de selv ut både den offentlige personen og de som kritiserer kritikerne i tråden. De sier at den offentlige personen er selvmotsigende og dobbeltmoralsk, men hva er de selv? De kritiserer den offentlige personen for akkurat det samme de gjør selv. I verste fall ondskap. I beste fall mangel på selvinnsikt. Man bør kanskje ikke kaste stein hvis man sitter i glasshus. 👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amourerah Skrevet 19. oktober 2021 #3313 Del Skrevet 19. oktober 2021 Just now, Polarpuma said: Avsporing. Nei det er det faktisk ikke! @Gjenferdet kommer med et veldig godt poeng! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 19. oktober 2021 #3314 Del Skrevet 19. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (29 minutter siden): Helt enig at man ikke bør være ufin og nedlatende mot Stine. Da sier du at det er greit å uttale seg ufint om folk hun er og blir forbannet på i hverdagen? Dette er mennesker som kanskje ikke vet om hennes uttalelser eller har mulighet å forsvare på hennes kanal. Du synes det er greit at hun har et ordbruk som heller ikke passer på en offentlig kanal? hvor hun ikke kjenner sine tusenvis av seere. Hun snakker om nær personer rundt moren og henne som kanskje ikke har mulighet til å forsvare seg på hennes kanal. Ja, hun vil straffe systemet og ja hun har all grunn til å være sint, bitter og forbannet. Ja hun viser mange sider av seg selv på sin offentlige kanal. Det er grunnen til at mange stiller spørsmål. Det er ikke nedlatende eller ufint for alle. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3315 Del Skrevet 19. oktober 2021 14 minutter siden, Babyblue69 said: Nå har jeg forklart det mange ganger her inne, men jeg prøver igjen. Det er klart at det er greit å stille spørsmål her inne. Det er ikke det som er sakens kjerne. Det er formuleringen av innleggene. Konstruktiv kritikk er helt noe annet en personangrep. Men Bluebell, hva med dine egne forumuleringer og personangrep? Du kan ikke forlange om konstruktiv kritikk når du selv er så ekkel og spydig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3316 Del Skrevet 19. oktober 2021 30 minutter siden, Gjenferdet said: Dette er en generell kommentar om et fenomen som også gjør seg synlig i deler av denne tråden. Jeg synes det er så fascinerende, eller kanskje heller skremmende eller fryktinngytende å lese slike tråder som dette. Influencere og offentlige personer blir ofte kritisert for å ikke tåle kritikk. Samtidig sitter det personer som kritiserer den offentlige personen dag ut og dag inn. Parallelt med dette, hvis noen reagerer på kritikerne, så får man passet påskrevet med masse usakligheter tilbake. Offentlige personer tåler liksom ikke kritikk. De kritiseres for å henge ut følgere (som jeg heller ikke støtter at de skal gjøre, for øvrig). Problemet er bare at de som kritiserer heller ikke tåler kritikk. De henger også ut de som kritiserer dem igjen. Da er man dum, psykopat, naiv og ting som verre er. De sitter altså og føler seg berettiget til å slenge dritt mot offentlige personer, men med en gang de får noe igjen så tåler de det ikke selv. Og all den tid de påpeker at man ikke skal henge ut folk, så henger de selv ut både den offentlige personen og de som kritiserer kritikerne i tråden. De sier at den offentlige personen er selvmotsigende og dobbeltmoralsk, men hva er de selv? De kritiserer den offentlige personen for akkurat det samme de gjør selv. I verste fall ondskap. I beste fall mangel på selvinnsikt. Man bør kanskje ikke kaste stein hvis man sitter i glasshus. Dere vil sette hengelås på alle kommentarer og tilbakemeldinger på hva en “influenser” viser. Så snart man stiller spørsmålstegn ved noe som er åbentbart løgn eller skurrer, så er man et nettroll, ond og fæl. Et helt vanlig spørsmål kan bli til “drittslenging” og “ondskap”. Mange herinne får den ene stygge kommentaren etter den andre fra blodfansen som forsvarer ufin adferd fra sin store heltinne. Her formanes det om å holde seg vekk fra snapkanalen hennes og ikke still spørsmål! I motsetning til Stines kanal, blir dette forum moderert. Ja debatten kan bli het herinne både fra den ene og den andre part. Det kommer veldig mye uten filter på hennes kanal. Alt dette er greit i følge deg/dere. Ingen spørsmålstegn ved dette. Veldig spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3317 Del Skrevet 19. oktober 2021 40 minutter siden, Babyblue69 said: Nå blir det mye synsing her 😊 Ja huff, det må vi jo ikke. Kun du som må synse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3318 Del Skrevet 19. oktober 2021 56 minutter siden, Støgga said: Ja det beste er om vi overser babyblue, hun kommer aldri til å gi seg. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trudd det var T. Er ikke ute etter at hun skal gi seg, men bare svare på spørsmålet mitt. Det viser seg å være helt umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3319 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Dere vil sette hengelås på alle kommentarer og tilbakemeldinger på hva en “influenser” viser. Så snart man stiller spørsmålstegn ved noe som er åbentbart løgn eller skurrer, så er man et nettroll, ond og fæl. Et helt vanlig spørsmål kan bli til “drittslenging” og “ondskap”. Mange herinne får den ene stygge kommentaren etter den andre fra blodfansen som forsvarer ufin adferd fra sin store heltinne. Her formanes det om å holde seg vekk fra snapkanalen hennes og ikke still spørsmål! I motsetning til Stines kanal, blir dette forum moderert. Ja debatten kan bli het herinne både fra den ene og den andre part. Det kommer veldig mye uten filter på hennes kanal. Alt dette er greit i følge deg/dere. Ingen spørsmålstegn ved dette. Veldig spesielt. Hvem er egentlig hennes blodfan? 🤔 Jeg har ikke sett noen her. Jeg ser kun mennesker som er i mot måten det blir skrevet om henne på. Jeg ser ikke at noen støtter at Stine snakker på samme måten om andre mennesker på den måten, om man tar det som et eksempel. (annet enn om hun blir forbannet om det som blir skrevet om henne) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3320 Del Skrevet 19. oktober 2021 2 minutter siden, Sharp75! said: Hvem er egentlig hennes blodfan? 🤔 Jeg har ikke sett noen her. Jeg ser kun mennesker som er i mot måten det blir skrevet om henne på. Jeg ser ikke at noen støtter at Stine snakker på samme måten om andre mennesker på den måten, om man tar det som et eksempel. (annet enn om hun blir forbannet om det som blir skrevet om henne) Dere forsvarer jo henne med nebb og klør. Har ikke sett mange av hennes fans som kan komme med både positive og negative sider med henne. Kun positivt, selv om hun åpenbart farer med usandheter og selvmotsigelser. Derimot ser jeg flere kritikere som kommer med både ris og ros. Veldig spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå