Tessa12 Skrevet 1. mai 2022 #10821 Del Skrevet 1. mai 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Enig. Mannen er jo ikke frisk. Konspirasjonsteoretiker som mener at BV "stjeler barn". Aktiv i gruppa BV vil vi ha fullstendig fjernet på FB. Ikke en man bør lytte til i disse sakene. I tillegg har han brukt grasrotandelen som skulle gå til noe hjelp av noe slag, den har han brukt på div private abonnementer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 1. mai 2022 #10822 Del Skrevet 1. mai 2022 Den "skvettinga" hver gang hu sitter i bilen og lyden "plutselig" går på er så latterlig. Hu vet jo at lyden kommer. Skru ned lyden før du stopper bilen du Stinemor så slipper du detta. …. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. mai 2022 #10823 Del Skrevet 1. mai 2022 Skremmende om lytter til Rune Fardal, den mannen er gal og absolutt ikke en man bør høre på. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 1. mai 2022 #10824 Del Skrevet 1. mai 2022 Polarpuma skrev (2 timer siden): Mannen i klippet er ikke troverdig. Håper alle googler han før de sluker Stines ord. Han fronter jo saken til hun som vant i menneskerettsdomstolen , men nå husker jeg selvsagt ikke hva hu dama heter. Det som ikke kom frem er at hun f.eks har drapstruet fosterforeldrene flere ganger. Oppsøkt gutten på skolen osv osv. Det han mannen sier er jo bare piss. Han er omstridt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 1. mai 2022 #10825 Del Skrevet 1. mai 2022 Han er straffedømt tre ganger; han ble dømt til fengsel i 2004 og i 2016, sist for ulike økonomiske forbrytelser samt for dokumentforfalskning; i 2019 ble han dømt for ærekrenkelser mot en psykolog. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. mai 2022 #10826 Del Skrevet 1. mai 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 1. mai 2022 #10827 Del Skrevet 1. mai 2022 Karusellen tar aldri slutt.. Hvis hun tror Rune Fardal vil hjelpe til å styrke saken sin så er hun så langt på vidda som man kan komme. Jobbe opp mot Stortinget? Jaha? Hvordan? I hvilken form? Med hvem? En brevdue? Kan aldri i verden se for meg at hun evner å forfatte et brev, samt henvise til lovverket og legge med vesentlig dokumentasjon. Eller bare pøser hun ut ordet Stortinget for å høres viktig ut for de nye følgerne sine? For å legge litt trykk på givergleden til en ny spleis, fra de som ennå ikke har luktet lunta. Jeg håper dere rapporterer en evt ny Spleis til dere blir blå på fingrene, for det skal jeg damer 😊 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. mai 2022 #10828 Del Skrevet 1. mai 2022 Hyfia skrev (20 minutter siden): Karusellen tar aldri slutt.. Hvis hun tror Rune Fardal vil hjelpe til å styrke saken sin så er hun så langt på vidda som man kan komme. Jobbe opp mot Stortinget? Jaha? Hvordan? I hvilken form? Med hvem? En brevdue? Kan aldri i verden se for meg at hun evner å forfatte et brev, samt henvise til lovverket og legge med vesentlig dokumentasjon. Eller bare pøser hun ut ordet Stortinget for å høres viktig ut for de nye følgerne sine? For å legge litt trykk på givergleden til en ny spleis, fra de som ennå ikke har luktet lunta. Jeg håper dere rapporterer en evt ny Spleis til dere blir blå på fingrene, for det skal jeg damer 😊 Kommer det enda en spleis? I så fall er det sykt med all shoppingen 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 1. mai 2022 #10829 Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) 47 minutter siden, Hyfia said: Karusellen tar aldri slutt.. Hvis hun tror Rune Fardal vil hjelpe til å styrke saken sin så er hun så langt på vidda som man kan komme. Jobbe opp mot Stortinget? Jaha? Hvordan? I hvilken form? Med hvem? En brevdue? Kan aldri i verden se for meg at hun evner å forfatte et brev, samt henvise til lovverket og legge med vesentlig dokumentasjon. Eller bare pøser hun ut ordet Stortinget for å høres viktig ut for de nye følgerne sine? For å legge litt trykk på givergleden til en ny spleis, fra de som ennå ikke har luktet lunta. Jeg håper dere rapporterer en evt ny Spleis til dere blir blå på fingrene, for det skal jeg damer 😊 “En brevdue”😂 Endret 1. mai 2022 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 1. mai 2022 #10830 Del Skrevet 1. mai 2022 Hvis hun gjorde noe sånt som å snakke med noen på Stortinget og virkelig jobbe for noe, hadde hun garantert sagt noe om det... ...og når hun snakker om Fri rettshjelp så høres det jo ikke ut som om hun har tenkt igjennom saken i det hele tatt. Selvfølgelig kan det ikke være Fri rettshjelp i hytt og vær, da blir jo rettssystemet misbrukt så det synger etter. Hvis "noen" - jeg vet ikke hvem hun sikter til - allerede har bestemt at de som ønsker Fri rettshjelp skal få det, da er jo saken i og for seg over. Dette er så lite gjennomtenkt, det er bare for at hun skal slippe å betale. Og dersom hun vinner saken får hun jo uansett, mest sannsynlig, dekket saksomkostninger. Det er leit at det er såpass kostbart, for det kan faktisk føre til at noen ikke kan/orker å ta saken, men jeg tror det må være sånn. Jeg vil veldig gjerne høre argumentene hennes for Fri rettshjelp, men foreløpig høres det bare ut som noe hun ønsker seg. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 2. mai 2022 #10831 Del Skrevet 2. mai 2022 En spleis rett før syden hadde jo vært perfekt 😍 "vi vil hjelpe nydelige Stine med lommepenger, håper flere vil bidra. ❤️❤️❤️❤️ Hun bruker aldri noe på seg selv, stiller kun opp for andre. Hun trenger virkelig et pusterom i hverdagen." 19 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 2. mai 2022 #10832 Del Skrevet 2. mai 2022 Frøken_ida skrev (51 minutter siden): En spleis rett før syden hadde jo vært perfekt 😍 "vi vil hjelpe nydelige Stine med lommepenger, håper flere vil bidra. ❤️❤️❤️❤️ Hun bruker aldri noe på seg selv, stiller kun opp for andre. Hun trenger virkelig et pusterom i hverdagen." Jeg håper virkelig ikke at folk er så dumme at de støtter enda en Spleis til Stine! Da mister jeg enda mer troen på menneskeheten 🤦🏻♀️ 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 2. mai 2022 #10833 Del Skrevet 2. mai 2022 Frøken_ida skrev (52 minutter siden): En spleis rett før syden hadde jo vært perfekt 😍 "vi vil hjelpe nydelige Stine med lommepenger, håper flere vil bidra. ❤️❤️❤️❤️ Hun bruker aldri noe på seg selv, stiller kun opp for andre. Hun trenger virkelig et pusterom i hverdagen." Blir spennende å se om det er en følger som oppretter en😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 2. mai 2022 #10834 Del Skrevet 2. mai 2022 bygdefruen skrev (27 minutter siden): Jeg håper virkelig ikke at folk er så dumme at de støtter enda en Spleis til Stine! Da mister jeg enda mer troen på menneskeheten 🤦🏻♀️ Så dumme er dessverre endel....ser jo hver gang hun syter og sipper på snap så kommer det både gaver på døren og morgenlevering. Jeg blir faktisk like sjokkert hver gang. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 2. mai 2022 #10835 Del Skrevet 2. mai 2022 FrkZ skrev (1 time siden): Blir spennende å se om det er en følger som oppretter en😅 Garantert 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 2. mai 2022 #10836 Del Skrevet 2. mai 2022 Og nå vurderer hun å kontakte Gardermoen for å få lov til å ha følge til gaten pga angst. Høres litt voldsomt ut 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 2. mai 2022 #10837 Del Skrevet 2. mai 2022 4 minutter siden, Nana said: Og nå vurderer hun å kontakte Gardermoen for å få lov til å ha følge til gaten pga angst. Høres litt voldsomt ut Tuller du? For et krevende menneske🥵. Hun skal tømme alle ressurser hvor enn hun går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 2. mai 2022 #10838 Del Skrevet 2. mai 2022 Skal hun dra alene? Hvorfor det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 2. mai 2022 #10839 Del Skrevet 2. mai 2022 Elisiaflisa skrev (1 minutt siden): Skal hun dra alene? Hvorfor det? Hun skal bo hos et vennepar (?) eller noe lignende så det er bare turen til og fra som er på egenhånd.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 2. mai 2022 #10840 Del Skrevet 2. mai 2022 Nana skrev (25 minutter siden): Og nå vurderer hun å kontakte Gardermoen for å få lov til å ha følge til gaten pga angst. Høres litt voldsomt ut Er det ikke bare å ta med noen? Må man spørre? 🤔 Eneste er vel at de også må gjennom sikkerhetskontrollen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå