Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

cbreang skrev (25 minutter siden):

Jeg må bare skrive her, og trodde aldri jeg skulle gjøre det, men here goes. Stine er farlig. 

Jeg er selv ett bv-barn. Jeg har for 1,5 år siden fått diagnosene ptsd, belasningslidelse og panikkangst pga grov omsorgssvikt (0-9år) og traumatiske opplevelser fra "spedbarns alder" til voksen. Jeg skriver det over i anførselstegn da jeg ikke helt forstår den selv. Men det sitter i kropp. Poenget mitt er, - at jeg har liten til null kontakt med mine bioforeldre. Jeg snakker med min biomor pga min mormor, altså hennes mor. Som har vært en mer stabil skikkelse enn hun noen gang kan drømme om. Mine barn har heller aldri møtt min biomor. Eller biofar. EVER! 

Samboeren min eier huset, ikke jeg. Jeg er ufør, 100%. Mine barn ser meg ALDRI sånn. De ser mamma har vondt(fibromyalgi🤦🏼), men at mamma gjør alt. Men når mine barn er i barnehagen så innrømmer jeg med hånda på hjertet at rydde, strikke, snappe er min SISTE prioritet. Jeg går igjennom smerter, flashbacks av Gud vet hva og ligger på sofaen. Mange klarer mye og noen klarer litt. Men den dama der er ikke mye syk, ikke sånn hun beskriver. Og jeg blir lei meg av at hun utnytter seerne sine når det er så mange andre som aldri får hjelp! Ikke den hun har fått. 

Vet ikke om det ga noe mening, men jeg er lei av å se at den dama har "makt". For jo mer folk snakker og skriver om henne så får hun mer makt, mere følgere og kan spre så mye mer falskhet. Jeg tror på at hun har hatt det vanskelig, men slutt å syte så forbanna jævlig! De som virkelig har vondt og sliter, de holder nesten alltid kjeft. Eller så lager de humor ut av det. Hun bare snakker. Og snakker. Og snakker.  

Sorry. Rant deluxe, men jeg måtte. Ikke slakt meg...

Det ga mye mening, som du sier, de som virkelig har det vondt, de sier ikke så mye som fortiden sin, de unngå det. Fordi de ønsker bare en ting, det er overleve dag på en god måte 😊 

SK bruker sosiale medier, som det skulle ha vært en psykolog. Som du sier hun bare snakker og snakker... 

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Villemy skrev (1 time siden):

Må applaudere.. Hun har vært såå dårlig, men likevel strikket ganske så langt på nye genseren.. 

Å klart å hive sparkel i ansiktet! 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... det hun sier i dag bare forsterker hvorfor man IKKE skal eksponere barn i sosiale medier. Hun prater om hvor sørgmodig det er å legge ut bilde av sønnen i nye strikkegensern med uten at ansiktet (stoltheten) syns. "Jeg vet hvor mange av dere der ute som har blitt veldig glad i han". Så jæskla ekkelt. Fremmede skal ikke bli glad i sønnen din, Stine! 

• Liker 11
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært en offentlig person, og hatt 696 sider på et forum på sosiale medier, så måtte  jeg gå litt inn i meg selv, gjordt noen endringer med det jeg hadde lagt ut. Dette her vil en alle  ha gjort. Når det er stort sett ikke så hyggelig kommentar. Da må man ta en runde med seg selv. Et lite råd. Jeg vet at du ikke vil ha råd. 

Etter å sett den siste delen av henne i dag, jeg tror rett og slett hun ikke skjønner, eller vil ta innover seg de kommentarer som kommer frem, mye av kjente personer som kjenner henne, som bor også i samme nabolaget som jeg har fått med meg. Jeg kan ta feil. Men det er sånn jeg har fått med meg, etter å ha lest litt på den siden. 

Til fruen, Jeg håper du finner deg  selv til slutt. Etter 3 uker med dramatikk ut av ingenting ting, til med de som du har kjøpt garn  av er et problem, det er helt iorden at du har meninger om alt og ingenting og kan henge ut. Men så fort noen gir deg en negativ tilbakemelding så er det et problem med, så blir de blokkert. 

En liten opplysningen nettbutikker kan også gjøre feil. Men ikke ifølge deg. 

Jeg handler mye på nett medisiner, mat og hudpleie, og stort sett det jeg trenger, fordi jeg må velge hva jeg skal bruke min energi min på, fordi jeg har en utmattelse, pga strålebehandling. 

Ja, det kan bli en feil. Men husk at de er mennesker de også, gjør det beste de kan for kundene. 

Som en psykolog sa til meg en gang, vi mennesker gjør feil og  kan gjøre feil opp til 25 pr dagen og vi er heller ikke ferdig utlært, selv om man er godt voksen. 

Men ikke du, du vet beste selv, og du kan alt, rett og slett perfekt, ingen feil. 

Dette her blir det siste fra meg, jeg finner meg heller en god tve serie, enn bruk min tid på å se hvilken dag du har, enten så er den veldig dårlig, eller veldig bra, jeg kan tenke meg, at fredag din kommer til å bli helt fantastisk. Fordi du har ingen balanse i din hverdag. 

Endret av Kristin50
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SusieK said:

Å klart å hive sparkel i ansiktet! 🤣

Denne type latterliggjøring gjør denne tråden usmakelig. Helt unødvendig, og rapporteres.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (6 timer siden):

Denne type latterliggjøring gjør denne tråden usmakelig. Helt unødvendig, og rapporteres.

Det er jo for så vidt relevant at en har greid å sminke seg, når man angivelig har så sterke smerter at man har vurdert å ta livet av seg og må få akuttime hos legen.

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det er jo merkelig at hun har syke smerter (og ja- uttaler at hun vurderte å ta livet av seg pga smertene - noe hun sikkert ikke mener, men det passer bra å si ift «diagnosen» - men dog; det var det hun sa) også har hun alikavel fiksa bryna og tatt på div dekkrem på huden - hvem tenker på sånt hvis du er så alvorlig syk?? Hun har også snappa mye fra disse dagene, og hun har strikka mye …. 
Blir egentlig satt ut av hvor mye hun snakker om sykdommer, symptomer og hvor mye hun har vondt - det er  jo omtrent hver eneste dag 😳 og det er ikke måte på hvor ille det er …. Hun har enormt mange sykdommer, men hun viser aldri noe ift hva man kan gjøre for å leve best mulig med dårlig helse, det hun viser er jo det motsatte (myyye innetid, inaktivitet, mye skjerm, hvitt brød, enorme mengder energidrikke osv osv) 

kan det ha noe med barndommen å gjøre- et slags enormt behov for medlidenhet og trøst? Er det derfor hun «klager» så mye….? For at da synes følgerne synd på henne og hun får medlidenhet? Og kanskje opprettholder div vondter med livsstilen sin, for dersom vondtene forsvinner- hva har hun da? Hvordan skal hun da få medlidenhet? 

• Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske enkelt provosert av hun her. Hvis man har så sterke smerter at man vil ta livet av seg så sitter man ikke timer etterpå og strikker nysminket og flott. Og bruke helesevesenet på denne måten blir helt feil, jeg nekter faktisk å tro at hun kan ha så sterke smerter. Jeg veit man ikke skal sammenligne osv… men akkurat nå ligger jeg på sykehuset med så sterke smerter at jeg faktisk har tenkt «er dette ett liv jeg orker å leve?». Jeg er innlagt en gang i mnd i snitt, får smertelindring og så er det ut igjen, smertestillende hjemme, får hjelp av hjemmesjukepleien med sprøyter… Jeg er opprinnelig like glad i å sminke og ordne meg som Stine. Pusle med håndarbeid, holde huset i orden. Men det siste året har det så og si vært umulig å gjøre noe av dette…

Jeg har to bekjente som har clusterhodepine, det at hun kaller sin hodepine for selvmordsmigrene, vil jeg si er å pisse på de som faktisk sliter reelt med clusterhodepine, som er det som faktisk blir kalt selvmordshodepine. Han ene jeg kjenner må holdes fast av kona hver gang han har anfall for å ikke skade seg selv. Han er så desperat at han gjør hva som helst for å påføre seg en annen smerte så hodesmertene skal føles svakere. Han har i snitt ett anfall i døgnet, og mellom anfallene orker han stort sett ikke Anna enn å ligge på sofaen, har hjelp fra kommunen for å i det hele tatt kunne dusje… 

Hadde hun vært så sjuk som hun påstår med så ekstreme smerter burde hun vært innlagt på nevrologisk avdeling. Det er ikke sånn at clusterhodepine blir medisinert over telefon!

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Kanin46 said:

Det er jo for så vidt relevant at en har greid å sminke seg, når man angivelig har så sterke smerter at man har vurdert å ta livet av seg og må få akuttime hos legen.

For så vidt. Men da kan man skrive dette, og ikke slenge ut en stygg kommentar med latteremoji.
Saklighet er en god ting, også på Rampelyset og i denne tråden. I tråd med forumreglene også.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal ikke sammenligne hverandres sykdom ol. Men, jeg kan bare ikke la være. Jeg har flere av de samme diagnosene som Fruen. Migrenen min er invalidiserende. Kronisk, med en migrenekalender som består av flest røde dager, en god del gule, og på en god mnd har jeg noen grønne dager.(de som vet de vet) Er jevnlig innlagt til smertelindring. Nå når jeg har sett litt av hennes "grusomme " migreneperiode, så får det meg til å tenke. Hennes "grusomme" dager, er som noe av mine beste perioder! Og det tror jeg ikke jeg er alene om. Vi som virkelig vet hva migrenehelvete er, vi gjennomskuer henne, LETT!

Ta deg sammen,Frue...

Endret av Isadora2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å være så innmari ‘syk’ syntes jeg hun virker veldig opplagt opplagt! 
Pisser på oss som faktisk er syke,ta deg sammen Stine.

Når jeg har sånne episoder med hodepine er jeg ikke snakkbar å ligger som et slakt,å sitter ikke å strikker,filmer megselv å leker med dyra mine! 
Blir så skuffa over sånne mennesker som dette !

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milosi skrev (På 13.9.2022 den 20.43):

Hei! Jeg blir veldig nysgjerrig på hvorfor dere bryr dere så mye om hva hun gjør? Utrolig mye kritikk og sinne mot et menneske dere ikke kjenner? Jeg lurer oppriking på dette. Jeg leser at flere bryr seg om hvordan barna hennes skal tenke om kontoene hennes, men om de finner dette mørke stedet her, er det verre for dem. 

Noen bryr seg fordi de ser en voksen dame ukritisk deler av sitt privatliv på en meget destruktiv måte.  En voksen dame, som uten filter dere med følgere hun ikke aner alder eller historie bakgrunn på.  Som ikke aner om hun har følgere som f.eks egne barn og barnas venner.

Anbefaler deg å sette deg inn i hvorfor mennesker setter spørsmål ved mange ting rundt denne damen.

Hun sier og skriver at hun er en offentlig person. Hvis du følger med i nyhetene blir alle offentlige personer diskutert. Og i mange tilfeller med god grunn.

Stine Knudsen er en offentlig person som snakker høyt om familiemedlemmer, barnehageansatte, butikk ansatte, mennesker i nærområdet uten filter. Listen er meget lang.

Hun bør titte i speilet og stille spørsmål til seg selv. Hvilket forbilde hun er. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Stines sykdom er nettopp dette. At hun går inn i rollen som syk og pleietrengende. Klart det er provoserende , særlig for de som virkelig lider av sykdomene hun  selv diagnostiserer seg med. 🙏

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk vis dama kunne tatt seg i nakken å sagt barndommen og alfabetet av diagnoser skal ikke definere meg… Men blir kanskje ikke den mill erstatninga hu håper på vis en reiser seg i stede for å padle i gjørma og mate disse traumene hele tiden med å fortelle om at og om at. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litlå82 skrev (30 minutter siden):

Tenk vis dama kunne tatt seg i nakken å sagt barndommen og alfabetet av diagnoser skal ikke definere meg… Men blir kanskje ikke den mill erstatninga hu håper på vis en reiser seg i stede for å padle i gjørma og mate disse traumene hele tiden med å fortelle om at og om at. 

Det blir nok ikke den millionerstatningen hun ser for seg uansett. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (23 minutter siden):

Det blir nok ikke den millionerstatningen hun ser for seg uansett. 

Trur heller ikke hu får noe stort. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (1 time siden):

Jeg tror Stines sykdom er nettopp dette. At hun går inn i rollen som syk og pleietrengende. Klart det er provoserende , særlig for de som virkelig lider av sykdomene hun  selv diagnostiserer seg med. 🙏

Det har du helt rett i ! Hun er syklig avhengig av medlidenhet og oppmerksomhet og lyver gjerne på sg div diagnoser(i tillegg til de hun kanskje har) osv underveis. Bare at d blir vanskelig og holde løgner og ting hun sier som faktisk ikke er riktig,flytende over lengre tid. Jg har div erfaringer både som omsorgsperson for andre alvorlig syke samt endel diagnoser selv,mange titalls år m erfaringer fra sykehus,leger osv.,og vet at endel av d hun kommer m er bulls..t. Og nei,j hadde ikke snappet mens j eller mine ligger nede for telling,for d hadde j rett og slett ikke hatt krefter til og ikke minst tenkt på i d hele tatt. Hun snapper sg gjennom flere titalls strikke prat og så plutselig akkurat som hun kommer på at,nei fader jg må jo ikke glemme og snappe at j er syk… blir litt sånn»And the Oscar goes to…..». Spes når hun lå på sofaen og såviiidt fikk hvisket ut en hilsen og slengkyss🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...