Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2961 Del Skrevet 13. oktober 2021 Chroma skrev (2 timer siden): Det er mye man kan diskutere om denne personen, men når dere latterliggjør at hun sover med sminke så synes til og med jeg at det begynner å bli drøyt og latterlig. Jeg reagerer på veldig mye hun gjør og sier, jeg får ikke alle diagnoser til å stemme, jeg synes ingenting som spleisene hennes osv, men hvordan hun sminker seg, om hun sover med eller uten sminke, hva hun spiser, hvordan mannen hennes ser ut osv, det kunne ikke brydd meg mindre og jeg klarer ikke å forstå at mange av dere er SÅ fryktelig opphengt i alt dette. Er det for å finne mest mulig negativt om henne? Beklager å måtte si det, men dere begynner å fremstå som ekstremt tåpelige. 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2962 Del Skrevet 13. oktober 2021 Malleli89 skrev (10 timer siden): Ja, absolutt, men du vet ikke hvem jeg har snakket med😉 Det bryr jeg ingen ting om. Bygdedyret kan også være en nær person med dårlige hensikter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 13. oktober 2021 #2963 Del Skrevet 13. oktober 2021 Polarpuma skrev (32 minutter siden): Da kan jeg også legge ut en link ut om narsissister, så man kan få en bedre forståelse av hvordan det fungerer: https://bokelskere.no/bok/sjarmoer-og-tyrann-et-innsyn-i-psykopatenes-og-ofrenes-verden/197266/ god lesning 😉 Du linket til en bokomtale som ikke sa så mye -da må jeg kjøpe boka i såfall😅 , har du en bedre link å legge ut evt? Så har vi ett felles referansepunkt å diskutere ut fra👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2964 Del Skrevet 13. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (58 minutter siden): For å snakke fra mitt ståsted er jeg på ingen måte sjalu på Stine. Hun velger å være en offentlig person, hun deler mangt og mye med seerne sine. Jeg observerer at hun kristisere både Per, Pål og Espen Askeladd. For meg er det et bygdedyr. Seerene har behov for å stille spørsmål ved mangt og mye av det hun sier, gjør og ikke gjør. Heldigvis har jeg gode mennesker I livet, både i jobb og privat. Heldigvis kan jeg drøfte og ha refleksjoner med disse menneskene. De tåler at jeg er jeg som jeg er med min historie og skavanker. Jeg er ydmyk ovenfor andre mennesker uansett historie, diagnose, legning eller hudfarge. Heldigvis har jeg gode mennesker jeg har tillit til og dom jeg kan dele min historie med. Synes det er spesielt at ei dame på snart 40 år og med familie og venner, må få en snap venn fra en annen kant av landet til å komme til Brumunddal for å lese alle henne sensitive papirer. For å gå gjennom saken med henne. Jeg synes det er spesielt at ei voksen dame som først engasjerer seg i Amandaprosjektet, får følgere til å strikke å levere til henne, for så å levere dem på Lillehammer i egen person. Når seerene spør om å se teppe har hun pakket det ned. Da forundrer det meg at hun sitter oppe på natt å strikker, og hun oppdaterer oss med den minste detalj. Er hun mer engasjert i genser prosjektet en Amandaprosjektet? Mulig jeg er bygdedyret som spør. Og jeg er ikke sjalusi på mennesker som lyver. Ja, kansje du er det ? Ikke vet jeg. Det tror jeg du vet best selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2965 Del Skrevet 13. oktober 2021 GulleGull skrev (Akkurat nå): Du linket til en bokomtale som ikke sa så mye -da må jeg kjøpe boka i såfall😅 , har du en bedre link å legge ut evt? Så har vi ett felles referansepunkt å diskutere ut fra👍🏻 👆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. oktober 2021 #2966 Del Skrevet 13. oktober 2021 Stine er ikke den eneste vloggeren som reklamerer for Amanda prosjektet. Har kommet andre etter henne, og h*n ber og om å sende til seg. Dere tar Stine på absolutt alt! Samme som skrevet her oppe, hennes sminke 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ smaken er som baken, den er delt i to. Hvorfor ikke bare holde kjeft??? Er det vanskelig? Hva kan jeg ta henne på i dag mon tro 🤔🤔 Virker som det er mye hat mot henne 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 13. oktober 2021 #2967 Del Skrevet 13. oktober 2021 11 minutter siden, Babyblue69 said: 👆 12 minutter siden, GulleGull said: Du linket til en bokomtale som ikke sa så mye -da må jeg kjøpe boka i såfall😅 , har du en bedre link å legge ut evt? Så har vi ett felles referansepunkt å diskutere ut fra👍🏻 Ja sorry, her kan du lese boka gratis på nett. Den burde forresten vært pensum i skolen. https://psykopaten.info/2015/10/18/les-boken-sjarmor-og-tyrann-gratis-pa-nett/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 13. oktober 2021 #2968 Del Skrevet 13. oktober 2021 26 minutter siden, Babyblue69 said: Det bryr jeg ingen ting om. Bygdedyret kan også være en nær person med dårlige hensikter. Det kan vloggeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 13. oktober 2021 #2969 Del Skrevet 13. oktober 2021 Polarpuma skrev (34 minutter siden): Ja sorry, her kan du lese boka gratis på nett. Den burde forresten vært pensum i skolen. https://psykopaten.info/2015/10/18/les-boken-sjarmor-og-tyrann-gratis-pa-nett/ Takk! skal lese😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 13. oktober 2021 #2970 Del Skrevet 13. oktober 2021 3 hours ago, Chroma said: Det er mye man kan diskutere om denne personen, men når dere latterliggjør at hun sover med sminke så synes til og med jeg at det begynner å bli drøyt og latterlig. Jeg reagerer på veldig mye hun gjør og sier, jeg får ikke alle diagnoser til å stemme, jeg synes ingenting som spleisene hennes osv, men hvordan hun sminker seg, om hun sover med eller uten sminke, hva hun spiser, hvordan mannen hennes ser ut osv, det kunne ikke brydd meg mindre og jeg klarer ikke å forstå at mange av dere er SÅ fryktelig opphengt i alt dette. Er det for å finne mest mulig negativt om henne? Beklager å måtte si det, men dere begynner å fremstå som ekstremt tåpelige. Jeg er forsåvidt enig med deg at om hun sover med sminke eller ikke er likegyldig… Men! når hun klager på hudsykdom i ansiktet, og samtidig sover med sminke, så blir det veldig selvmotsigende. Samme med kosthold. Hun følger jo ingen råd i boka. Det er som at en med astma og allergi skal klage på røde øyne, hoven nese og pustevansker, fordi hun går i stallen hver dag og klapper hest. Det henger ikke på greip. Og så skal vi synes synd på vedkommende. Jeg tror det er derfor folk henger seg opp i sminke/mat, alle disse selvmotsigende greiene, vil jo ingen ende ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2971 Del Skrevet 13. oktober 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Jeg er forsåvidt enig med deg at om hun sover med sminke eller ikke er likegyldig… Men! når hun klager på hudsykdom i ansiktet, og samtidig sover med sminke, så blir det veldig selvmotsigende. Samme med kosthold. Hun følger jo ingen råd i boka. Det er som at en med astma og allergi skal klage på røde øyne, hoven nese og pustevansker, fordi hun går i stallen hver dag og klapper hest. Det henger ikke på greip. Og så skal vi synes synd på vedkommende. Jeg tror det er derfor folk henger seg opp i sminke/mat, alle disse selvmotsigende greiene, vil jo ingen ende ta. 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 13. oktober 2021 #2972 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Polarpuma skrev (39 minutter siden): Jeg ser veldig alvorlig på det som foregår. Det er også derfor jeg engasjerer meg. Jeg liker generelt ikke at folk får oppmerksomhet på falsk grunnlag, lureri og fanteri. Skal lese den linken du la ut -men må først bare skyte inn en ting. Vi «alle» kunne hatt en psykisk diagnose om man leser diagnosekriterier -men det er graden av «symptomer», graden av hvordan det påvirker deg og hindrer deg i hverdagen osv som avgjør om det kvalifiserer for en diagnose. Psykiske diagnoser kan kun settes av spesialisthelsetjenesten evt fastlegen. Ikke via oss på ett anonymt forum 😊 Endret 13. oktober 2021 av GulleGull 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 13. oktober 2021 #2973 Del Skrevet 13. oktober 2021 1 minutt siden, Babyblue69 said: 🤦♀️ Du kan bare fortsette å lukke øya, men de fleste ser gangen i dette her. Gjøre det meste i mot alle råd, for så å kunne klage og skaffe sympati og fiske etter hjelp. Og så samme runden igjen. Og nei, dette er ikke mobbing. Og det er mange her som ønsker at hun skal skaffe seg hjelp. Hun må også greie å ta vare på sine egne. Det kommer før snap. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2974 Del Skrevet 13. oktober 2021 Polarpuma skrev (45 minutter siden): Ja sorry, her kan du lese boka gratis på nett. Den burde forresten vært pensum i skolen. https://psykopaten.info/2015/10/18/les-boken-sjarmor-og-tyrann-gratis-pa-nett/ Det burde også være pensum i hvordan man opptrer på nett også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2975 Del Skrevet 13. oktober 2021 Linye skrev (1 minutt siden): Du kan bare fortsette å lukke øya, men de fleste ser gangen i dette her. Gjøre det meste i mot alle råd, for så å kunne klage og skaffe sympati og fiske etter hjelp. Og så samme runden igjen. Og nei, dette er ikke mobbing. Og det er mange her som ønsker at hun skal skaffe seg hjelp. Hun må også greie å ta vare på sine egne. Det kommer før snap. 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2976 Del Skrevet 13. oktober 2021 GulleGull skrev (3 minutter siden): Skal lese den linken du sendte meg -men må først bare skyte inn en ting. Vi «alle» kunne hatt en psykisk diagnose om man leser diagnosekriterier -men det er graden av «symptomer», graden av hvordan det påvirker deg og hindrer deg i hverdagen osv som avgjør om det kvalifiserer for en diagnose. Psykiske diagnoser kan kun settes av spesialisthelsetjenesten evt fastlegen. Ikke via oss på ett anonymt forum 😊 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 13. oktober 2021 #2977 Del Skrevet 13. oktober 2021 Polarpuma skrev (59 minutter siden): Ja sorry, her kan du lese boka gratis på nett. Den burde forresten vært pensum i skolen. https://psykopaten.info/2015/10/18/les-boken-sjarmor-og-tyrann-gratis-pa-nett/ Kunne du sendt en annen link som ikke var så omfattende? Det var liiit mange sider, (239), å lese for meg som bare kunne tenkt meg en liten innføring for å forstå bedre😅👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 13. oktober 2021 #2978 Del Skrevet 13. oktober 2021 8 minutter siden, GulleGull said: Kunne du sendt en annen link som ikke var så omfattende? Det var liiit mange sider, (239), å lese for meg som bare kunne tenkt meg en liten innføring for å forstå bedre😅👍🏻 Vrimler av artikler på nett. Men her er en link: https://www.ledernytt.no/den-som-manipulerer-oensker-aa-oppnaa-en-egoistisk-fordel-paa-bekostning-av-andre.6016825.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 13. oktober 2021 #2979 Del Skrevet 13. oktober 2021 Polarpuma skrev (6 minutter siden): Vrimler av artikler på nett. Men her er en link: https://www.ledernytt.no/den-som-manipulerer-oensker-aa-oppnaa-en-egoistisk-fordel-paa-bekostning-av-andre.6016825.html Takk -tenkte du hadde oversikt over hva som var verdt å lese bare😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 13. oktober 2021 #2980 Del Skrevet 13. oktober 2021 Linye skrev (31 minutter siden): Du kan bare fortsette å lukke øya, men de fleste ser gangen i dette her. Gjøre det meste i mot alle råd, for så å kunne klage og skaffe sympati og fiske etter hjelp. Og så samme runden igjen. Og nei, dette er ikke mobbing. Og det er mange her som ønsker at hun skal skaffe seg hjelp. Hun må også greie å ta vare på sine egne. Det kommer før snap. Hvor har du det i fra at de fleste ser gangen i dette her ? Hvordan vet du hva alle følgerne hennes tenker som deg og noen av dere her på forumet ? Hvilket grunnlag har du for disse uttalelsene ? Hadde vært fint med en forklaring på hvordan du har kommet frem til denne konklusjonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå