Gjest Polarpuma Skrevet 8. juni 2022 #12001 Del Skrevet 8. juni 2022 En “hemmelig beundrer” har anonymt lagt et garnnøste i postkassa hennes! Akkurat den farga og modell som hun ønska seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 8. juni 2022 #12002 Del Skrevet 8. juni 2022 “Håret mitt er så ille, aldri vært så forferdelig”. 10 min senere: “håret mitt er så deilig og mykt, det ble det etter at jeg begynte med xxxx produkt fra Uretusjert!” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 8. juni 2022 #12003 Del Skrevet 8. juni 2022 Polarpuma skrev (3 minutter siden): En “hemmelig beundrer” har anonymt lagt et garnnøste i postkassa hennes! Akkurat den farga og modell som hun ønska seg! Nå er det vel ingen som beundrer Stine så mye som Stine sjøl så er ikke så vanskelig å gjette hvem som lagt det i postkassa 😂 18 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 8. juni 2022 #12004 Del Skrevet 8. juni 2022 Polarpuma skrev (37 minutter siden): “Håret mitt er så ille, aldri vært så forferdelig”. 10 min senere: “håret mitt er så deilig og mykt, det ble det etter at jeg begynte med xxxx produkt fra Uretusjert!” 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 8. juni 2022 #12005 Del Skrevet 8. juni 2022 Polarpuma skrev (40 minutter siden): “Håret mitt er så ille, aldri vært så forferdelig”. 10 min senere: “håret mitt er så deilig og mykt, det ble det etter at jeg begynte med xxxx produkt fra Uretusjert!” 🤣 "Hallo hallo, velkommen tilbake.. (Oj, jeg glemte lungene mine, får hoste litt overfladisk da i håp om å lure noen...)" 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 8. juni 2022 #12006 Del Skrevet 8. juni 2022 Hun må være den største narcissisten i Norge. Stine mener vi må glede andre. Snakke opp og hjelpe andre ved å gjør dem glad. Og hennes oppfordring er at vi skal gjøre det. Greia der, hun har ikke gjort noe. Det er ikke hun som gleder folk me godord eller gaver. Det virker som hun mener det er vår gave at hun finnes. Slik at vi kan kjenne på gleden å gjøre andre glad. Og hun ydmykt er der for å gledes og ikke glede.. Hun er til for å bli tilbedd. Hun legger ikke merke til at hun gleder ingen? Det er bare alle som skal gi gi gi til henne. Hun har kunne gitt bort garn, klær og tegneutstyr, men gjør hun det? Eier ikke skam! Jeg har aldri villet tatt i mot gratis ting. Og om jeg ikke ville ha kjøpt garnnøste fordi frakta er for dyr. Så hadde jeg spurt om noen ville spleise frakt. Det minste hun burde gjøre er å tilby seg å vippse prisen på garnet. Dette er en person som er vant å få, vant å føle seg berettige til å kreve det. Og beklager...fleste folk med dårlig barndom de er ikke slike. ...de vil ikke ta plass, kreve og tigge. 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 8. juni 2022 #12007 Del Skrevet 8. juni 2022 Pretty Amazing skrev (2 minutter siden): Hun må være den største narcissisten i Norge. Stine mener vi må glede andre. Snakke opp og hjelpe andre ved å gjør dem glad. Og hennes oppfordring er at vi skal gjøre det. Greia der, hun har ikke gjort noe. Det er ikke hun som gleder folk me godord eller gaver. Det virker som hun mener det er vår gave at hun finnes. Slik at vi kan kjenne på gleden å gjøre andre glad. Og hun ydmykt er der for å gledes og ikke glede.. Hun er til for å bli tilbedd. Hun legger ikke merke til at hun gleder ingen? Det er bare alle som skal gi gi gi til henne. Hun har kunne gitt bort garn, klær og tegneutstyr, men gjør hun det? Eier ikke skam! Jeg har aldri villet tatt i mot gratis ting. Og om jeg ikke ville ha kjøpt garnnøste fordi frakta er for dyr. Så hadde jeg spurt om noen ville spleise frakt. Det minste hun burde gjøre er å tilby seg å vippse prisen på garnet. Dette er en person som er vant å få, vant å føle seg berettige til å kreve det. Og beklager...fleste folk med dårlig barndom de er ikke slike. ...de vil ikke ta plass, kreve og tigge. Hun har blitt formet til den hun er. Ikke gjennom traumer, men hun er rett og slett bortskjemt. De narsissistiske trekkene er veldig fremtredende hos henne. Det er til å få frysninger av. Falsk som bare det også. 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 8. juni 2022 #12008 Del Skrevet 8. juni 2022 Personlig er vi formet mest gjennom traumer. Og hun påroper det seg veldig ofte. " Pga traume kan jeg ikke se, høre, lukte osv. Og jeg lover deg, det er meget sjelden at personer med hennes traumer føler de har krav på alt det hun har går rundt og innbiller seg. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 8. juni 2022 #12009 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg fatter ikke at hverken hun selv eller mange av følgerne hennes ikke ser hvor dobbeltmoralsk, løgnaktig, manipulerende, uansvarlig og falsk hun er. Det finnes hundrevis av eksempler. I går: Har aldri hatt så bra hud etter hun begynte med produkter fra uretusjert, kun ett utbrudd nå pga et annet merke. Så nå var hun enda flinkere til å rense huden sin enn hun pleide å være. Altså, hun sover med sminke 9 av 10 dager. Hun lar Signe være ute alene på terrassen. Hun er ikke sterilisert eller chippet. Hun kan lett plutselig hoppe over rekkverket selv om det er høyt ned. Hun hadde ikke tid til å være med sønnen på hans første fotballtrening. Fordi hun skulle hva? Rydde oppvaskmaskin og rydde og stå med nesa i telefonen. Hun uffer og bærer seg for at hun må hente sønnen på jobb og fotballtrening, må trøste seg med godteri i bilen. Men hun kan gjerne kjøre til Lillehammer for frisørtime. Hun er så sinnsykt egoistisk og klagete. Det er alltid alle andre det er noe galt med. Alltid hun det er synd på. Alltid hun som liksom er så snill og raus. Alltid hun som skal være i fokus, bli syntes synd på og få sympati. At et voksent menneske med barn og familie oppfører seg slik som hun, at ingen i familie/omgangskrets stopper henne eller sier ifra er helt utrolig. 35 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 8. juni 2022 #12010 Del Skrevet 8. juni 2022 Pretty Amazing skrev (2 timer siden): Personlig er vi formet mest gjennom traumer. Og hun påroper det seg veldig ofte. " Pga traume kan jeg ikke se, høre, lukte osv. Og jeg lover deg, det er meget sjelden at personer med hennes traumer føler de har krav på alt det hun har går rundt og innbiller seg. Helt riktig 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 8. juni 2022 #12011 Del Skrevet 8. juni 2022 En ting jeg lurer på, hun snakka om at familien skal til Danmark på sommerferie i sommer. Men hva skjer? Hun har ikke nevnt den med et ord på veldig lenge. Det er vel ikke normalt til henne å være? Er den avlyst? Eller er den aldri planlagt? Hun har lett for å vikle seg inn i løgner 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wannabeanna Skrevet 8. juni 2022 #12012 Del Skrevet 8. juni 2022 Signerer kakeoppskriften med Frk. Knutsen 😅 den har vært å finne på det store internettet i 18 år… neppe hun som fant på den 🙈 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 8. juni 2022 #12013 Del Skrevet 8. juni 2022 Altså, fint å dele kakeoppskrifter, men ikke ta creds for oppskrifta du har funnet på nettet selv om du tar oppi to skjeer med bakepulver i stedet for en. Og å filme hele bakeseansen? Det dokumenteres i detaljer og hvert eneste skritt av snart alle prosesser og gjøremål. Hun er ikke lenger en snapkanal, det er mer et direktesendt realityprogram. 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 8. juni 2022 #12014 Del Skrevet 8. juni 2022 Skulle så inderlig ønske at den dama så på barna sine på samme måte som hun ser på kattene sine. Dét blikket hun gir katta når han ligger i fanget, det er et genuint kjærlig blikk - noe hun aldri gir barna sine. Aldri. 25 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbaresi Skrevet 8. juni 2022 #12015 Del Skrevet 8. juni 2022 Gresshoppa skrev (4 minutter siden): Skulle så inderlig ønske at den dama så på barna sine på samme måte som hun ser på kattene sine. Dét blikket hun gir katta når han ligger i fanget, det er et genuint kjærlig blikk - noe hun aldri gir barna sine. Aldri. 💔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minten Skrevet 8. juni 2022 #12016 Del Skrevet 8. juni 2022 Altså, jeg kjenner jeg blir sjokkert. Gutten er i barnehagen i 9 timer (fra kl 07.00 til 16.00 i dag) mens hun er hjemme og bruker all tiden sin på telefonen 😟 er det aldri hun som leverer eller henter i bhg? jeg har selv en veldig humpete fortid. Rus/ omsorgssvikt og div. Jeg har 2 barn som har flere diagnoser, er selv ufør. Jeg forstår ikke hvordan man kan velge å fjase hjemme med mobilen i timesvis hvis man har muligheten til å korte ned litt på lange dager til de små.. Ikke mange arbeidsplasser som har 9 timers vakter 😟🤯 Er ellers mye annet som ikke henger på greip 😵💫 Svimmel! Det er det man blir av å følge med på dette her. 24 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 8. juni 2022 #12017 Del Skrevet 8. juni 2022 Nå må hun ha en hviledag i morgen for å klare å være med sønnen på fredag da barnehagen har fri……. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 8. juni 2022 #12018 Del Skrevet 8. juni 2022 LinaHg skrev (1 time siden): Altså, fint å dele kakeoppskrifter, men ikke ta creds for oppskrifta du har funnet på nettet selv om du tar oppi to skjeer med bakepulver i stedet for en. Og å filme hele bakeseansen? Det dokumenteres i detaljer og hvert eneste skritt av snart alle prosesser og gjøremål. Hun er ikke lenger en snapkanal, det er mer et direktesendt realityprogram. Den kaka har jeg også laget flere ganger , og oppskrift har jeg funnet her: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/vaniljesauskake 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 8. juni 2022 #12019 Del Skrevet 8. juni 2022 Nillani skrev (5 minutter siden): Den kaka har jeg også laget flere ganger , og oppskrift har jeg funnet her: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/vaniljesauskake Forskjellen er at denne ser ferdig ut😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 8. juni 2022 #12020 Del Skrevet 8. juni 2022 Pretty Amazing skrev (4 timer siden): Hun må være den største narcissisten i Norge. Stine mener vi må glede andre. Snakke opp og hjelpe andre ved å gjør dem glad. Og hennes oppfordring er at vi skal gjøre det. Greia der, hun har ikke gjort noe. Det er ikke hun som gleder folk me godord eller gaver. Det virker som hun mener det er vår gave at hun finnes. Slik at vi kan kjenne på gleden å gjøre andre glad. Og hun ydmykt er der for å gledes og ikke glede.. Hun er til for å bli tilbedd. Hun legger ikke merke til at hun gleder ingen? Det er bare alle som skal gi gi gi til henne. Hun har kunne gitt bort garn, klær og tegneutstyr, men gjør hun det? Eier ikke skam! Jeg har aldri villet tatt i mot gratis ting. Og om jeg ikke ville ha kjøpt garnnøste fordi frakta er for dyr. Så hadde jeg spurt om noen ville spleise frakt. Det minste hun burde gjøre er å tilby seg å vippse prisen på garnet. Dette er en person som er vant å få, vant å føle seg berettige til å kreve det. Og beklager...fleste folk med dårlig barndom de er ikke slike. ...de vil ikke ta plass, kreve og tigge. Du har nok helt rett i dette. Er ikke så lenge siden venninnen i Larvik hadde bursdag, men det ble ikke nevnt. Ei heller at hun sendte Stine gave på hennes bursdag. Ikke nevnt. Det er alltid en eller annen som skal ha noe på garnius, strikkemekka eller andre plasser som har dette garnet. Kanskje mor Spania skulle hamstre litt mens hun var hjemme, hvorfor ikke bestille sammen med henne? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå