Anneisabell Skrevet 12. oktober 2021 #2921 Del Skrevet 12. oktober 2021 Murstein skrev (6 minutter siden): Ser ut for at Stine selv mener hun er et forbilde når det gjelder både sminke og klær. Hver dag fokuseres det på å fortelle hvor hun handler og hvilket merke det er. Rett vinkel på kamera, og det å få seg selv frem er viktig. Skulle ønske hun fokuserte mer på sine hobbyer ~ vil tro de fleste av følgerne hadde likt det bedre. Har undret meg på å normalt det er å bytte antrekk minimum 3 ganger pr dag jeg🤔og er det virkelig slik at så mange spør om hvor alt er kjøpt? Merkelig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 12. oktober 2021 #2922 Del Skrevet 12. oktober 2021 20 minutter siden, Gjenferdet said: For et utrolig spekulativt og ondskapsfullt innlegg. Er det mulig? Fy, noen ganger ramler øynene nesten ut. For oss som kjenner henne litt mer enn via snap så er det ganske spot on. Trist ja, men sant.! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. oktober 2021 #2923 Del Skrevet 12. oktober 2021 Linye skrev (39 minutter siden): For oss som kjenner henne litt mer enn via snap så er det ganske spot on. Trist ja, men sant.! Da bør du si hvordan du kjenner henne og hvorfor du sier det. Eller så blir det bare ryktespredning og spekulasjoner i grunn☺️Alle kan jo si at man kjenner noen for at det skal være mer «sannhet» i det som blir snakket om🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 12. oktober 2021 #2924 Del Skrevet 12. oktober 2021 19 minutter siden, GulleGull said: Da bør du si hvordan du kjenner henne og hvorfor du sier det. Eller så blir det bare ryktespredning og spekulasjoner i grunn☺️Alle kan jo si at man kjenner noen for at det skal være mer «sannhet» i det som blir snakket om🤔 Hun er er kjent navn i dala. De fleste visste hvem hun var lenge før hun var i TV og på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. oktober 2021 #2925 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Tviler ikke på at noen kjenner henne eller kjenner til henne utenom snap som følger denne tråden , men det blir bare å fore under spekulasjoner å si at ting stemmer fordi man formodlig kjenner henne eller til henne. Så lenge det er ett anonymt forum så kan hvem som helst si det for å bygge oppunder en «sannhet» men ingen vet hvem som gjemmer seg bak navnene -er jo bare sånn det er. Da bør man i såfall «stå frem» med hvem man er og hvorfor man sier det man gjør Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 14. oktober 2021 av Måne Rampelyset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 12. oktober 2021 #2926 Del Skrevet 12. oktober 2021 GulleGull skrev (3 minutter siden): Tviler ikke på at noen kjenner henne eller kjenner til henne utenom snap som følger denne tråden , men det blir bare å fore under spekulasjoner å si at ting stemmer fordi man formodlig kjenner henne eller til henne. Så lenge det er ett anonymt forum så kan hvem som helst si det for å bygge oppunder en «sannhet» -er jo bare sånn det er. Kjenner du henne eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 12. oktober 2021 #2927 Del Skrevet 12. oktober 2021 4 minutter siden, GulleGull said: Tviler ikke på at noen kjenner henne eller kjenner til henne utenom snap som følger denne tråden , men det blir bare å fore under spekulasjoner å si at ting stemmer fordi man formodlig kjenner henne eller til henne. Så lenge det er ett anonymt forum så kan hvem som helst si det for å bygge oppunder en «sannhet» men ingen vet hvem som gjemmer seg bak navnene -er jo bare sånn det er. Da bør man i såfall «stå frem» med hvem man er og hvorfor man sier det man gjør😊 Du kan jo også si hva som helst for å underbygge din sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. oktober 2021 #2928 Del Skrevet 12. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Du kan jo også si hva som helst for å underbygge din sannhet. Tror du må lese hva jeg mente med min kommentar og hvilken kommentar jeg linket til når jeg skrev det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 12. oktober 2021 #2929 Del Skrevet 12. oktober 2021 Just now, GulleGull said: Tror du må lese hva jeg mente med min kommentar og hvilken kommentar jeg linket til når jeg skrev det😊 Jeg tror kanskje man selv må ha erfart/opplevd den slags på kroppen for å se/gjennomskue hva som skjer. Det er vanskelig å forstå enkelte menneskers strategier og valg, fordi det så fjernt fra det man selv er og ens integritet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. oktober 2021 #2930 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Polarpuma skrev (8 minutter siden): Jeg tror kanskje man selv må ha erfart/opplevd den slags på kroppen for å se/gjennomskue hva som skjer. Det er vanskelig å forstå enkelte menneskers strategier og valg, fordi det så fjernt fra det man selv er og ens integritet. Nå har forumet regler om at man ikke skal spekulerer eller spre rykter -så lenge man er anonym på ett forum så kan hvem som helst sitte å si hva som helst og «verifisere» at noe stemmer ved å si at man kjenner vedkommende -å det kan godt hende at man gjør. Men det kan man ikke vite når man går inn å leser en tråd, for det sitter en del å koker opp mye rart her på kvinneguiden (nå sikter jeg ikke til kun denne tråden men snakker generelt) er jo derfor trådene blir moderert og stengt her. Endret 12. oktober 2021 av GulleGull Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 12. oktober 2021 #2931 Del Skrevet 12. oktober 2021 2 minutter siden, GulleGull said: Nå har forumet regler om at man ikke skal spekulerer eller spre rykter -så lenge man er anonym på ett forum så kan hvem som helst sitte å si hva som helst og «verifisere» at noe stemmer ved å si at man kjenner vedkommende -å det kan godt hende at man gjør. Men det kan man ikke vite når man går inn å leser en tråd, for det sitter en del å koker opp mye rart her på kvinneguiden (nå sikter jeg ikke til kun denne tråden men snakker generelt) er jo derfor trådene blir moderert og stengt her. Min kommentar du siterer er også generell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 12. oktober 2021 #2932 Del Skrevet 12. oktober 2021 GulleGull skrev (19 minutter siden): Tviler ikke på at noen kjenner henne eller kjenner til henne utenom snap som følger denne tråden , men det blir bare å fore under spekulasjoner å si at ting stemmer fordi man formodlig kjenner henne eller til henne. Så lenge det er ett anonymt forum så kan hvem som helst si det for å bygge oppunder en «sannhet» men ingen vet hvem som gjemmer seg bak navnene -er jo bare sånn det er. Da bør man i såfall «stå frem» med hvem man er og hvorfor man sier det man gjør😊 Tror du ikke på de som sier de kjenner henne? Det skal jo ikke være nødvendig at om du kjenner den tråden handler om så skal du ikke få lov å være anonym,for da snakker en ikke sant..noe så dumt. Alle har like mye rett til å være anonym. I tillegg må de som ikke kjenner S tro på de som sier de kjenner henne og ser mye av det negative rundt henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. oktober 2021 #2933 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Polarpuma skrev (17 minutter siden): Min kommentar du siterer er også generell. Ok da forstod jeg ikke at det var en genrell kommentar til mitt innlegg -jeg trodde du ikke forstod hva jeg mente så følte for å presisere. Men da vet jeg det👍🏻 Endret 12. oktober 2021 av GulleGull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. oktober 2021 #2934 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Anneisabell skrev (12 minutter siden): Tror du ikke på de som sier de kjenner henne? Det skal jo ikke være nødvendig at om du kjenner den tråden handler om så skal du ikke få lov å være anonym,for da snakker en ikke sant..noe så dumt. Alle har like mye rett til å være anonym. I tillegg må de som ikke kjenner S tro på de som sier de kjenner henne og ser mye av det negative rundt henne Kan man vær så snill å lese mine kommentarer og i hvilken sammenheng de er skrevet skikkelig for dere svarer. Jeg sier ikke at jeg ikke tror på folk men man må ha litt skepsis og ikke sluke alt rått uansett selvfølgelig -men når en anonym påstår noe som er ikke noe annet en «rykter», før man kan dokumetere det, for så at en annen anonym sier at det er helt riktig for man kjenner vedkommende -så kan det like gjerne være løgn eller usant. Det kan verken «du eller jeg» eller hvermannsen vite (uansett hvem eller hva man snakker om). Det går ikke under annet en spekulasjoner og ryktespredning her på forumet. Det har null verdi sånn i «bevis» sammenheng. Endret 12. oktober 2021 av GulleGull Skrivefeil og la til tekst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 12. oktober 2021 #2935 Del Skrevet 12. oktober 2021 GulleGull skrev (3 minutter siden): Kan man vær så snill å lese mine kommentarer skikkelig for dere svarer. Jeg sier ikke at jeg ikke tror på folk men man må ha litt skepsis og ikke sluke alt rått uansett selvfølgelig -men når en anonym påstår noe som er ikke noe annet en «rykter», før man kan dokumetere det, for så at en annen anonym sier at det er helt riktig for man kjenner vedkommende -så kan det like gjerne være løgn eller usant. Det kan verken «du eller jeg» eller hvermannsen vite (uansett hvem eller hva man snakker om). Det går ikke under annet en spekulasjoner og ryktespredning her på forumet. Du er et godt menneske GulleGull 🙌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 12. oktober 2021 #2936 Del Skrevet 12. oktober 2021 18 minutter siden, GulleGull said: Nå har forumet regler om at man ikke skal spekulerer eller spre rykter -så lenge man er anonym på ett forum så kan hvem som helst sitte å si hva som helst og «verifisere» at noe stemmer ved å si at man kjenner vedkommende -å det kan godt hende at man gjør. Men det kan man ikke vite når man går inn å leser en tråd, for det sitter en del å koker opp mye rart her på kvinneguiden (nå sikter jeg ikke til kun denne tråden men snakker generelt) er jo derfor trådene blir moderert og stengt her. Det som er under all kritikk er at hennes kanal ikke blir moderert og stengt. Hun kan si og innbille folk hva som helst. Men dette er åpenbart greit for enkelte mennesker. Det stilles ingen spørsmål til dette, og alt blir slukt rått og blir en “sannhet”. Mye som blir sagt i kanalen hennes, stemmer ikke med virkeligheten, og er ensidig fortalt gjennom hennes versjon. Hun er jo så åpenlyst selvmotsigende. Ord og handling spriker i hver sin retning. Jeg er forbauset over at enkelte mennesker ikke ser dette, selv om man får det servert plask i fjeset. Disse mennesker skal forsvare alt som blir sagt og gjort, og det finnes ikke et snev av kritisk sans. Vi er mange som ser både positive og negative sider med Stine. Pussig nok er det enkelte som KUN ser positive sider, de ser ikke en eneste ting som skurrer, og det skurrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. oktober 2021 #2937 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Polarpuma skrev (10 minutter siden): Det som er under all kritikk er at hennes kanal ikke blir moderert og stengt. Hun kan si og innbille folk hva som helst. Men dette er åpenbart greit for enkelte mennesker. Det stilles ingen spørsmål til dette, og alt blir slukt rått og blir en “sannhet”. Mye som blir sagt i kanalen hennes, stemmer ikke med virkeligheten, og er ensidig fortalt gjennom hennes versjon. Hun er jo så åpenlyst selvmotsigende. Ord og handling spriker i hver sin retning. Jeg er forbauset over at enkelte mennesker ikke ser dette, selv om man får det servert plask i fjeset. Disse mennesker skal forsvare alt som blir sagt og gjort, og det finnes ikke et snev av kritisk sans. Vi er mange som ser både positive og negative sider med Stine. Pussig nok er det enkelte som KUN ser positive sider, de ser ikke en eneste ting som skurrer, og det skurrer! Usikker på hvorfor du siterte meg men…. Er du på dette forumet så må man nesten forholde seg til moderering og forumets regler -da bør man kanskje være litt «lur» med hvordan man diskuterer eler kommenterer her tenker jeg da, for å få frem noen poeng man ønsker, kanskje det gjør at man klarer å enes litt mer om poengene også? -ikke at jeg sikter spesielt til deg for jeg legger ikke merke til hvem nick som sier hva i denne tråden .. Men «svarer» deg siden du kommenterte dette under mitt innlegg😊 Endret 12. oktober 2021 av GulleGull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 12. oktober 2021 #2938 Del Skrevet 12. oktober 2021 8 minutter siden, GulleGull said: Usikker på hvorfor du siterte meg men…. Er du på dette forumet så må man nesten forholde seg til moderering og forumets regler -da bør man kanskje være litt «lur» med hvordan man diskuterer eler kommenterer her tenker jeg da, for å få frem noen poeng man ønsker, kanskje det gjør at man klarer å enes litt mer om poengene også? -ikke at jeg sikter spesielt til deg for jeg legger ikke merke til hvem nick som sier hva i denne tråden .. Men «svarer» deg siden du kommenterte dette under mitt innlegg😊 Jeg ser ditt poeng. Men du ser dessverre ikke mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. oktober 2021 #2939 Del Skrevet 12. oktober 2021 Polarpuma skrev (12 minutter siden): Det som er under all kritikk er at hennes kanal ikke blir moderert og stengt. Hun kan si og innbille folk hva som helst. Men dette er åpenbart greit for enkelte mennesker. Det stilles ingen spørsmål til dette, og alt blir slukt rått og blir en “sannhet”. Mye som blir sagt i kanalen hennes, stemmer ikke med virkeligheten, og er ensidig fortalt gjennom hennes versjon. Hun er jo så åpenlyst selvmotsigende. Ord og handling spriker i hver sin retning. Jeg er forbauset over at enkelte mennesker ikke ser dette, selv om man får det servert plask i fjeset. Disse mennesker skal forsvare alt som blir sagt og gjort, og det finnes ikke et snev av kritisk sans. Vi er mange som ser både positive og negative sider med Stine. Pussig nok er det enkelte som KUN ser positive sider, de ser ikke en eneste ting som skurrer, og det skurrer! Er bare 1 som sitter med sannheten, og det er jammen ikke oss her på KG.... Virkeligheten for hvem?? For her spekuleres det på det groveste. Og av hennes følgere så er det bare en liiiiiiiiiiiiten brøkdel som kommenterer her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 12. oktober 2021 #2940 Del Skrevet 12. oktober 2021 6 minutter siden, Sharp75! said: Er bare 1 som sitter med sannheten, og det er jammen ikke oss her på KG.... Virkeligheten for hvem?? For her spekuleres det på det groveste. Og av hennes følgere så er det bare en liiiiiiiiiiiiten brøkdel som kommenterer her. En liten brøkdel som skriver, men ikke som snakker om henne. Mange vet jo ikke om KG. Mange som kjenner Stine som ikke følger henne på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå