Tulltulla Skrevet 14. oktober 2021 #3001 Del Skrevet 14. oktober 2021 Du Stine, du Stine… jaggu er du høy på deg sjæl! Dette er ingen reprise kanal, så skal du ha med deg noe så får du følge med. Nå må jeg bare sette ned foten, kan jo repetere meg sjøl hele tiden. Dette er jo kun en hobby. Det er det vel for de fleste som driver med dette, se på de andre i joviale. så litt høflighet må jo du kunne greie å spytte ut også. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 14. oktober 2021 #3002 Del Skrevet 14. oktober 2021 Polarpuma skrev (15 timer siden): Vi vet hva bygdedyr er, at det ikke er enkeltpersoner. Du behøver ikke gni det inn. Og hvis du leser en side lenger opp så har jeg gitt masse ros om Stine idag, så pls ikke belær meg om konstruktiv kritikk. Det blir jo på samme måte hvordan enkelte gnir det inn hvordan de misliker Stine uansett hva hun gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. oktober 2021 #3003 Del Skrevet 14. oktober 2021 O.G.BestemorDuck skrev (14 minutter siden): 👏👏 Hun er jo reprise på ALT. Og hun virker ikke særlig høflig mot andre, med mindre hun får noe ut av det selv. Hun blir bare verre og verre. Helt vondt å høre på a... Så at hun får litt kritikk og spm her inne er helt på sin plass 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 14. oktober 2021 #3004 Del Skrevet 14. oktober 2021 Hun er nedlatende, det er det ingen tvil om. Elsker sitt ekkokammer og lyden av egen stemme. Det blir mer og mer skremmende å se humørsvingningene hennes. Et eksempel er hvor from og kvitrende hun fremstod på Joviale i forrige uke, men på egen snap var hun nedlatende, sur og arrogant. Jeg har ikke vært inne på snappen der siden den dagen, og jeg kjenner at jeg egentlig ikke savner det. Hun blir verre og verre. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 14. oktober 2021 #3005 Del Skrevet 14. oktober 2021 EllaSays skrev (18 minutter siden): Hun er nedlatende, det er det ingen tvil om. Elsker sitt ekkokammer og lyden av egen stemme. Det blir mer og mer skremmende å se humørsvingningene hennes. Et eksempel er hvor from og kvitrende hun fremstod på Joviale i forrige uke, men på egen snap var hun nedlatende, sur og arrogant. Jeg har ikke vært inne på snappen der siden den dagen, og jeg kjenner at jeg egentlig ikke savner det. Hun blir verre og verre. Så enig!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 14. oktober 2021 #3006 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) Påstår hun har vist frem teppe hun har strikket.. Noen som har sett det?? «Har du ikke fått sett det så har du gått glipp av no..» Går det an å bli mere spydig??🤦♀️🤮🙄 jeg er rimelig sikker på at hun ikke har vist det frem, jeg ser snappen hennes hver dag å har gjort det siden tidlig i sommer! Endret 14. oktober 2021 av Malleli89 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. oktober 2021 #3007 Del Skrevet 14. oktober 2021 Malleli89 skrev (16 minutter siden): Påstår hun har vist frem teppe hun har strikket.. Noen som har sett det?? «Har du ikke fått sett det så har du gått glipp av no..» Går det an å bli mere spydig??🤦♀️🤮🙄 jeg er rimelig sikker på at hun ikke har vist det frem, jeg ser snappen hennes hver dag å har gjort det siden tidlig i sommer! Aldri sett noe teppe..og jeg har fulgt henne lenge før teppe prosjektet. Og hadde nok glatt vist det frem en gang til om du hadde laget noe teppe. Har vell ikke akkurat låst det inn i en boks med en kode som ikke lar seg å åpne igjen.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 14. oktober 2021 #3008 Del Skrevet 14. oktober 2021 Anneisabell skrev (1 minutt siden): Aldri sett noe teppe..og jeg har fulgt henne lenge før teppe prosjektet. Og hadde nok glatt vist det frem en gang til om du hadde laget noe teppe. Har vell ikke akkurat låst det inn i en boks med en kode som ikke lar seg å åpne igjen.. Hadde hun vist det fram så hadde noen her fått det med seg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 14. oktober 2021 #3009 Del Skrevet 14. oktober 2021 O.G.BestemorDuck skrev (1 time siden): Så bra skrevet! Dette bunner (for de fleste, vil jeg tro) ikke i sjalusi eller ondskap. Ikke i at man vil såre noen eller være stygg. Men at man ikke alltid kan sitte stille og se på noe man ikke synes er riktig, uten å si noe. Det er nettopp dette som forsvinner vekk i all usaklig drittslenging. Dessverre. Det blir for useriøst, rett og slett. Hadde folk holdt seg til å diskutere ordentlig og holdt seg for god til å kommentere sminken, hva hun spiser og hvor hun spiser det osv osv, så hadde det ikke blitt så fryktelig useriøst her inne. Nå drukner de kritikkverdige tingene i usaklig drittslenging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 14. oktober 2021 #3010 Del Skrevet 14. oktober 2021 Jeg har iallefall ikke sett et teppe. Og et tips, hvis ting plager henne med snappen/følgere, så la være å mat det... Hvis det er irriterende med spm, ikke snakk om det. La ting ligge! Er vel bare å la være å svare på absolutt alt av mld fra følgere. Er vel ingen som forventer et svar fra offentlige personer egentlig heller... Jeg syns det er så kleint å se på den "alvorspraten" hun har ukentlig, med hva som er lov og ikke lov. Jeg gremmes! Og avslutter med et skjevt smil, som er så nedlatende som det går an. Hun sa selv at hun skulle svare ALLE, men det tenkte jeg fra dag en at ville skjære seg... Hvorfor sette seg et slikt mål? Tenk hvor mye rart man får i innboksen sin i løpet av en dag, det er vel bare å endre dette - hun kan la være å svare det hun syns er ubehagelig. Ingen som hadde visst om dette, men hun skal jo snakke om det hele tiden. Hver uke er samme greia... Hånlig rett og slett! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. oktober 2021 #3011 Del Skrevet 14. oktober 2021 Hva er det å være sjalu på egentlig? Hun er trygdet?, har lite nettverk, har like mange diagnoser som en middels stor medisinsk avdeling ( selv om jeg betviler fler av dem), hun har bare snap som innhold i dagene sine, hun er humørsyk osv osv. Kjenner at jeg ikke er så misunnelig nei. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 14. oktober 2021 #3012 Del Skrevet 14. oktober 2021 Snusa innom snappen idag, å hjelpes meg!! Fysj er ikke bare inne på KG en burde tenke seg om hvordan en snakker til folk 🙈 omg! For en hoven og blærette oppførsel 🤢 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 14. oktober 2021 #3013 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) Chroma skrev (1 time siden): Det er nettopp dette som forsvinner vekk i all usaklig drittslenging. Dessverre. Det blir for useriøst, rett og slett. Hadde folk holdt seg til å diskutere ordentlig og holdt seg for god til å kommentere sminken, hva hun spiser og hvor hun spiser det osv osv, så hadde det ikke blitt så fryktelig useriøst her inne. Nå drukner de kritikkverdige tingene i usaklig drittslenging. Veldig enig med deg -man får heller ta opp de større temaene en for en hver pris komme med «surmaga» kommentarer om helt trivielle ting. Så er jeg usikker på hvor mange som egentlig «vet» hvordan man diskuterer på sosiale medier, nå går det mye rett på person og ikke så mye sak/tema og det blir aldri konstruktivt. For jeg vil anta at en del kommentarer som kommer opp her er noe man aldri ville ha sagt til vedkommende om man møtte noen ansikt til ansikt. Om man diskuterer sak og ikke person så er det mye lettere å akseptere hverandres ståsted også. Samt slutte med latteremojis og klovnefjes. Vet jeg snakker mye for døve ører når jeg sier det, men savner virkelig gode diskusjoner på sosiale medier -det er som regel krangling i tråder, det er vel ingen unntak på kvinneguiden😅 Men det er vel en del mennesker som finner det litt «artig» å provosere frem reaksjoner for å få igang krangling som ødelegger tråder🤔 Endret 14. oktober 2021 av GulleGull 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 14. oktober 2021 #3014 Del Skrevet 14. oktober 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Påstår hun har vist frem teppe hun har strikket.. Noen som har sett det?? «Har du ikke fått sett det så har du gått glipp av no..» Går det an å bli mere spydig??🤦♀️🤮🙄 jeg er rimelig sikker på at hun ikke har vist det frem, jeg ser snappen hennes hver dag å har gjort det siden tidlig i sommer! Ikke sett teppe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 14. oktober 2021 #3015 Del Skrevet 14. oktober 2021 JA jeg tror det er lurt å gi seg som hobby «influenser» når slike ting irriterer. Dette er en del av pakken når du velger å være offentlig person. Du MÅ regne med å få uttalige gjentagende spørsmål og JA en del «dumme» spørsmål. Men desverre er det en del av pakken .. tror ift store influensere så får Stine en brøkdel av reprise spørsmål ift mange andre. Men aldri ALDRI har jeg sett noen av de reagere på denne måten der. Vær et medmenneske , vær litt ydmyk!! Det er helt ok å bli lei ... men sifra på en konstruktiv og fin måte… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vår2 Skrevet 14. oktober 2021 #3016 Del Skrevet 14. oktober 2021 Aldri sett noe teppe. Jeg har heller aldri sett at hun snakker om spleis eller at hun ytrer takknemlighet til alle som har bidratt😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 14. oktober 2021 #3017 Del Skrevet 14. oktober 2021 23 minutter siden, SnippSnappSnute2 said: Ikke sett teppe. Heller ikke sett teppe. Og følger med hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. oktober 2021 #3018 Del Skrevet 14. oktober 2021 Vår2 skrev (7 minutter siden): Aldri sett noe teppe. Jeg har heller aldri sett at hun snakker om spleis eller at hun ytrer takknemlighet til alle som har bidratt😳 Tror det sitter langt inne og vise takknemlighet dessverre. Det ser man egentlig på måten hun oppfører seg på 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 14. oktober 2021 #3019 Del Skrevet 14. oktober 2021 Aldri sett noe teppe Ikke hørt noe mere om spleis MEN FOR GUDSSKYLD IKKE SPØR, for maken til frekkhet vil jeg ha meg frabedt, hilsen Stine 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 14. oktober 2021 #3020 Del Skrevet 14. oktober 2021 Linye skrev (9 minutter siden): Hva tenker du om Stine sin oppførsel på snap idag? Eksempel: De babyteppene hun selv skal ha strikket, det kan hun ikke vise igjen. Har forøvrig aldri vist de på snappen før heller. Hun har i hvertfall ikke strikket flere tepper. På snappen i dag så sa hun « Det teppet jeg har strikket har jeg vist frem, nå er det vasket å lagt i pose» Hun snakket i en tall og ikke fler tall. Jeg er helt enig med deg, den dama der eier ikke skam i livet. Hun oppfører seg som en diva. Har ofte stilt andre som er mye større enn henne på SoMe om forskjellige ting, hvor man får igjen svar. Ikke har de lange ranter på sine kanaler om hvor slitsomme spørsmål er fra følgere heller. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå