Alma87 Skrevet 19. oktober 2021 #3261 Del Skrevet 19. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (8 timer siden): Lest boka👏👏👏. Anbefaler alle hans bøker. Vært på mange foredrag med Wilhelmsen, anbefales 👏👏👏. Stine bør få time på klinikken til Wilhelmsen. Jeg synes virkelig synd på henne, for hennes oppvekst. Noen av oss vet hva hun snakker om. Vi har kjent og kjenner på de samme følelsene og vi har de samme sårene. Forskjellen er hvordan vi ønsker å gå videre med fortiden vår. Jeg hadde aldri reist fra mine barn. Jeg har sloss for mine barn med nebb og klør. Stine sier hun skal forandre systemet. Antar at systemet har forandret seg mye siden hun var barn. Hun er sint på systemet, men ikke faren som var hennes viktigste støttespiller. Ja vært på foredrag med han , å lest flere bøker ☺️🙏🏼 Han er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 19. oktober 2021 #3262 Del Skrevet 19. oktober 2021 Alma87 skrev (2 timer siden): Ja vært på foredrag med han , å lest flere bøker ☺️🙏🏼 Han er fantastisk Ja, Fantastisk 👏👏🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 19. oktober 2021 #3263 Del Skrevet 19. oktober 2021 esmeralda1 skrev (21 timer siden): Av det lille jeg vet om Cluster, så betviler jeg STERKT at Stine har dette !!! Og at du må banne for og argumentere, da har du tapt i mine øyner...Hun påstår også at hun har OCD, noe jeg har, og tidligere har hatt i sterk grad. Det nytter ik og si man har OCD for at man liker å ha det ryddig ! Det styrer hele livet ditt, det går ut over nattesøvn, jobb og famile.. Man skal være forsiktig med og kaste rundt seg med diagnoser. Ja det er synd i Stine for den forferdelige oppveksten hun har hatt. Men hun har alikevell et ansvar for hva hun slenger ut av seg.. Grunnen til at jeg reagerer kraftig når det pøses ut med diagnoser i fleng og som ikke er sann er at på hver kant i landet så sitter det noen med den spesifikke diagnosen. Noen ensom uten et nettverk rundt seg. Hver eneste dag kjenner jeg på dårlig samvittighet for de som lever alene og har Cluster, jeg fatter ikke at de klarer det. Det gnager i meg at jeg har så stort nettverk, en mann å lene meg på og jeg har gnisten i livet pga barna mine. Jeg føler jeg må snakke for de som ikke har noen. De som er helt alene med den meste brutale og smertefulle sykdommen kjent i medisinen lære. Jeg har lyst til å holde rundt hver eneste sjel som har dette å si at jeg forstår, det er vanskelig å si "jeg har vondt i hodet" for så å forsøke å forklarer omfanget av smertene. Jeg har vært urettferdig heldig som har en fastlege med en søster som har Cluster. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3264 Del Skrevet 19. oktober 2021 Ny diagnose: hjertefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 19. oktober 2021 #3265 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Ny diagnose: hjertefeil. 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 19. oktober 2021 #3266 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) En av Norges største idrettstalenter… ( kanskje i verden å) « ikke arrester meg, men han var vel verdensmester på skøyter, jeg veit ikke altså, men det var noe skøyte greier» 😳😳😳😳 men men sånn er det vel å være navlebeskuende 🤷♀️ Tror nesten jeg ville ga googlet det før jeg sa noe, når man er så uvitende. Endret 19. oktober 2021 av Tulltulla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3267 Del Skrevet 19. oktober 2021 Nå venter jeg bare på at hun snart skal si at hun har hatt hjernesvulst og kreft. Det er bare det som mangler nå av alvorlige sykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 19. oktober 2021 #3268 Del Skrevet 19. oktober 2021 Nussepus skrev (26 minutter siden): 😂😂 Münchausens. Spekulativt? Ja. Får man en liten "aha, selvfølgelig" når man leser igjennom linken? Så absolutt. https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/diverse/munchausens-syndrom/?page=3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 19. oktober 2021 #3269 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hyfia skrev (18 minutter siden): Münchausens. Spekulativt? Ja. Får man en liten "aha, selvfølgelig" når man leser igjennom linken? Så absolutt. https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/diverse/munchausens-syndrom/?page=3 Tenkte akkurat på det her, men kom ikke på noe diagnose for det, å som du sier, det stemmer jo på en prikk😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 19. oktober 2021 #3270 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hyfia skrev (1 time siden): Münchausens. Spekulativt? Ja. Får man en liten "aha, selvfølgelig" når man leser igjennom linken? Så absolutt. https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/diverse/munchausens-syndrom/?page=3 Oi,ja😮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 19. oktober 2021 #3271 Del Skrevet 19. oktober 2021 Ante ikke hvem dette mennesket var, før jeg snublet over denne tråden. Det er jo tydelig at denne damen sliter. På flere vis. Og når man velger å være en offentlig person, så må man forvente at publikummet kommer med tilbakemeldinger. På godt og vondt. Men denne tråden består for det meste nå av ren latterliggjøring og hets. Ikke i nærheten av "konstruktiv kritikk". Blir faktisk uvel å lese enkelte innlegg. Og jeg har problemer med å forstå at folk gidder å bruke tiden sin på å følge med på andre menneskers liv. Mennesker de tydelig ikke liker. Det er ikke alt man trenger å kommentere i det offentlige rom. Man sparker ikke folk som allerede ligger (fysisk/psykisk) nede. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 19. oktober 2021 #3272 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hyfia skrev (4 timer siden): Grunnen til at jeg reagerer kraftig når det pøses ut med diagnoser i fleng og som ikke er sann er at på hver kant i landet så sitter det noen med den spesifikke diagnosen. Noen ensom uten et nettverk rundt seg. Hver eneste dag kjenner jeg på dårlig samvittighet for de som lever alene og har Cluster, jeg fatter ikke at de klarer det. Det gnager i meg at jeg har så stort nettverk, en mann å lene meg på og jeg har gnisten i livet pga barna mine. Jeg føler jeg må snakke for de som ikke har noen. De som er helt alene med den meste brutale og smertefulle sykdommen kjent i medisinen lære. Jeg har lyst til å holde rundt hver eneste sjel som har dette å si at jeg forstår, det er vanskelig å si "jeg har vondt i hodet" for så å forsøke å forklarer omfanget av smertene. Jeg har vært urettferdig heldig som har en fastlege med en søster som har Cluster. ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 19. oktober 2021 #3273 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hannah80 skrev (59 minutter siden): Ante ikke hvem dette mennesket var, før jeg snublet over denne tråden. Det er jo tydelig at denne damen sliter. På flere vis. Og når man velger å være en offentlig person, så må man forvente at publikummet kommer med tilbakemeldinger. På godt og vondt. Men denne tråden består for det meste nå av ren latterliggjøring og hets. Ikke i nærheten av "konstruktiv kritikk". Blir faktisk uvel å lese enkelte innlegg. Og jeg har problemer med å forstå at folk gidder å bruke tiden sin på å følge med på andre menneskers liv. Mennesker de tydelig ikke liker. Det er ikke alt man trenger å kommentere i det offentlige rom. Man sparker ikke folk som allerede ligger (fysisk/psykisk) nede. Da bør du heller ikke uttale deg!! Følg snappen hennes en stund, å kom tilbake senere.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3274 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hannah80 skrev (56 minutter siden): Ante ikke hvem dette mennesket var, før jeg snublet over denne tråden. Det er jo tydelig at denne damen sliter. På flere vis. Og når man velger å være en offentlig person, så må man forvente at publikummet kommer med tilbakemeldinger. På godt og vondt. Men denne tråden består for det meste nå av ren latterliggjøring og hets. Ikke i nærheten av "konstruktiv kritikk". Blir faktisk uvel å lese enkelte innlegg. Og jeg har problemer med å forstå at folk gidder å bruke tiden sin på å følge med på andre menneskers liv. Mennesker de tydelig ikke liker. Det er ikke alt man trenger å kommentere i det offentlige rom. Man sparker ikke folk som allerede ligger (fysisk/psykisk) nede. Det er dessverre flere som er her av den grunn som du beskriver.. det har gått sport i å latterliggjøre alt som blir sagt og gjort av Stine. De ønsker å felle henne på hardest måte. Hun kunne like gjerne ha stått i gapestokk for enkelte. Triste greier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 19. oktober 2021 #3275 Del Skrevet 19. oktober 2021 Malleli89 skrev (5 minutter siden): Da bør du heller ikke uttale deg!! Følg snappen hennes en stund, å kom tilbake senere.. Godt tips👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3276 Del Skrevet 19. oktober 2021 Malleli89 skrev (4 minutter siden): Da bør du heller ikke uttale deg!! Følg snappen hennes en stund, å kom tilbake senere.. Mallei89, hun har rett til å uttale seg som alle andre. Hun trenger ikke å følge Stine for å ha rett til å reagere over innlegg som rett og slett nedlatende og trakasserende. Det er normalt å reagere på sånne type innlegg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 19. oktober 2021 #3277 Del Skrevet 19. oktober 2021 Babyblue69 skrev (2 minutter siden): Det er dessverre flere som er her av den grunn som du beskriver.. det har gått sport i å latterliggjøre alt som blir sagt og gjort av Stine. De ønsker å felle henne på hardest måte. Hun kunne like gjerne ha stått i gapestokk for enkelte. Triste greier. Der tar du helt feil. Det er ikke grunnen. Følg med på snappen og Følg med en stund. Hva er realistisk, realitet og sannheten?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3278 Del Skrevet 19. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (1 minutt siden): Der tar du helt feil. Det er ikke grunnen. Følg med på snappen og Følg med en stund. Hva er realistisk, realitet og sannheten?? Jeg kjøper ikke alt som blir sagt av henne på Snapp. Men jeg trenger ikke å være ufin og nedlatende her inne mot Stine av den grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3279 Del Skrevet 19. oktober 2021 4 minutter siden, Babyblue69 said: Det er dessverre flere som er her av den grunn som du beskriver.. det har gått sport i å latterliggjøre alt som blir sagt og gjort av Stine. De ønsker å felle henne på hardest måte. Hun kunne like gjerne ha stått i gapestokk for enkelte. Triste greier. Det er ikke sant. Og ingen her behøver å prøve å felle henne, det kommer hun til å klare fint selv. Ingen kan komme med så mye usannheter og bedrag uten at fellen klapper en dag. Historien hennes om barndommen er trist nok som den her, hun kunne fått sympati og støtte i massevis, uten å overdrive og komme med usannheter. Og snille uskyldige mennesker blir ført bak lyset og utnyttet. Ja det synes jeg også skal komme frem, og ikke kun hennes ensidige vinkel fra kanalen sin, som ikke har noen moderator, (men burde hatt det). I øvrig synes jeg at Stine har mange gode kvaliteter, utrolig kreativ og flink med strikking og interiør. Burde vel slutte å følge henne fordi det er så mye annet tull, men man blir jo revet med. Det er mere drama enn en tv serie og det eskalerer dag for dag. Det er fascinerende å følge med i på flere måter. Håper hun får hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 19. oktober 2021 #3280 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hull i lungen, klapper ikke den sammen da?? Har vi en lege her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå