Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

annijor skrev (7 minutter siden):

Gastroskopi er da ingen operasjon. 

Hun hadde vondt i rumpa da hun satte seg. Jeg tipper rectoscopi eller coloscopi. Altså ingen operasjon. Men det var vel ikke drama nok. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åssen klarer du Stine? Du sier det skal bli godt å komme hjem til en dusj, og gutta dine.. hva er det første som skjer? Du setter deg i sofaen å forteller om ett strikkeplagg, iført filterbruk, og gutta dine har faktisk gått ut.. er det fordi de ikke blir sett uansett? Jeg trodde dessverre på alt du sa og la ut når jeg fulgte deg.. alt slukte jeg. Desverre kan jeg vel også si, at andre prøvde å «advare» meg for løgnene du serverte… lenge trodde jeg på deg. Men endelig for noen mnd siden gikk det opp ett lys for meg også. Jeg avfulgte. Heldigvis. Dessverre har du den innvirkningen hos noen, at man faktisk bare «må» inn å se på galskapen enkelte dager. Men jeg har virkelig ikke ett passende ord for deg mer…annet enn: skaff deg hjelp! 

• Liker 31
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annijor skrev (26 minutter siden):

Gastroskopi er da ingen operasjon. 

Det var derfor personen skrev «operasjonen»….

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniflipper skrev (30 minutter siden):

Åssen klarer du Stine? Du sier det skal bli godt å komme hjem til en dusj, og gutta dine.. hva er det første som skjer? Du setter deg i sofaen å forteller om ett strikkeplagg, iført filterbruk, og gutta dine har faktisk gått ut.. er det fordi de ikke blir sett uansett? Jeg trodde dessverre på alt du sa og la ut når jeg fulgte deg.. alt slukte jeg. Desverre kan jeg vel også si, at andre prøvde å «advare» meg for løgnene du serverte… lenge trodde jeg på deg. Men endelig for noen mnd siden gikk det opp ett lys for meg også. Jeg avfulgte. Heldigvis. Dessverre har du den innvirkningen hos noen, at man faktisk bare «må» inn å se på galskapen enkelte dager. Men jeg har virkelig ikke ett passende ord for deg mer…annet enn: skaff deg hjelp! 

Vi er flere som har vært der. Slukte rått alt som ble sagt og forsvarte henne med nebb og klør. Men heldigvis, så har det gått opp et lys for mange. Håper flere får opp øynene. Dette er galskap 😅 Det er rett og slett ikke til å tro hva hun gjør og sier. 

Endret av Minmi93
  • Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærtua85 skrev (4 timer siden):

Har hun sletta snappen der hun snakka om risikoen ved operasjonen? 

Var på instastory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TONJELA skrev (1 time siden):

Det er vel ikke en operasjon? 💭

Nei det er ikke en operasjon. Det er en undersøkelsesmetode hvor det blir ført en slange ned i magen. Dette gjøres stort sett ikke akutt, men poliklinisk. Da må det jo ha vært mistanke om magesår/pågående blødning. Men har hun sagt hva det var da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet fram om det har vært operasjon eller gastro?

De som forsvarer Stine her er jo like blinde som Stine selv!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (1 minutt siden):

Har det kommet fram om det har vært operasjon eller gastro?

De som forsvarer Stine her er jo like blinde som Stine selv!

Helt enig med deg!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (32 minutter siden):

Nei det er ikke en operasjon. Det er en undersøkelsesmetode hvor det blir ført en slange ned i magen. Dette gjøres stort sett ikke akutt, men poliklinisk. Da må det jo ha vært mistanke om magesår/pågående blødning. Men har hun sagt hva det var da?

"En lang operasjon" fortalte hun om på Instagram 🤦‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun har hatt en rektoskopi i narkose. Kanskje hun får narkose pga traumer. Den kan ta litt tid om det er funn. Noen operasjon er det ikke, selv om man har fått narkose. 
Med den "diagnosen" hun sa hun hadde med at hun måtte ta avføringsmiddel hver dag og sånn. Tarmene jobber jo også saktere fordi hun bruker smerteplaster. (Been there) 

Men hvorfor må hun juge på seg en operasjon? De snuppene hun la ut i natt tilsier jo alt anna...man skal jo innom oppvåkning etter narkose. Jeg har hatt narkose engang jeg hadde en ercp som tok lang tid fordi de skulle stente gallegangene mine. Da fikk jeg lett narkose og var innom oppvåkninga en halvtime. 

Hadde hun hatt en operasjon så hadde hun vist frem både plaster, sting og arr!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
14 minutter siden, Lillemor1982 said:

"En lang operasjon" fortalte hun om på Instagram 🤦‍♀️

Etter denne lange operasjonen i natt er hun i full gang med dans på badet, strikking, og lage fløtegratinerte poteter. Her filmes det og dokumenteres. Skal si hun er i god form etter en lang og dramatisk natt med risikabel operasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (15 minutter siden):

Etter denne lange operasjonen i natt er hun i full gang med dans på badet, strikking, og lage fløtegratinerte poteter. Her filmes det og dokumenteres. Skal si hun er i god form etter en lang og dramatisk natt med risikabel operasjon. 

At det går ann å ljuge så jævlig 🆘️ Jeg svarte på snappen med dansinga jeg... at hun var heldig som hadde så god form rett etter en operasjon. Så nå blir jeg vel blokka 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (18 minutter siden):

At det går ann å ljuge så jævlig 🆘️ Jeg svarte på snappen med dansinga jeg... at hun var heldig som hadde så god form rett etter en operasjon. Så nå blir jeg vel blokka 😂

Jeg ble blokka 🙈 For skrev at det er veldig uvanlig å få lov å dusje etter en operasjon. Og at jeg tvilte på det at det var operasjon hu var gjennom, men at det var nok en grunn for sykehusinnleggelsen. Det er dama som blokkerer i stedet for å svare 🙃

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (1 minutt siden):

Jeg ble blokka 🙈 For skrev at det er veldig uvanlig å få lov å dusje etter en operasjon. Og at jeg tvilte på det at det var operasjon hu var gjennom, men at det var nok en grunn for sykehusinnleggelsen. Det er dama som blokkerer i stedet for å svare 🙃

Hadde hun ikke hatt noe å skjule, så kunne hun lett ha svart på det. Hadde vært null problem. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (2 minutter siden):

Nei, noen åpen kirurgi eller kikkhull har hun i allefall ikke vært igjennom. Hvorfor lyve om noe sånn? Og hvorfor ikke svare på hvilken operasjon hun har fått gjennomført som var så lang og komplisert/risikofylt. I tillegg sier hun at det ikke har oppstått komplikasjoner, noe man ikke kan vite noen timer etter. Dette er oppkonstruert, og definitivt bare for å være dramatisk og spennede. Hun har en slik personlighet som fores av dramatikk og kaos, og man kan virkelig ikke ta noe av det hun sier seriøst. 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flettfrid skrev (2 timer siden):

Var på instastory

Åå 🙈 Trodde det var det samme som lå ute på insta og snap jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Malene skrev (4 minutter siden):

Får hun ikke noe form for psykologhjelp? 

Hun vil ikke ha - sagt det selv på snap. Men hun har også sagt at hun har hatt tidligere, lærte seg noen måter å håndtere ting på, men nå holdt det med plantene sine.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (9 minutter siden):

Hun vil ikke ha - sagt det selv på snap. Men hun har også sagt at hun har hatt tidligere, lærte seg noen måter å håndtere ting på, men nå holdt det med plantene sine.. 

Hadde kasta ut de plantene for de er ikke mye til hjelp 😅

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...