Alma87 Skrevet 16. oktober 2021 #3101 Del Skrevet 16. oktober 2021 Sharp75! skrev (1 time siden): Om jeg legger godviljen til her 🙈 så ser jeg den, men det synker ned på et altfor lavt nivå 🤷♀️ Alle er forskjellige. Synes ikke noe om at de som velger å utlevere seg offentlig driver med hersketeknikk,løgner og lite empati. Å at du velger å se gjennom det pga det er så synd på Stine, det er opp til deg. Men jeg mener fordi om Stine har bagasje , diagnoser så skal hun klare å være et godt medmenneske. Ingen unnskyldning der altså 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 16. oktober 2021 #3102 Del Skrevet 16. oktober 2021 Chroma skrev (1 minutt siden): Jeg forstår godt at du føler deg lurt og at det føles bittert, dette med spleisene er faktisk veldig kritikkverdig. Problemet er at det drukner i all usakligheten her inne. Enig. Men da må alle ta seg i nakken litt, hvis man ikke ønsker å diskutere usakligheter, så må man slutte å mate på det videre. Jeg har lest flere "dumme" kommentarer her inne, som er helt uvesentlige. Gidder ikke kommentere på det.. Men flere er nok såpass på hugget her at de ikke klarer å la være. Ønsker en mer saklig gang i denne tråden, og håper de fleste er enige. La smårusk ligge, og heller være enig om og være uenig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 16. oktober 2021 #3103 Del Skrevet 16. oktober 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 16. oktober 2021 #3104 Del Skrevet 16. oktober 2021 Det er ikke sikkert at det går an å bevise på noen måte at pengene hun har samlet inn ikke går til formålet, for det vet jo ingen av oss sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. oktober 2021 #3105 Del Skrevet 16. oktober 2021 Alma87 skrev (35 minutter siden): Alle er forskjellige. Synes ikke noe om at de som velger å utlevere seg offentlig driver med hersketeknikk,løgner og lite empati. Å at du velger å se gjennom det pga det er så synd på Stine, det er opp til deg. Men jeg mener fordi om Stine har bagasje , diagnoser så skal hun klare å være et godt medmenneske. Ingen unnskyldning der altså At jeg ser gjennom det og syns synd på henne det er dine ord, ikke mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 16. oktober 2021 #3106 Del Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Sharp75! skrev (2 timer siden): Men noen blir mer skadet enn andre, f.eks ifht oppvekst . Sier ikke dette for å forsvare noen, jeg kjenner henne ikke annet ut i fra en snap og det kan man ikke legge som et grunnlag, samme som med et første inntrykk, som mange ganger er feil. Som sagt, ja ting skurrer. Ja, det er helt sant! Noen blir mer skadet enn andre, noen får psykiske plager som mange ganger er årsaken til oppførselen deres feks psykopati eller narsissist! (Jeg sier ikke at Stine har disse diagnosene) Jeg vet godt hvordan en psykopat å narsissist operer da jeg bodde sammen med en i 5, nesten 6 år…🙈 Han var skadet av en forferdelig oppvekst med mye vold, psykisk å fysisk terror, en mor som var alkoholiker å pillemisbruker! Hu slo barna, hun stengte xn min ute på verandaen kunn iført bokser når det var 25 minus ute, der måtte han stå i 40 minutter, straff for at han hadde stjålet 60 kr.. Han var 15 år! Mammaen fortalte han titt å ofte at hun angret på at hun ikke gjennomførte den timen hun hadde til abort med han, hun var rett å slett en tyrann… Jeg fikk også oppleve henne, å dama er selv psykopat/narsissist! Vi bodde i samme hus som foreldrene hans i 2 år.. 1 hus med leilighet oppe å leilighet nede.. Det var perioder der det var ett hellvette på jord! Hvis det skjedde noe hun ikke likte, ble vi terrorisert i 2 uker.. Stygge meldinger, hun kom full ned til oss å fortalte meg hvor dårlig mor jeg var, gjorde alt i sin makt for å få meg til å klikke (jeg har adhd) sånn at hun da hadde noe på meg! Mange ganger måtte VI si unnskyld for ting HUN hadde satt igang, bare for å få fred… Da var hun verdens snilleste i 14 dager ish, før d igjen ble noe nytt å igjen ett hellvette! Så jeg vet godt hvordan sånne mennesker er.. Xn min banka meg, knakk beine mitt, brista kjeven min, sparka meg så jeg brakk ribbein, vridde hånda mi så lang bak at jeg knakk håndledde.. Jeg kom meg vekk etter at han kvalte meg så lenge at jeg ble bevisstløs å kroppen «slapp alt», altså, jeg var så nære å være død at musklene i kroppen slutta å virke, så jeg bæsja å tissa på meg, sprengte blodkar på begge øynene, å jeg var svart rundt halsen.. Etter dette turte jeg å anmelde, av frykt for å dø fra ungen min! Hun har 4 barn! 1 av de har tatt selvmord, han var også syk, slet med rusmidler. Å de 3 som er igjen er 2 av de også alkoholikere, å xn min er også det å i tillegg har han «arvet» oppførselen til sin mor! Alt i alt er det synd på han/de, men det er fortsatt ingen unnskyldning!! Men uansett hvor skadet man er fra barndom å oppvekst, så er ikke det noe unnskyldning! Man har ikke lov til å ture frem som man vil pga det.. Å om man har en diagnose innen psyke, så er det heller ingen unnskyldning, det er en forklaring, men man kan uansett ikke godta alt en person gjør, kunn pga at menneske har en forferdelig bagasje! Jeg synes fryktelig synd på Stine som har opplevd det hun har opplevd, å som jeg har sagt, jeg vet hvor vondt å hvor mye traumer det medfører, men igjen; Man kan ikke oppføre seg som man vil mot gud å hvermann for det om, man må kunne oppføre seg å være en grei person mot andre uansett, å det er ikke noe unnskyldning for å oppføre seg som en dritt mot folk som følger henne å saken hennes, å som spør fordi de heier på henne å lurer på hvordan ting går.. Hun har null grunn til å være spydig å frekk å hånlig mot sine egne følgere som stiller spm for å vise henne at de bryr seg! Alt ska gå etter hennes pipe hele tiden! Hun bør lære seg å være litt mere ydmyk å takknemlig ovenfor alle de som vil henne godt, de som har støttet spleisen hennes, de som handler av henne osv…. Hun er ikke topp 1 vlogger i Norge, hun har en helt vanlig hverdags vlogg, men hun får det til å virke som hun er THE ONE liksom… Endret 16. oktober 2021 av Malleli89 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 16. oktober 2021 #3107 Del Skrevet 16. oktober 2021 Så var det shopping igjen idag i Brummundal ser jeg. Viser frem dagens “fangst”. Jeg var innom Tise en tur for å se på Stines konto der. (hun har snakket ofte om den på snap) https://tise.com/stineba84 Her kan man se at flertallet av hennes annonser er helt nye og ubrukte plagg. Flere med prislappen på. Også den gule kjolen hun bare MÅTTE ha i sommer. Jeg tror mange har hatt inntrykk av for et år siden at hun var fattig, fordi hun opprettet en Spleis-innsamling. Men hun viser daglig et overforbruk av penger. Hun må ha god råd. Jeg har ikke deltatt i spleisen, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 16. oktober 2021 #3108 Del Skrevet 16. oktober 2021 Polarpuma skrev (33 minutter siden): Så var det shopping igjen idag i Brummundal ser jeg. Viser frem dagens “fangst”. Jeg var innom Tise en tur for å se på Stines konto der. (hun har snakket ofte om den på snap) https://tise.com/stineba84 Her kan man se at flertallet av hennes annonser er helt nye og ubrukte plagg. Flere med prislappen på. Også den gule kjolen hun bare MÅTTE ha i sommer. Jeg tror mange har hatt inntrykk av for et år siden at hun var fattig, fordi hun opprettet en Spleis-innsamling. Men hun viser daglig et overforbruk av penger. Hun må ha god råd. Jeg har ikke deltatt i spleisen, heldigvis. Var ikke ofte hun kjøpte klær fikk hun sagt i dag. Hvertfall godt humør og shopping på hun i dag da...🤦♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 16. oktober 2021 #3109 Del Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Hun har for nylig vist oss klærne i kleskapet sitt. Hun har mere klær enn i en butikk. Hun må være i en slags fornektelse. Endret 16. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 16. oktober 2021 #3110 Del Skrevet 16. oktober 2021 5 hours ago, Malleli89 said: Ja, det er helt sant! Noen blir mer skadet enn andre, noen får psykiske plager som mange ganger er årsaken til oppførselen deres feks psykopati eller narsissist! (Jeg sier ikke at Stine har disse diagnosene) Jeg vet godt hvordan en psykopat å narsissist operer da jeg bodde sammen med en i 5, nesten 6 år…🙈 Han var skadet av en forferdelig oppvekst med mye vold, psykisk å fysisk terror, en mor som var alkoholiker å pillemisbruker! Hu slo barna, hun stengte xn min ute på verandaen kunn iført bokser når det var 25 minus ute, der måtte han stå i 40 minutter, straff for at han hadde stjålet 60 kr.. Han var 15 år! Mammaen fortalte han titt å ofte at hun angret på at hun ikke gjennomførte den timen hun hadde til abort med han, hun var rett å slett en tyrann… Jeg fikk også oppleve henne, å dama er selv psykopat/narsissist! Vi bodde i samme hus som foreldrene hans i 2 år.. 1 hus med leilighet oppe å leilighet nede.. Det var perioder der det var ett hellvette på jord! Hvis det skjedde noe hun ikke likte, ble vi terrorisert i 2 uker.. Stygge meldinger, hun kom full ned til oss å fortalte meg hvor dårlig mor jeg var, gjorde alt i sin makt for å få meg til å klikke (jeg har adhd) sånn at hun da hadde noe på meg! Mange ganger måtte VI si unnskyld for ting HUN hadde satt igang, bare for å få fred… Da var hun verdens snilleste i 14 dager ish, før d igjen ble noe nytt å igjen ett hellvette! Så jeg vet godt hvordan sånne mennesker er.. Xn min banka meg, knakk beine mitt, brista kjeven min, sparka meg så jeg brakk ribbein, vridde hånda mi så lang bak at jeg knakk håndledde.. Jeg kom meg vekk etter at han kvalte meg så lenge at jeg ble bevisstløs å kroppen «slapp alt», altså, jeg var så nære å være død at musklene i kroppen slutta å virke, så jeg bæsja å tissa på meg, sprengte blodkar på begge øynene, å jeg var svart rundt halsen.. Etter dette turte jeg å anmelde, av frykt for å dø fra ungen min! Hun har 4 barn! 1 av de har tatt selvmord, han var også syk, slet med rusmidler. Å de 3 som er igjen er 2 av de også alkoholikere, å xn min er også det å i tillegg har han «arvet» oppførselen til sin mor! Alt i alt er det synd på han/de, men det er fortsatt ingen unnskyldning!! Men uansett hvor skadet man er fra barndom å oppvekst, så er ikke det noe unnskyldning! Man har ikke lov til å ture frem som man vil pga det.. Å om man har en diagnose innen psyke, så er det heller ingen unnskyldning, det er en forklaring, men man kan uansett ikke godta alt en person gjør, kunn pga at menneske har en forferdelig bagasje! Jeg synes fryktelig synd på Stine som har opplevd det hun har opplevd, å som jeg har sagt, jeg vet hvor vondt å hvor mye traumer det medfører, men igjen; Man kan ikke oppføre seg som man vil mot gud å hvermann for det om, man må kunne oppføre seg å være en grei person mot andre uansett, å det er ikke noe unnskyldning for å oppføre seg som en dritt mot folk som følger henne å saken hennes, å som spør fordi de heier på henne å lurer på hvordan ting går.. Hun har null grunn til å være spydig å frekk å hånlig mot sine egne følgere som stiller spm for å vise henne at de bryr seg! Alt ska gå etter hennes pipe hele tiden! Hun bør lære seg å være litt mere ydmyk å takknemlig ovenfor alle de som vil henne godt, de som har støttet spleisen hennes, de som handler av henne osv…. Hun er ikke topp 1 vlogger i Norge, hun har en helt vanlig hverdags vlogg, men hun får det til å virke som hun er THE ONE liksom… Virkelig trist å lese om din voldsomme historie🥺. Virker som du er en sterk og fornuftig person, du har klart å komme igjennom det. ❤️ Og jeg synes også det er trist at Stine har hatt en vond barndom. 💔Men det betyr ikke at hun har rett til å lyve, føre folk bak lyset, være frekk, nedlatende, arrogant og entitled. En veldig usympatisk person, som jeg ikke stoler på for fem flate øre. Synes det er synd på de mennesker som havner i garnet hennes og blir utnytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 16. oktober 2021 #3111 Del Skrevet 16. oktober 2021 Wow, for en glød etter dagens shopping✨😲 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 16. oktober 2021 #3112 Del Skrevet 16. oktober 2021 Ikke ofte jeg kjøper klær sier Stine. Hørte jeg riktig?? If I did må det være som en over her sa, hun lever i total fornektelse. Blir bare skumlere og skumlere å være vitne til alt dette her 😳 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 16. oktober 2021 #3113 Del Skrevet 16. oktober 2021 Agurk skrev (6 minutter siden): Ikke ofte jeg kjøper klær sier Stine. Hørte jeg riktig?? If I did må det være som en over her sa, hun lever i total fornektelse. Blir bare skumlere og skumlere å være vitne til alt dette her 😳 Ja det var akkurat det hun sa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isadora2 Skrevet 16. oktober 2021 #3114 Del Skrevet 16. oktober 2021 Anneisabell skrev (9 minutter siden): Ja det var akkurat det hun sa. Hun uner seg selv særdeles skjeldent noe som helst, det har hun sagt mange ganger. Vel, tror ikke det mange som bruker så mye penger på seg selv som hun gjør. Spes om vi hadde hatt en mulig stor og kostbar rettsak foran oss.. Jeg gremmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. oktober 2021 #3115 Del Skrevet 16. oktober 2021 Tråden er ryddet for spekulasjon. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 16. oktober 2021 #3116 Del Skrevet 16. oktober 2021 Å fjerne kommentarene for personlighetsforstyrrelse er vel å ta litt hard i, Stine sa jo dette selv. Har jo ikke noe med spekulasjoner å gjøre... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 16. oktober 2021 #3117 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jajajane skrev (Akkurat nå): Å fjerne kommentarene for personlighetsforstyrrelse er vel å ta litt hard i, Stine sa jo dette selv. Har jo ikke noe med spekulasjoner å gjøre... tenkte det samme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 16. oktober 2021 #3118 Del Skrevet 16. oktober 2021 (endret) 8 minutter siden, Jajajane said: Å fjerne kommentarene for personlighetsforstyrrelse er vel å ta litt hard i, Stine sa jo dette selv. Har jo ikke noe med spekulasjoner å gjøre... ja enig, det er tøvete gjort av Måne,, men Måne har vel ikke sett snappen, så hun vet jo ikke hva som kommer fra Stines egen munn og hva som er “rykter” og “spekulasjoner”. Endret 16. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 16. oktober 2021 #3119 Del Skrevet 16. oktober 2021 Polarpuma skrev (3 timer siden): Virkelig trist å lese om din voldsomme historie🥺. Virker som du er en sterk og fornuftig person, du har klart å komme igjennom det. ❤️ Og jeg synes også det er trist at Stine har hatt en vond barndom. 💔Men det betyr ikke at hun har rett til å lyve, føre folk bak lyset, være frekk, nedlatende, arrogant og entitled. En veldig usympatisk person, som jeg ikke stoler på for fem flate øre. Synes det er synd på de mennesker som havner i garnet hennes og blir utnytta. Tusen takk for fine ord♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 16. oktober 2021 #3120 Del Skrevet 16. oktober 2021 Det forklarer mye dette med personlighetsforstyrrelse… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå