Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle vide verden er greia med at hun må drive og rydde og røske ut alt fra klesskapet med jevne mellomrom? Og filme det på snappen? Virker ikke å være noe annet poeng i dette enn å skryte av hvor mye klær hun har 🤮 Og enda shoppes det mer, nye antrekk fler ganger i uken. Motbydelige greier når man veit at dette er samme person som har tigget til seg titusener av kroner på spleis....

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lillemor1982 skrev (8 minutter siden):

Hva i alle vide verden er greia med at hun må drive og rydde og røske ut alt fra klesskapet med jevne mellomrom? Og filme det på snappen? Virker ikke å være noe annet poeng i dette enn å skryte av hvor mye klær hun har 🤮 Og enda shoppes det mer, nye antrekk fler ganger i uken. Motbydelige greier når man veit at dette er samme person som har tigget til seg titusener av kroner på spleis....

Hun sa vel også at om det ikke er interessant for noen, så må de bare trykke forbi. Alt hun viste frem var jo ikke nytt heller. Tror hun har klær og rydding som en «greie», finnes jo de som liker å se sånt også😊 Men ja, vi kan vel bli flinke til å ikke handle mer klæ, flere av oss. Jeg også går i den fella å handle klær som jeg hadde ett friskt liv med jobb og mer sosial omgang en jeg har (desverre fått veldig dårlig helse og er lite ute) -«glemmer» litt at jeg egentlig har mer en nok🙈

• Liker 5
Skrevet
Gresshoppa skrev (21 minutter siden):

Petite er hun ikke. Hun er 165 cm. Det er ikke uvanlig høyde på et kvinnemenneske.

Tenkte petite slank 

Skrevet

Gått igjennom snappen hennes nå!

Får vondt i magen av alle disse klærne,er det jeg som er sær å ikke er pent kledd ? For jeg har absolutt ikke så mye klær som hun 😔

jeg har under ingen omstendighet mulighet til å handle over evne ,ha masse dressjakker osv hengene i skapet!Skal jeg ha nytt så må jeg spare å prioritere ! 
Når jeg ser den mengden med klær ,så blir jeg sinna på megselv som syntes synd på hun å vippset hun til advokat ! Selger hun noe av dette hun ikke bruker ,kan hun jo få inn penger der å. Det er mange som sliter mer en meg ,som ser på dette som sikkert får mer vondt i magen! Mister mer respekt for deg her Stine ! Du lever jo et rikmannsliv! Da kan du ikke be folk om penger ,ærlig talt!

Fru Knudsen lever som ei frue for å si det sånn!

Dette var toppen av kransekaka!

• Liker 18
Skrevet

Så stolt da ,er ikke mer hengeplass her smiiil🤮🤯

• Liker 5
Gjest Polarpuma
Skrevet
7 minutter siden, SusieK said:

Får vondt i magen av alle disse klærne,er det jeg som er sær å ikke er pent kledd ? For jeg har absolutt ikke så mye klær som hun 😔

jeg har under ingen omstendighet mulighet til å handle over evne ,ha masse dressjakker osv hengene i skapet!Skal jeg ha nytt så må jeg spare å prioritere ! 
Når jeg ser den mengden med klær ,så blir jeg sinna på megselv som syntes synd på hun å vippset hun til advokat ! Selger hun noe av dette hun ikke bruker ,kan hun jo få inn penger der å. Det er mange som sliter mer en meg ,som ser på dette som sikkert får mer vondt i magen! Mister mer respekt for deg her Stine ! Du lever jo et rikmannsliv! Da kan du ikke be folk om penger ,ærlig talt!

Masse av dette som hun handler, blir solgt på Tise med prismerket på. 

Skrevet
Polarpuma skrev (5 minutter siden):

Masse av dette som hun handler, blir solgt på Tise med prismerket på. 

Men hvorfor i svarte handler hun det da ? Herremalla jeg blir så irritert! 

• Liker 5
Gjest Polarpuma
Skrevet
6 minutter siden, SusieK said:

Så stolt da ,er ikke mer hengeplass her smiiil🤮🤯

Jeg kjøper heller en jakke hos Bergans, enn fire jakker på H&M. Samme med garn. Men sånn er man bare forskjellige🤷‍♀️

Gjest Polarpuma
Skrevet
Just now, SusieK said:

Men hvorfor i svarte handler hun det da ? Herremalla jeg blir så irritert! 

Tror det er rusen. Rus å kjøpe noe nytt.

Skrevet
Polarpuma skrev (24 minutter siden):

Tror det er rusen. Rus å kjøpe noe nytt.

Joda ,jeg også blir glad når jeg kjøper noe nytt! Så får jeg sinnsykt dårlig samvittighet etterpå ,for at jeg kjøper noe til meg å ikke barna 😆 til å ha så dårlig råd er hun virkelig en storhandler ,sinnsykt mye klær! Kan jo  kle en hel dame gjeng med klær med bare det i skapet !  Så stolt å litt hoven når hun gliser å later som om hun er oppgitt ! Rart hun ikke har så mye venner ,nei!

• Liker 6
Skrevet

Jeg skulle gjerne visst hvordan hun får pengene til å rekke til? Spleispengene er garantert brukt opp for like etter kom det mengder av ting i ukevis, og jeg så kun en advokatregning på ca 19k som hun la ut. Hun håvet inn bamsepenger også og hun shopper altså så mye at det er pinlig å se på. 

Mathandling hver dag er jo veldig kostbart  og de spiser ikke veldig billig (eller sunt). 

Hun sa også at hun brukte ca 1 time daglig på å stelle seg på morgenen. Det er 7 timer i uka og over et døgn i måneden. Selv bruker jeg ca 20 min hver morgen på dusj og stell, for jeg skal på jobb og kids skal ut døra. 

Jammen lever vi mennesker ulikt. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
SusieK skrev (2 timer siden):

Jeg føler hun gjør det for å fronte at hun er flott å petit! Jeg mener ikke at det er noe galt med å være petit. Men hun er veldig opptatt av mangfold ,å at du er flott som du er !  Jeg syntes det er en veldig fronting av str ! Sikkert mange unge som følger hun også. Jeg er ekstemt opptatt av kroppspress ,nok derfor jeg reagerer så på det også 🙂

ja , det er nok billiger på barneavd . Men det er for barn 😅 Kleint å dele klær med dattera mi ! 

Veldig enig! Det holder å fortelle at plagget er normal/stor/liten i størrelse. Trenger ikke å fortelle hvordan størrelse en selv bruker! Opplever at veldig mange influensere er veldig beviste på dette, og aldri forteller hvilken størrelse de selv bruker, nettop pga kroppspress. Men ikke frua🙄

• Liker 9
Skrevet

Hun som er så glad i å rydde og organisere, kunne jo gjort dette før hun tagg om penger på Spleis. Og lagt ut disse latterlige mengdene med klær for salg den gang. Hadde fremstått litt mer sjarmerende da…

• Liker 7
  • Nyttig 3
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Agurk said:

Hun som er så glad i å rydde og organisere, kunne jo gjort dette før hun tagg om penger på Spleis. Og lagt ut disse latterlige mengdene med klær for salg den gang. Hadde fremstått litt mer sjarmerende da…

Hun håver inn nye følgere. Og de skal groomes og manipuleres. Om en stund rynker de på nesen og øyenbrynene, og da er det blokkering. Deretter kommer det nytt ungt kjøtt inn. Og sånn går no dagan.

Endret av Polarpuma
Skrevet
SusieK skrev (54 minutter siden):

Det er nok normalen å tenke og føle som deg. Jeg og mannen har begge god inntekt, men har ikke sjangs å bruke så mye penger på klær og unødvendige ting. 
Og om jeg hadde hatt det, så hadde jeg ikke prioritert det likevel. Hva skal man med så mye? Og hva gjør det miljøet at man bytter ut garderoben/interiøret  non stop?? Synes det er kvalmt 🤮

• Liker 10
Skrevet
MammaMo skrev (13 minutter siden):

Det er nok normalen å tenke og føle som deg. Jeg og mannen har begge god inntekt, men har ikke sjangs å bruke så mye penger på klær og unødvendige ting. 
Og om jeg hadde hatt det, så hadde jeg ikke prioritert det likevel. Hva skal man med så mye? Og hva gjør det miljøet at man bytter ut garderoben/interiøret  non stop?? Synes det er kvalmt 🤮

Ser ut til at hun prioriterer garn, sminke, klær, interiør, godteri og annet dilldall fremfor å eie bolig. De har råd til denne kjøpemanien nå, som de kun leier «hus» billig🤗

• Liker 10
Skrevet
Jotun skrev (3 timer siden):

Men hun driver ikke å slanker seg? At hun tipser og viser hvordan man skal slanke seg? Det gjør hun ikke. Det hadde vært verre hvis hun fronta det.  Alle ser jo at hun spiser normalt.

Hvordan kan du si at vi ser at hun spiser normalt ? Vi ser kun noe av det hun spiser. Vi ser ikke mengden antall måltider osv.

• Liker 5
Gjest Polarpuma
Skrevet
20 minutter siden, Minmi93 said:

Hvordan kan du si at vi ser at hun spiser normalt ? Vi ser kun noe av det hun spiser. Vi ser ikke mengden antall måltider osv.

Første gang jeg så henne, tenkte jeg at hun hadde bulimi. Har aldri sett noen spise på mye drit og være så tynn. 

Skrevet
Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Første gang jeg så henne, tenkte jeg at hun hadde bulimi. Har aldri sett noen spise på mye drit og være så tynn. 

Dattern min er sånn, eller mer var sånn, massse dritt, cola og godis, likevel nesten 170 høy og tippet den gangen aldri over 54 kg.

Skrevet
MammaMo skrev (1 time siden):

Her i huset har vi litt over middels inntekt, men slik handling som Stine viser frem er helt fjernt for oss. Vi kjøper noe nytt når vi trenger det, og da kjøper vi kvalitet i stedet for kvantitet. Som noen skrev på forrige side, jeg kjøper heller én jakke fra Bergans enn å kjøpe fire jakker fra H&M! Men dette er jo samme dame som syntes en utebukse til sønnen til rundt 1000kr var altfor dyr og gikk strake veien inn på Normal og blåste av flere hundre kroner der 🤷🏻‍♀️

• Liker 12
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...