Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Linye skrev (13 minutter siden):

Hva tenker du om Stine sin oppførsel på snap idag? Eksempel: De babyteppene hun selv skal ha strikket, det kan hun ikke vise igjen. Har forøvrig aldri vist de på snappen før heller. Men en genser kan hun vise 10 ganger uten at det er stress for henne. Spleis har hun aldri takket for, eller nevnt senere, hva tenker du om det? Ønsker svar på disse to fra deg. Vi har sett på halvsannheter lenge nå og må tåle krass kritikk fra Stine, dette er vår måte vi får svart på. Hos henne blir vi blokkert. 

Jeg har ikke sett Stine på snapp i dag. Så fint at hun blokkerer de som er ufine i sine spørsmål. Det helt greit å sette grenser for seg selv. Synes også at det er greit at folk undrer seg over ting, så lenge det blir gjort konstruktivt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Babyblue69 said:

Jeg har ikke sett Stine på snapp i dag. Så fint at hun blokkerer de som er ufine i sine spørsmål. Det helt greit å sette grenser for seg selv. Synes også at det er greit at folk undrer seg over ting, så lenge det blir gjort konstruktivt. 

Du svarer ikke på de to spørsmålene. Ang babytepper og spleis.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (52 minutter siden):

Hva tenker du om Stine sin oppførsel på snap idag? Eksempel: De babyteppene hun selv skal ha strikket, det kan hun ikke vise igjen. Har forøvrig aldri vist de på snappen før heller. Men en genser kan hun vise 10 ganger uten at det er stress for henne. Spleis har hun aldri takket for, eller nevnt senere, hva tenker du om det? Ønsker svar på disse to fra deg. Vi har sett på halvsannheter lenge nå og må tåle krass kritikk fra Stine, dette er vår måte vi får svart på. Hos henne blir vi blokkert. 

Ikke meg du spurte da, men må bare innskyte at jeg observerte i dag at ang teppene  sa hun skulle vise det etterhvert, at de var vasket og pakket pent ned, jeg forstod det sånn at de teppene skal være helt rene, ubrukte og godt innpakket når de sendes til sykehuset, slik at hun ikke kan dra det frem mange ganger, da er de jo ikke rene lenger. Men hun skulle vise når alt var klart til å sendes. Da har man fått ett svar tenker jeg😊
Ang spleisen så er jeg litt enig at, om det IKKE er nevnt før av henne selv -så kunne hun forklart hvordan det ligger an, men er jo ikke ennå de store advokatutgiftene foreligger vil jeg tro. Jeg har ikke gitt til denne spleisen, men  gitt til andre spleiser før og da har jeg fått tilbakemelding på Mail (tror man kan velge å reg mailadresse om du ønsker fremdriftsoppdatering  om hvordan det ligger an) -så vet ikke om det er en mulighet her også? Står også på spleisen at de det evt overskytende skal gå tilbake til en eller annen organisasjon. En så lenge velger jeg å tro på det☺️ Du sier at  «vi» spørr henne på melding og «vi» har da blokkert , hvordan kan man da fortsette å følge snappen -bare lurer for jeg er ikke noe racer på snap akkurat ?🤔

Endret av GulleGull
Skrev om en setning
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (35 minutter siden):

Du svarer ikke på de to spørsmålene. Ang babytepper og spleis.

Vedrørende spleis, så har Stine uttrykt stor takknemlighet for det som har blitt gitt. Angående babyteppe, så henger jeg meg ikke opp i dette. Jeg følger Stine på godt og vondt uten ar jeg trenger å henge henne ut her.

Endret av Babyblue69
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GulleGull said:

Ikke meg du spurte -da men må bare innskyte at jeg observerte i dag at ang teppene  sa hun skulle vise det etterhvert, at de var vasket og pakket pent ned, jeg forstod det sånn at de teppene skal være helt rene, ubrukte og godt innpakket når de sendes til sykehuset, slik at hun ikke må dra det frem mange ganger, da er de jo ikke rene lenger. Men hun skulle vise når alt var klart til å sendes. Da har man fått ett svar tenker jeg😊
Ang spleisen så er jeg litt enig at, om det ikke er nevnt før av henne selv -så kunne hun forklart hvordan det ligger an, men er jo ikke ennå de store advokatutgiftene foreligger vil jeg tro. Jeg har ikke gitt til denne spleisen, men  gitt til andre spleiser før og da har jeg fått tilbakemelding på Mail (tror man kan velge å reg mailadresse om du ønsker fremdriftsoppdatering  om hvordan det ligger an) -så vet ikke om det er en mulighet her også? Står også på spleisen at de det evt overskytende skal gå tilbake til en eller annen organisasjon. En så lenge velger jeg å tro på det☺️ Du sier at  «vi» spørr henne på melding og blir da blokkert og hvordan kan man da fortsette å følge snappen -bare lurer for jeg er ikke noe racer på snap akkurat ?🤔

Skriver VI fordi jeg er fra samme sted og kjenner fler som har spurt (både hjemme her og på KG) som har blitt blokkert. Jeg har ikke blitt det selv. Jeg har andre voksne i husstanden også. Hun har ikke strikket babyteppe. Hun har fått mange i posten da følgere har strikket for henne som hun skal levere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (Akkurat nå):

Skriver VI fordi jeg er fra samme sted og kjenner fler som har spurt (både hjemme her og på KG) som har blitt blokkert. Jeg har ikke blitt det selv. Jeg har andre voksne i husstanden også. Hun har ikke strikket babyteppe. Hun har fått mange i posten da følgere har strikket for henne som hun skal levere.

Hun sa hun hadde strikket og de var vasket og pakket pent ned men skulle vises når alt var klart😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Babyblue69 said:

Vedrørende spleis, så har Stine uttrykt stor takknemlighet for det som har blitt gitt. Angående babyteppe, så henger jeg meg ikke opp i dette. Jeg følger Stine på godt og vondt uten ar jeg trenger å henge henne her.

Har hun uttrykket det? Sånn utenom da hun hadde startet dem? 
Du må tolerere at andre henger seg opp i slikt som er viktig, faktisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, GulleGull said:

Hun sa hun hadde strikket og de var vasket og pakket pent ned men skulle vises når alt var klart😊 

IGJEN - da hadde hun vist oss. Viser jo gensere når de er ferdige og ikke minst underveis. Aldri vist det med teppene.😉

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (2 minutter siden):

IGJEN - da hadde hun vist oss. Viser jo gensere når de er ferdige og ikke minst underveis. Aldri vist det med teppene.😉

Helt enig. Og tenker de vasker de teppene før de brukes uansett om de skal vaskes før levering.  Noe annet ville vært veldig rart. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (6 minutter siden):

Du synes ikke det er litt merkelig at vi ikke har sett noe av dette teppe hun har strikket ? Vi får jo se absolutt alt annet prosjekter. Jeg bryr meg lite om hun har strikket eller ei, men å stå å evt lyve om det på en offentlig kanal,det er spesielt

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (5 minutter siden):

Nå er ikke de teppene så viktige for meg -men er tydeligvis en greie i tråden her, men det er da ikke enstydig med at hun lyver at hun ikke har strikket de mener du?! Eller kan det også hende at hun faktisk har strikket de?! Mange muligheter😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (1 minutt siden):

Du synes ikke det er litt merkelig at vi ikke har sett noe av dette teppe hun har strikket ? Vi får jo se absolutt alt annet prosjekter. Jeg bryr meg lite om hun har strikket eller ei, men å stå å evt lyve om det på en offentlig kanal,det er spesielt

Så lenge man ikke vet -så blir det dessverre kun spekulasjoner enten det ene eller det andre veien. For kan jo like godt være sant som det er løgn😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 minutter siden):

Nå er ikke de teppene så viktige for meg -men er tydeligvis en greie i tråden her, men det er da ikke enstydig med at hun lyver at hun ikke har strikket de mener du?! Eller kan det også hende at hun faktisk har strikket de?! Mange muligheter😊

«Greia» er vel at mange føler hun ikke er ærlig om visse ting. Å det må det være låv å reagere på.. å da blir slike ting som at hun har strikket dette teppe(som er det eneste strikkeplagget hun ikke har visst av på sin kanal) , men nekter å vise fram en «stor greie» . Å når hun da står å himler med øya «at jeg viser av det når jeg vil det» med en spydig tone .. at du synes det er «spesielt» og barnslig å bry seg med.. sier vel mer om deg 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alma87 skrev (8 minutter siden):

«Greia» er vel at mange føler hun ikke er ærlig om visse ting. Å det må det være låv å reagere på.. å da blir slike ting som at hun har strikket dette teppe(som er det eneste strikkeplagget hun ikke har visst av på sin kanal) , men nekter å vise fram en «stor greie» . Å når hun da står å himler med øya «at jeg viser av det når jeg vil det» med en spydig tone .. at du synes det er «spesielt» og barnslig å bry seg med.. sier vel mer om deg 

Om du leser kommentaren min har jeg ikke skrevet «barnslig og spesielt» og vet ikke hva  du mener det jeg skrev sier mer om meg?  Her er min kommentar:

GulleGull skrev (15 minutter siden):

Men nå begynner dette å gå mot brukerdebatt og det vil jeg ikke være med på, så jeg avslutter det her😊

Endret av GulleGull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (3 minutter siden):

Om du leser kommentaren min har jeg ikke skrevet «barnslig og spesielt» og vet ikke hva  du mener det jeg skrev sier mer om meg?  Her er min kommentar:

Men nå begynner dette å gå mot brukerdebatt og det vil jeg ikke være med på, så jeg avslutter det her😊

Ifølge dine svar her så kan det virke som du synes det er «spesielt» å bry seg om slike ting… her er det kun debatt om ting som blir sagt/gjort/evt ikke gjort av det som blir lagt ut offentlig men greit å ro seg unna med en slikt svar👌🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (4 minutter siden):

Ifølge dine svar her så kan det virke som du synes det er «spesielt» å bry seg om slike ting… her er det kun debatt om ting som blir sagt/gjort/evt ikke gjort av det som blir lagt ut offentlig men greit å ro seg unna med en slikt svar👌🏻

Hva er det jeg ror meg unna -jeg ble feilsitert og ble tillagt ting jeg ikke har skrevet så jeg viste bare til hva jeg faktisk hadde skrevt, Det at meninger blir tillagt meg  og det man tilegner  meg kommer av en feilsiteringer eller at man ikke har lest innlegget godt nok -bør være god nok grunn til å få lov å rette opp😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg ikke skjønner helt er den barnevernssaker. Hun sier at hun ikke har hørt noe og at det kan ta lang tid. Men hun har jo ikke giddet å satt seg ned å gått gjennom papirene som hun sa hun skulle for mange uker siden. For det er jo så vanskelig og traumatisk osv. Men da er det jo ikke rart det tar lang tid. Og nå skal det jo komme ei hu har blitt kjent med på Snap å gå gjennom papirene med henne. Har ikke hu flere gode venninner som kunne gjort det sammen med henne? Saken kunne jo ha vært langt fremskreden nå den hvis hun bare hadde fått gjort det hun skulle. Synes bare alt er så rart. Hadde det vært meg,så hadde jeg satt alt annet på vent å fått unna papirer og det jeg måtte i saken. Da hadde en jo sluppet å ha det hengende over seg og heller slappet av å senket skuldrene. Jaja,vi er jo forskjellige og takk Gud for det.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (20 minutter siden):

Hva er det jeg ror meg unna -jeg ble feilsitert og ble tillagt ting jeg ikke har skrevet så jeg viste bare til hva jeg faktisk hadde skrevt, Det at meninger blir tillagt meg  og det man tilegner  meg kommer av en feilsiteringer eller at man ikke har lest innlegget godt nok -bør være god nok grunn til å få lov å rette opp😊

Hva mente du med brukerdebatt og velger å avslutte her da? Det jeg skriver er ingen brukerdebatt?

Brukerdebatt eller brukerangrep. Brukerdebatt er å diskutere enkeltbrukere, altså personen bak brukernavnet, som å diskutere enkeltbrukerens psyke og privatliv, eller bruk av nedsettende karakteristikker. Det er derimot tillatt å diskutere ytringer fremmet av en spesifikk bruker i en debatt. Brukerangrep er det å gå til angrep på brukere man diskuterer med. 

du henger deg opp i småsetninger jeg bruker for å forklare fra mitt perspektiv. Når du da velger å fokusere på det istede for hva jeg mener , og velger å kalle der brukerdebatt og vil avslutte det. DET tolker jeg som en enkel måte å ro seg unna situasjonen. (Det er mitt synspunkt og har lov til å mene) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (8 minutter siden):

En ting jeg ikke skjønner helt er den barnevernssaker. Hun sier at hun ikke har hørt noe og at det kan ta lang tid. Men hun har jo ikke giddet å satt seg ned å gått gjennom papirene som hun sa hun skulle for mange uker siden. For det er jo så vanskelig og traumatisk osv. Men da er det jo ikke rart det tar lang tid. Og nå skal det jo komme ei hu har blitt kjent med på Snap å gå gjennom papirene med henne. Har ikke hu flere gode venninner som kunne gjort det sammen med henne? Saken kunne jo ha vært langt fremskreden nå den hvis hun bare hadde fått gjort det hun skulle. Synes bare alt er så rart. Hadde det vært meg,så hadde jeg satt alt annet på vent å fått unna papirer og det jeg måtte i saken. Da hadde en jo sluppet å ha det hengende over seg og heller slappet av å senket skuldrene. Jaja,vi er jo forskjellige og takk Gud for det.

Akkurat det de fleste mener her inne. Mye som er selvmotsigende og rart. MEN hadde det vært noen andre som hun måtte ha venta på ang saken hadde det vært en annen låt i pipa😬

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...