P-max:) Skrevet 17. september 2021 #2001 Del Skrevet 17. september 2021 Veranda skrev (12 minutter siden): Helt enig 👏👏 Det er snart på tide den regningen blir slengt i bordet , det er mangen følgere som har støttet spleisen i god tro ❤ Så frem til hun kan fremlegge konkret bevismateriale så er dette rett og slett svindel og bedrag.!!! Nå er det gått så pass lang tid at dette er det ingen unnskyldning for lenger ! Spleisen blir ikke nevnt med et ord. ! Helt utrolig ..... Ja enig! Det er på høy tid at den blir vist frem, så enig med catlady2 og veranda! Det er svindel om ikke det blir lagt fram bevis! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 18. september 2021 #2002 Del Skrevet 18. september 2021 P-max:) skrev (4 timer siden): Ja enig! Det er på høy tid at den blir vist frem, så enig med catlady2 og veranda! Det er svindel om ikke det blir lagt fram bevis! Det står jo klart og tydelig på spleis også at pengene som samles inn skal brukes til det formålet spleis ble opprettet for 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 18. september 2021 #2003 Del Skrevet 18. september 2021 Hun tar til seg alt annet som skrives her inne, bortsett fra å vise frem advokatregningen. Hun er virkelig en merkelig dame. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 18. september 2021 #2004 Del Skrevet 18. september 2021 Nå skal det (over)bevises at hun tilbringer tid med yngstemann, filmseanse med gjemsel! Kan hun ikke bare legge bort snap og prioritere familien. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 18. september 2021 #2005 Del Skrevet 18. september 2021 Pålur skrev (9 minutter siden): Nå skal det (over)bevises at hun tilbringer tid med yngstemann, filmseanse med gjemsel! Kan hun ikke bare legge bort snap og prioritere familien. Sikkert kjempe gøy å leke med en mamma bak en tlf..de må jo føle seg oversett. Hvis jeg prøver å være sosial /snakke med noen føles det ikke godt om de ser på tlf samtidig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 18. september 2021 #2006 Del Skrevet 18. september 2021 Anneisabell skrev (25 minutter siden): Sikkert kjempe gøy å leke med en mamma bak en tlf..de må jo føle seg oversett. Hvis jeg prøver å være sosial /snakke med noen føles det ikke godt om de ser på tlf samtidig Så tydelig at det bare var showoff for snappen🤦♀️ Pinlige greier 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 18. september 2021 #2007 Del Skrevet 18. september 2021 Veranda skrev (9 timer siden): Helt enig 👏👏 Det er snart på tide den regningen blir slengt i bordet , det er mangen følgere som har støttet spleisen i god tro ❤ Forstår veldig godt at du stiller mange spørsmål. Vi er flere som ønsker å vite hva pengene våre går til . Her leser vi at flere har behov for å stille spørsmål ved mange ting rundt hennes pengeforbruk og personlighet. Vi blir flere og flere som stiller spørsmål rundt hennes daglige og ukentlige personlige oppdateringer. Hvorfor? Å Ja, hun er en meget kreativ og dyktig person. Å ja, hun har en nydelig familie som hadde fortjent hennes oppmerksomhet. Å ja, vi er flere som ikke heier på barndommen hun har hatt. Hvorfor blir hun ikke sliten av å snakke samme på snap, når hun er så dårlig som hun sier at hun er? Alle som følger pga saken får med seg at dette bruker hun mye tid på. Er det ikke normalt å bruke tid sammen med familien og med venner? Hvorfor må tid med familien dokumenteres ut til tusenvis av følgere? Alle morgenleveringer og oppmerksomhet gjør at hun velger snap istedenfor familien. Hvorfor velger man å ta hennes oppmerksomhet. Ønsker ikke vi alle at hun bruker tid med familien?. Leser her og skjønner godt at flere her kjenner henne, som antageligvis ikke hatt noen gode opplevelser med henne. Føler med dere. De som heier på henne, bør kanskje tenke seg før de tar alle tiden hennes. Synes familien fortjener oppmerksomheten og den lille energi hun har. Vi kan kun starte med oss selv, hva vil jeg med livet mitt og hva kan jeg gjøre for at det skal blir. Jeg har hatt Fibromyalgi i mange år. Har kronisk migrene og mange like plager som Stine. Hun har ett levesett som ikke harmonerer med denne sykdommen. Jeg har møtt mange mennesker med samme diagnose, som jeg har levd i ukesvis på behandling med. Vi har snakket, grått og hatt mange refleksjoner rundt sykdommen. Jeg er heldig som går til psykolog , og har veldig god nytte av dette. Jeg har gode fagfolk rundt meg som lærer meg å leve på best mulig måte med sykdommen, for jeg ønsker å leve mest mulig smertefritt. Hver dag er en hard jobb for å finne riktig balanse . Og tiden jeg har litt overskudd bruker jeg på min familie og venner. Hvorfor synes fremmede folk så synd på ei fremmed dame de ikke kjenner, som velger fremmede mennesker i livet sitt på en snap kanal, istedenfor at hun kan bruke litt tid med familien sin? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 18. september 2021 #2008 Del Skrevet 18. september 2021 20 minutter siden, SnippSnappSnute2 said: Forstår veldig godt at du stiller mange spørsmål. Vi er flere som ønsker å vite hva pengene våre går til . Her leser vi at flere har behov for å stille spørsmål ved mange ting rundt hennes pengeforbruk og personlighet. Vi blir flere og flere som stiller spørsmål rundt hennes daglige og ukentlige personlige oppdateringer. Hvorfor? Å Ja, hun er en meget kreativ og dyktig person. Å ja, hun har en nydelig familie som hadde fortjent hennes oppmerksomhet. Å ja, vi er flere som ikke heier på barndommen hun har hatt. Hvorfor blir hun ikke sliten av å snakke samme på snap, når hun er så dårlig som hun sier at hun er? Alle som følger pga saken får med seg at dette bruker hun mye tid på. Er det ikke normalt å bruke tid sammen med familien og med venner? Hvorfor må tid med familien dokumenteres ut til tusenvis av følgere? Alle morgenleveringer og oppmerksomhet gjør at hun velger snap istedenfor familien. Hvorfor velger man å ta hennes oppmerksomhet. Ønsker ikke vi alle at hun bruker tid med familien?. Leser her og skjønner godt at flere her kjenner henne, som antageligvis ikke hatt noen gode opplevelser med henne. Føler med dere. De som heier på henne, bør kanskje tenke seg før de tar alle tiden hennes. Synes familien fortjener oppmerksomheten og den lille energi hun har. Vi kan kun starte med oss selv, hva vil jeg med livet mitt og hva kan jeg gjøre for at det skal blir. Jeg har hatt Fibromyalgi i mange år. Har kronisk migrene og mange like plager som Stine. Hun har ett levesett som ikke harmonerer med denne sykdommen. Jeg har møtt mange mennesker med samme diagnose, som jeg har levd i ukesvis på behandling med. Vi har snakket, grått og hatt mange refleksjoner rundt sykdommen. Jeg er heldig som går til psykolog , og har veldig god nytte av dette. Jeg har gode fagfolk rundt meg som lærer meg å leve på best mulig måte med sykdommen, for jeg ønsker å leve mest mulig smertefritt. Hver dag er en hard jobb for å finne riktig balanse . Og tiden jeg har litt overskudd bruker jeg på min familie og venner. Hvorfor synes fremmede folk så synd på ei fremmed dame de ikke kjenner, som velger fremmede mennesker i livet sitt på en snap kanal, istedenfor at hun kan bruke litt tid med familien sin? Denne sier det så bra❤️👏 Bra forklart!😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 18. september 2021 #2009 Del Skrevet 18. september 2021 Har fulgt Stine de siste 5 mnd, så er nok ikke fullt så oppdatert som de fleste her. Ser att det er opprettet spleis, ja faktisk flere - som da er avsluttet. Pengene er da utbetalt. Hver dag med lange snapper snakkes det om igjen og om igjen- ja rett og slett om ett tomt liv. Jeg verken ser eller hører noe om saken med barnevernet. Saken hun brant slik for, hvor hun sto frem i tv for å hjelpe flere til rettferdighet. Det jeg ser er ett ansikt fullt i sminke, nye klær&sko, planter, garn, nips og morgenleveringer av mat,drikke & godis. Det snakkes om smerter og vondter i det uendelige, men ser aldri hun er ute i frisk luft. Piller kan være både bra og nødvendig, men å bevege seg fysisk er også bra. Jeg ser rett og slett ikke ei dame som VIL kjempe sin sak, - som ønsker noen bedring. Jeg ser heller ikke ei som tar vare på sin familie - for med å sitte monotomt foran skjermen hver dag, må da føles flaut for de også. Så er det da utbetalingene fra spleis - har de virkelig gått til dette over her☝- og alt svada og tull?! - Jeg bare undrer. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2010 Del Skrevet 18. september 2021 Murstein skrev (14 minutter siden): Har fulgt Stine de siste 5 mnd, så er nok ikke fullt så oppdatert som de fleste her. Ser att det er opprettet spleis, ja faktisk flere - som da er avsluttet. Pengene er da utbetalt. Hver dag med lange snapper snakkes det om igjen og om igjen- ja rett og slett om ett tomt liv. Jeg verken ser eller hører noe om saken med barnevernet. Saken hun brant slik for, hvor hun sto frem i tv for å hjelpe flere til rettferdighet. Det jeg ser er ett ansikt fullt i sminke, nye klær&sko, planter, garn, nips og morgenleveringer av mat,drikke & godis. Det snakkes om smerter og vondter i det uendelige, men ser aldri hun er ute i frisk luft. Piller kan være både bra og nødvendig, men å bevege seg fysisk er også bra. Jeg ser rett og slett ikke ei dame som VIL kjempe sin sak, - som ønsker noen bedring. Jeg ser heller ikke ei som tar vare på sin familie - for med å sitte monotomt foran skjermen hver dag, må da føles flaut for de også. Så er det da utbetalingene fra spleis - har de virkelig gått til dette over her☝- og alt svada og tull?! - Jeg bare undrer. ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 18. september 2021 #2011 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Så glad flere ser galskapen her . Å utnytte andres godhet syns jeg er dårlig gjort . Grine på snap å påstå hun har blitt trua . Det er ikke sant i det hele tatt . Hun har ikke blitt trua . Så går folk rett på limpinnen å sluker rått det hun sier . 83000 på tilsammen 3 spleis. Det var kun den ene som var laget av Stine selv . Disse pengene er skattefrie fordi det regnes som gave . Så tar jo spleis en viss prosent av det som er innsamlet . Uansett om disse pengene går til betaling av advokat utgifter syns jeg at det er sleipt å slenge rundt seg med penger bare for at ting er på salg . Endret 18. september 2021 av Hønemor74 La til en setning 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 18. september 2021 #2012 Del Skrevet 18. september 2021 Murstein skrev (39 minutter siden): Har fulgt Stine de siste 5 mnd, så er nok ikke fullt så oppdatert som de fleste her. Ser att det er opprettet spleis, ja faktisk flere - som da er avsluttet. Pengene er da utbetalt. Hver dag med lange snapper snakkes det om igjen og om igjen- ja rett og slett om ett tomt liv. Jeg verken ser eller hører noe om saken med barnevernet. Saken hun brant slik for, hvor hun sto frem i tv for å hjelpe flere til rettferdighet. Det jeg ser er ett ansikt fullt i sminke, nye klær&sko, planter, garn, nips og morgenleveringer av mat,drikke & godis. Det snakkes om smerter og vondter i det uendelige, men ser aldri hun er ute i frisk luft. Piller kan være både bra og nødvendig, men å bevege seg fysisk er også bra. Jeg ser rett og slett ikke ei dame som VIL kjempe sin sak, - som ønsker noen bedring. Jeg ser heller ikke ei som tar vare på sin familie - for med å sitte monotomt foran skjermen hver dag, må da føles flaut for de også. Så er det da utbetalingene fra spleis - har de virkelig gått til dette over her☝- og alt svada og tull?! - Jeg bare undrer. Ja, vi undrer...bra skrevet 👏👏👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 18. september 2021 #2013 Del Skrevet 18. september 2021 Hønemor74 skrev (25 minutter siden): Så glad flere ser galskapen her . Å utnytte andres godhet syns jeg er dårlig gjort . Grine på snap å påstå hun har blitt trua . Det er ikke sant i det hele tatt . Hun har ikke blitt trua . Så går folk rett på limpinnen å sluker rått det hun sier . 83000 på tilsammen 3 spleis. Det var kun den ene som var laget av Stine selv . Disse pengene er skattefrie fordi det regnes som gave . Så tar jo spleis en viss prosent av det som er innsamlet . Uansett om disse pengene går til betaling av advokat utgifter syns jeg at det er sleipt å slenge rundt seg med penger bare for at ting er på salg . 👏👏👏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 18. september 2021 #2014 Del Skrevet 18. september 2021 Flettfrid: Nå var ikke det angående diagnose myntet på de som har en diagnose/kronisk syk og får flere tilleggs diagnoser, det skjønner jeg er helt vanlig! 🙂 Men 365 tilleggs diagnoser slik som Stine, for det er fakta at hun jatter om noe nytt hver bidige dag. Som her om dagen når hun neste ikke klarte å komme seg igjennom dagen med kuler ved kjeven, hun klarte nesten ikke å ta seg i ansiktet - nøyaktig 5 sekunder etterpå hviler hun den siden i hånden mens hun gnir seg i ansiktet, akkurat på samme plass som hun mener hun må operere igjen. Utifra responsen på et innlegg jeg skrev for noen dager siden så er det flere og flere som ser mønsteret. Sånn sett er hun forutsigbar. At det harseleres med psykologer er langt over grensen, man trenger ikke være på vippen til et fullstendig sammenbrudd for å søke hjelp, mange benytter seg av psykolog for å sortere tanker/sette ord på følelser, vanskelig periode med en nyfødt baby +++ listen et uendelig. Når hun da lirer ut at psykologer er for tapere så ser jeg rødt. Operert 15 ganger for forkalkede kviser? Give me a break. Bråstopp på morgengaver etter det ble tatt opp her! Hvem svarte er det som tenker at en gjemsel med baret sitt MÅ dokumenteres på Snapchat. Den siste måneden har det virkelig gått nedover med henne, jeg håper TV2 dropper saken hennes å heller kjører en historie om noen som faktisk kjemper med nebb og klør, som ikke har følgere som betaler regningene. Hvis det er noen som virkelig ikke burde ha status som "influencer" så er det henne. Jeg vet ikke hvordan man får svart til andre innlegg her inne, så det ble et langt ett igjen! 😅 God lørdag dere! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2015 Del Skrevet 18. september 2021 Hyfia skrev (3 timer siden): Flettfrid: Nå var ikke det angående diagnose myntet på de som har en diagnose/kronisk syk og får flere tilleggs diagnoser, det skjønner jeg er helt vanlig! 🙂 Men 365 tilleggs diagnoser slik som Stine, for det er fakta at hun jatter om noe nytt hver bidige dag. Som her om dagen når hun neste ikke klarte å komme seg igjennom dagen med kuler ved kjeven, hun klarte nesten ikke å ta seg i ansiktet - nøyaktig 5 sekunder etterpå hviler hun den siden i hånden mens hun gnir seg i ansiktet, akkurat på samme plass som hun mener hun må operere igjen. Utifra responsen på et innlegg jeg skrev for noen dager siden så er det flere og flere som ser mønsteret. Sånn sett er hun forutsigbar. At det harseleres med psykologer er langt over grensen, man trenger ikke være på vippen til et fullstendig sammenbrudd for å søke hjelp, mange benytter seg av psykolog for å sortere tanker/sette ord på følelser, vanskelig periode med en nyfødt baby +++ listen et uendelig. Når hun da lirer ut at psykologer er for tapere så ser jeg rødt. Operert 15 ganger for forkalkede kviser? Give me a break. Bråstopp på morgengaver etter det ble tatt opp her! Hvem svarte er det som tenker at en gjemsel med baret sitt MÅ dokumenteres på Snapchat. Den siste måneden har det virkelig gått nedover med henne, jeg håper TV2 dropper saken hennes å heller kjører en historie om noen som faktisk kjemper med nebb og klør, som ikke har følgere som betaler regningene. Hvis det er noen som virkelig ikke burde ha status som "influencer" så er det henne. Jeg vet ikke hvordan man får svart til andre innlegg her inne, så det ble et langt ett igjen! 😅 God lørdag dere! 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 18. september 2021 #2016 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Det er ikke rart det stilles spørsmål om spleis og en pengebruk som ikke tilsvarer at hun har dårlig råd. Heller ikke rart det stilles spørsmål ang sykdom, diagnoser og form. Ja jeg vet at folk er forskjellig. Men jeg har en søster som også har Fibromyalgi og bedt henne ta en titt på Stine sin snap.Hun får lite av dette til og stemme. Når min søster har hatt en dårlig natt med mye smerter, så hviler hun hele dagen for og samle krefter til barna kommer hjem, nettopp for og ha overskudd til og tilbringe de få timene det er igjen av døgnet med de. Og dette med at Stine peiser på med nye diagnoser annen hver dag !! Nei er det noen som hadde trengt psykolog så er det du Stine. Og be om hjelp er ingen svakhet, derimot en styrke!!! Og så dagens snapp nå... Med tidenes hodepine, som om hode holder på og eksplodere så er det armer og bein, husarbeid og skravling...SOM PÅ EN HELT VANLIG DAG...Sorry fansen til Stine, men jeg kjøper ikke dette. Hun har tapt seg, sier en ting og gjør det stikk motsatte. Jeg har null respekt, empati eller sympati for henne lengre...Mannen er selfølgelig ute med gutta, for et sjokk!!! Endret 18. september 2021 av esmeralda1 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2017 Del Skrevet 18. september 2021 Det på kinnet er en kvise. Et resultat av for mye sminke og urene koster. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 18. september 2021 #2018 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) esmeralda1 skrev (20 minutter siden): Endret 18. september 2021 av esmeralda1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 18. september 2021 #2019 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Frøken_ida skrev (6 minutter siden): Det på kinnet er en kvise. Et resultat av for mye sminke og urene koster. Det er det flere som har skjønt...Høres bare ikke like dramatisk ut for Stine 🙂 Endret 18. september 2021 av esmeralda1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. september 2021 #2020 Del Skrevet 18. september 2021 esmeralda1 skrev (3 minutter siden): Det er det flere som har skjønt...Høres bare ikke like dramatisk ut for Stine 🙂 Best når det kan kalles en betennelse! 😍 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå