Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Polarpuma skrev (10 timer siden):

Adressen hennes er ikke offentlig. Jeg tror hun bestiller mye av dette til seg selv og at hun fremstiller det som gaver. 

Det tror jeg og. Har tenkt på det lenge, spesielt med de falske krokodilletårene som hun nesten klarer å presse frem..

Endret av teslafrue
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger hun seg aldri samtidig som mannen sin? Hun sitter jo oppe halve natta hver bidige dag. Jeg hadde hvertfall syns det var stusslig om den jeg bodde med aldri la seg sammen med meg. 

• Liker 5
Skrevet
Whitesnake69 skrev (6 minutter siden):

Legger hun seg aldri samtidig som mannen sin? Hun sitter jo oppe halve natta hver bidige dag. Jeg hadde hvertfall syns det var stusslig om den jeg bodde med aldri la seg sammen med meg. 

Nå vet ikke jeg når mann hennes legger seg, men hvis det er som her så….min legger seg mellom 20.00-21.00. 
Ikke snakk om at jeg skal legge meg så tidlig for å please mannen i hvert fall.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Whitesnake69 skrev (8 minutter siden):

Så mye som hun snapper, er hun med mannen eller barna overhodet lurer jeg mer på 

Skrevet
Whitesnake69 skrev (10 minutter siden):

Tror ikke det skjer nei. 

• Liker 2
Skrevet
Whitesnake69 skrev (1 time siden):

Tror ikke de sover i samme seng - muligens kun når de store gutta er hjemme. Dessuten sitter han å spiller PlayStation på kvelden. Sjeldent de sitter i sofaen sammen. Dette er observert mtp hvor mye hu legger ut.

• Liker 7
Skrevet
kanakass skrev (9 minutter siden):

Tror ikke de sover i samme seng - muligens kun når de store gutta er hjemme. Dessuten sitter han å spiller PlayStation på kvelden. Sjeldent de sitter i sofaen sammen. Dette er observert mtp hvor mye hu legger ut.

Mer som samboere og venner de da. Ikke mange årene siden de gifta seg. Menmen.. så lenge de begge er fornøyd med ordningen. 

• Liker 4
Skrevet
Whitesnake69 skrev (2 timer siden):

Det å ikke sove på samme rom er vanligere en mange tror, bare litt tabu å snakke om det -for da tror folk nesten automatisk om at det handler om ett dårlig forhold🙈

• Liker 10
Skrevet

Ja det er godt med en dusj men skjeldent vært borti noen som snakker så mye om dusj. 

• Liker 4
Skrevet
Minipilla skrev (16 minutter siden):

Ja det er godt med en dusj men skjeldent vært borti noen som snakker så mye om dusj. 

Sjelden vært borti noen som snakker så mye om ALT jeg😆

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Minipilla skrev (27 minutter siden):

Dusj og hårvask, føning, retting og maskelegging av ansiktet med sminke... bla bla bla... ingen reprisekanal neeeeeida🎪

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Lillemor1982 skrev (25 minutter siden):

Dusj og hårvask, føning, retting og maskelegging av ansiktet med sminke... bla bla bla... ingen reprisekanal neeeeeida🎪

Helt vilt. Hadde forstått det mer om hun var under 20. Men en middelaldrende gift kvinne, med 3 barn..🙈

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å mase så hinsides? Blir hun ikke drittlei sin egen stemme?

Skrevet
BethD skrev (5 minutter siden):

Skjønner ikke at det er mulig å mase så hinsides? Blir hun ikke drittlei sin egen stemme?

Hun kunne nok ha snakka 24/7 om det hadde vært mulig. Hun elsker sin egen stemme.

• Liker 8
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
25 minutter siden, FrkZ said:

Hun kunne nok ha snakka 24/7 om det hadde vært mulig. Hun elsker sin egen stemme.

Og ansikt.

Endret av Polarpuma
Skrevet (endret)

Hun sier hun sto opp tidlig, hadde migrene og var nede for telling. To timer senere danser hun til russemusikk på kjøkkenet 🤷‍♀️ 

Endret av Konfliktsky
Skrivefeil
  • Liker 17
Skrevet
Konfliktsky skrev (6 minutter siden):

Hun sier hun sto opp tidlig, hadde migrene og var nede fortelling. To timer senere danser hun til russemusikk på kjøkkenet 🤷‍♀️ 

Dette provoserer meg voldsomt. Som en som har migrene… for la meg fortelle deg. DET har denne dama IKKE!

Skrevet
Konfliktsky skrev (6 minutter siden):

Hun sier hun sto opp tidlig, hadde migrene og var nede fortelling. To timer senere danser hun til russemusikk på kjøkkenet 🤷‍♀️ 

Slik er det hver gang hun har migrene. Hun er heldig som slipper å slite med det mer enn noen få timer. 

• Liker 3
Skrevet
BethD skrev (1 minutt siden):

Dette provoserer meg voldsomt. Som en som har migrene… for la meg fortelle deg. DET har denne dama IKKE!

Enig! Jeg Har det i to-tre dager i gangen ihvertfall. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...