Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tessa12 skrev (1 time siden):

Liten vits i å i hele tatt prøve, hun tåler ingenting som kan ligne kritikk eller som hun oppfatter som det, var ei som ble blokka fordi hun hadde gjort henne oppmerksom på at hun hadde glemt å merke en reklame.

Dama er jo syk

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pushes skrev (15 minutter siden):

Alt ender i blokkering. Danser du ikke etter pipa til frøken Knutsen så er det blokkering. 

Fru Knutsen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pushes skrev (45 minutter siden):

Alt ender i blokkering. Danser du ikke etter pipa til frøken Knutsen så er det blokkering. 

Det er ikke tilfelle. Har stilt 2 eller 3 kritiske spm og er enda ikke blokkert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Det er ikke tilfelle. Har stilt 2 eller 3 kritiske spm og er enda ikke blokkert. 

Beklager, men jeg har ikke tro på at spørsmålene da ble stilt kritisk. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (Akkurat nå):

Beklager, men jeg har ikke tro på at spørsmålene da ble stilt kritisk. 

Det er helt greit hva du velger å tro 🤷‍♀️ Det har litt med hvordan man formulerer seg. Den ene la jeg til og med ut her 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pushes
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Virker som du er den eneste 🤷‍♂️🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pushes skrev (9 minutter siden):

Virker som du er den eneste 🤷‍♂️🤔

Her inne kanskje 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
53 minutter siden, BethD said:

Angrer på at jeg fulgte denne dama… når klarer jeg ikke slutte 

Tror det er flere av oss som har/har hatt den følelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun virkelig at hun ikke har et eneste godt minne med bursdager på 37 år? Hva tenker barn og mann om det? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 timer siden):

Tenk å sitte å si at hun har ikke hatt en bra bursdagsopplevelse på 37 år……..hva vil det få mannen og barna hennes til å føle når de hører hva hun sier? De har sikkert gjort alt i sin makt for at Stine skal ha en fin bursdag, særlig mannen hennes og de eldste sønnene. 

Jeg kan forstå at hun har hatt dårlige bursdager og minner fra barndommen, men i voksen alder så tror jeg de rundt henne har gjort det de kan for at dagen hennes skal bli bra. 

Det er heller ikke bare de rundt henne sitt ansvar at Stine skal ha en bra bursdag, men også Stine selv. Det er viktig å ikke gro fast i offer-rollen, men snu om på tankegangen og faktisk se og sette pris på alt det fine dine nærmeste gjør for deg for at du skal få en fin bursdag. 

Dette blir litt personlig, men; moren min har et vanskelig forhold til jul pga morfar var periodedranker, og hver julaften i hennes barndom endte i fyll og bråk. Faren min elsker jul, og selv om han vokste opp i trange kår så evnet farmor alltid å gjøre jula skikkelig fin sånn at han satt igjen med gode barndomsminner. Så da de giftet deg så var det Grinchen som møtte Gjertrud fra The Julekalender……og broren min og meg har vokst opp med gode minner og tradisjoner rundt jul. Takket være at mamma klarte å sette sine vanskelige minner tilside for å gi oss nettopp dette. Etterhvert så fikk hun også et bedre forhold til jul pga hun så jula gjennom øynene til oss barna. 

Jeg vet Stine har hatt en vond barndom, men når hun sitter å sier at hun har hatt 37 bursdager med dårlige minner så får jeg lyst til å si; Skjerp deg Stine og se alt det fine du har rundt deg, og se de fine guttene og mannen din som gjør alt for deg! Selv om du har hatt en pyton barndom så er du faktisk ganske så velsignet her i livet. Det er ikke alle som er gift med drømmemannen sin, som har tre flotte barn, et fint hjem, god økonomi og kan så og si handle det de har lyst på, som kan dra på ferieturer……og ikke minst; som får så mye omsorg fra de rundt seg som du gjør. Åpne litt øynene og kom deg ut av offermentaliteten. Du skal ikke glemme det du har vært igjennom, men det er viktig å ikke leve i fortiden. 

Jeg har vært på Stine sin bursdag 2 ganger for mange mange år siden. Hun var ikke noe mindre glad og i ekstase enn noen andre på den alderen vi har. Ren løgn! 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heahea1 skrev (5 timer siden):

Hun sier hun har aldri feira jul med mamma, og har ikke samme tankene knyttet til jul som til bursdag. 
Jeg mener å huske 10629 snapper om hvor tung jula var, hun pynter aldri til jul men litt i år og mye prat om alkohol og jul som påvirket hennes barndom🤔

Hun har feira jul med mora i mange år. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 timer siden):

Tenk å sitte å si at hun har ikke hatt en bra bursdagsopplevelse på 37 år……..hva vil det få mannen og barna hennes til å føle når de hører hva hun sier? De har sikkert gjort alt i sin makt for at Stine skal ha en fin bursdag, særlig mannen hennes og de eldste sønnene. 

Jeg kan forstå at hun har hatt dårlige bursdager og minner fra barndommen, men i voksen alder så tror jeg de rundt henne har gjort det de kan for at dagen hennes skal bli bra. 

Det er heller ikke bare de rundt henne sitt ansvar at Stine skal ha en bra bursdag, men også Stine selv. Det er viktig å ikke gro fast i offer-rollen, men snu om på tankegangen og faktisk se og sette pris på alt det fine dine nærmeste gjør for deg for at du skal få en fin bursdag. 

Dette blir litt personlig, men; moren min har et vanskelig forhold til jul pga morfar var periodedranker, og hver julaften i hennes barndom endte i fyll og bråk. Faren min elsker jul, og selv om han vokste opp i trange kår så evnet farmor alltid å gjøre jula skikkelig fin sånn at han satt igjen med gode barndomsminner. Så da de giftet deg så var det Grinchen som møtte Gjertrud fra The Julekalender……og broren min og meg har vokst opp med gode minner og tradisjoner rundt jul. Takket være at mamma klarte å sette sine vanskelige minner tilside for å gi oss nettopp dette. Etterhvert så fikk hun også et bedre forhold til jul pga hun så jula gjennom øynene til oss barna. 

Jeg vet Stine har hatt en vond barndom, men når hun sitter å sier at hun har hatt 37 bursdager med dårlige minner så får jeg lyst til å si; Skjerp deg Stine og se alt det fine du har rundt deg, og se de fine guttene og mannen din som gjør alt for deg! Selv om du har hatt en pyton barndom så er du faktisk ganske så velsignet her i livet. Det er ikke alle som er gift med drømmemannen sin, som har tre flotte barn, et fint hjem, god økonomi og kan så og si handle det de har lyst på, som kan dra på ferieturer……og ikke minst; som får så mye omsorg fra de rundt seg som du gjør. Åpne litt øynene og kom deg ut av offermentaliteten. Du skal ikke glemme det du har vært igjennom, men det er viktig å ikke leve i fortiden. 

Håper hun en dag går ut av offer rollen.       Ja, hun trenger å bearbeide barndommens traumer og opplevelser.  Jeg forstår ikke?? hvorfor ikke bli den moren for sine barn, som hennes aldri mor ble for henne. Lage nye tradisjoner og opplevelser med sine barn og sin mann? Sette pris på de gode øyeblikk å glede seg over.

Neida, Stine skal speile alle dårlige opplevelser , alle tradisjoner og alle merkedager mot egen barndom. Hun leter etter svar på hvorfor moren tok dårlige valg i forhold til henne og broren.

Hvorfor ikke legge bort telefon litt, lage gode tradisjoner med sin nydelige familie. Glede seg over de gode øyeblikk med dem. 

Vi er mange som har hatt samme type barndom og vi har de samme traumer. Det går an.

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (13 minutter siden):

Sa hun virkelig at hun ikke har et eneste godt minne med bursdager på 37 år? Hva tenker barn og mann om det? 

Jeg hørte det ikke! Jeg hørte hun sa at hun ikke hadde gode bursdagsminner fra barndommen og det er noe helt annet! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (6 minutter siden):

Håper hun en dag går ut av offer rollen.       Ja, hun trenger å bearbeide barndommens traumer og opplevelser.  Jeg forstår ikke?? hvorfor ikke bli den moren for sine barn, som hennes aldri mor ble for henne. Lage nye tradisjoner og opplevelser med sine barn og sin mann? Sette pris på de gode øyeblikk å glede seg over.

Neida, Stine skal speile alle dårlige opplevelser , alle tradisjoner og alle merkedager mot egen barndom. Hun leter etter svar på hvorfor moren tok dårlige valg i forhold til henne og broren.

Hvorfor ikke legge bort telefon litt, lage gode tradisjoner med sin nydelige familie. Glede seg over de gode øyeblikk med dem. 

Vi er mange som har hatt samme type barndom og vi har de samme traumer. Det går an.

Men hvorfor har ikke broren samme oppfatning av barndommen? 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SnippSnappSnute2 skrev (34 minutter siden):

Oppmeksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet…….

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (29 minutter siden):

Må være forferdelig for familien når hun sier sånn.. 

Jeg tror de sikkert begynner å bli vandt til at hun sier disse tingene. For barna vil jeg tro vil få en reaksjon i voksen alder på at de har en mor som henne.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (37 minutter siden):

Jeg hørte det ikke! Jeg hørte hun sa at hun ikke hadde gode bursdagsminner fra barndommen og det er noe helt annet! 

Hun sa 35 år. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (51 minutter siden):

Seint i går kveld, sittende i sofaen så sa hun at hun har til nå 37 år med dårlige bursdagsminner. 

Mulig hun også har sagt fra barndommen, men i går kveld så sa hun 37 år. Og det reagerte jeg på da hun har en fin familie rundt seg. 

Kan være at hun formulerte seg feil, at selv om hun nå har fine bursdager så overskygger minnene fra barndommen bursdagen, men hun sa vitterlig 37 år. Ser en annen skriver 35, men jeg er ganske sikker på at det var 37 hun sa. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...