Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Veranda skrev (1 minutt siden):

Stine er vel også hjelpepleier.  

Og drømmen nå er å bli vernepleier  🙄

En helsearbeider med en sånn holdning sier jo litt 😪

Ja det sier mye det! 😪. Huff! Skammelig 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veranda skrev (5 minutter siden):

Stine er vel også hjelpepleier.  

Og drømmen nå er å bli vernepleier  🙄

En helsearbeider med en sånn holdning sier jo litt 😪 

Fronte til 6k at å gå til psykolog er for tapere. 🥵

Har ikke fagbrevet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (4 minutter siden):

Har ikke fagbrevet. 

Hjelpepleiere har ikke fagbrev, men en offentlig godkjenning.

Hilsen Hjelpepleier, som ble Vernepleier med fibromyalgi.

Endret av Minni75
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (3 minutter siden):

Da skal jeg rette opp

Har ikke offentlig godkjenning. 

happy? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minni75 skrev (4 minutter siden):

Får du forresten ekstra betalt på helg når du har fibro? 🤷‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (14 minutter siden):

Yrkestittelen helsefagarbeider erstatter de tidligere titlene hjelpepleier og omsorgsarbeider. Helsefagarbeider er en beskyttet tittel og du må ha autorisasjon fra HelsedirektoratetFullført og bestått opplæring fører fram til fagbrev. Yrkestittel er helsefagarbeider.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner.

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 16.9.2021 den 20.24):

Hun har selv fortalt at hun gjør aller mest når hun er på sitt dårligste. Det er ikke uvanlig for de med traumer å prøve å avlede seg fra det som er vondt med å være kjempeaktive. Så kommer smellen etterpå og det hele blir en ond sirkel. Synes ikke noe om å beskylde henne for å lyve. Det trenger ikke å være motsetninger bare fordi dere mener at det høres sånn ut. 

Ja, det vet jeg. Men veldig mye av det er ting hun også gjør daglig. Hver eneste morgen er det headbanging og dansing på badet, stort sett hver eneste dag er det ett eller annet prosjekt. Og om det hver eneste gang er for å avlede tanker pga traumer, så burde hun da virkelig ta tak og oppsøke hjelp. Og ja, jeg vet hvordan det er å ha en rævva oppvekst, psykiske diagnoser og traumer, og at det er vondt og vanskelig å oppsøke hjelp. Men samtidig er man voksen, og hun er klar over egne traumer og belastninger og har ansvar for tre barn. Til slutt har man noe ansvar selv også for eget liv, og eget ve og vel. Da er det veldig dumt å sitte å si at psykolog er for tapere, når det er såpass tydelig at hun absolutt trenger en selv. 

Det er så sinnsykt drøyt å sitte å si at psykolog er for tapere, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke ALLE reagerer på den uttalelsen. Hun har flere tusen følgere, blant de er det helt sikkert både unge usikre mennesker og folk som sliter psykisk. Hu sier at hu har en drøm om å bli vernepleier og jobbe innen rus. Vet hu hva vernepleieryrket og arbeid innen rusfeltet går ut på?  Hu sa at hun elsket jobben sin nå sist hvor hun jobbet på en rusinstitusjon, mener hun deltakere/klientene der er tapere? Lurer på om de hadde hatt samme tillit til henne om de visste hva hun egentlig mente.. Om fremtidige arbeidsgivere noen gang kommer over disse utsagnene fra henne, er løpet rimelig kjørt håper jeg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Stine en stund nå, men viste faktisk ikke at dette forumet fantes før hun selv opplyste om det. Det er jo ikke så veldig rart kanskje om følgerne stiller spørsmål til mye av det hun gjør.

Vil også si at hun har jo en veldig kreativ sjel med tanke på interiør, makrame osv... 

Men noen av disse hobbyene som feks interiør koster jo mye penger, å da begynne jeg å lure på hvordan hun har råd til det når hun har for ikke lenge siden hatt en spleis pågående?, disse skulle jo selvsagt gå til advokat men vi har ikke fått sett noen regninger? Og hva med og spare  selv til advokat Istede for spleis? 

Ja uff mange spørsmål

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er broren som hun referer til vokst opp med henne? 
har fulgt henne siden BV saken på tv, men ikke hørt om søsken før.

men må si jeg har scrollet fort forbi henne de siste mnd🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (Akkurat nå):

Er broren som hun referer til vokst opp med henne? 
har fulgt henne siden BV saken på tv, men ikke hørt om søsken før.

men må si jeg har scrollet fort forbi henne de siste mnd🤷‍♀️

Han er vell en god del år eldre har hun sagt . Så vet ikke hvor mye de bodde under samme tak

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (1 time siden):

Ja, det vet jeg. Men veldig mye av det er ting hun også gjør daglig. Hver eneste morgen er det headbanging og dansing på badet, stort sett hver eneste dag er det ett eller annet prosjekt. Og om det hver eneste gang er for å avlede tanker pga traumer, så burde hun da virkelig ta tak og oppsøke hjelp. Og ja, jeg vet hvordan det er å ha en rævva oppvekst, psykiske diagnoser og traumer, og at det er vondt og vanskelig å oppsøke hjelp. Men samtidig er man voksen, og hun er klar over egne traumer og belastninger og har ansvar for tre barn. Til slutt har man noe ansvar selv også for eget liv, og eget ve og vel. Da er det veldig dumt å sitte å si at psykolog er for tapere, når det er såpass tydelig at hun absolutt trenger en selv. 

Det er så sinnsykt drøyt å sitte å si at psykolog er for tapere, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke ALLE reagerer på den uttalelsen. Hun har flere tusen følgere, blant de er det helt sikkert både unge usikre mennesker og folk som sliter psykisk. Hu sier at hu har en drøm om å bli vernepleier og jobbe innen rus. Vet hu hva vernepleieryrket og arbeid innen rusfeltet går ut på?  Hu sa at hun elsket jobben sin nå sist hvor hun jobbet på en rusinstitusjon, mener hun deltakere/klientene der er tapere? Lurer på om de hadde hatt samme tillit til henne om de visste hva hun egentlig mente.. Om fremtidige arbeidsgivere noen gang kommer over disse utsagnene fra henne, er løpet rimelig kjørt håper jeg. 

Hadde ikke ville vært hennes pasient /bruker nei.. Ikke følt meg trygg i det hele tatt! Mistet all respekt for den dama samme dag som hun sa det at psykolog er for tapere... Det er nemlig de som ikke ser sine problem som blir tapere ovenfor seg selv til slutt, derfor oppfordrer jeg folk som virkelig treng, oppsøk hjelp i tide! Det gjelder også Stine. Tenk om barna hennes noen gang trenger psykolog 😳så sitter mora å sier til over 6000 følgere at det er for tapere.. Kan ikke engang tenke meg til følelsene barna sitter med da.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
P-max:) skrev (1 minutt siden):

Hadde ikke ville vært hennes pasient /bruker nei.. Ikke følt meg trygg i det hele tatt! Mistet all respekt for den dama samme dag som hun sa det at psykolog er for tapere... Det er nemlig de som ikke ser sine problem som blir tapere ovenfor seg selv til slutt, derfor oppfordrer jeg folk som virkelig treng, oppsøk hjelp i tide! Det gjelder også Stine. Tenk om barna hennes noen gang trenger psykolog 😳så sitter mora å sier til over 6000 følgere at det er for tapere.. Kan ikke engang tenke meg til følelsene barna sitter med da.. 

Uff, kanskje det snart er på tide med en beklagelse på den kommentaren. Men det blir vell egentlig bare tomme ord. Det er trist,  tenker kanskje en del av følgerene kan være unge jenter  sikkelig ille at de får slengt en slik kommentar, om de trenger hjelp i hverdagen sin.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 minutt siden):

Uff, kanskje det snart er på tide med en beklagelse på den kommentaren. Men det blir vell egentlig bare tomme ord. Det er trist,  tenker kanskje en del av følgerene kan være unge jenter  sikkelig ille at de får slengt en slik kommentar, om de trenger hjelp i hverdagen sin.

Tenker det er alt for sent. Iallefall nå som det er tema inn her, hun burde aldri sagt det. Som du sier at det er unge jenter som følgere, sikkert mange usikre også. Tenk hvordan de har følt det, å få det servert fra ei på 40år! Ikke modent, dårlig forbilde spør du meg!. Ikke sikkert de tørr og søke hjelp heller etter å ha fulgt snappen til Stine! For det kan være  utrolig my usikkerhet rundt unge jenter /gutter 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (På 16.9.2021 den 13.26):

👏👏 Det traff du så godt på punktene 👏

Rett og slett👏👏👏👏 beskrivende. Bra flere og flere innser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

catlady2 skrev (11 timer siden):

Jeg har fulgt Stine en stund nå, men viste faktisk ikke at dette forumet fantes før hun selv opplyste om det. Det er jo ikke så veldig rart kanskje om følgerne stiller spørsmål til mye av det hun gjør.

Vil også si at hun har jo en veldig kreativ sjel med tanke på interiør, makrame osv... 

Men noen av disse hobbyene som feks interiør koster jo mye penger, å da begynne jeg å lure på hvordan hun har råd til det når hun har for ikke lenge siden hatt en spleis pågående?, disse skulle jo selvsagt gå til advokat men vi har ikke fått sett noen regninger? Og hva med og spare  selv til advokat Istede for spleis? 

Ja uff mange spørsmål

Helt enig 👏👏 Det er snart på tide den regningen blir slengt i bordet , det er mangen følgere som har støttet spleisen i god tro ❤ 

Endret av Veranda
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...