Orly Skrevet 24. juni 2022 #12521 Del Skrevet 24. juni 2022 Shorty83 skrev (4 timer siden): Har man endometriosesmerter når livmor og alt er operert bort? Ja det kan Man ha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 24. juni 2022 #12522 Del Skrevet 24. juni 2022 Gøy Frøken Knutsen later som hu skal ut med venner , men så er det jobben til A som organiserer tur for de ansatte med følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. juni 2022 #12523 Del Skrevet 24. juni 2022 Vilja1892 skrev (7 minutter siden): Gøy Frøken Knutsen later som hu skal ut med venner , men så er det jobben til A som organiserer tur for de ansatte med følge. Hun har sagt hele tiden at det er sommerfest med jobben til A og at det kom noen kollegaer med følge til dem først 😉 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 24. juni 2022 #12524 Del Skrevet 24. juni 2022 MissCoverdale skrev (13 timer siden): Kjenner jeg blir provosert over at en som er kronisk syk og tydeligvis har penger til å spise normal, sunn mat, velger å sløse det bort på gift for kroppen. Hun blir ikke akkurat friskere av det kostholdet og den livsstilen. Hva med å ta ansvar for egen helse? Dyre behandlingerpå statens regning skal man ha, men forebyggende livsstil gidder man ikke å bruke en kalori på. Mm,får jo gratis tannbehandling og. Jeg sliter livet av meg for å få råd til krone nå på ufør. Bittert er det å observere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 24. juni 2022 #12525 Del Skrevet 24. juni 2022 Miniflipper skrev (8 timer siden): Nei! Ofte derfor man får den fjernet!!!!! Man har ikke det! Spørs,har hun fjernet eggstokker og eggledere også?jeg ble ikke bra før det.og kan ha fantomsmerter ennå,men da er det ikke endometriose 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. juni 2022 #12526 Del Skrevet 24. juni 2022 Noeskeptisk skrev (24 minutter siden): Spørs,har hun fjernet eggstokker og eggledere også?jeg ble ikke bra før det.og kan ha fantomsmerter ennå,men da er det ikke endometriose Hun har fjernet kun livmoren og mange opplever å ikke bli kvitt endometriosen ved kun fjerning av livmor. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. juni 2022 #12527 Del Skrevet 24. juni 2022 Miniflipper skrev (9 timer siden): Nei! Ofte derfor man får den fjernet!!!!! Man har ikke det! Dumt å uttale seg så bastant om noe du tydeligvis ikke har så mye kunskap om. Akkurat slike ting gjør det vanskeligere for oss med Endometriose å bli trodd om smertene og plagene våre. https://www.aleris.no/medisinsk-senter/gynekolog/endometriose/ "Hvis det er snakk om utbredt endometriose i de innvendige kjønnsorganer, og hvis du ikke ønsker å bli gravid, kan det være en mulighet å fjerne livmor, eggledere og begge eggstokkene for å bedre symptomene. Noen kvinner kan bli helt symptomfrie, men det kan ikke garanteres selv ved kirurgi. " Grunnen til at eggstokker og eggledere ikke automatisk fjernes samtidig med livmoren, er for at unge kvinner skal slippe å komme så tidlig i overgangsalderen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. juni 2022 #12528 Del Skrevet 24. juni 2022 Noeskeptisk skrev (1 time siden): Spørs,har hun fjernet eggstokker og eggledere også?jeg ble ikke bra før det.og kan ha fantomsmerter ennå,men da er det ikke endometriose Hun har nervesmerter etter operasjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 24. juni 2022 #12529 Del Skrevet 24. juni 2022 Tvillingsjel skrev (18 minutter siden): Hun har nervesmerter etter operasjonen. Men har hun endometriose? Første gang jeg har hørt om i dag. Var det derfor hun fjerna livmora? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 24. juni 2022 #12530 Del Skrevet 24. juni 2022 Miniflipper skrev (10 timer siden): Nei! Ofte derfor man får den fjernet!!!!! Man har ikke det! Jo man kan ha det. Vevet kan fortsette å vokse på utsiden. Mener å ha lest at ca 50% blir bra eller bedre. Men langt i fra alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 24. juni 2022 #12531 Del Skrevet 24. juni 2022 MiniMusa skrev (10 minutter siden): Jo man kan ha det. Vevet kan fortsette å vokse på utsiden. Mener å ha lest at ca 50% blir bra eller bedre. Men langt i fra alle. Det stemmer. Endometriose innebærer vekst av vev utenfor livmoren for ganske mange, det som gjør det til en svært utfordrende tilstand. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 24. juni 2022 #12532 Del Skrevet 24. juni 2022 Men jeg lar meg stadig overraske av antall klesskift hver dag. En normal dag for Stine innbærer stort sett 4-5-6 ulike antrekk... Men det er vel sikkert nødvendig for å få brukt alle klærne iløpet av sommeren... Både de sponsede som hun må vise frem, og alt det hun kjøper selv. Jeg er en smule oppgitt over frøkna på åtte her hjemme som skifter 2/3 ganger om dagen. (Her havner alt i en haug nederst i skapet som regel da, der har nok Stine litt mer kontroll🙈) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 24. juni 2022 #12533 Del Skrevet 24. juni 2022 Enn å dyrke den fæle barndommen så intenst🤯🤯 Virker som om hun ikke vil "komme over" den, og vil ha det dårlig. Til og med det at hun liker å pynte seg, liker fine klær, linker hun opp mot barndommen😵💫 Nei Stine, vi damer liker og pynte oss når vi skal på festligheter, det er normalt. Det er ikke pga barndommen din, du trenger ikke ta opp den i ALLE situasjoner!!! 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. juni 2022 #12534 Del Skrevet 25. juni 2022 Kanin46 skrev (4 timer siden): Men har hun endometriose? Første gang jeg har hørt om i dag. Var det derfor hun fjerna livmora? Eller? Ja, det har hun og derfor fikk hun fjernet livmoren. Dette har hun snakket om mange ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. juni 2022 #12535 Del Skrevet 25. juni 2022 Flettfrid skrev (8 timer siden): Dumt å uttale seg så bastant om noe du tydeligvis ikke har så mye kunskap om. Akkurat slike ting gjør det vanskeligere for oss med Endometriose å bli trodd om smertene og plagene våre. https://www.aleris.no/medisinsk-senter/gynekolog/endometriose/ "Hvis det er snakk om utbredt endometriose i de innvendige kjønnsorganer, og hvis du ikke ønsker å bli gravid, kan det være en mulighet å fjerne livmor, eggledere og begge eggstokkene for å bedre symptomene. Noen kvinner kan bli helt symptomfrie, men det kan ikke garanteres selv ved kirurgi. " Grunnen til at eggstokker og eggledere ikke automatisk fjernes samtidig med livmoren, er for at unge kvinner skal slippe å komme så tidlig i overgangsalderen. 👏 Godt innlegg, blir provosert over bastante uttalelser som virkelig ikke stemmer 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 25. juni 2022 #12536 Del Skrevet 25. juni 2022 Flettfrid skrev (2 timer siden): Ja, det har hun og derfor fikk hun fjernet livmoren. Dette har hun snakket om mange ganger. Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 25. juni 2022 #12537 Del Skrevet 25. juni 2022 Hallo, A er jo drit kjekk 🙈 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 25. juni 2022 #12538 Del Skrevet 25. juni 2022 Stunt mamma skrev (6 timer siden): Hallo, A er jo drit kjekk 🙈 Hysj! Må ikke finne på å si det høyt, Stine er og blir sykelig sjalu når noen nevner A🙈😂 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 25. juni 2022 #12539 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Fascinerende å se hvor sykere hun blir jo nærmere hun tror hun kommer erstatning. Jeg å flere som vet godt hvem frøken Knutsen er kjenner overhode ikke igjen hun fra før saken på tv å til nå. Det er så falskt at man blir kvalm. Hilsen Brummundøl. Endret 25. juni 2022 av Vilja1892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 25. juni 2022 #12540 Del Skrevet 25. juni 2022 Vilja1892 skrev (13 minutter siden): Fascinerende å se hvor sykere hun blir jo nærmere hun tror hun kommer erstatning. Jeg å flere som vet godt hvem frøken Knutsen kjenner overhode ikke igjen hun fra før saken på tv å til nå. Det er så falskt at man blir kvalm. Hilsen Brummundøl. Helt enig. For oss som kjenner henne fra tidligere så er dette bare SÅ pinlig og flaut å se på. Hun fremstiller livet sitt og fortida si som noe helt annet enn det det var og er. Jeg er helt oppgitt over meg selv som velger å se på henne, men det er jo umulig å la være. Sånn i væremåte så er hun seg selv: alltid vært kald og utspekulert! Å se henne ved siden av A sin kollega i går var bare teit: «si hei da» - hei til hva da?!?!?! SNÆPPEN VEL! Og den stakkars dama som ble filma på brygga, som fikk annonsert navnet sitt og alt… Stine tror «snæppen» er no store greier som andre tenker er stas! Også er det bare fjas og jalla for oss som faktisk har et innholdsrikt liv! 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå