Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Polarpuma skrev (25 minutter siden):

Jeg ser ditt poeng. Men du ser dessverre ikke mitt.

Jo jeg ser ditt poeng -men det ble mange ting å ta stilling til og hodet mitt har tatt kvelden. Men om du ønsker at de som bare er «positive» til å være litt mer skeptisk? så tror jeg kanskje de «kritiske» innleggene burde vært nyanser bittelitt -så er det lettere å møtes på halvveien. Det som er vanskelig med å diskutere her er at ting (for min del) blir så innmari usaklige til tider og så fort man svarer så får man spydigheter tilbake -så det drukner i noe som kunne være gode teamet å snakke om. Ikke alt jeg trenger å være enige i som blir snakket om eller ikke snakket om på  vloggen selvfølgelig. Derfor jeg skrev at man kunne prøve å være litt mer «lur» i hvordan man formulerte seg. Tror feedbacken hadde blitt litt annen da. For begge «sider». Selvfølgelig har noen en historie med Stine via vloggen (siden det er den vi diskuterer) som man ikke har opplevd som positiv -men så har du de som ikke legger så stor vekt på det men følger med for temaene sin skyld og man kan jo ikke tvinge de til å mislike vloggen eller Stine for den saks skyld. Men man kan kanskje gi hverandre mer forståelse for hvilket utgangspunkt man diskuterer ut fra. Sånn -nå tar jeg kvelden. Så snakkes vi sikkert snart igjen😅😁

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alma87 skrev (10 timer siden):

Alle her føler vel de ser ulike nyanser som andre ikke gjør🤷🏼‍♀️😬 det kan vi vel være enig om☺️ Ja vil vel vise seg hvem som ler best tilsutt.. inge som vet🤷🏼‍♀️

Så sant.. Det blir gøy å se hvem som ler mest å høyest tilslutt😄🥲😉 Jeg har mine anelser på hvem det IKKE blir😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Tviler ikke på at noen kjenner henne eller kjenner til henne utenom snap som følger denne tråden , men det blir bare å fore under spekulasjoner å si at ting stemmer fordi man formodlig kjenner henne eller til henne. Så lenge det er ett anonymt forum så kan hvem som helst si det for å bygge oppunder en «sannhet» men ingen vet hvem som gjemmer seg bak navnene  -er jo bare sånn det er. Da bør man i såfall «stå frem» med hvem man er og hvorfor man sier det man gjør😊

Jeg tror på de som sier de vet av henne jeg, å jeg har også snakket med flere her innen utenom KG, som JEG vet hvem er, å jeg vet så masse om den dama, å det er ting jeg har hørt fra flere, ting jeg tror å stoler 100% på at er sant.. for det er ting man ser igjennom snap er sant, men også ting som ikke sjokkerer meg i det heletatt pga at man ser hvordan dama er.. Hun er en skikkelig lurendreier på mange måter….

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror på de som sier de vet av henne jeg, å jeg har også snakket med flere her innen utenom KG, som JEG vet hvem er, å jeg vet så masse om den dama, å det er ting jeg har hørt fra flere, ting jeg tror å stoler 100% på at er sant.. for det er ting man ser igjennom snap er sant, men også ting som ikke sjokkerer meg i det heletatt pga at man ser hvordan dama er.. Hun er en skikkelig lurendreier på mange måter….

Har du hørt om bygdedyret ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (13 minutter siden):

Bygdedyret og barnevernet ja....hmmm.  Det som er fakta er at Stine ikke ble fanget opp. Hva er grunn til at hun ikke ble det?   Manipulerte moren til Stine bygdedyret og barnevernet?

Bygdedyret i Brumunddal pr.dags dato setter spørsmål ved mye av Stine sin adferd. Jeg forstår godt at mange stiller spørsmål ved mye av det hun ytrer og sier. Hva vet vi om hvordan hun behandler mennesker rundt seg?

Når man leser på KG , ser og forstår man at mange trenger å drøfte  Stine og hennes personlige væremåte og adferd. Den dama er ikke et forbilde når det gjelder uttalelser eller kritikk. 

Samfunnet trenger både konstruktiv og kritiske spørsmål i mange saker.  Vi blir ofte "blinde" av sjarmerende personer.  Jeg er glad for at mange saker blir drøftet og belyst. Det er ikke alltid vi liker å se sannheten når den kommer til overflaten.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst VELDIG mange som ber om å få se at hun sminker seg………. 🤔 hvorfor i alle dager har folk ønsker om å se det?? Det er noe jeg har gått glipp av tror jeg……… forstår ikke hvorfor det skulle være interessant for mange …… hun har jo ikke noe revolusjonerende å komme med når det gjelder sminke- hun sminker seg bare  kritthvit 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Blåmuggost said:

Ler enda 😤 av at hun nå påstår at hun lider av flink pike syndromet🤣 Hun som aldri fullfører noe, kommer på kant med kollegaer og sjefer på hver eneste jobb hun har. Det er ingen av dem som mener hun lider av det syndromet i hvertfall 😂 Og snakker så stygt om både familie, venninner og de som sender henne mld på snap. Hun er rimelig drøy i kjeftamentet sitt når hun omtaler andre som ikke danser etter hennes pipe. For ikke å nevne denne spleisen der hun lurer godtroende mennesker til å sponse hennes shopping. 
Jeg kan si en ting, at i Dala er ikke hun kjent for å være noen flink snill pike! 

Som jeg skulle sagt det selv👏👏👏 Les GulleGull…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (23 minutter siden):

Bygdedyret og barnevernet ja....hmmm.  Det som er fakta er at Stine ikke ble fanget opp. Hva er grunn til at hun ikke ble det?   Manipulerte moren til Stine bygdedyret og barnevernet?

Bygdedyret i Brumunddal pr.dags dato setter spørsmål ved mye av Stine sin adferd. Jeg forstår godt at mange stiller spørsmål ved mye av det hun ytrer og sier. Hva vet vi om hvordan hun behandler mennesker rundt seg?

Når man leser på KG , ser og forstår man at mange trenger å drøfte  Stine og hennes personlige væremåte og adferd. Den dama er ikke et forbilde når det gjelder uttalelser eller kritikk. 

Samfunnet trenger både konstruktiv og kritiske spørsmål i mange saker.  Vi blir ofte "blinde" av sjarmerende personer.  Jeg er glad for at mange saker blir drøftet og belyst. Det er ikke alltid vi liker å se sannheten når den kommer til overflaten.

👏🏻👏🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (23 minutter siden):

Det er visst VELDIG mange som ber om å få se at hun sminker seg………. 🤔 hvorfor i alle dager har folk ønsker om å se det?? Det er noe jeg har gått glipp av tror jeg……… forstår ikke hvorfor det skulle være interessant for mange …… hun har jo ikke noe revolusjonerende å komme med når det gjelder sminke- hun sminker seg bare  kritthvit 

Det forstår ikke jeg heller. Lag på lag med sminke, som hun også sover med. Det ser jo ut som en maske. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (2 timer siden):

Ja, absolutt, men du vet ikke hvem jeg har snakket med😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Det forstår ikke jeg heller. Lag på lag med sminke, som hun også sover med. Det ser jo ut som en maske. 

Det er nokk det også, «maska» hennes!! Noen er avhengig av å ha en «maske» på seg hele tiden.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (7 timer siden):

Nettopp ~ og er det virkelig så mange som etterspør dette havariet av et sminkekurs. Tror ikke flertallet legger lag på lag. ~så stivt at får du latteranfall så sprekker hele maska. For å gjøre det komplett så gnir vi det i sengklærne og sover med skjønnheten også.🤦‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye man kan diskutere om denne personen, men når dere latterliggjør at hun sover med sminke så synes til og med jeg at det begynner å bli drøyt og latterlig. 

Jeg reagerer på veldig mye hun gjør og sier, jeg får ikke alle diagnoser til å stemme, jeg synes ingenting som spleisene hennes osv, men hvordan hun sminker seg, om hun sover med eller uten sminke, hva hun spiser, hvordan mannen hennes ser ut osv, det kunne ikke brydd meg mindre og jeg klarer ikke å forstå at mange av dere er SÅ fryktelig opphengt i alt dette. Er det for å finne mest mulig negativt om henne? 
Beklager å måtte si det, men dere begynner å fremstå som ekstremt tåpelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyblue69 skrev (35 minutter siden):

Bygdedyret er ikke en kilde oppegående mennesker forholder seg til. Bygdedyret er for dem som ønsker å mennesker vondt og ikke ofte blir en fjør til 10 høns. Bygdedyret er ikke en troverdig kilde. Det å sette spørsmålstegn til uttalelser er en ting, men å sette Stine til veggs som noen gjør her er ikke greit. Det er ikke konstruktivt kritikk. Mange legger seg på et lavmål av uttaleser av henne. I bunnen vil jeg tro at det er pga sjalusi og irritasjon. 

For å snakke fra mitt ståsted er jeg på ingen måte sjalu på Stine.  Hun velger å være en offentlig person, hun deler mangt og mye med seerne sine. Jeg observerer at hun kristisere både Per, Pål og Espen Askeladd.  For meg er det et bygdedyr.  Seerene har behov for å stille spørsmål ved mangt og mye av det hun sier, gjør og ikke gjør.  

Heldigvis har jeg gode mennesker I livet, både i jobb og privat. Heldigvis kan jeg drøfte og ha refleksjoner med disse menneskene. De tåler at jeg er jeg som jeg er med min historie og skavanker. Jeg er ydmyk ovenfor andre mennesker uansett historie,  diagnose, legning eller hudfarge. Heldigvis har jeg gode mennesker jeg har tillit til og dom jeg kan dele min historie med. 

Synes det er spesielt at ei dame på snart 40 år og med familie og venner, må få en snap venn fra en annen kant av landet til å komme til Brumunddal for å lese alle henne sensitive papirer. For å gå gjennom saken med henne.

Jeg synes det er spesielt at ei voksen dame som først engasjerer seg i Amandaprosjektet,  får følgere til å strikke å levere til henne, for så å levere dem på Lillehammer i egen person. Når seerene  spør om å se teppe har hun pakket det ned. Da forundrer det meg at hun sitter oppe på natt å strikker, og hun oppdaterer oss med den minste detalj. Er hun mer engasjert i genser prosjektet en Amandaprosjektet? Mulig jeg er bygdedyret som spør. Og jeg er ikke sjalusi på mennesker som lyver.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
53 minutter siden, SnippSnappSnute2 said:

For å snakke fra mitt ståsted er jeg på ingen måte sjalu på Stine.  Hun velger å være en offentlig person, hun deler mangt og mye med seerne sine. Jeg observerer at hun kristisere både Per, Pål og Espen Askeladd.  For meg er det et bygdedyr.  Seerene har behov for å stille spørsmål ved mangt og mye av det hun sier, gjør og ikke gjør.  

Heldigvis har jeg gode mennesker I livet, både i jobb og privat. Heldigvis kan jeg drøfte og ha refleksjoner med disse menneskene. De tåler at jeg er jeg som jeg er med min historie og skavanker. Jeg er ydmyk ovenfor andre mennesker uansett historie,  diagnose, legning eller hudfarge. Heldigvis har jeg gode mennesker jeg har tillit til og dom jeg kan dele min historie med. 

Synes det er spesielt at ei dame på snart 40 år og med familie og venner, må få en snap venn fra en annen kant av landet til å komme til Brumunddal for å lese alle henne sensitive papirer. For å gå gjennom saken med henne.

Jeg synes det er spesielt at ei voksen dame som først engasjerer seg i Amandaprosjektet,  får følgere til å strikke å levere til henne, for så å levere dem på Lillehammer i egen person. Når seerene  spør om å se teppe har hun pakket det ned. Da forundrer det meg at hun sitter oppe på natt å strikker, og hun oppdaterer oss med den minste detalj. Er hun mer engasjert i genser prosjektet en Amandaprosjektet? Mulig jeg er bygdedyret som spør. Og jeg er ikke sjalusi på mennesker som lyver.

Ang Amandaprosjektet, er det to mnd siden hun begynte å reklamere for det? Jeg synes det var et fantastisk initiativ. Hun snakker så varmt om det, og forteller om de syke og for tidlig fødte barna som så sårt trenger tepper, de kan ikke temperaturregulere varmen selv, og Lillehammer mangler tepper og dette er så viktig å støtte opp om og hjelpe til. Hvor mange tepper har vi sett at hun har strikket på disse to mnd? Ingen! Hvor mange gensere har hun strikket? Hun har vist frem jeg vet ikke hvor mange gensere hun har strikket, eller kjøpt til seg selv. 10? 20? Hun mangler da ikke gensere. Hun har skapet fuldt. Jeg har ingenting imot at hun strikker gensere, det er da en fin hobby, men reagerer på at hun ikke prioriterer teppene fremfor gensere til seg selv, når hun satt i gang en “kampanje” om å strikke tepper til disse stakkars små. Det ser ut som det er viktigere for henne å samle inn tepper fra snille følgere, så hun kan få heltestatus på sykehuset når hun leverer, men ikke selv bidra i jobben det tar å strikke tepper. Tenk så mange tepper hun kunne ha strikket på disse to måneder!

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Polarpuma
3 minutter siden, GulleGull said:

Dette blogginnlegget syntes jeg forklarer bygdedyrfenomenet godt-for de som er interessert å få økt forståelse for hvordan det fungerer: http://junebre.blogspot.com/2013/06/bygdedyret-na-pa-sosiale-medier.html?m=1

😊

Da kan jeg også legge ut en link ut om narsissister, så man kan få en bedre forståelse av hvordan det fungerer:

https://bokelskere.no/bok/sjarmoer-og-tyrann-et-innsyn-i-psykopatenes-og-ofrenes-verden/197266/
god lesning 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (7 minutter siden):

Dette blogginnlegget syntes jeg forklarer bygdedyrfenomenet godt-for de som er interessert å få økt forståelse for hvordan det fungerer: http://junebre.blogspot.com/2013/06/bygdedyret-na-pa-sosiale-medier.html?m=1

😊

Lest. Og viste på forhånd alt som sto her. Tydeligvis hørte ikke systemet på bygdedyret når de reagerte på Stine sin oppvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (14 minutter siden):

Ang Amandaprosjektet, er det to mnd siden hun begynte å reklamere for det? Jeg synes det var et fantastisk initiativ. Hun snakker så varmt om det, og forteller om de syke og for tidlig fødte barna som så sårt trenger tepper, de kan ikke temperaturregulere varmen selv, og Lillehammer mangler tepper. Hvor mange tepper har vi sett at hun har strikket på disse to mnd? Ingen! Hvor mange gensere har hun strikket? Hun har vist frem jeg vet ikke hvor mange gensere hun har strikket eller kjøpt til seg selv. Hun mangler da ikke gensere. Hun har skapet fuldt. Jeg har ingenting imot at hun strikker gensere, det er da en fin hobby, men reagerer på at hun ikke prioriterer teppene fremfor gensere til seg selv, når hun satt i gang en “kampanje” om å strikke tepper til disse stakkars små. Det ser ut som det er viktigere for henne å samle inn tepper fra snille følgere, så hun kan få heltestatus på sykehuset når hun leverer, men ikke selv bidra i jobben det tar å strikke tepper. Tenk så mange tepper hun kunne ha strikket på disse to måneder!

👏👏👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (15 minutter siden):

Lest. Og viste på forhånd alt som sto her. Tydeligvis hørte ikke systemet på bygdedyret når de reagerte på Stine sin oppvekst.

Nå skjønte jeg ikke helt hva du vill frem til -så om du vil utdype hadde det vært fint ?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...