Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Polarpuma
8 minutter siden, Konfliktsky said:

Hun sier hun sto opp tidlig, hadde migrene og var nede fortelling. To timer senere danser hun til russemusikk på kjøkkenet 🤷‍♀️ 

Kjent Stine-Stil. Og dette forsvarer folk😬🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarpuma skrev (22 minutter siden):

Kjent Stine-Stil. Og dette forsvarer folk😬🤦‍♀️

Det er veldig utrolig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (32 minutter siden):

Enig! Jeg Har det i to-tre dager i gangen ihvertfall. 

Samme her. Intens hodepine i flere dager…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er heldig at det går over fort? Hun sa hun våkna med migrene og la seg igjen og sov noen timer, og etter det følte hun seg bra. 
Jeg er selv ikke så heldig, her er det gjerne 10 timer med smerter og oppkast, og timene etterpå er jeg bra svakelig.. Men jeg har jo hørt at noen slipper billigere unna🤷🏼‍♀️ 
Når det gjelder å legge seg samtidig, mannen min og jeg legger oss sjelden samtidig, ikke deler vi rom heller, men jeg kan forsikre om at vi er like forelska som for åtte år sida da vi møttes, så akkurat dét trenger man vel egentlig ikke henge seg opp i.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
11 minutter siden, Ville91 said:

Kanskje hun er heldig at det går over fort? Hun sa hun våkna med migrene og la seg igjen og sov noen timer, og etter det følte hun seg bra. 
Jeg er selv ikke så heldig, her er det gjerne 10 timer med smerter og oppkast, og timene etterpå er jeg bra svakelig.. Men jeg har jo hørt at noen slipper billigere unna🤷🏼‍♀️ 

Like heldig og slipper unna hver gang!🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk så koselig å dra til Mjøsa i fineværet… 

Unger og mann koser seg og leker. Mor sitter på avstand og snakker til mobilen sin, med kamerastativet på plass………………. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at folk kan ha ulik grad av ulike sykdommer, men merkelig at hun sier hun er så hardt rammet av alt, fremstiller i ord at det er verste sort, mest alvorlig. Mens handlinger tilsier noe helt annet. Hjelper ikke si «jammen alle reagerer ulikt, det er forskjell på folk» som forsvar for henne. Jada, greit at folk er forskjellige. Men diagnoser og sykdommer krever at visse symptomer og kriterier er
oppfylt. Jeg kan ha dager med ekstremt vondt i hodet, såpass vondt at jeg blir uvel og bare vil ligge i fred. Men jeg har ikke migrene. Alt må ikke være en diagnose eller en sykdom selv om man har vondt og kjempe vondt. 

• Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (46 minutter siden):

Tenk så koselig å dra til Mjøsa i fineværet… 

Unger og mann koser seg og leker. Mor sitter på avstand og snakker til mobilen sin, med kamerastativet på plass………………. 

Tenkte det samme, men ville ikke si noe… men fy faen så jævla stusselig og tragisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, hun der virker jo helt blåst 🤯 at det er mulig å plapre om så mye meningsløst ræl er meg en gåte? Pinlig på hennes vegne, og mine egne for så vidt som trykket på storyene 😆

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (3 timer siden):

Dette provoserer meg voldsomt. Som en som har migrene… for la meg fortelle deg. DET har denne dama IKKE!

Det er det vi andre kaller litt hodepine 😊

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 time siden):

Kamerastativ på stranda med barn og mann… Det trengs ingen flere ord. Tragisk.

Jeg forstår bare ikke at det virkelig går an. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun går all in for å prøve å bli influenser. Sikkert sett Sara Emilie gå fra ufør, til å tjene millioner. Bare synd det går så utover familien hennes. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (9 timer siden):

Dusj og hårvask, føning, retting og maskelegging av ansiktet med sminke... bla bla bla... ingen reprisekanal neeeeeida🎪

Å tenk at hun har funnet hudpleieprodukter som reduserer arrene😱 Fantastisk! Like fantastisk som alt hun reklamerer for. Å hun merker alt for sjelden med reklame. Morsomt at hun har rabattkode på Cubus, var det 30%? Når Cubus har hatt 40% på hele butikken sin på samme tid 😆 

Å ja reagerer på at barna iallefall ikke har besøk. Vi har barn i ca samme alder, å det er alltid mins en ekstra til middag, hver dag. Å mye overnatting i helg/ferier. 🤔

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (7 timer siden):

Hun går all in for å prøve å bli influenser. Sikkert sett Sara Emilie gå fra ufør, til å tjene millioner. Bare synd det går så utover familien hennes. 

Sikkert den nye taktikken hennes, kan tenkes hun begyner å innse at hun ikke får 3 mill i erstatning fra bv/kommunen 🙈

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (7 timer siden):

Å tenk at hun har funnet hudpleieprodukter som reduserer arrene😱 Fantastisk! Like fantastisk som alt hun reklamerer for. Å hun merker alt for sjelden med reklame. Morsomt at hun har rabattkode på Cubus, var det 30%? Når Cubus har hatt 40% på hele butikken sin på samme tid 😆 

Å ja reagerer på at barna iallefall ikke har besøk. Vi har barn i ca samme alder, å det er alltid mins en ekstra til middag, hver dag. Å mye overnatting i helg/ferier. 🤔

Jeg reagerer også på dette. De aller fleste unger har jo med venner hjem fra bhg/skole og overnattingsbesøk i helgene. Så mye som hun snapper så hadde man sett det hvis det var andre barn der. 
Med hennes oppvekst syns jeg det er så utrolig rart at hun ikke setter barna og mannen høyere. Virker som det er et slit å være mamma. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...