Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Polarpuma
Snublefot62 skrev (23 minutter siden):

De fleste ser det til slutt. Regner med at det er noe av grunnen til at journalisten plutselig forsvant herifra og.

Kanskje han ikke likte at hun sa at hun hadde tlf nr til de som hadde ringt inn til avisen og tipset om henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Kanskje han ikke likte at hun sa at hun hadde tlf nr til de som hadde ringt inn til avisen og tipset om henne. 

Nei det er det jeg mener. Stine har en tendens til å drite seg ut med alle hun jobber med eller blir kjent med. Enten ved å henge de ut, kritisere de eller på et eller annen måte utnytter de til å fremstå bedre selv. Og da innser en (litt sent) at hun har utnyttet de.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (14 minutter siden):

Hvor ble det av Spania-venninnen? Eller var det «Spania mor» hun kalte henne 

Mor Spania ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Hvor ble det av Spania-venninnen? Eller var det «Spania mor» hun kalte henne 

Det ble nok skjærings der, som det bruker å bli med de fleste som tør nærme seg Stine… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma
Snublefot62 skrev (13 timer siden):

Nei det er det jeg mener. Stine har en tendens til å drite seg ut med alle hun jobber med eller blir kjent med. Enten ved å henge de ut, kritisere de eller på et eller annen måte utnytter de til å fremstå bedre selv. Og da innser en (litt sent) at hun har utnyttet de.

Det ville i så fall være et paradoks at journalisten som skrev om bygdedyret innså at det var noe om snakken… (Selv om jeg er enig med han i at ikke alt som skrives herinne er helt innafor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine hadde en lang «rant» om fotograf som tok bilder i hennes bryllup, på sin offentlige snap. Hun påsto at bildene er slettet! 

Har vært i kontakt med han hun «henger» ut. Brumunddal er ikke så stort, så det var veldig lett å finne riktig person. Bildene er ikke slettet! 
Stine kunne bare ringe, så får hun ny link. 
Stine fortsetter med sine LØGNER og UTHENGING!!
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
Roseenrødt skrev (7 minutter siden):

Stine hadde en lang «rant» om fotograf som tok bilder i hennes bryllup, på sin offentlige snap. Hun påsto at bildene er slettet! 

Har vært i kontakt med han hun «henger» ut. Brumunddal er ikke så stort, så det var veldig lett å finne riktig person. Bildene er ikke slettet! 

Jeg tror det er noe med GDPR regler at link er aktiv så så lenge. Hvorfor ringer hun ikke bare til fotografen og får løst problemet istedet for å henge han ut på den måten? Hun henger ut alle, har en trang til å gjøre det, så hun føler seg bedre og opphøyd selv. 
jeg hadde også en link hos en fotograf som ikke virket, jeg ringte fotografen og fikk ny link. Var null problem. Stine må lage drama ut av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

Stine sier trist at bildene er ødelagt. Hun kan jo ta nye bilder, sier hun; brudekjolen henger jo i skapet, men at det ikke blir det samme. Hint hint, fiske fiske at noen følgere skal synes synd på henne og skal tilby å ta nye bilder gratis. Det er hva vi ser hele tiden skjer. Godtroende følgere som har empati og gir. Så snart hun har fått det hun vil ha, så vipps så er de blokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseenrødt skrev (1 time siden):

Unnskyld meg, men hva ER det den dama holder på med?! Har hun for hobby å komme på kant med absolutt alle hun kommer i kontakt med? Avhengig av drama rundt henne til enhver tid? Ufordragelig oppførsel!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseenrødt skrev (2 timer siden):

IMG_7311.thumb.png.180e51a448040591da85d704ff579174.png

Har hun vett til å beklage seg hvis hun blir gjort oppmerksom på at hun bare kan be om ny link?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roseenrødt skrev (2 timer siden):

Denne fotografen burde ta kontakt med Dronninga av Brummis, spørre hvorfor hun har hengt ut ham !

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært fotografen hadde jeg lagt ut et offentlig innlegg om det. Uten å nevne navn. Men tydeliggjøring av at dette er mulig og at det skyldes GDPR.

Stine selv vil aldri innrømme feil eller beklage seg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (44 minutter siden):

Har hun vett til å beklage seg hvis hun blir gjort oppmerksom på at hun bare kan be om ny link?

Neppe!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste noe om at det var lett å finne ut hvem denne fotografen er. Hvordan klarer dere å finne ut det????

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke et eneste sekund på det hun sier om fotografen. Jeg er fotograf selv og alle jeg kjenner operer med både dobbel og trippel lagring av bildene. Skulle det mot all formodning skje noe ville selvsagt fotografen tatt kontakt og tilbudt nye bilder (selv om det ikke blir det samme). Men nå vet ikke jeg hvem hun har gått til - kan godt være en eller annen med et kamera som kaller seg fotograf.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (33 minutter siden):

Leste noe om at det var lett å finne ut hvem denne fotografen er. Hvordan klarer dere å finne ut det????

Fordi brumunddal er ikke akkurat så stort og det finnes ikke flust med fotografer som tar på seg å ta bilder i et bryllup.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina83 skrev (46 minutter siden):

Som nevnt, Brumunddal er ikke stort og man kjenner mange av hennes «venner»

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...