Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Babyblue69 skrev (2 minutter siden):

Beklager, for det. Jeg la ut på feil innlegg. Skjønner godt at du/ dere reager på det. Det var ikke ment på det innlegget som du viser til. Igjen, jeg beklager.

Det er bra du beklager deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Til forsvar, jeg bruker 🤦‍♀️ og det er ikke, er du helt idiot, da er jeg oppgitt og frustrert. Tviler på det ble ment til hele innlegget, sorry klarte ikke å la være 🤷‍♀️

Screenshot_20211018_165521_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

Jeg har ikke tenkt på det som en reaksjon på idioti, men oppgitthet. Vi tolker det sikkert forskjellig. Jeg skal ta det til meg og ta hensyn til at noen tar det som idiot.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Det er bra du beklager deg. :) 

Ja, det er på sin plass å gjøre det da man gjør feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (4 minutter siden):

Ja, det er på sin plass å gjøre det da man gjør feil. 

Jeg tåler det jeg altså, jeg står godt i diskusjoner og ulike meninger. Det er en uting å krangle på et offentlig forum, sakens kjerne forsvinner i "du sa" "jeg sa" innlegg. Innleggene mine ikke vært for å sanke sympati eller å legge opp til en usaklig diskusjon. Jeg har reagert på at handlingsmønsteret hennes ikke samsvarer med Cluster-pasienter. Hører man godt nok etter så forsnakker Stine seg i annenhver snap ang diagnoser. Tematikken i tråden er handlingene som utføres av henne, som ofte ikke stemmer med hvordan ting virkelig er, feks for de som har en diagnose som hun også hevder å ha, for så å nekte for at hun har sagt det. Hold heller samtalene saklig og respekter hverandres meninger 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyfia skrev (4 minutter siden):

Jeg tåler det jeg altså, jeg står godt i diskusjoner og ulike meninger. Det er en uting å krangle på et offentlig forum, sakens kjerne forsvinner i "du sa" "jeg sa" innlegg. Innleggene mine ikke vært for å sanke sympati eller å legge opp til en usaklig diskusjon. Jeg har reagert på at handlingsmønsteret hennes ikke samsvarer med Cluster-pasienter. Hører man godt nok etter så forsnakker Stine seg i annenhver snap ang diagnoser. Tematikken i tråden er handlingene som utføres av henne, som ofte ikke stemmer med hvordan ting virkelig er, feks for de som har en diagnose som hun også hevder å ha, for så å nekte for at hun har sagt det. Hold heller samtalene saklig og respekter hverandres meninger 😊

Det er jeg enig i 😊 Jeg har postet på feil innlegg tidligere også 😅 Så, skjerping fra meg. Noen ganger går det litt fort i svingene. Beklager igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Til forsvar, jeg bruker 🤦‍♀️ og det er ikke, er du helt idiot, da er jeg oppgitt og frustrert. Tviler på det ble ment til hele innlegget, sorry klarte ikke å la være 🤷‍♀️

Screenshot_20211018_165521_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

Uansett så passet ikke den til det innlegget. Den så ikke du eller? Ettersom du måtte kommentere det å? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alma87 skrev (1 minutt siden):

Uansett så passet ikke den til det innlegget. Den så ikke du eller? Ettersom du måtte kommentere det å? 

🤦‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (Akkurat nå):

😂😂😂😂😂👏🏻 

«Jeg er på inge måte no fan jeg, men må bare blande meg i alt» 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (8 timer siden):

SKREMMENDE hysterisk glad for gave igjen idag. Hva er det som gjør henne slik? Posen med drumstick for hun kjøpt på nærbutikken liksom. Og sjokoladen billig på nettet. Og hun så hysterisk glad, jeg blir så flau🙊Og i tillegg pakke på døra av noen som ringer på og stikker🙈

Rart, så lenge hu får gaver på trappa så får hu ikke angstanfall når det ringer på heller 🙈 Så "overraskende" kan det ikke være, tipper hu oppgir adressen til de som vil gi hu noe... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (10 minutter siden):

«Jeg er på inge måte no fan jeg, men må bare blande meg i alt» 

For du blander deg ikke? 🤔

Mange innlegg jeg scroller forbi, ditt navn dukker oftere opp enn mitt. Jeg kommer iallefall ikke med hånete og spydige svar retter direkte mot enkelt personer. Og det er godt og se folk her inne ber om unnskyldnig. Noe noen har å lære. 

Endret av Sharp75!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (13 minutter siden):

For du blander deg ikke? 🤔

Mange innlegg jeg scroller forbi, ditt navn dukker oftere opp enn mitt. Jeg kommer iallefall ikke med hånete og spydige svar retter direkte mot enkelt personer. Og det er godt og se folk her inne ber om unnskyldnig. Noe noen har å lære. 

🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

Smerteplaster over puppen. Knappene ned på gensern, så vi alle kan se det🙈. Nå er det ikke vær for å bruke singlet og ha plaster på armen, så da må man sette det på et synlig sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polarpuma skrev (3 minutter siden):

Smerteplaster over puppen. Knappene ned på gensern, så vi alle kan se det🙈. Nå er det ikke vær for å bruke singlet og ha plaster på armen, så da må man sette det på et synlig sted. 

Utrolig..og fortsatt skifter hun klær 4 til 5 ganger pr dag? Hvorfor?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
2 minutter siden, Anneisabell said:

Se meg, hør meg, bekreft meg, lik meg, elsk meg….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (14 minutter siden):

Nå kan jeg ikke mye om smerteplaster, men jeg vet at du ikke bør/skal ha plasteret på samme sted når du bytter det og ikke ha det ett sted hvor det gnisser eller svettes mye -det kan være en så logisk forklaring som det da😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Nå kan jeg ikke mye om smerteplaster, men jeg vet at du ikke bør/skal ha plasteret på samme sted når du bytter det og ikke ha det ett sted hvor det gnisser eller svettes mye -det kan være en så logisk forklaring som det da😊

I hjemmetjeneste og på sykehjem så skrives det opp kver dag hvilken side plasteret skal sitte på. Stort sett på ryggen 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (36 minutter siden):

I hjemmetjeneste og på sykehjem så skrives det opp kver dag hvilken side plasteret skal sitte på. Stort sett på ryggen 

Veldig upraktisk å ha det på ryggen da og også om man bytter selv eller det begynner å klø. Jobbet i hjemmesykepleien jeg også -veldig mange  år siden riktignok men det var veldig vanlig på overarmen evt ved øverst ved kravebenet eller bak ved skulder. Det kan hende det er andre rutiner for det nå på sykehjem for alt jeg vet, men tror ikke det er noe oppskrift på det annet en at det skal være på overkropp men skal ikke bruke samme sted på en stund og unngå fukt, hår og fet hud👍🏻

Endret av GulleGull
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Om hun skifter 10 ganger om dagen, så har vi ingenting med det. Er det mulig å henge seg opp i dette også 😅 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (2 minutter siden):

Om hun skifter 10 ganger om dagen, så har vi ingenting med det. Er det mulig å henge seg opp i dette også 😅 

Og må du henge deg opp i at andre reagerer på det. Ingen har sagt en har noe med det, men er lov å mene noe om det for det

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...