Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Polarpuma
6 minutter siden, Gjenferdet said:

Jeg skjønner faktisk at hun blir oppgitt når hun får 300 spørsmål om hvor genseren er fra når hun har sagt det på story. Det går veldig mye tid til å svare på ting hun nettopp har sagt.

Ja, men så må hun jo ikke si at “her på kanalen er der rom for å spørre om ALT!” Dette er en av mange mange ting som virker selvmotsigende med henne. Sier en ting men gjør noe helt annet. Det er hva folk reagerer på. Ja åpenbart ikke du, men veldig mange andre🤷‍♀️

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agurk skrev (51 minutter siden):

Kjenner jeg blir provosert og får vondt inni meg når hun viser frem bugnende kjøleskap med mat, alkohol og godis samtidig som hun tigger penger på spleis. Hun aner ikke hva ekte fattigdom er 😥 Dette må ta slutt Stine, da det er et hån mot de som virkelig sliter med å få mat på bordet hver dag 😰

Hun har vel aldri sagt at de lever under fattigdom? 

De er en familie på 5, det er naturlig at de har litt forskjellig lagret i matbod/kjølerom/skap. 

Mye man kan ta hun på(f.eks mengder med klær,garn, interiør,blomster,sminke), men at det skal være galt at de har en del mat/drikke/snacks i huset det syns jeg blir feil. Hun har en mann som jobber i tillegg til at hun har uføretrygd, at de kjøper mat, drikke osv til familien de forsørger er bare rett og rimelig. Vil A kjøpe seg en 6pakk øl må han da viterlig får lov til det, eller han ber Stine gjøre det for seg. Han jobber og tjener egne penger, han står på seint og tidlig for hele familien så den ølen han tar en og annen kvelden er han vel undt.

Dette "maset" om spleisen begyner å gå for langt syns jeg, ja hun har hatt spleis for advokatutgifter. Folk gir frivillig penger til spleis. Hun venter sikkert en ny regning fra advokaten når kommunen har fått alle papirene de skal ha.

Det blir så utvannet og oppbrukt når det skal dras frem som argument hele tiden, mister sin virkning. 

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Han minste var ikke født i 2015, så er ikke han hun skriver om. 

Nei stemmer jo det. Men uansett da så hadde hun 2 sønner og nevner bare den ene.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (3 timer siden):

Og Stine har faktisk et ansvar for det som kommer ut av munnen på henne...Jeg er målløs over alt som kommer frem om henne, som HUN selv snapper om!! Og hva skjedde med den annmeldelsen ? Jeg var en av de som ikke helt trodde på at hun faktisk hadde gjort det. Merkelig at hun ikke har vist frem bekreftelse på at annmeldelsen er mottat...Når hun kan legge ut bilde av resepter så regner jeg med at hun også hadde vist dette frem...Jeg får bare en vond smak i munnen av hele dama!!! Diagnoserytter er det hun er 🤡

Hun la ut bilde (sceeenshot) av resepten sin, men ikke av anmeldelsen. Da anmeldte hun kanskje ikke da, eller..?🧐

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 minutt siden):

Hun la ut bilde (sceeenshot) av resepten sin, men ikke av anmeldelsen. Da anmeldte hun kanskje ikke da, eller..?🧐

Garantert ikke. Føler alt hun gjør er å overdrive, true og lyve. Rett og slett flaut å være vitne til..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (7 timer siden):

Garantert ikke. Føler alt hun gjør er å overdrive, true og lyve. Rett og slett flaut å være vitne til..

Er det ikke litt spesielt at ho da la ur bilde fra politi stasjonen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (8 timer siden):

Hun har vel aldri sagt at de lever under fattigdom? 

De er en familie på 5, det er naturlig at de har litt forskjellig lagret i matbod/kjølerom/skap. 

Mye man kan ta hun på(f.eks mengder med klær,garn, interiør,blomster,sminke), men at det skal være galt at de har en del mat/drikke/snacks i huset det syns jeg blir feil. Hun har en mann som jobber i tillegg til at hun har uføretrygd, at de kjøper mat, drikke osv til familien de forsørger er bare rett og rimelig. Vil A kjøpe seg en 6pakk øl må han da viterlig får lov til det, eller han ber Stine gjøre det for seg. Han jobber og tjener egne penger, han står på seint og tidlig for hele familien så den ølen han tar en og annen kvelden er han vel undt.

Dette "maset" om spleisen begyner å gå for langt syns jeg, ja hun har hatt spleis for advokatutgifter. Folk gir frivillig penger til spleis. Hun venter sikkert en ny regning fra advokaten når kommunen har fått alle papirene de skal ha.

Det blir så utvannet og oppbrukt når det skal dras frem som argument hele tiden, mister sin virkning. 

Så klart er det naturlig at en familie har mat i kjøleskapet, og jada, Alex er vel unt en øl eller fire. Men om man har en stor utgift i vente, som man ber om hjelp til å dekke pga økonomi, så har man egentlig ikke råd til øl, energidrikker, masse godis, dyre kaffekapsler etc. 

Maset om spleisen begynner å bli oppbrukt?!? Vi har enda ikke sett noe mer dokumentasjon på utgifter, hun svarer ikke på spørsmål om det, hun slenger rundt seg med penger som en storkar. Ja, folk har gitt penger i god tro fordi de hadde tillit til henne og trodde de slet økonomisk så de ikke hadde råd og mulighet til å dekke dette selv. Men det er jo overhode ikke tilfelle! Igjen, hun bruker penger om om de skulle hatt veldig god økonomi. Om hun har råd til å kjøpe seg så mye nye klær, interiør, garn, el sparkesykkel, smart klokke, mengder med godis, osv. Hvorfor har hun ikke da råd til å dekke advokatutgifter selv? Bare den klokka og sparkesykkelen er 6-7 tusen. Hadde hun spart en del av det hun har brukt det siste halvåret/året på tingene nevnt over, så hadde første regninga vært dekka.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
6 minutter siden, LinaHg said:

Så klart er det naturlig at en familie har mat i kjøleskapet, og jada, Alex er vel unt en øl eller fire. Men om man har en stor utgift i vente, som man ber om hjelp til å dekke pga økonomi, så har man egentlig ikke råd til øl, energidrikker, masse godis, dyre kaffekapsler etc. 

Maset om spleisen begynner å bli oppbrukt?!? Vi har enda ikke sett noe mer dokumentasjon på utgifter, hun svarer ikke på spørsmål om det, hun slenger rundt seg med penger som en storkar. Ja, folk har gitt penger i god tro fordi de hadde tillit til henne og trodde de slet økonomisk så de ikke hadde råd og mulighet til å dekke dette selv. Men det er jo overhode ikke tilfelle! Igjen, hun bruker penger om om de skulle hatt veldig god økonomi. Om hun har råd til å kjøpe seg så mye nye klær, interiør, garn, el sparkesykkel, smart klokke, mengder med godis, osv. Hvorfor har hun ikke da råd til å dekke advokatutgifter selv? Bare den klokka og sparkesykkelen er 6-7 tusen. Hadde hun spart en del av det hun har brukt det siste halvåret/året på tingene nevnt over, så hadde første regninga vært dekka.

LinaHG: Stine sier på snap at det er urettferdig at hun selv skal betale advokatutgifter for noe som hun er uforskyldt i. Det er hennes måte å rettferdiggjøre spleisen. Ja det er veldig mange som uforskyldt kommer i klemme, og havner i en rettsak. Jeg er voldsoffer og har hatt advokatutgifter på 100.000 kr. Ja det føltes blodig urettferdig, men jeg kunne ikke drømme om at andre skulle betale mine utgifter. Det var bare å leve fra hånd til munn i 7 år og spare. 
Og til Flettfrid: skjerp deg! Det med spleisen er slett ikke “oppbrukt”. Det er et høyst relevant tema, fordi man ikke får svar og Stine er ikke oppriktig med informasjon hun gir til følgere.

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
19 minutter siden, ruskejento said:

Skal skremme. Hersketeknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ruskejento skrev (19 minutter siden):

Jeg kan også gå gå utenfor døra på politi stasjonen her jeg bor, ta bilde og gå hjem igjen...Jeg tror ikke en døyt på at hun har annmeldt det,hun har ikke nevnt det siden. Og som hun selv sa, politiet så svært alvorlig på dette!!!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (14 minutter siden):

Jeg kan også gå gå utenfor døra på politi stasjonen her jeg bor, ta bilde og gå hjem igjen...Jeg tror ikke en døyt på at hun har annmeldt det,hun har ikke nevnt det siden. Og som hun selv sa, politiet så svært alvorlig på dette!!!

Tror rett og slett ikke politiet har kapasitet til noe sånt arbeid. Svært alvorlige saker blir jo henlagt uten å bli undersøkt.  Dette var for å skremme helt sikker på. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld noen som etterspør mer snapping? Det er vell nesten ikke mulig kombinert med et vanlig familie liv. Herlighet så oppgitt jeg blir av den dama.  Og denne ranten om spm og svar. Hvor stor mener du oppriktig du har blitt liksom? Snakker som hun skulle vært type isabel raad liksom 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (19 minutter siden):

Unskyld noen som etterspør mer snapping? Det er vell nesten ikke mulig kombinert med et vanlig familie liv. Herlighet så oppgitt jeg blir av den dama.  Og denne ranten om spm og svar. Hvor stor mener du oppriktig du har blitt liksom? Snakker som hun skulle vært type isabel raad liksom 

Er det mulig og snappe mer enn hun allerede gjør ? Til og med på middag hos svigers klarer hun ikke og la tlf være....Slutt og eksponer unga dine Stine !!!!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (59 minutter siden):

Det er jo det jeg sier, det er mye man kan ta HENNE på av sløsing. 

Men A har er faktisk en uskyldig part i dette med tanke på en øl en sparksykkel. Ja han er gift med henne, men han har ingen plikt til å betale hennes advokatutgifter og det som omhandler den saken. 

Han forsørger barn, han tar seg av hus og hjem. Om han vil bruke litt av SINE feriepenger på en sparksykkel så la han få gjøre det uten kritikk. Ser dere ikke at dere utsletter den stakkars mannen for alt Stine gjør og sier. 

Han må da få leve sitt liv fordi om han er gift med henne. 

Kanskje ønsker han ikke all den oppmerksomheten familien får av de valgene S tar.Kanskje var han ikke klar over den "bagasjen" hun tok med seg inn i ekteskapet. 

Han og barna kan ikke utslette livene sine for at dere her inne skal være fornøyd. 

Ja det virker shaddy med den speisen og S sitt forbruk, men det er henne ikke han og barna. 

Å Spleis argumentet blir oppbrukt når det skal dras frem for hver minste ting man ser. "De vet ikke hva fattigdom er!"

Har de(nei feil!) har hun noen gang sagt de lever under fattigdom? 

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
35 minutter siden, Anneisabell said:

Tror rett og slett ikke politiet har kapasitet til noe sånt arbeid. Svært alvorlige saker blir jo henlagt uten å bli undersøkt.  Dette var for å skremme helt sikker på. 

Hvis de skal etterforske noe, så må de se på alle snappene hun har vist frem. Har hun gjemt dem? De forsvinner jo etter 24 timer. De blir jo nødt til å se hva det er folk reagerer på, ikke kun hva som skrives på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ruskejento skrev (2 timer siden):

Den politistasjonen i dala ligger på er «kjøpesenter» ho gikk sikkert bare opp trappa og tok bilde før ho gikk på blomsterbutikken. 🤷🏼‍♀️🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål skrev (12 minutter siden):

Den politistasjonen i dala ligger på er «kjøpesenter» ho gikk sikkert bare opp trappa og tok bilde før ho gikk på blomsterbutikken. 🤷🏼‍♀️🙈

Busted!👏😂🌸💸

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forstår ikke HVA hun egentlig har å anmelde?? At noen har skrevet om henne på et anonymt forum på nett- skrevet noe hun ikke liker?? Kan man virkelig anmelde det?? Og at politiet ser særdeles alvorlig på en sånn sak?? Høres jo helt fjernt ut når en tenker på ressursmangelen i politiet 🤔🤔 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Det er jo det jeg sier, det er mye man kan ta HENNE på av sløsing. 

Men A har er faktisk en uskyldig part i dette med tanke på en øl en sparksykkel. Ja han er gift med henne, men han har ingen plikt til å betale hennes advokatutgifter og det som omhandler den saken. 

Han forsørger barn, han tar seg av hus og hjem. Om han vil bruke litt av SINE feriepenger på en sparksykkel så la han få gjøre det uten kritikk. Ser dere ikke at dere utsletter den stakkars mannen for alt Stine gjør og sier. 

Han må da få leve sitt liv fordi om han er gift med henne. 

Kanskje ønsker han ikke all den oppmerksomheten familien får av de valgene S tar.Kanskje var han ikke klar over den "bagasjen" hun tok med seg inn i ekteskapet. 

Han og barna kan ikke utslette livene sine for at dere her inne skal være fornøyd. 

Ja det virker shaddy med den speisen og S sitt forbruk, men det er henne ikke han og barna. 

Å Spleis argumentet blir oppbrukt når det skal dras frem for hver minste ting man ser. "De vet ikke hva fattigdom er!"

Har de(nei feil!) har hun noen gang sagt de lever under fattigdom? 

Du tror ikke han viste om bagasjen hennes?? De var sammen for første gang når de var 18 å 19 år.. Tror han veldig godt viste om alle hennes plager! Kanskje han har lært seg å overse det? At han har funnet en måte å «overleve» det på!? For jeg hadde aldri orka en mann som hadde syti så fælt, spes ikke for flere tusen følgere, der det hadde blitt snakka imot meg selv hver bidige dag, der mannen hadde driti seg loddrett ut! Jeg hadde selvsagt støttet mannen min hvis han var syk, da hadde jeg med livet som innsats gjort alt i min makt for at han skulle hatt det best mulig, men jeg hadde ikke funnet meg i løgn å drama.. ALDRI!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...