Støgga Skrevet 7. mars 2022 #8141 Skrevet 7. mars 2022 Lillemor1982 skrev (1 time siden): Og det uttrykket da hun snakka om legevakten... "jeg velger å ikke si noe" .... 👀👀👀 Syk stirring ut i luften Ja håper noen.fra legevakta følger, men det blikket var nok et stikk dit. Jeg kan lett se for meg hennes oppførsel på legevakt. 6
kanakass Skrevet 7. mars 2022 #8142 Skrevet 7. mars 2022 For en sykelig syk dame. Tenk å være så glad i sykdomsprat… 9
Sharp75! Skrevet 7. mars 2022 #8143 Skrevet 7. mars 2022 kanakass skrev (2 minutter siden): For en sykelig syk dame. Tenk å være så glad i sykdomsprat… Ingen sykdomsprat i dag, frisk som en fisk, hun har jo fått pakke 🙊 5
Egentlig-grei Skrevet 7. mars 2022 #8144 Skrevet 7. mars 2022 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Ingen sykdomsprat i dag, frisk som en fisk, hun har jo fått pakke 🙊 Hopper og spretter, i fyr og flamme… 5
Sharp75! Skrevet 7. mars 2022 #8145 Skrevet 7. mars 2022 Egentlig-grei skrev (2 minutter siden): Hopper og spretter, i fyr og flamme… Så nå at hun var innom sykdom, jeg var litt for rask på avtrekkeren 🙄 3
kanakass Skrevet 7. mars 2022 #8146 Skrevet 7. mars 2022 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Så nå at hun var innom sykdom, jeg var litt for rask på avtrekkeren 🙄 Ja, begynte å lure om vi så på samme snap😅 2
nomore82 Skrevet 7. mars 2022 #8147 Skrevet 7. mars 2022 Jeg tror ikke på alle disse meldingene hun påstår å få. Hun får nok noen. Og mange av de er nok positive og støttende. Men at hun får så mange meldinger fra folk som tipser henne om hva som blir skrevet om henne «på anonyme stede», nei den må hun lengre ut på landet med. Og så truer hun med å blokkere de som fortsetter å fortelle henne om dette. Drama… Nei hun leser nok her inne selv. Selv om hun påstår noe annet. Akkurat som med at hun sender disse morgenleveringene selv. 10
Silva Pluvialis Skrevet 7. mars 2022 #8148 Skrevet 7. mars 2022 nomore82 skrev (10 minutter siden): Jeg tror ikke på alle disse meldingene hun påstår å få. Hun får nok noen. Og mange av de er nok positive og støttende. Men at hun får så mange meldinger fra folk som tipser henne om hva som blir skrevet om henne «på anonyme stede», nei den må hun lengre ut på landet med. Og så truer hun med å blokkere de som fortsetter å fortelle henne om dette. Drama… Nei hun leser nok her inne selv. Selv om hun påstår noe annet. Akkurat som med at hun sender disse morgenleveringene selv. Hun har sagt at hun ikke ønsker at folk skal fortelle henne om KG eller andre slike nettsider.
Sharp75! Skrevet 7. mars 2022 #8149 Skrevet 7. mars 2022 kanakass skrev (11 minutter siden): Ja, begynte å lure om vi så på samme snap😅 Men hun ser frisk og rask ut 🙊 1
Agurk Skrevet 7. mars 2022 #8150 Skrevet 7. mars 2022 Hun sier at sykehuset slo slagalarm da hun ble hentet av ambulanse hjemme i fjor. Ble tatt ct og da ble det følgelig oppdaget noe på lungene. Ved slagalarm tas ct av hodet, ikke lungene. Så denne historien stemmer heller ikke. Å ja, jeg har selv vært ute for det samme selv der de mistenkte hjerneblødning. Ingen som tok ct av lungene mine da, kun hodet 🙄 12 2
Minmi93 Skrevet 7. mars 2022 #8151 Skrevet 7. mars 2022 Agurk skrev (5 minutter siden): Hun sier at sykehuset slo slagalarm da hun ble hentet av ambulanse hjemme i fjor. Ble tatt ct og da ble det følgelig oppdaget noe på lungene. Ved slagalarm tas ct av hodet, ikke lungene. Så denne historien stemmer heller ikke. Å ja, jeg har selv vært ute for det samme selv der de mistenkte hjerneblødning. Ingen som tok ct av lungene mine da, kun hodet 🙄 Hun overdramatiserer alt. Alt for å få sympati. Rart hun ikke tenker over at det å bli tatt i løgn på løgn gjør henne lite troverdig da det gjelder alt rundt henne. 3
Gjest Polarpuma Skrevet 7. mars 2022 #8152 Skrevet 7. mars 2022 49 minutter siden, Agurk said: Hun sier at sykehuset slo slagalarm da hun ble hentet av ambulanse hjemme i fjor. Ble tatt ct og da ble det følgelig oppdaget noe på lungene. Ved slagalarm tas ct av hodet, ikke lungene. Så denne historien stemmer heller ikke. Å ja, jeg har selv vært ute for det samme selv der de mistenkte hjerneblødning. Ingen som tok ct av lungene mine da, kun hodet 🙄 Samme her! Kun hodet
Gjest Polarpuma Skrevet 7. mars 2022 #8153 Skrevet 7. mars 2022 1 hour ago, nomore82 said: Jeg tror ikke på alle disse meldingene hun påstår å få. Hun får nok noen. Og mange av de er nok positive og støttende. Men at hun får så mange meldinger fra folk som tipser henne om hva som blir skrevet om henne «på anonyme stede», nei den må hun lengre ut på landet med. Og så truer hun med å blokkere de som fortsetter å fortelle henne om dette. Drama… Nei hun leser nok her inne selv. Selv om hun påstår noe annet. Akkurat som med at hun sender disse morgenleveringene selv. Stemmer, hun skulle blokkere alle som skrev til henne om KG og andre steder
SnippSnappSnute2 Skrevet 7. mars 2022 #8154 Skrevet 7. mars 2022 Egentlig-grei skrev (2 timer siden): Hopper og spretter, i fyr og flamme… Hva er det man observerer i dag??? Er dette samme dama som var så syk i helgen? Pakker og nye ting gjør visst underverker? Frisk som en fisk og hoppende glad i dag? Glad du vurderte å ikke dra på sykehuset Fru.Knutsen, det er mange som virkelig trenger den. Som virkelig er syke. 4 8
Utroligfortilet Skrevet 7. mars 2022 #8155 Skrevet 7. mars 2022 Agurk skrev (1 time siden): Hun sier at sykehuset slo slagalarm da hun ble hentet av ambulanse hjemme i fjor. Ble tatt ct og da ble det følgelig oppdaget noe på lungene. Ved slagalarm tas ct av hodet, ikke lungene. Så denne historien stemmer heller ikke. Å ja, jeg har selv vært ute for det samme selv der de mistenkte hjerneblødning. Ingen som tok ct av lungene mine da, kun hodet 🙄 TAKK! Trodde jeg begynte å bli gal her🤣🙈 Hun hadde kraftig migrene, sykehuset slo alarm og de fant noe på lungene, hele historien hørtes jo bare helt lost ut. 12 2
Whitesnake69 Skrevet 7. mars 2022 #8156 Skrevet 7. mars 2022 SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden): Hva er det man observerer i dag??? Er dette samme dama som var så syk i helgen? Pakker og nye ting gjør visst underverker? Frisk som en fisk og hoppende glad i dag? Glad du vurderte å ikke dra på sykehuset Fru.Knutsen, det er mange som virkelig trenger den. Som virkelig er syke. Det er jo mandag må vite 😂 Hun er jo alltid i "dårlig form" i helgene. Om hun ikke er det så risikerer hu jo å måtte gjøre ting i lag med familien sin.. 14 1
Minmi93 Skrevet 7. mars 2022 #8157 Skrevet 7. mars 2022 Fjellgjeiter skrev (1 time siden): Kunne ikke sagt det bedre👍👍 hu der er fanden meg ikke sann!!! Fra å ha pustevansker / hull i lungen til å være ‘ høy ‘ som ett digert hus på null komma niks!!! Manisk spør du meg!! Hun burde få terapi og medisinsk behandling så fort som mulig. 6
SnippSnappSnute2 Skrevet 7. mars 2022 #8158 Skrevet 7. mars 2022 Whitesnake69 skrev (1 time siden): Det er jo mandag må vite 😂 Hun er jo alltid i "dårlig form" i helgene. Om hun ikke er det så risikerer hu jo å måtte gjøre ting i lag med familien sin.. Det blir jo mer og mer tydelig ja. 5
Mina 2 Skrevet 7. mars 2022 #8159 Skrevet 7. mars 2022 Hvis jeg hadde vært sånn snapper,så hadde jeg selvfølgelig godt inn å lest hva som ble skrevet om meg. Så tror ikke fem flate øre på de som sier de ikke gjør det. 6
Gjest Polarpuma Skrevet 7. mars 2022 #8160 Skrevet 7. mars 2022 48 minutter siden, SnippSnappSnute2 said: Spesielt å observere dette. Dama er jo syk. Og snakker ikke om lungene. Det der “hull i lungen” hadde jo grodd igjen, sa hun for noen mnd siden. Dessuten, så blir man ikke scannet på CT for lungene, hvis man kommer inn pga hodesmerter. Hun tror åpentbart hun lurer mange trill rundt med alle historiene sine. Bare trist å følge med på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå