Minmi93 Skrevet 31. mars 2022 #9021 Skrevet 31. mars 2022 Trolltussa skrev (6 minutter siden): Det er jo fasinerende. Men er du blitt en stor influenser så hører det med at folk baksnakker deg. Det opplever vel alle de største. Men det er bra at det ikke ser ut til at det bryr henne så voldsomt.Med alle de følgerne hun har så er nok flertallet fan av henne, ellers hadde de vel ikke fulgt henne. Man utsetter seg selv for både positive og negative opplevelser som offentlig person. Spesielt når man deler så mye. Jeg tror Stine står fint i det. Hun lever sitt liv på sin måte.
SusieK Skrevet 31. mars 2022 #9022 Skrevet 31. mars 2022 Trolltussa skrev (2 timer siden): Nei, den foregår vel på bygda også som en bruker skrev tidligere. Ser ut som Stine lever fint med det. Det er vel en del av pakken når man er i ferd med å bli en stor influencer. Håper ikke det går så langt ! Beklager å si det ! Jugepaver fortjener ikke å rykke frem i køen ! 4 2
Lillemor1982 Skrevet 31. mars 2022 #9023 Skrevet 31. mars 2022 SusieK skrev (2 minutter siden): Er det så dårlig stelt med de? At de ikke engang får lease bil? Ang spleis : om man spør hva skjer da ? Har hun ikke skit under englevingene så har man jo ikke noe å sjule å kan jo fremlegge dokumenter på betalt regning ? Jeg hadde vært som en åpen bok ang det ,om jeg ikke hadde hatt noe å sjule. Forstår ikke all denne handlingen osv om det er så dårlig stekt med de! Eier de eller leier? Missforstå meg RETT men 2 voksene under samme tak med 2 økonomier burde jo få et huslån eller i det minste få leaset en bil? Jeg er alene å eier både bil å leilighet .. Spør du om spleisen så blir du blokkert 😳 3 1
Gjest Trolltussa Skrevet 31. mars 2022 #9024 Skrevet 31. mars 2022 SusieK skrev (Akkurat nå): Håper ikke det går så langt ! Beklager å si det ! Jugepaver fortjener ikke å rykke frem i køen ! Hun er jo allerede en stor influenser. Ifølge noen her i tråden så er hun snakkis alle steder og i mange tråder.
Sharp75! Skrevet 31. mars 2022 #9025 Skrevet 31. mars 2022 All reklame er god reklame heter det jo. Så ikke rart hun blir stor når folk søker opp ulike sider for å skrive om henne og det går mye sladder i bygda. Så da får dere vel ta den æren 😉 3 1
SusieK Skrevet 31. mars 2022 #9026 Skrevet 31. mars 2022 Trolltussa skrev (3 minutter siden): Hun er jo allerede en stor influenser. Ifølge noen her i tråden så er hun snakkis alle steder og i mange tråder. Tja ,stor er hun kanskje . Men er alle en fan? Jeg følger hun for jeg syntes hun er komisk! Tidsfordriv å høre på all jugingen,sytingen å tullballet hennes ! Men en ting skal hun ha da ,kreativ er hun! Flink med garn osv🙂 jeg ler mye av hun ikke med hun 👏😅 13
Flettfrid Skrevet 31. mars 2022 #9027 Skrevet 31. mars 2022 SusieK skrev (10 minutter siden): Er det så dårlig stelt med de? At de ikke engang får lease bil? Ang spleis : om man spør hva skjer da ? Har hun ikke skit under englevingene så har man jo ikke noe å sjule å kan jo fremlegge dokumenter på betalt regning ? Jeg hadde vært som en åpen bok ang det ,om jeg ikke hadde hatt noe å sjule. Forstår ikke all denne handlingen osv om det er så dårlig stekt med de! Eier de eller leier? Missforstå meg RETT men 2 voksene under samme tak med 2 økonomier burde jo få et huslån eller i det minste få leaset en bil? Jeg er alene å eier både bil å leilighet .. De leier en leilighet billig i ett hus/nedlagt butikkbygg mot at A renoverer det gradvis. Eier betaler matriell mens A gjør jobben. 9
Gjest Trolltussa Skrevet 31. mars 2022 #9028 Skrevet 31. mars 2022 SusieK skrev (1 minutt siden): Tja ,stor er hun kanskje . Men er alle en fan? Jeg følger hun for jeg syntes hun er komisk! Tidsfordriv å høre på all jugingen,sytingen å tullballet hennes ! Men en ting skal hun ha da ,kreativ er hun! Flink med garn osv🙂 jeg ler mye av hun ikke med hun 👏😅 Hun er flink med garn, hjemmet hennes ser prikkfritt ut og kattene har et flott hjem. Hun er pen og se på, og fremstår som en uhøytidelig dame. Jeg tror mange følger henne fordi de liker henne💕
MammaMo Skrevet 31. mars 2022 #9029 Skrevet 31. mars 2022 Trolltussa skrev (1 time siden): Det er nok fordi hun er begynt å bli en stor influencer nå. Det sprees mye dritt om de store. All ære til Stine for St hun er blitt så populær. Det er da man blir diskutert « over alt». Stine er overhode ingen stor influenser. Det finnes maaange som har veldig mye større følgerbase som det ikke skrives i nærheten så mye om. Du kan feks sjekke hvor mange sider det er skrevet her kontra andre er virkelig store 😉 11
Gjest Trolltussa Skrevet 31. mars 2022 #9030 Skrevet 31. mars 2022 MammaMo skrev (Akkurat nå): Stine er overhode ingen stor influenser. Det finnes maaange som har veldig mye større følgerbase som det ikke skrives i nærheten så mye om. Du kan feks sjekke hvor mange sider det er skrevet her kontra andre er virkelig store 😉 Jeg skrev ikke at hun er en av de største influencerne. Hun er jo stor når hun blir snakket om alle steder som noen over her påstår. Nå har vel ikke denne tråden eksistert like lenge som enkelte andre tråder heller😉
Minmi93 Skrevet 31. mars 2022 #9031 Skrevet 31. mars 2022 Trolltussa skrev (3 minutter siden): Jeg skrev ikke at hun er en av de største influencerne. Hun er jo stor når hun blir snakket om alle steder som noen over her påstår. Nå har vel ikke denne tråden eksistert like lenge som enkelte andre tråder heller😉 Du trenger ikke å være stor for å bli snakket på. Det er det du gjør som er avgjørende for det. 9
MammaMo Skrevet 31. mars 2022 #9032 Skrevet 31. mars 2022 Trolltussa skrev (1 minutt siden): Jeg skrev ikke at hun er en av de største influencerne. Hun er jo stor når hun blir snakket om alle steder som noen over her påstår. Nå har vel ikke denne tråden eksistert like lenge som enkelte andre tråder heller😉 Nei, du skrev at hun var en stor influenser og det svarte jeg deg på. Om du sjekker sidetallene på de som virkelig er store, og sjekker hvor ofte/mye det skrives om de.. Så vil du se at Stines tråd er et «hett tema». Og når en da har i bakhodet at man da sammelignet en som har 10k følgere mot en kjendis med flere hundre tusen, så sier det seg at det er en grunn for at denne tråden er unormalt aktiv. Og det er det en grunn til! 4 2
Sharp75! Skrevet 31. mars 2022 #9033 Skrevet 31. mars 2022 MammaMo skrev (2 minutter siden): Nei, du skrev at hun var en stor influenser og det svarte jeg deg på. Om du sjekker sidetallene på de som virkelig er store, og sjekker hvor ofte/mye det skrives om de.. Så vil du se at Stines tråd er et «hett tema». Og når en da har i bakhodet at man da sammelignet en som har 10k følgere mot en kjendis med flere hundre tusen, så sier det seg at det er en grunn for at denne tråden er unormalt aktiv. Og det er det en grunn til! Eneste grunnen er at noen jakter henne for å ta henne på alt! Og når noen ikke er enige så blir det liv, derfor er den unormal aktiv! For bare på kort tid så er det skrevet mye unødvendig dritt her som ikke er konstruktivt i det hele tatt og som ikke har med spleis f.eks å gjøre. Hadde den vært konstruktiv så hadde den ikke vært så aktiv. 2
Gjest Trolltussa Skrevet 31. mars 2022 #9034 Skrevet 31. mars 2022 MammaMo skrev (8 minutter siden): Nei, du skrev at hun var en stor influenser og det svarte jeg deg på. Om du sjekker sidetallene på de som virkelig er store, og sjekker hvor ofte/mye det skrives om de.. Så vil du se at Stines tråd er et «hett tema». Og når en da har i bakhodet at man da sammelignet en som har 10k følgere mot en kjendis med flere hundre tusen, så sier det seg at det er en grunn for at denne tråden er unormalt aktiv. Og det er det en grunn til! Jeg skrev at hun blir snakket om alle steder. Ifølge noen brukere her inne så blir hun visst det, og går ut i fra at de ikke skriver løgner.Og da tenker jeg at man er stor. På KG er hun nok ikke stor….ennå.
Minmi93 Skrevet 31. mars 2022 #9035 Skrevet 31. mars 2022 Trolltussa skrev (1 minutt siden): Jeg skrev at hun blir snakket om alle steder. Ifølge noen brukere her inne så blir hun visst det, og går ut i fra at de ikke skriver løgner.Og da tenker jeg at man er stor. På KG er hun nok ikke stor….ennå. Om hun blir snakket på alle steder vet ikke jeg, men at hun blir snakket på mange steder tror jeg på.
Gjest Trolltussa Skrevet 31. mars 2022 #9036 Skrevet 31. mars 2022 Minmi93 skrev (Akkurat nå): Om hun blir snakket på alle steder vet ikke jeg, men at hun blir snakket på mange steder tror jeg på. Snakket om mener du vel.
MammaMo Skrevet 31. mars 2022 #9037 Skrevet 31. mars 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Eneste grunnen er at noen jakter henne for å ta henne på alt! Og når noen ikke er enige så blir det liv, derfor er den unormal aktiv! For bare på kort tid så er det skrevet mye unødvendig dritt her som ikke er konstruktivt i det hele tatt og som ikke har med spleis f.eks å gjøre. Hadde den vært konstruktiv så hadde den ikke vært så aktiv. Uenig med deg der. Har aldri fulgt noen som utleverer seg selv og sin familie så utrolig mye, som jeg har reagert så mye på, som svinger så mye i væremåte, eller som har sjokkert meg så. Ønsket å følge pga bv saken, men måtte til slutt avfølge. Ble rett og slett provosert av det! Å ting som mange reagerer mye på, skaper engasjement. Kan gjøre en sammenligning. S.E har over 250 k abonnenter på snap og er en stor kjendis, og har i likhet med Stine skapt stort engasjement. Hun har vært skrevet om på KG i 7 år, og har litt over 3k sider i sin tråd. stine har vært skrevet om i snart 1 år, og har over 400 sider allerede. Hvorfor?? Jo, det handler om nettop det jeg skrev over. Folk blir provosert over innholdet hun legger ut. 19 4
Gjest Trolltussa Skrevet 31. mars 2022 #9038 Skrevet 31. mars 2022 MammaMo skrev (1 minutt siden): Uenig med deg der. Har aldri fulgt noen som utleverer seg selv og sin familie så utrolig mye, som jeg har reagert så mye på, som svinger så mye i væremåte, eller som har sjokkert meg så. Ønsket å følge pga bv saken, men måtte til slutt avfølge. Ble rett og slett provosert av det! Å ting som mange reagerer mye på, skaper engasjement. Kan gjøre en sammenligning. S.E har over 250 k abonnenter på snap og er en stor kjendis, og har i likhet med Stine skapt stort engasjement. Hun har vært skrevet om på KG i 7 år, og har litt over 3k sider i sin tråd. stine har vært skrevet om i snart 1 år, og har over 400 sider allerede. Hvorfor?? Jo, det handler om nettop det jeg skrev over. Folk blir provosert over innholdet hun legger ut. Bra at du avfulgte da. Er nok mange som burde gjort det!
MammaMo Skrevet 31. mars 2022 #9039 Skrevet 31. mars 2022 (endret) Trolltussa skrev (7 minutter siden): Bra at du avfulgte da. Er nok mange som burde gjort det! Det er jeg enig i😊 Men forstår også at mange velger å fortsette. Stine er flink til veldig mye, og inspirer med mye av det hun gjør. Hun hadde bare gjort lurt i å holde mye mere av livet privat, og skjermet både seg selv og familien bedre.. Endret 31. mars 2022 av MammaMo 4 2
Minmi93 Skrevet 31. mars 2022 #9040 Skrevet 31. mars 2022 MammaMo skrev (5 minutter siden): Uenig med deg der. Har aldri fulgt noen som utleverer seg selv og sin familie så utrolig mye, som jeg har reagert så mye på, som svinger så mye i væremåte, eller som har sjokkert meg så. Ønsket å følge pga bv saken, men måtte til slutt avfølge. Ble rett og slett provosert av det! Å ting som mange reagerer mye på, skaper engasjement. Kan gjøre en sammenligning. S.E har over 250 k abonnenter på snap og er en stor kjendis, og har i likhet med Stine skapt stort engasjement. Hun har vært skrevet om på KG i 7 år, og har litt over 3k sider i sin tråd. stine har vært skrevet om i snart 1 år, og har over 400 sider allerede. Hvorfor?? Jo, det handler om nettop det jeg skrev over. Folk blir provosert over innholdet hun legger ut. Måtte avfølge jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå