Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Polarpuma skrev (1 time siden):

Har ikke hørt at hun har snakka om den bv-saken på snappen. Men jeg har ikke fulgt henne så veldig lenge heller. Og hun snapper flere timer om dagen, så må spole over det meste. Jeg følger med på interiør, strikking osv, resten blir det ikke tid til. Det der spleis greiene har jeg heller ikke fulgt med i. Men det virker litt rart at hun ikke vil vise hva penga går til, hvis det stemmer hva folk sier her. 

JA hun snapper flere timer igjennom hele dagen , fra morgen til kveld...Alikvell brukes det som argmumentasjon fra Stine selv og flokken hennes, vi ser jo bare litt av det hun legger ut, altså bare litt av dagen hennes....Det er det største vrøvlet jeg har hørt. Jeg rekker ikke og se igjenom hele dagen hennes uten og spole, for hun ranter time etter time, med vasking av tøy, litt gråting, litt utskjelling osv. Men var det ikke hun som sa tidligere her i uka at hun ville at følgerene hennes skulle sende screenshot fra KG om det var graverende beskyldinger. Men så sa hun igjen i går el dag, hun ville ikke ha noen ting. Og de som ikke respekterte dette ville bli blokket...Hun skulle jo slutte med snap også, varte vell akkurat et kvarter det !!! 

Endret av esmeralda1
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fulgt stine en stund, og visste ikkje at det fantes en tråd her inne før ho nevnte det. Jeg ble nysgjerrig å måtte inn her en tur.

jeg begynte å følge stine for et år siden og har syntes det har vært koselig med litt strikkeprat og plantesnakk.

fint hun ville få sin sak frem i lyset og kjempe for andre å som har opplevd slik urettferdighet. Ingen skal måtte oppleve noe så traumatisk. Men, ho snakker nesten ikkje om saken? Føler det er mest hverdagslige ting. Kunne gitt en oppdatering om spleis, advokatregninger, saksgang osv tenker jeg. 

har i lengre tid følt på at det er noe som skurrer da mtp spleis til denne advokat regningen. Hvordan kan en person som trenger penger til et slikt formål handle og leve som hun gjør? Måten ting blir lagt frem på så har de ganske god råd. Hadde det vært meg så hadde jeg kuttet forbruk og alt som er unødvendig. Dvs energidrikk, godis, garn, planter, klær mm. 
har heller aldri sett noe bevis for at disse spleis pengene har gått til regninger? Synes også det er rart med alle disse vondtene at ho kan hoppe og danse hele dagen. 🤷🏼‍♀️ 
har lest her inne og forstår det som at de fleste som stiller ho et spørsmål, om ho ikkje liker det eller om det er kritisk så blir man blokkert. Det blir for dumt. 
synes også det er feil å kalle mennesker som sitter på et forun for nettroll, patetiske, og det som er. Er ikke noe bedre å «angripe» den vegen. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål skrev (5 minutter siden):

Har fulgt stine en stund, og visste ikkje at det fantes en tråd her inne før ho nevnte det. Jeg ble nysgjerrig å måtte inn her en tur.

jeg begynte å følge stine for et år siden og har syntes det har vært koselig med litt strikkeprat og plantesnakk.

fint hun ville få sin sak frem i lyset og kjempe for andre å som har opplevd slik urettferdighet. Ingen skal måtte oppleve noe så traumatisk. Men, ho snakker nesten ikkje om saken? Føler det er mest hverdagslige ting. Kunne gitt en oppdatering om spleis, advokatregninger, saksgang osv tenker jeg. 

har i lengre tid følt på at det er noe som skurrer da mtp spleis til denne advokat regningen. Hvordan kan en person som trenger penger til et slikt formål handle og leve som hun gjør? Måten ting blir lagt frem på så har de ganske god råd. Hadde det vært meg så hadde jeg kuttet forbruk og alt som er unødvendig. Dvs energidrikk, godis, garn, planter, klær mm. 
har heller aldri sett noe bevis for at disse spleis pengene har gått til regninger? Synes også det er rart med alle disse vondtene at ho kan hoppe og danse hele dagen. 🤷🏼‍♀️ 
har lest her inne og forstår det som at de fleste som stiller ho et spørsmål, om ho ikkje liker det eller om det er kritisk så blir man blokkert. Det blir for dumt. 
synes også det er feil å kalle mennesker som sitter på et forun for nettroll, patetiske, og det som er. Er ikke noe bedre å «angripe» den vegen. 

Det er jo akkurat dette du påpeker som mange reagerer på.  Men da er vi nettroll som er hennes mildeste beskrivelse. Helt utrolig at en voksen dame kan ha et slik språk på en offentlig kanal. Tøft eller kult er det i allefall ikke. Og jeg er rimelig sikker på at de ikke har dårlig råd. Så den spleisen er bare så unødvendig, finner ikke riktig ord for at dem kunne bli opprettet..fysj

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål skrev (40 minutter siden):

Hadde aldri trodd jeg skulle sette et ❤️ ved ordet "kaffeskål". 

❤️

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu kalte oss mer enn nettroll..... 😘

F........

Drittunger

patetiske kjerringer 

Lista med navn er lang. Det er vel sånn man går til angrep når man blir avslørt.. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (2 minutter siden):

F........

Drittunger

patetiske kjerringer 

Lista med navn er lang. Det er vel sånn man går til angrep når man blir avslørt.. 

Avslørt?

Om hun er det, hvordan kan hun da fortsette som ingenting?

Så avslørt er hun ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minni75 skrev (17 minutter siden):

Avslørt?

Om hun er det, hvordan kan hun da fortsette som ingenting?

Så avslørt er hun ikke.

Avslørt/gjennomskua = Gjennomskue betyr omtrent det samme som Avsløre.

Med en slik reaksjon som Stine hadde på det som ble skrevet om henne på KG , så har hun nok følt seg truffet av enkelte ting. Som vil si at følgere har begynt å gjennomskue henne ift spleis,pengeforbruk,advokatregninger +++ 

Minni75 skrev (18 minutter siden):
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (35 minutter siden):

F........

Drittunger

patetiske kjerringer 

Ja jeg vet, men har ikke lyst å gjenta alle stygge betegnelser hun bruker på de som ikke sender hun gaver,  gir på spleis og ellers forguder alt hun gjør og sier. Det er bare så stygt gjort.  Tror egentlig ikke hun er typen til å takle influenser tilværelsen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (12 timer siden):

JA hun snapper flere timer igjennom hele dagen , fra morgen til kveld...Alikvell brukes det som argmumentasjon fra Stine selv og flokken hennes, vi ser jo bare litt av det hun legger ut, altså bare litt av dagen hennes....Det er det største vrøvlet jeg har hørt. Jeg rekker ikke og se igjenom hele dagen hennes uten og spole, for hun ranter time etter time, med vasking av tøy, litt gråting, litt utskjelling osv. Men var det ikke hun som sa tidligere her i uka at hun ville at følgerene hennes skulle sende screenshot fra KG om det var graverende beskyldinger. Men så sa hun igjen i går el dag, hun ville ikke ha noen ting. Og de som ikke respekterte dette ville bli blokket...Hun skulle jo slutte med snap også, varte vell akkurat et kvarter det !!! 

😂😂😂👏👏👏👏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Hadde aldri trodd jeg skulle sette et ❤️ ved ordet "kaffeskål". 

❤️

Hva mener du med det?😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (43 minutter siden):

Jøss… ingen morgen levering 😱

må steike brødet sjøl 🤣😊😊

😂😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun har vært her inne å lest litt igjen jeg!🙄😆😁 Syns hun snapper mindre nå, etter det har blitt skrevet her inne at hun snapper hele dagen, fra samme plassen osv.. syns ikke hun gjør det nå heller jeg! Hun har jo faktisk ikke tatt oss med på bade de siste dagene, å DÉN er ny😅

Hærregud, Stine!! At du gidder å sitte å si at du ikke leser her inne… Du gjør jo det, det er så lett å se at du både leser å skriver her inne😉☺️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 minutt siden):

Tror hun har vært her inne å lest litt igjen jeg!🙄😆😁 Syns hun snapper mindre nå, etter det har blitt skrevet her inne at hun snapper hele dagen, fra samme plassen osv.. syns ikke hun gjør det nå heller jeg! Hun har jo faktisk ikke tatt oss med på bade de siste dagene, å DÉN er ny😅

Hærregud, Stine!! At du gidder å sitte å si at du ikke leser her inne… Du gjør jo det, det er så lett å se at du både leser å skriver her inne😉☺️

Flere ganger hver dag. 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøken_ida skrev (På 15.9.2021 den 10.21):

Er hu seriøst ikke eldre enn 37?????

L.F er 40år, skrev hun tidligere her om det er det du mener..?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (1 time siden):

Jøss… ingen morgen levering 😱

må steike brødet sjøl 🤣😊😊

Blir jo dyrt i lengden å bestille morgenlevering til seg selv. 🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...