Kaffeskål Skrevet 19. september 2021 #2061 Del Skrevet 19. september 2021 En annen ting jeg har tenkt litt på. Er jo at det er meget spesielt å motta så mye «gaver» og poser på døra til enhver tid. Om ho er så redd når det ringer på, hvordan kan ho da synes det er greit at folk setter igjen ting der? Det er jo alt fra tannkrem til blomsterpotter og sjokolade. 🤷🏼♀️ Er man redd og nervøs så hadde man jo ikkje gitt ut adressen sin slik, eller tatt imot alt som kom uten spørsmål. jeg hadde blitt nervøs og redd om folk hadde gjort slikt hos oss. Ikke hadde min mann og barn likt det heller. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 19. september 2021 #2062 Del Skrevet 19. september 2021 Oy ny jakke igjen og ny klær. Hvordan har hun rå til dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 19. september 2021 #2063 Del Skrevet 19. september 2021 Kaffeskål skrev (8 minutter siden): En annen ting jeg har tenkt litt på. Er jo at det er meget spesielt å motta så mye «gaver» og poser på døra til enhver tid. Om ho er så redd når det ringer på, hvordan kan ho da synes det er greit at folk setter igjen ting der? Det er jo alt fra tannkrem til blomsterpotter og sjokolade. 🤷🏼♀️ Er man redd og nervøs så hadde man jo ikkje gitt ut adressen sin slik, eller tatt imot alt som kom uten spørsmål. jeg hadde blitt nervøs og redd om folk hadde gjort slikt hos oss. Ikke hadde min mann og barn likt det heller. Blir nok levert av firma. Eller vetta faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 19. september 2021 #2064 Del Skrevet 19. september 2021 Tror jeg slutter å følge henne. Er nok med andre snapper. Takk for nå Stine. Voksen nå til å gå ut av din snapp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 19. september 2021 #2065 Del Skrevet 19. september 2021 Tror jeg slutter å følge henne. Er nok med andre snapper. Takk for nå Stine. Voksen nå til å gå ut av din snapp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 19. september 2021 #2066 Del Skrevet 19. september 2021 Alma87 skrev (15 minutter siden): L.F er 40år, skrev hun tidligere her om det er det du mener..? Hallo?!?! 😭 Jeg må rekke å bli 39 først takk, jeg er fortsatt 38. Blir 39 i desember 🙈 Nyter tiden jeg fortsatt er 38. Om noen mnd er det bare 1 år til jeg er 40. 🙈😭🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 19. september 2021 #2067 Del Skrevet 19. september 2021 Boikott snappen Stine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 19. september 2021 #2068 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) Opprydding i skapet😱😱 Trodde jeg hadde mye, men slutt a… hvor mange skjerf er nødvendig lissom🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Noen ganger tar jeg meg i å lure på om hun kan være bipolar… Hu er jo værre opp å ned i humøret enn sur mjølk i en kattunge🙈 På opptur dager skal det handles, pusses opp og tjo og hei på nedtur dager går hele verden i mot, å det grines og surver. MEN farlig å skrive det her- vipps så har Stine en ny diagnose🤪 Endret 19. september 2021 av Tulltulla 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 19. september 2021 #2069 Del Skrevet 19. september 2021 Tulltulla skrev (14 minutter siden): Opprydding i skapet😱😱 Trodde jeg hadde mye, men slutt a… hvor mange skjerf er nødvendig lissom🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Noen ganger tar jeg meg i å lure på om hun kan være bipolar… Hu er jo værre opp å ned i humøret enn sur mjølk i en kattunge🙈 På opptur dager skal det handles, pusses opp og tjo og hei på nedtur dager går hele verden i mot, å det grines og surver. MEN farlig å skrive det her- vipps så har Stine en ny diagnose🤪 Hadde en sånn rundt før, 2 ganger i året. Telte 62 plagg jeg ikke brukte. Tror jeg hadde 25 skjerf. Nå er det bare 6 igjen🙈🤣. Så ja nå er jeg mer bevist på hva jeg får inn og må ut med engang 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 19. september 2021 #2070 Del Skrevet 19. september 2021 Polarpuma skrev (20 minutter siden): Har aldri hatt det så bra som etter jeg ble 40!! Dere kan bare glede dere!💃💃 Ja gleder meg jeg💃💃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 19. september 2021 #2071 Del Skrevet 19. september 2021 Tulltulla skrev (17 minutter siden): Opprydding i skapet😱😱 Trodde jeg hadde mye, men slutt a… hvor mange skjerf er nødvendig lissom🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Noen ganger tar jeg meg i å lure på om hun kan være bipolar… Hu er jo værre opp å ned i humøret enn sur mjølk i en kattunge🙈 På opptur dager skal det handles, pusses opp og tjo og hei på nedtur dager går hele verden i mot, å det grines og surver. MEN farlig å skrive det her- vipps så har Stine en ny diagnose🤪 En fra eller til? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 19. september 2021 #2072 Del Skrevet 19. september 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Jeg skal finne ut om tv2 skal følge opp det her noe mer. Gjør det og hold oss oppdatert 👍 Sikkert mange som har gitt penger til spleisen og lurer på hvor saken står 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 19. september 2021 #2073 Del Skrevet 19. september 2021 Så fort man spør henne om spleis blir man blokkert 🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 19. september 2021 #2074 Del Skrevet 19. september 2021 Frøken_ida skrev (7 minutter siden): Så fort man spør henne om spleis blir man blokkert 🤷♀️ Veldig spesielt. Men i dag fikk hun da inn en bisetning at hun har vært på tv2. Fordi noen lurte her inne tro? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 19. september 2021 #2075 Del Skrevet 19. september 2021 Anneisabell skrev (Akkurat nå): Veldig spesielt. Men i dag fikk hun da inn en bisetning at hun har vært på tv2. Fordi noen lurte her inne tro? Hun er inne her hver dag. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 19. september 2021 #2076 Del Skrevet 19. september 2021 Frøken_ida skrev (5 minutter siden): Hun er inne her hver dag. Ja ikke tvil om noe annet. For kan ikke huske jeg har hørt noe om bv på mange dager. Det ble jo litt for uforutsigbart hele tiden dette her, og samtidig blå nekte på at hun ikke er her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 19. september 2021 #2077 Del Skrevet 19. september 2021 Hvorfor dette gnålet om at vektdynene er 150*210, så man må kjøoe andre dynetrekk. De finnes da i 140*200 også 🤔🙄🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 19. september 2021 #2078 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) esmeralda1 skrev (18 timer siden): JA hun snapper flere timer igjennom hele dagen , fra morgen til kveld...Alikvell brukes det som argmumentasjon fra Stine selv og flokken henne, vi ser jo bare litt av det hun legger ut...Det er det største vrøvlet jeg har hørt. Jeg rekker ikke og se igjenom hele dagen hennes uten og spole, for hun ranter time etter time, med vasking av tøy, litt gråting, litt utskjelling osv. Men var det ikke hun som sa tidligere her i uka at hun ville at følgerene hennes skulle sende screenshot fra KG om graverende beskyldinger. Men så sa hun igjen i går el dag, hun ville ikke ha noen ting. Og de som ikke respekterte dette ville bli blokket...Hun skulle jo slutte med snap også, varte vell akkurat et kvarter det !!! Sønnen spør om å få vann i koppen, han leker...Kommer bort til Stine som sitter med tlf trøkka i fjeset, han snakker og spør, hun svarer...MEN ser ikke på han, fortsetter og se på seg selv i tlf 🤢 Kjenner det blør i mamma hjertet mitt Endret 19. september 2021 av esmeralda1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 19. september 2021 #2079 Del Skrevet 19. september 2021 Flettfrid skrev (33 minutter siden): Hvorfor dette gnålet om at vektdynene er 150*210, så man må kjøoe andre dynetrekk. De finnes da i 140*200 også 🤔🙄🙈 Enig! Vi har brukt 150x220 dyner i maaange år…så mer det jeg reager på at hun prøver å hevde at 140x200 er mest vanlig🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 19. september 2021 #2080 Del Skrevet 19. september 2021 Pålur skrev (7 minutter siden): Enig! Vi har brukt 150x220 dyner i maaange år…så mer det jeg reager på at hun prøver å hevde at 140x200 er mest vanlig🤔 Det er vel 140 bredde som er det vanligste i Norge . Kid har hvertfall de fleste single dynetrekk i 140 *200 og 140*220. Tror IKEA har egne mål og eventuelt svenske standard mål er 150*210 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå