Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

bygdefruen skrev (1 time siden):

Vi er mange som har hatt en vond oppvekst dessverre. Vi er mange som har fysiske plager, psykiske plager, vondter og sykdommer. Men vi har alle et valg. Vi kan velge å leve resten av livet vårt med positiv tenking og takknemlighet for at vi aldri mer skal ha det så vondt som i barndommen. Vi kan velge å ikke begrave oss i selvmedlidenhet og ikke lete etter flere fysiske plager. Som noen skrev noen sider tilbake, man finner alltid noe hvis man leter. 

At ei dame som nærmer seg førti kan nedlate seg til slik klaging, sutring og være så oppmerksomhetssyk er for meg helt utrolig! Hvis ikke hun skjønner at hun trenger psykologhjelp så må da vel fastlege, mannen, faren eller svigermor skjønne det?? Er det virkelig ingen som kan ta litt grep i denne saken?

Skulle virkelig ønske det var så enkelt å velge positiv tenkning ,ja da hadde det ikke vært behov for psykologer.Selv klarer jeg det ikke,traumene og smertene jager i kroppen selv etter mange år i terapi.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SusieK skrev (10 timer siden):

Enda en gave fra sykepleier !

jeg trodde ikke man kunne få spesial behandling bare fordi man er en pytteliten influsenser(som Stine er )

Druer å sjokolade ! Er det ikke morgenleveringer er det gaver på et sykehus🤬 FOLK som ikke gjennomskuer blir jeg svett av! 
Man har vel strengt talt ikke lov å gi gaver til pasienter ?!

Var ikke store boksen med druer hun fikk, så tipper alle pasientene på avdelingen fikk.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea1 skrev (34 minutter siden):

Skulle virkelig ønske det var så enkelt å velge positiv tenkning ,ja da hadde det ikke vært behov for psykologer.Selv klarer jeg det ikke,traumene og smertene jager i kroppen selv etter mange år i terapi.

Jeg formulerte meg kanskje litt uheldig. Det jeg mener er at man ikke burde utlevere seg selv og «sine sykdommer» på den måten Stine gjør. 

Jeg har også gått i terapi og er fortsatt (og vil alltid være) merket av barndommen min. Men skulle jeg lullet meg inn i all elendigheten så hadde jeg ikke kunne fungert i hverdagen. Hadde Stine tatt litt tak i seg selv så tror jeg kanskje hun hadde følt seg bedre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassinach skrev (34 minutter siden):

Var ikke store boksen med druer hun fikk, så tipper alle pasientene på avdelingen fikk.

Såklart er ikke Stine den eneste på avdelingen som fikk druer. Men hun vil veldig gjerne at vi skal tro at hun var den eneste. Da føler hun seg spesiell og hun får nok en rusfølelse av å tro at hun er spesiell. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
4 minutter siden, bygdefruen said:

Jeg formulerte meg kanskje litt uheldig. Det jeg mener er at man ikke burde utlevere seg selv og «sine sykdommer» på den måten Stine gjør. 

Jeg har også gått i terapi og er fortsatt (og vil alltid være) merket av barndommen min. Men skulle jeg lullet meg inn i all elendigheten så hadde jeg ikke kunne fungert i hverdagen. Hadde Stine tatt litt tak i seg selv så tror jeg kanskje hun hadde følt seg bedre. 

Hvorfor skal hun ta tak i seg selv? Det fungerer jo så godt. Folk sender penger og gaver. Da er det bare å drive på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal hun ta tak i seg selv? Det fungerer jo så godt. Folk sender penger og gaver. Da er det bare å drive på!

Synd men sant. Vet ikke hva som er verst egentlig. At Stine holder på som hun gjør eller at folk helt frivillig sender henne penger og gaver. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (11 timer siden):

Det er det samme hver dag 

«dag #…..» «jeg er så sliten og lei» *bite seg i leppa, se ekstremt oppgitt ut+ himle/rulle med øya* 

«de prøver alt de kan, men klarer ikke knekke migrenen» 

«jeg blir tatt veldig/ekstremt godt vare på/ jeg blir passet på» 

hver dag kommer denne «oppdateringen» 

HVORFOR? Hva er poenget ……. ? 

Oppmerksomhetssyke og det faktum at det faktisk finnes nek der ute som er bekymret for henne og lurer på hvordan det går, er min teori.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i hodet av å himle med øynene,kanskje hun burde slutte med det 🙈

Er selv psykisk syk ,å syntes det er synd at Stine ser på de som ber om hjelp å får hjelp er svake! Hun er syk selv ,å burde få hjelp før det går utover de søte ungene hennes ! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (3 timer siden):

Jeg får vondt i hodet av å himle med øynene,kanskje hun burde slutte med det 🙈

Er selv psykisk syk ,å syntes det er synd at Stine ser på de som ber om hjelp å får hjelp er svake! Hun er syk selv ,å burde få hjelp før det går utover de søte ungene hennes ! 

Det har dessverre allerede gått utover dem. På flere måter.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillenn skrev (5 minutter siden):

Har hun ikke lagt ut noe på en stund eller er der bare at hun plutselig forsvant fra min snap? 

Hun er ikke på min liste over de jeg abonnerer på lenger. Vet ikke om det er fordi hun ikke har lagt ut noe på en stund🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltidpå skrev (Akkurat nå):

Hun er ikke på min liste over de jeg abonnerer på lenger. Vet ikke om det er fordi hun ikke har lagt ut noe på en stund🤔

Hun har ingen story akkurat nå. Eller så har hun åsså slettet det som egentlig skulle ligget i 24t tilsammen..eller er det 12t på en story🤔 håper det går bra med henne, så synn hun må fantasere å dikte opp ting med druene og sjokoladen osv. Nå er ikke jeg noe migrene ekspert -selvom jeg sliter mye med det selv å ikke alle dagene er dundrende hodepine men mere kvalm å lys sky «bare». Å de dagene klarer jeg å få gjort litt men undrer meg over at hun sier de ikke klarer å knekke smertene (?) i hodet (?) altså vanlig hodepine er plagsomt nok men hvis man da må legges inn pga migrene (hodepine) som varer å varer å er så vondt-åssen greier man da å sitte oppreist i det hele tatt? Ligger man ikke da å kaster opp i ett mørkt rom, asså jeg mener vedvarende migrene smerte er jo helt jævlig men hun får det til å virke så lite alvorlig.. ikke at jeg beskylder henne for å lyve selvom man kanskje stusser litt så undrer jeg enda mere over en så alvorlig migreneanfall som det hun har nå ,-ikke gjør mere med henne enn en vanlig febersykdom i hva man greier å ikke greier(?)😅 

uansett håper jeg hun blir frisk (om d er hode, hjernen, kroppen eller vilja)🥹💖

Endret av SinfulBby
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SinfulBby skrev (3 timer siden):

Hun har ingen story akkurat nå. Eller så har hun åsså slettet det som egentlig skulle ligget i 24t tilsammen..eller er det 12t på en story🤔 håper det går bra med henne, så synn hun må fantasere å dikte opp ting med druene og sjokoladen osv. Nå er ikke jeg noe migrene ekspert -selvom jeg sliter mye med det selv å ikke alle dagene er dundrende hodepine men mere kvalm å lys sky «bare». Å de dagene klarer jeg å få gjort litt men undrer meg over at hun sier de ikke klarer å knekke smertene (?) i hodet (?) altså vanlig hodepine er plagsomt nok men hvis man da må legges inn pga migrene (hodepine) som varer å varer å er så vondt-åssen greier man da å sitte oppreist i det hele tatt? Ligger man ikke da å kaster opp i ett mørkt rom, asså jeg mener vedvarende migrene smerte er jo helt jævlig men hun får det til å virke så lite alvorlig.. ikke at jeg beskylder henne for å lyve selvom man kanskje stusser litt så undrer jeg enda mere over en så alvorlig migreneanfall som det hun har nå ,-ikke gjør mere med henne enn en vanlig febersykdom i hva man greier å ikke greier(?)😅 

uansett håper jeg hun blir frisk (om d er hode, hjernen, kroppen eller vilja)🥹💖

Hvordan kan du påstå at  hun dikter opp ang druene og sjokoladen.så my drittsleng som det er her på en person,så skjønner jeg ikke at dette innlegget ikke er blitt fjernet,dette er jo mobbing av værste slag..   

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annev skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan du påstå at  hun dikter opp ang druene og sjokoladen.så my drittsleng som det er her på en person,så skjønner jeg ikke at dette innlegget ikke er blitt fjernet,dette er jo mobbing av værste slag..   

Mobbing av verste slag faktisk. Med dette utsagnet håner du alle de som faktisk opplever mobbing på ekte! Skam deg 😡

• Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annev skrev (8 minutter siden):

Helt enig, har vert så mye mobbing, hetsing, synsing mot dette menneske i lang tid, Det burde ha vært stoppet for lenge siden. Hvor er admin ??

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
annev skrev (17 minutter siden):

Hvordan kan du mene at det ikke er oppdiktet? Tror du virkelig at Stine blir behandlet unikt på sykehuset? Så spesielt at hun får sjokolade og druer levert av en ansatt, mens hun er på flermannsrom, uten at de andre får?

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annev skrev (31 minutter siden):

mener egentlig ikke å påstå at noe er oppdiktet.. var mere bare utifra det som har vært skrevet her.. om det er tilfelle er d synn. Ordla meg kanskje litt feil. Men håndskriften er jo slående lik.. samt at sånne pakker med druer fikk jeg og da jeg var innlagt.. er sånn storkjøkken greie.. men hva vet jeg. Burde ikke uttalt meg om det, enig. Jeg er ikke av de som skriver så særlig mye om Stine men hadde bare behov for å stille sp.mål ang migrenen og smertene og det å være så oppegående. Tror mange har hatt noen heftige runder med migrene som ikke noen engang kan forestille seg, hvor man da ligger hjemme å tror man skal dø av smerter. Mens hun er oppsiktsvekkende oppegående på 13 (?) dagen med smertehelvete? Jeg bare bynte å lure men hva vet jeg..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får et livstegn snart, og at det ikke er noe alvorlig med frua. 
Hun hadde jo neppe vært innlagt så lenge uten at legene har en mistanke om at det feiler henne noe alvorlig. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pewdie skrev (3 minutter siden):

Håper vi får et livstegn snart, og at det ikke er noe alvorlig med frua. 
Hun hadde jo neppe vært innlagt så lenge uten at legene har en mistanke om at det feiler henne noe alvorlig. 

Kan og være for å forsikre seg om at det ikke er noe. Og med den lange lista til Stine med symptomer er det nok veldig krevende å komme igjennom den lista.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...