Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leser på instan hennes nå der hun skriver om tanker om å ta livet sitt i 2015, men tanken på sønnen hennes stoppet det og ikke fan at han skulle vokse opp uten mor. Syns det er rart at hun bare nevner den yngste og ikke de to andre sønnene hun har. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (7 minutter siden):

Leser på instan hennes nå der hun skriver om tanker om å ta livet sitt i 2015, men tanken på sønnen hennes stoppet det og ikke fan at han skulle vokse opp uten mor. Syns det er rart at hun bare nevner den yngste og ikke de to andre sønnene hun har. 

Han minste var ikke født i 2015, så er ikke han hun skriver om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

Hva hun sier og hva hun gjør stemmer jo ikke. Nå spiser hun Kvikk lunsj og drikker Pepsi Max, sånn før sengetid. Igår var det jo sukker og koffein “noe hun holdt seg unna”, sa hun mens hun guffet i seg godteri fra sønnens godteskål🙄Hun har hatt migrene tre eller fire netter på rad, sier hun. Hun sier at hun holder seg unna sukker og koffein, samtidig som hun gladelig viser frem hvor godt det er med drops, sjokolade, kaffe og Pepsi Max og spiser og drikker for åpent kamera. Tror hun vi er dumme? Ser hun ikke selv hvor selvmotsigende hun er? Samtidig har hun et super energinivå hele dagen. Nei, vet du hva, jeg tror ikke noe på at hun har migrene.

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Ganske sikker på hun sa at hun hadde diagnosen 🤔 og som flere her har skrevet så er den helt j.... å ha 😔

Hun har ikke sagt det bare en gang, så nei, hun har ikke sagt feil!!! Så etterpå at jeg siterte feil, men regner med det blir lest her også..

Endret av Malleli89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (5 minutter siden):

Hva hun sier og hva hun gjør stemmer jo ikke. Nå spiser hun Kvikk lunsj og drikker Pepsi Max, sånn før sengetid. Igår var det jo sukker og koffein “noe hun holdt seg unna”, sa hun mens hun guffet i seg godteri fra sønnens godteskål🙄Hun har hatt migrene tre eller fire netter på rad, sier hun. Hun sier at hun holder seg unna sukker og koffein, samtidig som hun gladelig viser frem hvor godt det er med drops, sjokolade, kaffe og Pepsi Max og spiser og drikker for åpent kamera. Tror hun vi er dumme? Ser hun ikke selv hvor selvmotsigende hun er? Samtidig har hun et super energinivå hele dagen. Nei, vet du hva, jeg tror ikke noe på at hun har migrene.

🙄🙄🙄 det er HELT utrolig faktisk…….. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esmeralda1 skrev (1 time siden):

Og Stine har faktisk et ansvar for det som kommer ut av munnen på henne...Jeg er målløs over alt som kommer frem om henne, som HUN selv snapper om!! Og hva skjedde med den annmeldelsen ? Jeg var en av de som ikke helt trodde på at hun faktisk hadde gjort det. Merkelig at hun ikke har vist frem bekreftelse på at annmeldelsen er mottat...Når hun kan legge ut bilde av resepter så regner jeg med at hun også hadde vist dette frem...Jeg får bare en vond smak i munnen av hele dama!!! Diagnoserytter er det hun er 🤡

Er vel ikke lenge til hun kommenterer den anmeldelsen nå, siden det blir nevnt her😉 Så sant, mye hun kunne lagt fram «bevis» på, spleisen også, men det gjør hun ikke å det er det vel en tragisk grunn til…🙈
Syns münchhausen passa henne godt!😉

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir provosert og får vondt inni meg når hun viser frem bugnende kjøleskap med mat, alkohol og godis samtidig som hun tigger penger på spleis. Hun aner ikke hva ekte fattigdom er 😥 Dette må ta slutt Stine, da det er et hån mot de som virkelig sliter med å få mat på bordet hver dag 😰

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (16 minutter siden):

Hun tror nokk folk er dumme ja.. Når man lyver hele tiden, glemmer man hva man lyver om😉

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (2 minutter siden):

Kjenner jeg blir provosert og får vondt inni meg når hun viser frem bugnende kjøleskap med mat, alkohol og godis samtidig som hun tigger penger på spleis. Hun aner ikke hva ekte fattigdom er 😥 Dette må ta slutt Stine, da det er et hån mot de som virkelig sliter med å få mat på bordet hver dag 😰

👏👏 Håper hele dette luftslottet klapper sammen snart, virkelig!! Det har gått for langt, å det er lenge siden nokk var nokk… 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
2 minutter siden, Malleli89 said:

Hun tror nokk folk er dumme ja.. Når man lyver hele tiden, glemmer man hva man lyver om😉

Jeg blir faktisk litt fornermet over at hun undervurderer sine følgere på denne måten. 😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

Hun legger også opp til spørsmål: “på denne kanalen er det bare å spørre”, “her er det rom for å spørre”, og når folk spør, så er det også galt. Ikke spør om ditt, ikke spør om datt😤. Man kan jo aldrig gjøre noe riktig med en sånn person. La vær med å si at man kan spørre da, hvis det er så mye bry med å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Hun legger også opp til spørsmål: “på denne kanalen er det bare å spørre”, “her er det rom for å spørre”, og når folk spør, så er det også galt. Ikke spør om ditt, ikke spør om datt😤. Man kan jo aldrig gjøre noe riktig med en sånn person. La vær med å si at man kan spørre da, hvis det er så mye bry med å svare.

Jeg har kommunisert med henne flere ganger på melding, og alltid fått hyggelige svar tilbake. Det handler kanskje om hvordan man ordlegger seg? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Eller la være å ha en offentlig snapkanal hvis man ikke orker/takler/gidder/blir trigget av spørsmål 😅 Fatter ikke hvorfor hun snapper offentlig 🥵

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
5 minutter siden, Gjenferdet said:

Jeg har kommunisert med henne flere ganger på melding, og alltid fått hyggelige svar tilbake. Det handler kanskje om hvordan man ordlegger seg? 

Problemet er ikke hvordan de skriver, men hva de skriver, ifølge henne. Man skal være tankeleser for å vite hvilke spørsmål hun liker og ikke liker og hva hun gidder å svare på.

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu ba om hjelp, skriver’a på insta.. samtidig sier hu at psykolog er for tapere! HELLO…🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Problemet er ikke hvordan de skriver, men hva de skriver, ifølge henne. Man skal være tankeleser for å vite hvilke spørsmål hun liker og ikke liker og hva hun gidder å svare på.

Jeg skjønner faktisk at hun blir oppgitt når hun får 300 spørsmål om hvor genseren er fra når hun har sagt det på story. Det går veldig mye tid til å svare på ting hun nettopp har sagt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (6 minutter siden):

Heh.. Var dette noe hun nevnte?? Hun skrev at S sier man kan spørre OM ALT, men når man spør, om så hvor jakken er kjøpt, får man ett svar i plenum om at hun ikke har tid å ork til å svare ALLE på samme spm… Hjelpes meg, du er bare helt utrolig! skjønner virkelig ikke hva du gjør her inne, i din verden er jo absolutt alt dama gjør helt prima!! Djiiiises….

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner faktisk at hun blir oppgitt når hun får 300 spørsmål om hvor genseren er fra når hun har sagt det på story. Det går veldig mye tid til å svare på ting hun nettopp har sagt.

Tror ikke en døyt på at hu får inn 300 spm… 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (Akkurat nå):

Heh.. Var dette noe hun nevnte?? Hun skrev at S sier man kan spørre OM ALT, men når man spør, om så hvor jakken er kjøpt, får man ett svar i plenum om at hun ikke har tid å ork til å svare ALLE på samme spm… Hjelpes meg, du er bare helt utrolig! skjønner virkelig ikke hva du gjør her inne, i din verden er jo absolutt alt dama gjør helt prima!! Djiiiises….

Jeg skjønner ikke hva du gjør her inne når du bare er her for å slenge dritt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...