Kristin50 Skrevet 17. september 2022 #13981 Del Skrevet 17. september 2022 Agurk skrev (2 minutter siden): Nå har jeg ikke sett innslaget på Tv2, men får en rar følelse om at dette sykehusoppholdet kom rimelig beleilig opp mot tilsvaret fra kommunen. Tilfeldig? Neppe… Du hadde rett... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 17. september 2022 #13982 Del Skrevet 17. september 2022 10ur skrev (1 minutt siden): Det bør alle gjøre som ikke får den hjelpen man har krav på. Krav og krav fru blom. Jeg hadde også masse oppegående familie som ikke løftet en finger selvom de visste hva jeg ble utsatt for. Hvorfor har kommunen et større ansvar enn min egen familie? 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 17. september 2022 #13983 Del Skrevet 17. september 2022 10ur skrev (12 minutter siden): Men hvem er dere som mener alt det grusomme hun har vært igjennom som barn er vås? Er det noen som mener det er vås? Hun har hatt en vanskelig oppvekst det er det liten tvil om. Det er alt det andre mange reagerer på. Hun har en far også. Han bor i nabolaget og nå i sommer kom han plutselig med en bunke brev. Hvorfor er ikke disse levert henne før? Det er så mye rart i denne saken, men at hun har hatt en vanskelig oppvekst er utvilsomt. Er ikke dermed sagt at penger kan rette det opp. Hun har fått beklagelse av kommunen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 17. september 2022 #13984 Del Skrevet 17. september 2022 Man må skille mellom den voksne stine og barnet stine. Mest opptatt av urettferdigheten hun har vært igjennom som barn og ikke som snapper og vlogger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 17. september 2022 #13985 Del Skrevet 17. september 2022 10ur skrev (1 minutt siden): Man må skille mellom den voksne stine og barnet stine. Mest opptatt av urettferdigheten hun har vært igjennom som barn og ikke som snapper og vlogger. Men da må barnet Stine spørre seg selv, hvor var min far ? Hvorfor brøt han avtaler med bv og sendte barnet Stine til sin rusavhengige mor for selv og reise på jobb ? Han har jo sviktet mere enn bv spør dere meg 11 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 17. september 2022 #13986 Del Skrevet 17. september 2022 esmeralda1 skrev (Akkurat nå): Men da må barnet Stine spørre seg selv, hvor var min far ? Hvorfor brøt han avtaler med bv og sendte barnet Stine til sin rusavhengige mor for selv og reise på jobb ? Han har jo sviktet mere enn bv spør dere meg Men det skal vel ikke Stine klandres for?? Mange tafatte fedre der ute.... Det kan være grunner som Stine ikke visste om. Når begge gir f, vil uansett andre instanser trekke inn, men som i dette tilfellet feilet totalt. Hun ble jo sviktet av alle. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 17. september 2022 #13987 Del Skrevet 17. september 2022 10ur skrev (18 minutter siden): Men det skal vel ikke Stine klandres for?? Mange tafatte fedre der ute.... Det kan være grunner som Stine ikke visste om. Når begge gir f, vil uansett andre instanser trekke inn, men som i dette tilfellet feilet totalt. Hun ble jo sviktet av alle. Nei det skal ikke Stine klandres for, men hvorfor er det kun bv hun klandrer ? Hører ikke et ord fra henne om at faren sviktet! Han valgte jobb over Stine sin trygghet, hvordan kunne bv fange opp alt når far løy og brøt avtalene som ble lagd for og holde Stine borte fra mor ? 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. september 2022 #13988 Del Skrevet 17. september 2022 10ur skrev (19 minutter siden): Men det skal vel ikke Stine klandres for?? Mange tafatte fedre der ute.... Det kan være grunner som Stine ikke visste om. Når begge gir f, vil uansett andre instanser trekke inn, men som i dette tilfellet feilet totalt. Hun ble jo sviktet av alle. Og når bv grep inn så gikk faren bak ryggen deres og lagde private avtaler i strid med vedtaket til bv. Hva skal da bv gjøre når barnet har en noenlunde oppegående omsorgsperson som burde være i stand til å ta seg av barnet? 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. september 2022 #13989 Del Skrevet 17. september 2022 Men nå går det mot rettssak sier Stine. Da passer det jo godt å starte ny innsamlingsaksjon fra sykesengen. Perfekt start. 6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 17. september 2022 #13990 Del Skrevet 17. september 2022 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Men nå går det mot rettssak sier Stine. Da passer det jo godt å starte ny innsamlingsaksjon fra sykesengen. Perfekt start. Det er så til fingerspissene kalkulert fra Stine sin side. Og en del følgere går selvsagt 5 på. Det gjør ikke kommunen eller rettssystemet. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 17. september 2022 #13991 Del Skrevet 17. september 2022 Fru G skrev (57 minutter siden): Hun får vel kanskje fri rettshjelp? Skjønner at hun har hatt en vanskelig oppvekst, men jeg spør igjen, hvor var far? Han overlot barnet til sin x som han visste var alkoholiker og pillemisbruker. Far jobbet ute, men han kunne fint tatt seg jobb på land for å ta seg av barnet sitt. Ja, nå blir det ny spleis tenker jeg.Hvorfor har hun ikke fortalt følgerne sine dette? Nei, for alt skal dramatiseres. Fokuser på ønsket adferd i stedet for å grav deg ned i fortiden, Stine. Du bør starte hos psykolog. Fokuser på de flotte barna dine, din mann og ellers de som er der for deg. Hun har garantert for høy inntekt (ektefelles inntekt teller også med i tillegg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heleneharefrøken69 Skrevet 17. september 2022 #13992 Del Skrevet 17. september 2022 10ur skrev (1 time siden): Men hvem er dere som mener alt det grusomme hun har vært igjennom som barn er vås? Hun er ikke alene om å ha en ekstremt tøff barndom og oppvekst. Men du ser ikke meg forsømme barna mine for timer på snap, lure mange tusen følgere til å tro jeg er syk, og for ikke å snakke om utnytte folk til å starte spleiser på hundre tusener av kroner 8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 17. september 2022 #13993 Del Skrevet 17. september 2022 Nana skrev (23 timer siden): Migrene for min del er i sengen med blendegardiner så det ikke kommer en stripe lys inn og heller ikke en eneste lyd. Får jeg migrene så lukker jeg automatisk øynene og legger armen foran. Det kjennes ut som om hjernen skal eksplodere. Av og til er jeg for dårlig til å gå bort til skuffen der jeg har medisinene. Da begynner jeg å si «Gud, kom og hent meg, kom og helt meg» Heldigvis har jeg migenemedisin som virker, ganske kjapt til og med. Det er ikke noe sånn «ååå så deilig», men jeg registrerer at den verste smerten er borte. Øynene tåler fremdeles ikke lys og lyd og kroppen er helt utkjørt. Det er å ligge på et bekmørkt soverom uten at noen skal prate til meg. Hvert ord skjærer som en motorsag gjennom hodet. Hvis jeg er heldig og medisinen virker på første omgang så tar det likevel tid. Jeg er vanligvis klistret til mobilen, men ved migrene så ser jeg ikke på den før alt er helt over og tilbake til normalt. Og så får jeg dårlig samvittighet og sier «Gud, cancel, cancel, jeg mente det ikke, jeg er ikke klar, ikke hent meg» (bare for sikkerhets skyld. I tilfelle. Jeg er litt overtroisk) Jeg tuller aldri med medisiner men akkurat migrene? Der har jeg tenkt flere ganger at hvis medisinen ikke hadde virket, så tror jeg faktisk at jeg mulighets kunne vært villig til å ta absolutt hva som helst for å bli kvitt smerter. Syns det minner om spinalhodepine for dere som har hatt det. Så, nei, ingen strikking, ingen skjerm, ikke lyd og ingen som kan snakke med meg eller omvendt. Til slutt er jeg så utkjørt at jeg bare sovner. Til sammenligning har jeg hatt både spinalhodepine (forferdelig), gallesteinsbetennelse og operert bort galleblæren, kreft, stråling med alt det tar med seg av ødelagt, «kokt» eller sammenvokst vev (det er også sykt vondt), cellegift, sepsis og gudene vet hva. Mange operasjoner. Likevel er migrene det jeg ville gjort hva som helst for å slippe. Jeg spiser/drikker ingenting av det som kan trigge migrene (hadet til blant annet rødvin, koffein og sjokolade) Så den type migrene der man kan snappe, strikke, danse og orke å sminke seg, den har jeg bare hørt om fra fru Knutsen. Edit: jeg er absolutt ikke av dem som har det verst, tvert i mot, det er viktig å understreke. Kjenner igjen dette, tross jeg har kun hatt migreneanfall (?) èn gang i hele mitt liv, og det var like etter at jeg fikk det første barnet mitt. Det er noe av det værste jeg har opplevd, herregud for en smerte, jeg kastet opp og kastet opp, samtidig som jeg hverken kunne se eller høre, samtidig som alt jeg så og hørte var tortur - hvis det ga mening? Jeg var alene med en nyfødt baby også, måtte krabbe bortover gulvet å forsøke å finne telefonen min så jeg fikk ringt moren min. Hun bodde heldigvis 5 min unna .. Lå i mørket i Gud vet hvor lenge. Og selvom det etterhvert ga seg så var jeg totalt utkjørt etterpå! Jeg også ba Gud om å hente meg, men når jeg kom til meg selv så «øh forresten Gud, abort mission, abort mission!» Det tok hele dagen fårråsiresånn .. Husker jeg var ganske sliten dagen etter også, så ble lite dansing og strikking iallefall. Men man kan jo reagere forskjellig .. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 17. september 2022 #13994 Del Skrevet 17. september 2022 Agurk skrev (2 timer siden): Nå har jeg ikke sett innslaget på Tv2, men får en rar følelse om at dette sykehusoppholdet kom rimelig beleilig opp mot tilsvaret fra kommunen. Tilfeldig? Neppe… Du er ikke den eneste som tenker at dette er nøye planlagt. Nå kan alle (også kommunen) se hvor fælt hun har det pga barndommen. Tenk, hun har det så fælt så hun må legges inn på sykehus. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 17. september 2022 #13995 Del Skrevet 17. september 2022 bygdefruen skrev (6 minutter siden): Du er ikke den eneste som tenker at dette er nøye planlagt. Nå kan alle (også kommunen) se hvor fælt hun har det pga barndommen. Tenk, hun har det så fælt så hun må legges inn på sykehus. Passe idiot som fikk seg innlagt for migrene da, taktisk sett burde hun heller gått for psyk. Men det er jo under fruas verdighet… 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne__35 Skrevet 18. september 2022 #13996 Del Skrevet 18. september 2022 Agurk skrev (8 timer siden): Sorry denne historien kjøper jeg ikke. Hun ligger på sykehuset og snapper om historien sin på tv2. Passer jo fint å ligge på sykehuset når tilsvaret fra kommunen ruller over tv-skjermen. Er jo så stygt kalkulert fra hennes side. Jeg har faktisk ikke ord 😮 Gjennomskuer ikke folk dette her?! Tv2 har jo vært mikrofonstativ for kjente svindlere før, alle husker vel Annebrith? For lenge siden tenkte jeg at hun kunne ha en alvorlig personlighetsforstyrrelse grunnet traumer fra barndommen, mtp hvordan hun fremsto på SOME. En del av meg synes litt synd i henne da, selvom jeg ikke likte hvordan hun delte ukritisk på sine kanaler. Men tenkte det kunne være relatert til traumer. Men når man leser hvordan folk som kjenner henne beskriver at hun tidligere har stått i jobb, kunnet drikke alkohol, vært på fest, vært sosial, født barn, ja alt som er å anse som normal i livet, plutselig ble problematisk den dagen hun delte om barndommen sin på tv2 og luktet på en klekkelig erstatning fra kommunen. Hun er ikke et stakkarslig produkt av barndommen sin. Hun er en kalkulerende svindler 😡 Amen🙏🏻!!! Såå enig med deg!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 18. september 2022 #13997 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg sier bare: hahahah😂 sånn går d når man er en jugepave… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 18. september 2022 #13998 Del Skrevet 18. september 2022 Jeg viste gubben klippet fra tv + d hun sa etterpå! Han reiste seg å gikk, å sa «Du er jo faen ikke syk engang» Lett gjennomskubar den dama😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. september 2022 #13999 Del Skrevet 18. september 2022 Hva gjør hun i fellesrommet på sykehuset for å se seg selv på tv når hun er innlagt på grunn av migrene? De fleste jeg kjenner sitter ikke å ser på tv i et migreneanfall. Og hun kan vel se det samme fra mobilen hun er klistret til? Men ok, man får jo mer oppmerksomt om man sitter sammen med andre når man selv er på tv. Det irriterer meg at jeg må følge med på dette her for hun provoserer så mye at jeg blir forbanna 😂 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 18. september 2022 #14000 Del Skrevet 18. september 2022 esmeralda1 skrev (12 timer siden): Nei det skal ikke Stine klandres for, men hvorfor er det kun bv hun klandrer ? Hører ikke et ord fra henne om at faren sviktet! Han valgte jobb over Stine sin trygghet, hvordan kunne bv fange opp alt når far løy og brøt avtalene som ble lagd for og holde Stine borte fra mor ? Kan jo ikke kreve penger av far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå