Puffly Skrevet 25. februar #17041 Del Skrevet 25. februar Niffler skrev (2 timer siden): Fordi folk slepper inn folk over en lav sko Så da er ingen nye velkommen i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet tirsdag kl 20:00 #17042 Del Skrevet tirsdag kl 20:00 Puffly skrev (8 timer siden): Så da er ingen nye velkommen i det hele tatt? Nei, hva er vitsen med en lukka gruppe om alle kommer inn og da også influensere sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet tirsdag kl 20:08 #17043 Del Skrevet tirsdag kl 20:08 Puffly skrev (8 timer siden): Så da er ingen nye velkommen i det hele tatt? Kan trøste deg med at det skjer ikke mer der enn her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 20:09 #17044 Del Skrevet tirsdag kl 20:09 Niffler skrev (7 minutter siden): Nei, hva er vitsen med en lukka gruppe om alle kommer inn og da også influensere sjøl? Har Kuntsen til til å følge med på grupper og forum, nå som hun må komme opp med nye tårevåte historier til lagmansretten. Med det ekstra presset hun har nå, der hun risikerer å bli evig gjeldsslave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffly Skrevet onsdag kl 05:59 #17045 Del Skrevet onsdag kl 05:59 Niffler skrev (9 timer siden): Nei, hva er vitsen med en lukka gruppe om alle kommer inn og da også influensere sjøl? Hva er vitsen med ei lukka gruppe? Hva så om influenserne kommer inn? Skjer det ulovlige ting der inne siden det er så hemmelig? Dcord er jo like anonymt som her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet onsdag kl 07:04 #17046 Del Skrevet onsdag kl 07:04 Puffly skrev (1 time siden): Hva er vitsen med ei lukka gruppe? Hva så om influenserne kommer inn? Skjer det ulovlige ting der inne siden det er så hemmelig? Dcord er jo like anonymt som her inne Jeg veit da faen. Jeg kommer bare med mulige forklaringer hvorfor gruppa er stengt for invitasjoner. Sier seg selv at det kommer til et punkt hvor dem ikke har kontroll på hvem og hva som kommer inn i gruppa. Jeg er ikke admin hverken her eller der så jeg aner ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet torsdag kl 23:47 #17047 Del Skrevet torsdag kl 23:47 Puffly skrev (På 26.2.2025 den 6.59): Hva er vitsen med ei lukka gruppe? Hva så om influenserne kommer inn? Skjer det ulovlige ting der inne siden det er så hemmelig? Dcord er jo like anonymt som her inne Fordi de rapporterer og får serveren stengt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå