Era Vulgaris Skrevet 18. september 2022 #14021 Del Skrevet 18. september 2022 10ur skrev (16 timer siden): Men hvem er dere som mener alt det grusomme hun har vært igjennom som barn er vås? Hvem sier det er vås? Tror du alle får en feit erstatning for en vond barndom, kanskje? En bekjent har hatt en helt grusom barndom, uten at jeg skal gå i detalj på det, for det er ikke min historie å fortelle. Men jeg kjenner mange vonde historier, og dette er en av de aller verste. Vedkommende gikk til sak mot BV og sin egen far, og fikk medhold. Erstatningen var 300 000,-. Stine Knutsen forventet flere millioner. Hun lever rett og slett ikke i virkeligheten. Hun svindler og lurer andre mennesker for penger gjennom spleiser og vipps, lyver så hun tror det selv, og fremstår som ekstremt ustabil. Løsningen hennes er IKKE å søke hjelp, men heller grave til seg mest mulig penger. Hun tror nok at penger vil gjøre henne frisk. Det gjør det ikke. Jeg har ikke deltatt i tråden tidligere, men jeg har lest her en god stund. Nå måtte jeg bare bidra også. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 18. september 2022 #14022 Del Skrevet 18. september 2022 Milosi skrev (26 minutter siden): Men hva VET DU om det? Hjelp, det er skummelt hvor dømmende du er. At det skal mer enn migreneanfall til for å bli innlagt på helg er det JEG VET. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 18. september 2022 #14023 Del Skrevet 18. september 2022 Aldri vært borte i en som har mer lyst på oppmerksomhet enn hun her ! Det kan jo ikke væte Sundt 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milosi Skrevet 18. september 2022 #14024 Del Skrevet 18. september 2022 DramaLamaBanana skrev (34 minutter siden): At det skal mer enn migreneanfall til for å bli innlagt på helg er det JEG VET. Jeg ble innlagt for noen år siden med migrene, mest fordi jeg ikke klarte å spise noe. Ble veldig svak og var dehydrert. Fikk drypp, kvalmestillende og sterke smertestillende i tre dager og dro hjem igjen. Det finnes sikkert mange ulike erfaringer og vi vet ikke alt om alle. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 18. september 2022 #14025 Del Skrevet 18. september 2022 Erstatningen kommer til å være mindre enn det hun(følgerne) har brukt på saken. Alt ifra advokatutgifter til sakkyndig…. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 18. september 2022 #14026 Del Skrevet 18. september 2022 MiniMusa skrev (10 minutter siden): Erstatningen kommer til å være mindre enn det hun(følgerne) har brukt på saken. Alt ifra advokatutgifter til sakkyndig…. Hvis hun vinner vil hun høyst sannsynlig få dekket saksomkostninger også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. september 2022 #14027 Del Skrevet 18. september 2022 Sprite skrev (1 time siden): Har du hatt migrene i 15-20 år blir du ekspert ja Imponerende å bli ekspert på alles migrene..... (om man har det) Trodde vi alle var ulike 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. september 2022 #14028 Del Skrevet 18. september 2022 Hvorfor blir hun alltid innlagt i helgene? 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 18. september 2022 #14029 Del Skrevet 18. september 2022 Minipilla skrev (25 minutter siden): Hvorfor blir hun alltid innlagt i helgene? Lettere å snakke legevakta rundt enn fastlegen? Pause hjemmefra? Gudene vet. Ekstra påfallende denne gangen når hun var hos fastlegen mandag og da sa «legen sa innleggelse om dette ikke hjelper», fikk ny medisin tirsdag (el onsdag) som hun sa hjalp (og var jo grei i farta etterpå), om hun så ble dårlig igjen er det veldig rart å ikke ta det med fastlegen som allerede var inne i saken enn å vente til ettermiddagen fredag… Men er jaggu ikke godt å vite med fru Knutsen… 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 18. september 2022 #14030 Del Skrevet 18. september 2022 Milosi skrev (1 time siden): Jeg ble innlagt for noen år siden med migrene, mest fordi jeg ikke klarte å spise noe. Ble veldig svak og var dehydrert. Fikk drypp, kvalmestillende og sterke smertestillende i tre dager og dro hjem igjen. Det finnes sikkert mange ulike erfaringer og vi vet ikke alt om alle. Bare lurer: Mens du var innlagt og fikk drypp, kvalmestillende og sterke smertestillende snappet du dagen gjennom og satt på tv-stua? 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 18. september 2022 #14031 Del Skrevet 18. september 2022 Milosi skrev (1 time siden): Jeg ble innlagt for noen år siden med migrene, mest fordi jeg ikke klarte å spise noe. Ble veldig svak og var dehydrert. Fikk drypp, kvalmestillende og sterke smertestillende i tre dager og dro hjem igjen. Det finnes sikkert mange ulike erfaringer og vi vet ikke alt om alle. Men da må du svare meg på en ting. Snappet du lange snapper til folk, og så på tv sammen med andre du ikkje kjenner på tv stua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 18. september 2022 #14032 Del Skrevet 18. september 2022 Minipilla skrev (4 timer siden): Hvorfor blir hun alltid innlagt i helgene? Du mener at helsepersonell i norskt helsevesen ikke gjør jobben sin? Siden du betviler tilstanden hennes 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 18. september 2022 #14033 Del Skrevet 18. september 2022 Hadde jeg vært så innmari syk som hun ,hadde jeg verken orket tv stue ,strikket eller orket lys generelt ! Sliter med migrene selv, å kan bare sammenligne med megselv 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 18. september 2022 #14034 Del Skrevet 18. september 2022 10ur skrev (1 time siden): Du mener at helsepersonell i norskt helsevesen ikke gjør jobben sin? Siden du betviler tilstanden hennes Jeg har jobbet på legevakt i mange år. Det er travelt, legene er redde for å gjøre feil, mange er uerfarne, og pasientene (og historikken deres) ukjent. Presenterer pasienten sterke smerter av et slag og vi ikke finner noen klar årsak, så er det innleggelse - som seg hør og bør. At noen utnytter systemet er bare slik det er. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 18. september 2022 #14035 Del Skrevet 18. september 2022 Stine har vært å lest på KG… legger ut snap at hun hverken ser tvn eller at hun får til å strikke noe særlig🙈 22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 18. september 2022 #14036 Del Skrevet 18. september 2022 kalini skrev (1 time siden): Stine har vært å lest på KG… legger ut snap at hun hverken ser tvn eller at hun får til å strikke noe særlig🙈 Det er så gjennomskuelig!! At hun ikke skjemmes. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollebolla Skrevet 18. september 2022 #14037 Del Skrevet 18. september 2022 kalini skrev (1 time siden): Stine har vært å lest på KG… legger ut snap at hun hverken ser tvn eller at hun får til å strikke noe særlig🙈 Ikke rart hun sliter med hode verk, hun bor jo på mobil, og hun strikker masse , tar veldig på nakke og hode når en strikker med så tykke pinner. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. september 2022 #14038 Del Skrevet 18. september 2022 Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggheksa Skrevet 19. september 2022 #14039 Del Skrevet 19. september 2022 DramaLamaBanana skrev (17 timer siden): Bare lurer: Mens du var innlagt og fikk drypp, kvalmestillende og sterke smertestillende snappet du dagen gjennom og satt på tv-stua? Men hun snapper jo omtrent ikke noe fra sykehuset. Så å si at hun bruker telefonen mye er ett tynt argument da du ikke kan vite hva hun gjør i og med at hun omtrent ikke har lagt ut noe 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 19. september 2022 #14040 Del Skrevet 19. september 2022 Bloggheksa skrev (52 minutter siden): Men hun snapper jo omtrent ikke noe fra sykehuset. Så å si at hun bruker telefonen mye er ett tynt argument da du ikke kan vite hva hun gjør i og med at hun omtrent ikke har lagt ut noe Hun har snappet overraskende mye til å være innlagt for så sterk migrene at hun ikke kan være hjemme. Hun kler seg og går ut i tv stua for å se på seg selv på tv sammen med de andre der og hun er såpass oppegående at det sjokkerer meg at hun påstår hun er innlagt for migrene anfall. Min far har migrene og i hele min oppvekst var han kun borte fra jobb noen få ganger - hver gang på grunn av migrene. Han har ekstremt høy arbeidsmoral og jobbet hos samme arbeidsgiver i 45 år. Ikke sykemeldt en eneste dag i sitt liv og noen få ganger som sagt borte med migrene. Da lå han helt stille på et mørkt rom i en dag eller to før han var bedre. Hun er en løgner og bedrager og et irritasjonsmoment uten sidestykke. Jeg har aldri i mitt 50 år gamle liv vært borti noen som higer mer etter oppmerksomhet enn henne. 21 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå