Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

esmeralda1 skrev (1 time siden):

Sønnen spør om å få vann i koppen, han leker...Kommer bort til Stine som sitter med tlf trøkka i fjeset, han snakker og spør, hun svarer...MEN ser ikke på han, fortsetter og se på seg selv i tlf 🤢 Kjenner det blør i mamma hjertet mitt

Kjempe trist. Hvor mye vann kunne det evt bli på golvet fra den lille koppen?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (1 time siden):

Sønnen spør om å få vann i koppen, han leker...Kommer bort til Stine som sitter med tlf trøkka i fjeset, han snakker og spør, hun svarer...MEN ser ikke på han, fortsetter og se på seg selv i tlf 🤢 Kjenner det blør i mamma hjertet mitt

Så den å kjente det samme! Tlf først.. hadde det vært min unge, både mtp den koppen, men også når han kom i gangen der når hun holdtpå med klær, da ville han også ha hjelp; MEN HUN FORTSETTER MED MOBILEN.. Helt til gutten sier «hent den sjæl» å går.. Fytti🤮 jeg hadde sagt «vent litt…» til snappen, slått av; hjulpet ungen min for så å gå tilbake til telefonen! Men hu der… ush!!!!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (5 minutter siden):

Så den å kjente det samme! Tlf først.. hadde det vært min unge, både mtp den koppen, men også når han kom i gangen der når hun holdtpå med klær, da ville han også ha hjelp; MEN HUN FORTSETTER MED MOBILEN.. Helt til gutten sier «hent den sjæl» å går.. Fytti🤮 jeg hadde sagt «vent litt…» til snappen, slått av; hjulpet ungen min for så å gå tilbake til telefonen! Men hu der… ush!!!!

Trist 🙁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man sparer til advokat, så plukker man ikke bare med seg ting fra butikken. 

"Måtte teste denne brusen."

NEI, du må ikke det! Du må sette de 30 kronene på sparekonto!!!!!!!!!!! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben kommer også for å være morsom, men hun velger heller å overse han å bare gå, HAN er jo ikke morsom, det er det bare ho som er💁‍♀️ Åååårh… jeg får vondt!!!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så tragisk at hun tror hun er kjendis...Så da går snap fremfor hele familien...Skjønner ikke at Alex ikke setter ned foten!! Og stakkars yngste som jeg nå har sett flere ganger prøver og få kontakt med mammaen sin, enten svarer hun ikke, el så svarer hun uten og se på han med trynet trøkka inn i tlf.... Ynkelig er det hun er i mine øyner...Hun sier hun ble utsatt for omsorgssvikt når hun var barn, da burde du Stine gi all oppmerksomhet og kjærlighet til dine barn når du vet hvor vondt det er og bli avvist...

Endret av esmeralda1
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (31 minutter siden):

Det er så tragisk at hun tror hun er kjendis...Så da går snap fremfor hele familien...Skjønner ikke at Alex ikke setter ned foten!! Og stakkars yngste som jeg nå har sett flere ganger prøver og få kontakt med mammaen sin, enten svarer hun ikke, el så svarer hun uten og se på han med trynet trøkka inn i tlf.... Ynkelig er det hun er i mine øyner...Hun sier hun ble utsatt for omsorgssvikt når hun var barn, da burde du Stine gi all oppmerksomhet og kjærlighet til dine barn når du vet hvor vondt det er og bli avvist...

Amen!!!🙏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, avsporinger, diskusjon vedr medisiner, doser o.l. og signering som helsepersjonell i den sammenhengen, samt svar til disse.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (5 timer siden):

Den kattungen, Morten, for et nydelig og herlig vesen. Jeg smelter helt. 😍😍😍😍

Jada, alle kattunger er søte. Bare så synd at Stine ikke er fornuftig nok til å kastrere hunnkatten sin som ethvert oppegående menneske ville gjort 🤦‍♀️ Når Dyrebeskyttelsen renner over av både kattunger og voksne katter og ikke har kapasitet til å ta inn de mange som er hjemløse nå som det går mot vinter, så burde hun skjønne at å produsere flere kattunger er det siste man burde gjøre 🤬 Og hun er "bekymret" for at mora er så "hardhendt" med ungen... ja den hunnkatten er vel sikkert møkklei da hun har hatt 3 ungekull det siste året 🤦‍♀️ Og Stine har allerede latt henne få gå ut, så ikke umulig at hun er drektig igjen snart. Dårlig dyrevelferd kalles dette 🤬 Har man lyst på fler katter, så adopterer man fra Dyrebeskyttelsen eller andre lignende organisasjoner. Da hjelper man både dyret man adopterer, samt neste dyr i køen for å få komme inn fra et vondt og uverdig liv i lidelse, som hjemløs 💔

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (5 timer siden):

Den kattungen, Morten, for et nydelig og herlig vesen. Jeg smelter helt. 😍😍😍😍

Helt enig -jatakk til kattespam🤩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (16 minutter siden):

Jada, alle kattunger er søte. Bare så synd at Stine ikke er fornuftig nok til å kastrere hunnkatten sin som ethvert oppegående menneske ville gjort 🤦‍♀️ Når Dyrebeskyttelsen renner over av både kattunger og voksne katter og ikke har kapasitet til å ta inn de mange som er hjemløse nå som det går mot vinter, så burde hun skjønne at å produsere flere kattunger er det siste man burde gjøre 🤬 Og hun er "bekymret" for at mora er så "hardhendt" med ungen... ja den hunnkatten er vel sikkert møkklei da hun har hatt 3 ungekull det siste året 🤦‍♀️ Og Stine har allerede latt henne få gå ut, så ikke umulig at hun er drektig igjen snart. Dårlig dyrevelferd kalles dette 🤬 Har man lyst på fler katter, så adopterer man fra Dyrebeskyttelsen eller andre lignende organisasjoner. Da hjelper man både dyret man adopterer, samt neste dyr i køen for å få komme inn fra et vondt og uverdig liv i lidelse, som hjemløs 💔

♥️ Jeg er så enig med deg i alt dette !! Vi har 2 rasekatter som er Britisk korthåret, de er innekatter. Jeg har uansett kasterert han, sterilisert henne, begge 2 er chippet og får vaksine hvert år. Gutten kom til oss fra dyrebeskyttelsen, dumpet i en skog da han var kattunge. Det er nok hjemløse stakkars katter og dyr i dette landet....Ta ansvar og steriliser og kasterer kattene dine Stine. 

Endret av esmeralda1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (58 minutter siden):

❤️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Særlig at hun er oppegående nok til å forstå dette🤦🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 hour ago, GulleGull said:

Helt enig -jatakk til kattespam🤩

Er allergisk mot katt, så det nærmeste jeg kommer til kjæledyr er YouTube. Derfor koselig å se denne kattungen Morten😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og bare så det er sagt, alle vet fargen på trusene til en av familiens medlemmer. For det har blitt vist flere ganger. En frisk person viser ikke frem noe så sårbart til flere 1000 mennesker. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (6 timer siden):

Å hjelpe meg… Uansvarlig dyrehold å få kattunger? Hva skulle vi gjort hvis alle hunnkatter var sterilisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (4 minutter siden):

Å hjelpe meg… Uansvarlig dyrehold å få kattunger? Hva skulle vi gjort hvis alle hunnkatter var sterilisert?

Hvilken stein lever du under? Vet du hvor mange 1000 katter som er hjemløse i dette landet? Fordi folk syns kattunger er så søøøøøte, men hiver de ut når de blir voksne og det ikke er så stas lenger? 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått i ett i hele dag. Sittet i tlf med en venninne. Hva slags alternativ verden lever hun i, hvis det er at dagen går i ett? Gud bedre. Hun kan ikke være frisk.  

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...