Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sommerfuul skrev (På 22.2.2022 den 11.49):

Den ene ble vel avlivet, så er 3 katter igjen.

Josefine er svensk, derfor "rart".

Tror nok hun bare har to katter igjen nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Anemonen skrev (14 timer siden):

Doris var på snappem i går, lå på en stol inne og sov. Har også sett snap av katten ute. 

Etter hva jeg har forstått så er den eldste katten for det meste ute, av egen vilje. Stine omtaler den som sær og ikke like kosete som de to andre. 

Hadde Stine kastrert den eldste katten så hadde hun blitt mindre sær, mere kosete og mere innekatt også. Går vel ikke lenge før et nytt kull er i anmarsj….katter kan få flere kull i året. P-piller er ikke til å stole på da kattene fort kan kaste de opp. Generelt anbefales ikke p-piller eller p-sprøyte da det gir økt fare for kreft i livmor, eggledere, eggstokker og jur/patter

Har litt vondt av Doris som er ukastrert, får kull etter kull og er ute i all slags vær året rundt, selv om det er eget valg. Men det er jo egentlig ikke eget valg når Stine velger å ikke kastrere henne.

Endret av skruf
  • Liker 8
Skrevet
Anemonen skrev (29 minutter siden):

Igjen? Hvor mange runder skal antall katter diskuteres? Hun viser stadig at hun har 3 stk. 

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (59 minutter siden):

Igjen? Hvor mange runder skal antall katter diskuteres? Hun viser stadig at hun har 3 stk. 

Ok unnskyld! Var sikker på at du hadde sendt henne til den ‘gården’. Aka cat-heaven. 

Skrevet
Anemonen skrev (Akkurat nå):

Ok unnskyld! Var sikker på at du hadde sendt henne til den ‘gården’. Aka cat-heaven. 

At jeg hadde sendt den? 

Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Hun viser stadig 2 katter. Den 3 ser vi sjelden. Stine har fortalt at grunner er at  den ene katten er mye ute. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

• Liker 4
Skrevet
Minmi93 skrev (11 minutter siden):

Hun viser stadig 2 katter. Den 3 ser vi sjelden. Stine har fortalt at grunner er at  den ene katten er mye ute. 

Og den 3 vises innimellom, senest her om dagen og hun har forklart flere ganger hvorfor den ikke vises like ofte. Forstår ikke at det stadig må tas opp. Og at fruen gidder å forklare forstår jeg ikke at hun orker å bruke tiden på gang på gang. At det skal mistenkes hver gang at den er død, er for gale. 

Og jeg forstår også hennes irritasjon på noen av spørsmålene hun får. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Og den 3 vises innimellom, senest her om dagen og hun har forklart flere ganger hvorfor den ikke vises like ofte. Forstår ikke at det stadig må tas opp. Og at fruen gidder å forklare forstår jeg ikke at hun orker å bruke tiden på gang på gang. At det skal mistenkes hver gang at den er død, er for gale. 

Er jo bare å ta vare på katten, så hadde hun sluppet alle spørsmål. 

• Liker 9
Skrevet
Polarpuma skrev (På 4.11.2021 den 21.14):

Ja hva var det hun sa? "jeg har en hudsykdom som heter HS, et eller annet"?

Jeg har den samme og kan heller ikke navnet. Det viktigste for meg og mange andre, er å endelig få vite hva det er og at det faktisk ER noe, en diagnose/noe med et navn. Fant ikke ut av hva det var før i fjor heller, selv om jeg har hatt det i over 15 år. ALT må ikke kritiseres. 

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (9 timer siden):

Du skriver at de 3 vises stadig. Det er feil. Du er opptatt av at stort sett alt feiltolkes her inne. Da får du holde deg til fakta og det Stine også har sagt. Hvis kattespørsmålene irriterer deg, så kan du jo følge rådet ditt som du gir andre om å la være å kommentere.

• Liker 11
Skrevet
Minmi93 skrev (1 time siden):

Du skriver at de 3 vises stadig. Det er feil. Du er opptatt av at stort sett alt feiltolkes her inne. Da får du holde deg til fakta og det Stine også har sagt. Hvis kattespørsmålene irriterer deg, så kan du jo følge rådet ditt som du gir andre om å la være å kommentere.

Poenget er at man kan ikke tro at hun har tatt livet av den når hun har forklart hvorfor! 

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Poenget er at man kan ikke tro at hun har tatt livet av den når hun har forklart hvorfor! 

Det er ikke alle som har fått med seg. Derfor så må det være lov å spørre om katten. Irriterer det deg så får du  la være å lese katteinnleggene. 

• Liker 2
Skrevet

Sminkefri dag på Stine med gammel maskara rundt øynene. Vet ikke om hun i det hele tatt er helt sminkefri ?

• Liker 7
Skrevet
Minmi93 skrev (15 minutter siden):

Sminkefri dag på Stine med gammel maskara rundt øynene. Vet ikke om hun i det hele tatt er helt sminkefri ?

Det er i såfall veldig sjelden😅

Skrevet
Minmi93 skrev (16 minutter siden):

Hun er _syk_. 

Jeg vet ikke med deg, men jeg har nettopp hatt korona, og det siste jeg tenkte på var å stelle meg. Var sjeleglad når jeg på et tidspunkt kom meg i dusjen.

Så kan selvfølgelig Stine's vaner med å sove uten å vaske bort sminke diskuteres, men å påpeke at noen har gammel maskara rundt øynene når de helt tydelig er i dårlig form er faktisk ganske lavmål.

God bedring, Stine!

• Liker 3
  • Hjerte 7
Skrevet
Yrsa skrev (58 minutter siden):

Hun er _syk_. 

Jeg vet ikke med deg, men jeg har nettopp hatt korona, og det siste jeg tenkte på var å stelle meg. Var sjeleglad når jeg på et tidspunkt kom meg i dusjen.

Så kan selvfølgelig Stine's vaner med å sove uten å vaske bort sminke diskuteres, men å påpeke at noen har gammel maskara rundt øynene når de helt tydelig er i dårlig form er faktisk ganske lavmål.

God bedring, Stine!

Nå overdriver du vel, det hun som kommenterte på det er at Stine hele tiden påstår at Hu er "sminkefri". Noe hu sjeldent er, siden hu sjeldent vasker bort sminken. I dag har hun åpenbart maskara og bryn på fortsatt, men hun sier hun er "sminkefri". Det er der problemet ligger, hun påstår ting vi ser ikke er sanne

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Eurony skrev (7 minutter siden):

Nå overdriver du vel, det hun som kommenterte på det er at Stine hele tiden påstår at Hu er "sminkefri". Noe hu sjeldent er, siden hu sjeldent vasker bort sminken. I dag har hun åpenbart maskara og bryn på fortsatt, men hun sier hun er "sminkefri". Det er der problemet ligger, hun påstår ting vi ser ikke er sanne

Vel det er Stine ! 
Hva forventes ? 
God bedring Stine ,håper du rister det av deg fort ,å får stupt i sminkeskuffen igjen 

• Liker 2
Skrevet
Yrsa skrev (1 time siden):

Hun er _syk_. 

God bedring, Stine!

Det hun sier er at hun er sminkefri. Det kan hun umulig være da hun har øyesverte rundt øynene. Hvorfor sier hun til stadig ting som ikke stemmer ?  Det har ingenting med at hun et syk å gjøre. 

• Liker 8
Skrevet
Minmi93 skrev (Akkurat nå):

Det hun sier er at hun er sminkefri. Det kan hun umulig være da hun har øyesverte rundt øynene. Hvorfor sier hun til stadig ting som ikke stemmer ?  Det har ingenting med at hun et syk å gjøre. 

Forskjell på å ha på seg sminke eller være «møkkete» i ansiktet vel? Om hun har rester av sminke i ansiktet, samme det vel? Er da mer sminkefri enn noe annet da iallfall

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...