Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Har hun en eneste dag der hun ikke snakker sykdom? I dag tenkte jeg å ikke skippe 95% og lot den stå på mens jeg laget søndagsmiddag. Laget ferdig all middag, satte på en kake og vasket opp på den tiden hun danset på badet og snakket om sykdom. Facinerende. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

annev skrev (1 minutt siden):

Tenker det er snakka nok om dama nå!!man må da ha annet å gjøre.

Helt frivillig å være her på Kg.

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gurioppilia skrev (På 10.6.2022 den 19.47):

Hun og O har hatt det så koselig idag….men er ikke det vanlig da og ha det koselig sammen med barna…virker som det er uvanlig for henne..

Veldig rart å huske på hvor man har kjøpt hver minste lille visp, men glemme hva man sier om personlige ting🤔 Lettere å huske sannheter!!

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker å ha et veldig distansert forhold til den minste gutten. Himler med øynene og irriterer seg over at han kjører i en lekebil som bråker og forstyrrer snappinga. Sender ham inn for å spørre pappa når han spør om noe og virker totalt uinteressert, null samspill, bare føyses bort så snappinga kan fortsette. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
Chrisssi skrev (2 timer siden):

Hun virker å ha et veldig distansert forhold til den minste gutten. Himler med øynene og irriterer seg over at han kjører i en lekebil som bråker og forstyrrer snappinga. Sender ham inn for å spørre pappa når han spør om noe og virker totalt uinteressert, null samspill, bare føyses bort så snappinga kan fortsette. 

Mer gla i katten tror jeg 😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (2 timer siden):

Sånn virker det dessverre med mye når det gjelder det der. Ofte himling med øya, korte og avisende svar, ser på sønnen gjennom kamera på tlf, irriterer seg over litt barnerot. Støy fra barnet mitt som viser at han har det gøy, syns jeg er koselig å høre( så lenge volumet ikke er på skrike umenneskelig høyt nivå etc). «Rot» etter barn viser bare at de har lekt og hatt det gøy. Der i heimen virker det å være et ork. Håper inderlig hun har et bedre samspill med sønnen når tlf er lagt vekk. Selv om det ikke er mye tid igjen til familie og barn. Sjeldent med på aktiviteter/utflukter i helgene, drar heller på shopping, fikser negler eller hår, blir hjemme å rydder. Sønnen leveres tidlig i bhg og kommer hjem derfra seint(mtp at hun går hjemme), far som står opp med han, legger han og tar han med seg ut. Ja, det er til tider slitsomt å ha barn, og man må ofte ofre egne hobbyer, interesser og behov. Der virker det som hun kan avse litt tid etter at alle hennes egne behov og ønsker er dekket og vel så det.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer av å til på hvordan hun hadde behandlet barnet sitt dersom det var ei jente. Hun behandler Signe som sin egen datter og kaller henne for alle de fineste navnene jeg bare kommer på.. men ikke barna hennes. Hva om det minstemann hadde vært ei jente.. av å til begynner jeg virkelig å lure altså..

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (På 10.6.2022 den 7.49):

Denne uken er det HS awarnessweek. Veldig rart at hun ikke nevner det med et ord da… 

vet hun snakket om det forrige dagen, men ikke lagt det til at det er en spesiell markering av hudsykdommen

Hvorfor er det rart hun ikke sier noe om det, i forhold til hva jeg skrev? Jeg skrev at man kan få utbrudd i ansiktet og har operert mange ganger i lysken. Forstår ikke helt hvorfor det "da er veldig rart" at hun ikke nevner at det er awareness week. 

Hvordan burde hun markert hudsykdommen? Og hvorfor burde hun markere? Fordi hun har den? 

Jeg selv markerer ingen av mine diagnosers awareness day/week/month, men har de og sliter like mye med de fordet. Har HS også, hvis det har noe å si. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillelily skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det rart hun ikke sier noe om det, i forhold til hva jeg skrev? Jeg skrev at man kan få utbrudd i ansiktet og har operert mange ganger i lysken. Forstår ikke helt hvorfor det "da er veldig rart" at hun ikke nevner at det er awareness week. 

Hvordan burde hun markert hudsykdommen? Og hvorfor burde hun markere? Fordi hun har den? 

Jeg selv markerer ingen av mine diagnosers awareness day/week/month, men har de og sliter like mye med de fordet. Har HS også, hvis det har noe å si. 

Markere som ved å komme med riktig informasjon. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg forvirra. Har ikke dere skrevet her inne at hun har smerteplaster? Og så sitter hun og sier at hun fikk ketaminbehandling raskt fordi hun ikke greier å ta medisiner, bare Paracet og antibiotika. Jeg skjønner ikke en dritt…🤯Tror hun i så fall plaster ikke er medisin, eller er det nok en runde med «selektiv info»

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg forvirra. Har ikke dere skrevet her inne at hun har smerteplaster? Og så sitter hun og sier at hun fikk ketaminbehandling raskt fordi hun ikke greier å ta medisiner, bare Paracet og antibiotika. Jeg skjønner ikke en dritt…🤯Tror hun i så fall plaster ikke er medisin, eller er det nok en runde med «selektiv info»

Ikke rart du er forvirra, det er ikke mye som henger på greip der i gården. Hun sier hun ikke takler sterke medisiner pga av sin egen oppvekst med mor som rusa seg på legale tabletter/rusmidler. Og at hun også sliter så voldsomt med å skulle innta medisiner oralt pga overgrep i barndommen. Men ja, smerteplaster har/hadde hun uten å nøle. Ketamin behandling kan hun tydeligvis ikke få roset nok. Tannlegen var heller ikke noe problem for hun da det var snakk om å ordne tenner for estetiske grunner.

Det er INGENTING som henger sammen eller er troverdig lenger. 

• Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (1 minutt siden):

Ikke rart du er forvirra, det er ikke mye som henger på greip der i gården. Hun sier hun ikke takler sterke medisiner pga av sin egen oppvekst med mor som rusa seg på legale tabletter/rusmidler. Og at hun også sliter så voldsomt med å skulle innta medisiner oralt pga overgrep i barndommen. Men ja, smerteplaster har/hadde hun uten å nøle. Ketamin behandling kan hun tydeligvis ikke få roset nok. Tannlegen var heller ikke noe problem for hun da det var snakk om å ordne tenner for estetiske grunner.

Og allergi tabletter kan hun ta..

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om sønnen din hater kortsokker/ankelsokker, så tar du ikke på han det vettu- bare fordi DU syns det er finere med shorts! Nepe ass! 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (32 minutter siden):

Og stapper kjeften full av snus....

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (51 minutter siden):

Hun hadde på smerteplaster nå i helga hvertfall 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...