Nussepus Skrevet 17. april 2022 #9781 Del Skrevet 17. april 2022 annijor skrev (7 minutter siden): Gastroskopi er da ingen operasjon. Hun hadde vondt i rumpa da hun satte seg. Jeg tipper rectoscopi eller coloscopi. Altså ingen operasjon. Men det var vel ikke drama nok. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 17. april 2022 #9782 Del Skrevet 17. april 2022 Åssen klarer du Stine? Du sier det skal bli godt å komme hjem til en dusj, og gutta dine.. hva er det første som skjer? Du setter deg i sofaen å forteller om ett strikkeplagg, iført filterbruk, og gutta dine har faktisk gått ut.. er det fordi de ikke blir sett uansett? Jeg trodde dessverre på alt du sa og la ut når jeg fulgte deg.. alt slukte jeg. Desverre kan jeg vel også si, at andre prøvde å «advare» meg for løgnene du serverte… lenge trodde jeg på deg. Men endelig for noen mnd siden gikk det opp ett lys for meg også. Jeg avfulgte. Heldigvis. Dessverre har du den innvirkningen hos noen, at man faktisk bare «må» inn å se på galskapen enkelte dager. Men jeg har virkelig ikke ett passende ord for deg mer…annet enn: skaff deg hjelp! 31 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. april 2022 #9783 Del Skrevet 17. april 2022 annijor skrev (26 minutter siden): Gastroskopi er da ingen operasjon. Det var derfor personen skrev «operasjonen»…. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 17. april 2022 #9784 Del Skrevet 17. april 2022 (endret) Miniflipper skrev (30 minutter siden): Åssen klarer du Stine? Du sier det skal bli godt å komme hjem til en dusj, og gutta dine.. hva er det første som skjer? Du setter deg i sofaen å forteller om ett strikkeplagg, iført filterbruk, og gutta dine har faktisk gått ut.. er det fordi de ikke blir sett uansett? Jeg trodde dessverre på alt du sa og la ut når jeg fulgte deg.. alt slukte jeg. Desverre kan jeg vel også si, at andre prøvde å «advare» meg for løgnene du serverte… lenge trodde jeg på deg. Men endelig for noen mnd siden gikk det opp ett lys for meg også. Jeg avfulgte. Heldigvis. Dessverre har du den innvirkningen hos noen, at man faktisk bare «må» inn å se på galskapen enkelte dager. Men jeg har virkelig ikke ett passende ord for deg mer…annet enn: skaff deg hjelp! Vi er flere som har vært der. Slukte rått alt som ble sagt og forsvarte henne med nebb og klør. Men heldigvis, så har det gått opp et lys for mange. Håper flere får opp øynene. Dette er galskap 😅 Det er rett og slett ikke til å tro hva hun gjør og sier. Endret 17. april 2022 av Minmi93 11 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 17. april 2022 #9785 Del Skrevet 17. april 2022 Hu ligner på Anne Brith D 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 17. april 2022 #9786 Del Skrevet 17. april 2022 Blåbærtua85 skrev (4 timer siden): Har hun sletta snappen der hun snakka om risikoen ved operasjonen? Var på instastory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 17. april 2022 #9787 Del Skrevet 17. april 2022 TONJELA skrev (1 time siden): Det er vel ikke en operasjon? 💭 Nei det er ikke en operasjon. Det er en undersøkelsesmetode hvor det blir ført en slange ned i magen. Dette gjøres stort sett ikke akutt, men poliklinisk. Da må det jo ha vært mistanke om magesår/pågående blødning. Men har hun sagt hva det var da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 17. april 2022 #9788 Del Skrevet 17. april 2022 Har det kommet fram om det har vært operasjon eller gastro? De som forsvarer Stine her er jo like blinde som Stine selv! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 17. april 2022 #9789 Del Skrevet 17. april 2022 SusieK skrev (1 minutt siden): Har det kommet fram om det har vært operasjon eller gastro? De som forsvarer Stine her er jo like blinde som Stine selv! Helt enig med deg!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 17. april 2022 #9790 Del Skrevet 17. april 2022 Clara80 skrev (32 minutter siden): Nei det er ikke en operasjon. Det er en undersøkelsesmetode hvor det blir ført en slange ned i magen. Dette gjøres stort sett ikke akutt, men poliklinisk. Da må det jo ha vært mistanke om magesår/pågående blødning. Men har hun sagt hva det var da? "En lang operasjon" fortalte hun om på Instagram 🤦♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 17. april 2022 #9791 Del Skrevet 17. april 2022 Tipper hun har hatt en rektoskopi i narkose. Kanskje hun får narkose pga traumer. Den kan ta litt tid om det er funn. Noen operasjon er det ikke, selv om man har fått narkose. Med den "diagnosen" hun sa hun hadde med at hun måtte ta avføringsmiddel hver dag og sånn. Tarmene jobber jo også saktere fordi hun bruker smerteplaster. (Been there) Men hvorfor må hun juge på seg en operasjon? De snuppene hun la ut i natt tilsier jo alt anna...man skal jo innom oppvåkning etter narkose. Jeg har hatt narkose engang jeg hadde en ercp som tok lang tid fordi de skulle stente gallegangene mine. Da fikk jeg lett narkose og var innom oppvåkninga en halvtime. Hadde hun hatt en operasjon så hadde hun vist frem både plaster, sting og arr! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 17. april 2022 #9792 Del Skrevet 17. april 2022 14 minutter siden, Lillemor1982 said: "En lang operasjon" fortalte hun om på Instagram 🤦♀️ Etter denne lange operasjonen i natt er hun i full gang med dans på badet, strikking, og lage fløtegratinerte poteter. Her filmes det og dokumenteres. Skal si hun er i god form etter en lang og dramatisk natt med risikabel operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 17. april 2022 #9793 Del Skrevet 17. april 2022 Polarpuma skrev (15 minutter siden): Etter denne lange operasjonen i natt er hun i full gang med dans på badet, strikking, og lage fløtegratinerte poteter. Her filmes det og dokumenteres. Skal si hun er i god form etter en lang og dramatisk natt med risikabel operasjon. At det går ann å ljuge så jævlig 🆘️ Jeg svarte på snappen med dansinga jeg... at hun var heldig som hadde så god form rett etter en operasjon. Så nå blir jeg vel blokka 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 17. april 2022 #9794 Del Skrevet 17. april 2022 Lillemor1982 skrev (18 minutter siden): At det går ann å ljuge så jævlig 🆘️ Jeg svarte på snappen med dansinga jeg... at hun var heldig som hadde så god form rett etter en operasjon. Så nå blir jeg vel blokka 😂 Jeg ble blokka 🙈 For skrev at det er veldig uvanlig å få lov å dusje etter en operasjon. Og at jeg tvilte på det at det var operasjon hu var gjennom, men at det var nok en grunn for sykehusinnleggelsen. Det er dama som blokkerer i stedet for å svare 🙃 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 17. april 2022 #9795 Del Skrevet 17. april 2022 kanakass skrev (1 minutt siden): Jeg ble blokka 🙈 For skrev at det er veldig uvanlig å få lov å dusje etter en operasjon. Og at jeg tvilte på det at det var operasjon hu var gjennom, men at det var nok en grunn for sykehusinnleggelsen. Det er dama som blokkerer i stedet for å svare 🙃 Hadde hun ikke hatt noe å skjule, så kunne hun lett ha svart på det. Hadde vært null problem. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 17. april 2022 #9796 Del Skrevet 17. april 2022 kanakass skrev (2 minutter siden): Jeg ble blokka 🙈 For skrev at det er veldig uvanlig å få lov å dusje etter en operasjon. Og at jeg tvilte på det at det var operasjon hu var gjennom, men at det var nok en grunn for sykehusinnleggelsen. Det er dama som blokkerer i stedet for å svare 🙃 Nei, noen åpen kirurgi eller kikkhull har hun i allefall ikke vært igjennom. Hvorfor lyve om noe sånn? Og hvorfor ikke svare på hvilken operasjon hun har fått gjennomført som var så lang og komplisert/risikofylt. I tillegg sier hun at det ikke har oppstått komplikasjoner, noe man ikke kan vite noen timer etter. Dette er oppkonstruert, og definitivt bare for å være dramatisk og spennede. Hun har en slik personlighet som fores av dramatikk og kaos, og man kan virkelig ikke ta noe av det hun sier seriøst. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærtua85 Skrevet 17. april 2022 #9797 Del Skrevet 17. april 2022 Flettfrid skrev (2 timer siden): Var på instastory Åå 🙈 Trodde det var det samme som lå ute på insta og snap jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 17. april 2022 #9798 Del Skrevet 17. april 2022 Får hun ikke noe form for psykologhjelp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 17. april 2022 #9799 Del Skrevet 17. april 2022 _Malene skrev (4 minutter siden): Får hun ikke noe form for psykologhjelp? Hun vil ikke ha - sagt det selv på snap. Men hun har også sagt at hun har hatt tidligere, lærte seg noen måter å håndtere ting på, men nå holdt det med plantene sine.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 17. april 2022 #9800 Del Skrevet 17. april 2022 kanakass skrev (9 minutter siden): Hun vil ikke ha - sagt det selv på snap. Men hun har også sagt at hun har hatt tidligere, lærte seg noen måter å håndtere ting på, men nå holdt det med plantene sine.. Hadde kasta ut de plantene for de er ikke mye til hjelp 😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå