annev Skrevet 22. september 2022 #14141 Del Skrevet 22. september 2022 Snublefot62 skrev (54 minutter siden): Hvordan kan du mene at det ikke er oppdiktet? Tror du virkelig at Stine blir behandlet unikt på sykehuset? Så spesielt at hun får sjokolade og druer levert av en ansatt, mens hun er på flermannsrom, uten at de andre får? Jeg mener og sier ingenting,kan godt være det er oppdiktet.men uten håndfaste bevis,så synes jeg det er for ille å skrive slike påstander .hvis et menneske må dikte opp slikt,så har hun det kanskje ikke bra,og da synes jeg det er direkte farlig å skrive slik om en person.man kan mene og tenke hva man vil ,men ikke publisere alt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annev Skrevet 22. september 2022 #14142 Del Skrevet 22. september 2022 Agurk skrev (1 time siden): Mobbing av verste slag faktisk. Med dette utsagnet håner du alle de som faktisk opplever mobbing på ekte! Skam deg 😡 Når man ikke vet eller kjenner personen,så kaller jeg det mobbing,så lenge dere ikke sitter med fakta. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. september 2022 #14143 Del Skrevet 22. september 2022 annev skrev (6 minutter siden): Jeg mener og sier ingenting,kan godt være det er oppdiktet.men uten håndfaste bevis,så synes jeg det er for ille å skrive slike påstander .hvis et menneske må dikte opp slikt,så har hun det kanskje ikke bra,og da synes jeg det er direkte farlig å skrive slik om en person.man kan mene og tenke hva man vil ,men ikke publisere alt. Tull. Du mener og sier mye når du mener det er mobbing å påpeke at det Stine presenterer i kanalene sine om gavene er oppdiktet. Du kan ikke påta deg en nøytral rolle og samtidig uttale deg om det andre mener og sier. You cant have the cake and eat it too. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2083 Skrevet 22. september 2022 #14144 Del Skrevet 22. september 2022 Agurk skrev (1 time siden): Mobbing av verste slag faktisk. Med dette utsagnet håner du alle de som faktisk opplever mobbing på ekte! Skam deg 😡 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina123l Skrevet 22. september 2022 #14145 Del Skrevet 22. september 2022 Dama er psyk.. slutt å spekulere. Hun trenger åpenbart kyndig hjelp . Spekulasjoner og " mobbing " er ikke til hjelp.jeg Vet at hun legger ut ting for å få bekreftelse. Jeg synes alle sammen skal slutte med dritt kommentarer og div påstander. Når et menneske er så sykt som dette så burde man bare sende klemmer 💕ikke bekreftelse på "sykdommen " hennes . Hun trenger klemmer 💕 vi må slutte å være så bedrevitere. Hun har null sympati fra min side , fulgt henne i mange år. Jeg gjennomskuer. Men hallo! Folk! Hun sliter med andre ting,og det skal hun få en klem for 💕det er tøft og leve ❤️ 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. september 2022 #14146 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) Hun fikk vel med seg at jeg synes det er tåpelig å hver dag starte med å annonsere fra sykehuset at hun lever Det at hun er innlagt i flere dager betyr nødvendigvis ikke at noe er alvorlig galt. Så lenge Stine står på sitt ang hodepinen som ikke gir seg så kjører legene på med undersøkelser for å utelukke. Til nå så har hun ifg seg selv har hun vært igjennom CT, MT og spinalpunksjon Og så lenge det ikke er hastverk så er det ventetid på undersøkelser da der jevnlig kommer inn ø-hjelp som har ett mere prekært behov enn Stine. Så da går tiden Når hun sier at mannen skulle hjem å hente mere garn til henne så vil jeg tro at flere av de ansatte synes at kart og terreng ikke stemmer Endret 23. september 2022 av skruf 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annev Skrevet 22. september 2022 #14147 Del Skrevet 22. september 2022 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Hvordan kan du mene at det ikke er oppdiktet? Tror du virkelig at Stine blir behandlet unikt på sykehuset? Så spesielt at hun får sjokolade og druer levert av en ansatt, mens hun er på flermannsrom, uten at de andre får? Nei men er vel ikke vår oppgave å finne ut hva som er sant eller ikke,la dama gjøre som hun vil uten at vi skal feie for hennes dør,vi har vel alle noen svin på skauen.er farlig å kaste stein i glasshus....... 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annev Skrevet 22. september 2022 #14148 Del Skrevet 22. september 2022 Har sendt melding til kg om at dette innlegget burde slettes.... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 22. september 2022 #14149 Del Skrevet 22. september 2022 Pewdie skrev (5 timer siden): Håper vi får et livstegn snart, og at det ikke er noe alvorlig med frua. Hun hadde jo neppe vært innlagt så lenge uten at legene har en mistanke om at det feiler henne noe alvorlig. Enig -man blir ikke liggende flere dager på sykehuset helt fullstendig uten medisinsk grunnlag. Så om det «kun» er for å utelukke alvorlige ting. Om det grunnlaget er tynt eller ikke, er det ingen i tråden her som har innsyn i. Man trenger ikke være enig i hvordan S velger å legge frem oppholdet sitt, men man trenger heller ikke mistro sykehusets vurderinger. For meg oppleves det slik jeg ser de fleste kommenterer her, så er det som om det er en gjengs oppfatning av at S ikke «fortjener» å bli utredet eller behandlet for «hva en nå det er». Så ser det også ut til at det alltid være noen som skal påberope seg retten en å ha det verre en S, så da kan det ikke være så ille med henne. Uansett så kan jeg veie opp litt ved å ønske Stine god bedring,; håper du opplever å få god hjelp der du er! 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokkobolle Skrevet 22. september 2022 #14150 Del Skrevet 22. september 2022 annev skrev (1 time siden): Har sendt melding til kg om at dette innlegget burde slettes.... Gjør du det med alle innlegg som snakker om i andre influensere/vloggere og da? Siden du er så godt i gang…når hun bretter ut livet sitt på SoMe, så har publikum rett til å kommentere… 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakkesporing Skrevet 23. september 2022 #14151 Del Skrevet 23. september 2022 annev skrev (8 timer siden): Har sendt melding til kg om at dette innlegget burde slettes.... Du er skikkelig lur, du 😂 Grunnen til at dette innlegget ikke er slettet for flere år siden, er nettopp fordi frua velger å eksponere seg selv i offentligheten. Da er det også lov å diskutere henne. Offentlig. Hadde innlegget handlet om deg derimot, hadde det blitt slettet. Og hvis du mener noe av dette er mobbing - så har du aldri blitt mobba. Heldig du. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. september 2022 #14152 Del Skrevet 23. september 2022 annev skrev (8 timer siden): Nei men er vel ikke vår oppgave å finne ut hva som er sant eller ikke,la dama gjøre som hun vil uten at vi skal feie for hennes dør,vi har vel alle noen svin på skauen.er farlig å kaste stein i glasshus....... Ah. Argumentet om at «det finnes verre influensere» og «du har sikkert gjort noe galt du og». Nå snakker vi ikke om andre influensere her. Vi snakker om Stine Knutsen. Og jeg bretter ikke ut livet mitt heller for å få sympati og penger. Det gjør Stine Knutsen. Jeg er opptatt av det som formidles er forankret i virkeligheten og fakta. Stine er langt fra virkeligheten ofte og det er ikke fakta alt hun kommer med. Da er det viktig mener jeg at en påpeker dette og får rettet opp i det. For Stine bruker dette bildet hun skaper av seg selv til å høste sympati og fordeler. Hun påstår at følgere gir henne gaver på døren hjemme. Hun påstår å ha direktenummer til lege på sykehus som hun kan ringe for spørsmål. Hun påstår å ha hull i lungen som åpner og lukker seg etter behov. Hun påstår ekstremt mye uten rot i virkeligheten og jeg mener det er viktig med en realitetsorientering. Ikke fordi jeg tror Stine endrer mening men sånn at andre kan tenke seg om tre ganger. For Stine misbruker alt dette. Hun gråter seg til fordeler og kan bli prioritert fremfor andre i ulike settinger. Hun høster sympati og støtte i urovekkende mengder - noe som gjør at folk med mer eller mindre enn henne bruker det lille de har på å støtte spleisene hennes, Vippse henne eller kjøpe de svindyrt smykkene hennes som hun lyver hvor kommer fra. Dette er reelle konsekvenser som får lov til skje fordi folk nettopp synes synd i henne og mener hun skal få være i fred. Man skal la hun holde på. Hvor lenge da lurer jeg på? Når går det hun holder på med over til kriminelt? Hun har lyvd på seg sykdommer. Hun har ikke vært ærlig om hvor bamsene kommer fra. Dette er faktisk ulovlig. Men hun får lov til å holde på sånn fordi nettopp sånne som deg sitter der og tier sannheten og virkeligheten bort. Det er ikke kriminelt å lyve om hvor druene hun fikk her om kvelden kom fra, men i den større sammenhengen så bidrar dette til at hun får penger fra de som har mindre eller kan svindle andre. Image er alt. Uten image hadde ikke tindersvindleren kunnet svindle noen. Derfor er det viktig å stikke hull på det imaget. Men du støtter opp om dette. Du er med på å viske ut forskjellen mellom fantasi og virkelighet i Stine sin verden. Og du er til og med med på å vaske ut alvorligheten med mobbing. Gratulerer. Åpne øynene dine. 31 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. september 2022 #14153 Del Skrevet 23. september 2022 Snublefot62 skrev (47 minutter siden): Ah. Argumentet om at «det finnes verre influensere» og «du har sikkert gjort noe galt du og». Nå snakker vi ikke om andre influensere her. Vi snakker om Stine Knutsen. Og jeg bretter ikke ut livet mitt heller for å få sympati og penger. Det gjør Stine Knutsen. Jeg er opptatt av det som formidles er forankret i virkeligheten og fakta. Stine er langt fra virkeligheten ofte og det er ikke fakta alt hun kommer med. Da er det viktig mener jeg at en påpeker dette og får rettet opp i det. For Stine bruker dette bildet hun skaper av seg selv til å høste sympati og fordeler. Hun påstår at følgere gir henne gaver på døren hjemme. Hun påstår å ha direktenummer til lege på sykehus som hun kan ringe for spørsmål. Hun påstår å ha hull i lungen som åpner og lukker seg etter behov. Hun påstår ekstremt mye uten rot i virkeligheten og jeg mener det er viktig med en realitetsorientering. Ikke fordi jeg tror Stine endrer mening men sånn at andre kan tenke seg om tre ganger. For Stine misbruker alt dette. Hun gråter seg til fordeler og kan bli prioritert fremfor andre i ulike settinger. Hun høster sympati og støtte i urovekkende mengder - noe som gjør at folk med mer eller mindre enn henne bruker det lille de har på å støtte spleisene hennes, Vippse henne eller kjøpe de svindyrt smykkene hennes som hun lyver hvor kommer fra. Dette er reelle konsekvenser som får lov til skje fordi folk nettopp synes synd i henne og mener hun skal få være i fred. Man skal la hun holde på. Hvor lenge da lurer jeg på? Når går det hun holder på med over til kriminelt? Hun har lyvd på seg sykdommer. Hun har ikke vært ærlig om hvor bamsene kommer fra. Dette er faktisk ulovlig. Men hun får lov til å holde på sånn fordi nettopp sånne som deg sitter der og tier sannheten og virkeligheten bort. Det er ikke kriminelt å lyve om hvor druene hun fikk her om kvelden kom fra, men i den større sammenhengen så bidrar dette til at hun får penger fra de som har mindre eller kan svindle andre. Image er alt. Uten image hadde ikke tindersvindleren kunnet svindle noen. Derfor er det viktig å stikke hull på det imaget. Men du støtter opp om dette. Du er med på å viske ut forskjellen mellom fantasi og virkelighet i Stine sin verden. Og du er til og med med på å vaske ut alvorligheten med mobbing. Gratulerer. Åpne øynene dine. Tror du anonyme brukere på KG har gjort henne mindre syk? Ser du noe tegn på at hun er friskere eller som man mistenker eller at hun har mindre symptomer. En ting er å gjøre folk oppmerksomme på Spleis, smykker og div. Vaske ut alvorligheten av mobbing? Da har du enten ikke vært lenge nok i tråden, ikke fått med deg alt, vet ikke hva definisjonen på mobbing er eller vil du bare ikke se det. Man kan gå fram på flere måter å advare på, anonyme nettforum er vel kanskje ikke noe man anbefaler vil jeg tro. Og du sier du er opptatt av virkelighet og fakta? Velkommen til KG som flyter over av synsing og rykter, som ingen kan bekrefte er sannhet. Her sitter vi bak anonyme nick og kan si vi vet det ene og det andre. Og at hun lyger om sykdom er bare noe vi kan tro, presis som noen sier hun fikk pengene fra far og noen sier hun fikk pengene fra Siri. Så ikke mye fakta her. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 23. september 2022 #14154 Del Skrevet 23. september 2022 Nå er det stille på hennes Snapchat! Det er kun for å høste bekymringsmeldinger å at hun skal få MER oppmerksomhet .. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 23. september 2022 #14155 Del Skrevet 23. september 2022 annev skrev (10 timer siden): Har sendt melding til kg om at dette innlegget burde slettes.... Hmm, du burde få hodet ut av sanda! NÅR du har fulgt henne lenge nok! Så forstår du nok,du er kanskje en av de som sender morgenlevering å blomster til hun ?😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 23. september 2022 #14156 Del Skrevet 23. september 2022 Hun snakker rundt å påstår at hun er en slik en stor influenser! Da må man også klare å tolerere å få ris på baken også . Hadde hun tenkt 2 ganger før hun legger ut ting ,så kanskje risen på baken hadde vært mye mindre!? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 23. september 2022 #14157 Del Skrevet 23. september 2022 Eneste grunnen til at det er stille nå er for å høste nok dramatikk en stund til. Egentlig er hun hjemme igjen og det er jo ikke dramatisk nok for fruen. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 23. september 2022 #14158 Del Skrevet 23. september 2022 Linye skrev (38 minutter siden): Eneste grunnen til at det er stille nå er for å høste nok dramatikk en stund til. Egentlig er hun hjemme igjen og det er jo ikke dramatisk nok for fruen. Ja d tror nok j også. Mulig hun selv innser d ble vel mye styr..??Tenkte m en gang at fravær på snap ikke er tilfeldig m tanke på hva som har skjedd siste par uker…og at d er planlagt…. J tviler ikke på hun har hatt en tøff oppvekst slik mange andre har hatt og har. Derfor kunne hun faktisk vært en ressurs for andre,hun kunne brukt sine erfaringer til noe nyttig osv,HVIS hun hadde vært ærlig og sluttet legge ut om helsetilstander de fleste stiller spørsmålstegn ved rett og slett for at dt er mange som gjennom utdanning og egne erfaringer vet d hun sier ikke henger på greip,alt tullet m spleis,bamsesmykkene osv osv. …. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. september 2022 #14159 Del Skrevet 23. september 2022 Sharp75! skrev (43 minutter siden): Tror du anonyme brukere på KG har gjort henne mindre syk? Ser du noe tegn på at hun er friskere eller som man mistenker eller at hun har mindre symptomer. Jeg tror all oppmerksomheten hun får (både negative og positive) gjør henne sykere og sender henne lengre og lengre ned i kaninhullet. Men jeg kan ikke og har ikke ansvar for å redde henne. Hun er voksen og må ta sine valg selv, og hun har en samboer som burde ta grep. Mitt mål er å gjøre andre oppmerksom på det hun driver med. Gjøre mitt for at hun ikke har en trone hun ubestridt kan spre løgn og feil fra. Sharp75! skrev (43 minutter siden): Vaske ut alvorligheten av mobbing? Da har du enten ikke vært lenge nok i tråden, ikke fått med deg alt, vet ikke hva definisjonen på mobbing er eller vil du bare ikke se det. Sitat Definisjon på mobbing Mobbing kan kort defineres som gjentatt negativ eller ondsinnet atferd fra en eller flere personer, rettet mot en person som har vanskelig for å forsvare seg (Olweus, 1991, 2004). For at en atferd skal kalles mobbing, er det ikke nok at noen opptrer aggressivt: Atferden må gjentas, og det må være en ubalanse i styrkeforholdet mellom partene. Den eller de som mobber må være den sterkeste parten, eller i hvert fall oppfattes slik. Mobbing er ikke konflikt, men en type overgrep. Jeg forstår at folk tenker at siden kritikken mot Stine er gjentatt og negativ (og mange oppfatter nok noe av det som ondsinnet og), så tror en at det er mobbing. Men merk det jeg har understreket over. Stine har ikke vanskeligheter med å forsvare seg. Det er ikke vanskelig for en influenser å forsvare seg mot å bli kritisert for å lyve - det er bare å slutte å lyve! Det er ubalanse i styrkeforholdet mellom Stine og meg her. Men jeg er den svake part. Jeg kan ikke skrive på løgnene hennes så leserne hennes ser at det hun sier er falskt. Jeg kan ikke kommentere uten at det blir slettet på innleggene hennes. Jeg må takket meg til å skrive på KG i en tråd de færreste av følgerene hennes leser - så i den settingen så har Stine MYE makt og jeg (og andre som er uenig med Stine) veldig liten eller ingen makt. Men Stine er nærmere mobber! Hun har ved flere anledninger hengt ut andre navngitte/gjennkjenbare personer i kanalene sine UTEN at de visste om det eller får forsvare seg. Der er Stine den sterke part og den andre den svake. Det eneste som gjør at det ikke er mobbing er at hun gjentar det ikke ofte over tid. Men det er definitivt uthenging. Så la oss for all del kritisere de som går etter Stine og så lar vi Stine få holde på som hun vil - for hun kan jo ikke skade noen... Sharp75! skrev (43 minutter siden): Man kan gå fram på flere måter å advare på, anonyme nettforum er vel kanskje ikke noe man anbefaler vil jeg tro. Og du må gjerne komme med tips til hvordan. For jeg tror de fleste her er villig til å gjøre det i stede for å kaste bort tiden på KG (som er pr nå det "eneste" alternativet). Sender man henne melding blir du blokkert. Skriver du på innleggene hennes blir de slettet. Sender du melding til samarbeidspartnere eller følgere i SoMe blokkerer både de deg og Stine selv. Og skulle du være så dum å sende e-post/brev/melding til sykehus eller samarbeidspartner og skriver om det her, så blir man kritisert for å være for opphengt i Stine og burde bruke tiden sin på noe mer. Man kan ikke vinne føles det ut som. Så har du et bedre tips til å sette søkelys på det hun gjør så kom med det! Sharp75! skrev (43 minutter siden): Og du sier du er opptatt av virkelighet og fakta? Velkommen til KG som flyter over av synsing og rykter, som ingen kan bekrefte er sannhet. Her sitter vi bak anonyme nick og kan si vi vet det ene og det andre. Og at hun lyger om sykdom er bare noe vi kan tro, presis som noen sier hun fikk pengene fra far og noen sier hun fikk pengene fra Siri. Så ikke mye fakta her. Fakta er vanskelig. Til og med rundt formen på jorden og reisen til månen er det urovekkende mange som er uenige i de fakta som presenteres. Men jeg skal være enig i at det er mye som påstås rundt Stine og det gjør det vanskelig å sortere ut hva som er fakta og hva som er påstander. Hovedutfordringen her er kilder og kildekritikk. Stine har selv gjort seg selv som kilde upålitelig. Hun har påstått ting som er beviselig feil via andre kilder, eller beviselig feil via logikk eller fysiske lover. Problemet med dette er at mange av oss er enig i at Stine selv er en upålitelig kilde til fakta, mens veldig mange av følgerne hennes mener det motsatte - at hun er pålitelig. Spesielt nye følgere. Så når Stine da påstår at hun har hull i lungen, og fem minutter senere åpenbart ikke har det, via egne videoer hun legger ut så er det åpenbart en løgn. Hvorfor skal en da stole på at hun sier rett en annen gang? Og selv om det er anonyme brukere som kommer med motstridende info så er det ofte lettere å tro på mengden av info de anonyme kommer med - enn det Stine selv kommer med siden vi har sett det selv at hun lyver for folk. Så kan en tenke motivasjon. Hvem har mest å vinne på å lyve? En hvilken som helst vlogger har ikke nødvendigvis motivasjon til å lyve. Men en vlogger som får mer penger av jo flere som har sympati med henne har absolutt motivasjon til å lyve. Som hun gjør. Og da blir alle andre kilder fort litt mer troverdige for mange av oss. Men hvem som gav henne de 60k er egentlig heller ikke viktig. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. september 2022 #14160 Del Skrevet 23. september 2022 Snublefot62 skrev (35 minutter siden): Jeg tror all oppmerksomheten hun får (både negative og positive) gjør henne sykere og sender henne lengre og lengre ned i kaninhullet. Men jeg kan ikke og har ikke ansvar for å redde henne. Hun er voksen og må ta sine valg selv, og hun har en samboer som burde ta grep. Mitt mål er å gjøre andre oppmerksom på det hun driver med. Gjøre mitt for at hun ikke har en trone hun ubestridt kan spre løgn og feil fra. Jeg forstår at folk tenker at siden kritikken mot Stine er gjentatt og negativ (og mange oppfatter nok noe av det som ondsinnet og), så tror en at det er mobbing. Men merk det jeg har understreket over. Stine har ikke vanskeligheter med å forsvare seg. Det er ikke vanskelig for en influenser å forsvare seg mot å bli kritisert for å lyve - det er bare å slutte å lyve! Det er ubalanse i styrkeforholdet mellom Stine og meg her. Men jeg er den svake part. Jeg kan ikke skrive på løgnene hennes så leserne hennes ser at det hun sier er falskt. Jeg kan ikke kommentere uten at det blir slettet på innleggene hennes. Jeg må takket meg til å skrive på KG i en tråd de færreste av følgerene hennes leser - så i den settingen så har Stine MYE makt og jeg (og andre som er uenig med Stine) veldig liten eller ingen makt. Men Stine er nærmere mobber! Hun har ved flere anledninger hengt ut andre navngitte/gjennkjenbare personer i kanalene sine UTEN at de visste om det eller får forsvare seg. Der er Stine den sterke part og den andre den svake. Det eneste som gjør at det ikke er mobbing er at hun gjentar det ikke ofte over tid. Men det er definitivt uthenging. Så la oss for all del kritisere de som går etter Stine og så lar vi Stine få holde på som hun vil - for hun kan jo ikke skade noen... Og du må gjerne komme med tips til hvordan. For jeg tror de fleste her er villig til å gjøre det i stede for å kaste bort tiden på KG (som er pr nå det "eneste" alternativet). Sender man henne melding blir du blokkert. Skriver du på innleggene hennes blir de slettet. Sender du melding til samarbeidspartnere eller følgere i SoMe blokkerer både de deg og Stine selv. Og skulle du være så dum å sende e-post/brev/melding til sykehus eller samarbeidspartner og skriver om det her, så blir man kritisert for å være for opphengt i Stine og burde bruke tiden sin på noe mer. Man kan ikke vinne føles det ut som. Så har du et bedre tips til å sette søkelys på det hun gjør så kom med det! Fakta er vanskelig. Til og med rundt formen på jorden og reisen til månen er det urovekkende mange som er uenige i de fakta som presenteres. Men jeg skal være enig i at det er mye som påstås rundt Stine og det gjør det vanskelig å sortere ut hva som er fakta og hva som er påstander. Hovedutfordringen her er kilder og kildekritikk. Stine har selv gjort seg selv som kilde upålitelig. Hun har påstått ting som er beviselig feil via andre kilder, eller beviselig feil via logikk eller fysiske lover. Problemet med dette er at mange av oss er enig i at Stine selv er en upålitelig kilde til fakta, mens veldig mange av følgerne hennes mener det motsatte - at hun er pålitelig. Spesielt nye følgere. Så når Stine da påstår at hun har hull i lungen, og fem minutter senere åpenbart ikke har det, via egne videoer hun legger ut så er det åpenbart en løgn. Hvorfor skal en da stole på at hun sier rett en annen gang? Og selv om det er anonyme brukere som kommer med motstridende info så er det ofte lettere å tro på mengden av info de anonyme kommer med - enn det Stine selv kommer med siden vi har sett det selv at hun lyver for folk. Så kan en tenke motivasjon. Hvem har mest å vinne på å lyve? En hvilken som helst vlogger har ikke nødvendigvis motivasjon til å lyve. Men en vlogger som får mer penger av jo flere som har sympati med henne har absolutt motivasjon til å lyve. Som hun gjør. Og da blir alle andre kilder fort litt mer troverdige for mange av oss. Men hvem som gav henne de 60k er egentlig heller ikke viktig. Dette ble langt 🙄 du har rett i mye og det er mye jeg ikke engasjerer meg i, orker ikke bruke min fritid på det. Jeg er bare ikke fan av rykter. Og jeg sier ikke at hun er bedre enn noen av oss her på KG. Vi er selv ansvarlige for vår egen lykke. Ut i fra det jeg har sett fra Stine, så virker det ikke som hun prøver å gjøre det beste ut av sitt liv, selv om om sier det 🤷♀️ Ifht mobbing så får vi være enige om å være uenige, for når man går på utseende, hvordan hun snakker, danser m.m så blir det mobbing. Ser definjsonen du har delt, finnes andre definisjoner, så legger jeg den ballen død med deg, og kommer ikke gi meg på at det foregår/har foregått mobbing i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå