Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hønemor74 skrev (16 timer siden):

Sa hun ikke nå at hun måtte henvises av fastlegen da ? Å at det var det de hadde sagt på sykehuset også . ( hun sa i videoen at sykepleieren hadde sagt det blei operasjon men ikke gitt henne noe dato ) 

Jeg fikk innkalling Lillehammer sykehus nå, samm som Stine

20220215_110733.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun klager ofte over at Signe promper når hun skal drive med henne. Kanskje katta har funnet ut at det er en effektiv måte å få være i fred på? Jeg synes den katten blir herjet vel mye med og mottatt ufortjent mye kjeft når den gjør noe den ikke får lov til. Hun er sikkert superforvirret. Bare det å rope dyrs navn på en sint måte er forvirrende, man burde heller bruke navnet på en positiv måte sånn at dyret faktisk lystrer/kommer når det ropes på. 

Jeg ville tatt prompingen som en bedkjed om at hun vil være i fred og ikke vil bli plukket opp. MÅ hun drive å løfte på henne når hun er trøtt og helst bare vil sove, eller kan det vente til hun er uthvilt og er klar for lek? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Spurte en av de andre som jeg kjenner litt gjennom jobb (nevner ikke navn), hun bekreftet at det har vært mye styr og at hun nå var ute av joviale.

• Liker 12
Skrevet
non_stop skrev (28 minutter siden):

Hun klager ofte over at Signe promper når hun skal drive med henne. Kanskje katta har funnet ut at det er en effektiv måte å få være i fred på? Jeg synes den katten blir herjet vel mye med og mottatt ufortjent mye kjeft når den gjør noe den ikke får lov til. Hun er sikkert superforvirret. Bare det å rope dyrs navn på en sint måte er forvirrende, man burde heller bruke navnet på en positiv måte sånn at dyret faktisk lystrer/kommer når det ropes på. 

Jeg ville tatt prompingen som en bedkjed om at hun vil være i fred og ikke vil bli plukket opp. MÅ hun drive å løfte på henne når hun er trøtt og helst bare vil sove, eller kan det vente til hun er uthvilt og er klar for lek? 

Hvis Signe bare får billig for fra butikken skjønner jeg hun fiser mye, er ikke næring heller til kattunger, di trenger riktig mat. 

• Liker 9
Gjest Polarpuma
Skrevet
11 minutter siden, Pålur said:

Spurte en av de andre som jeg kjenner litt gjennom jobb (nevner ikke navn), hun bekreftet at det har vært mye styr og at hun nå var ute av joviale.

What a surprise. Not.

Skrevet
Støgga skrev (2 timer siden):

Ble seriøst uvel jeg, stakkars gutten og brødra å som ikke får være barn. Satt hun ikke selv å sa hun hadde rota som barn? Mulig jeg hørte feil

Hun har sagt flere ganger at det er så mange slemme mennesker det ute. Hun er ikke akkurat verdens snilleste personen selv. 

• Liker 8
Skrevet
M79 skrev (2 minutter siden):

Sikkert et dumt spm, men hva er joviale?🙈

Joviale mammaer, en snapkanal

Skrevet

Hva slags styr og krangling har det vært blant de joviale og Stine? 

Skrevet (endret)
camie skrev (3 timer siden):

Er dette bekreftet eller bare spekulasjoner?

Hørte at hun ved to anledninger forteller om noen hun må kutte ut av livet sitt fordi de stjeler energi. Når hun går ut og sier slikt på en offentlig kanal, blir det jo spekulasjoner.
Hinter hun? Er det noen som skal føle seg truffet? Er dette en ok måte voksne folk ordner opp med venner på? 

Endret av ClusterOfGrapes
Glemte et ord
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Pålur skrev (57 minutter siden):

Hun er fortsatt offisielt medlem av Joviale på Instagram. 

Screenshot_20220215-131315_Instagram.jpg

• Liker 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
17 minutter siden, ClusterOfGrapes said:

Hørte at hun ved to anledninger forteller om noen hun må kutte ut av livet sitt fordi de stjeler energi. Når hun går ut og sier slikt på en offentlig kanal, blir det jo spekulasjoner.
Hinter hun? Er det noen som skal føle seg truffet? Er dette en ok måte voksne folk ordner opp med venner på? 

HUN sier at folk stjeler energi? Det var da rette ræva som feis. Projisering så det holder.

Skrevet

For noen dager siden så prata Jannike (Joviale) om å fjerne energitappende mennesker fra livet sitt. Et par dager etterpå prata Stine om det samme. Så de har vel røket uklar igjen.

Farging av bryn...hun farger bryna igjen i dag, for fargen sitter så dårlig på huden...Stine, det heter BRYNsfarge for en grunn, den skal farge HÅRENE, ikke huden!! Hjelpes meg🙈🤣

Rydding, vasking, organisering...hvem i hexxxte er det som roter i skuffer og skap og skitner til så ille, at det må vaskes og ryddes hele tiden. Er det noen som bor i strikkeskapet og garnkista, etter som det må organiseres, ryddes og sorteres der annenhver dag??? Hun sliter vel med interessant innhold på kanalen sin, og dermed blir alt en reprise, enda hun påstår at det er ingen reprisekanal🙈

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Brumundaline skrev (21 minutter siden):

For noen dager siden så prata Jannike (Joviale) om å fjerne energitappende mennesker fra livet sitt. Et par dager etterpå prata Stine om det samme. Så de har vel røket uklar igjen.

Farging av bryn...hun farger bryna igjen i dag, for fargen sitter så dårlig på huden...Stine, det heter BRYNsfarge for en grunn, den skal farge HÅRENE, ikke huden!! Hjelpes meg🙈🤣

Rydding, vasking, organisering...hvem i hexxxte er det som roter i skuffer og skap og skitner til så ille, at det må vaskes og ryddes hele tiden. Er det noen som bor i strikkeskapet og garnkista, etter som det må organiseres, ryddes og sorteres der annenhver dag??? Hun sliter vel med interessant innhold på kanalen sin, og dermed blir alt en reprise, enda hun påstår at det er ingen reprisekanal🙈

Hun gnåler om det samme hele tiden. Hun kan fint ta seg ei lang pause, intet nytt vil komme om hun dukker opp i f ex mai/juni. Hun stråler i 2 situasjoner; når hun har mottatt noe gaver og når hun grave seg ned i sykdomssnakk. Hun skal vell sitte å snakke litt i gåter om hva hun må kvitte seg med i livet slik, slik at folk kan spekulere litt, så kommer det sikkert noen morgenleveringer i kjølevannet igjen. Tragisk hverdag

• Liker 9
Skrevet

Å herre min, hvor gammel er dama? For en energi der hun står å digger seg selv i speilet. Husker første gang jeg så henne på snap. Planting, strikking og litt god info om dette. Nå ser jeg ei med irriterende fakter, kremter, blunker, himler, og alt dette roper, se på jeg, jeg er spesiell. Sykdom, mer sykdom og atter sykdom. Hjemmeværende  selv er i 40 åra,og kan fint gå i rosa, lilla, oransje daffe klær, men er slettes ikke i form til å danse med ett jeg er alene. All energi spares til barna kommer hjem, til lekser, lek, middag, spill, ute tid. Deretter hvile til neste dag. Hjemme og uføre tid for meg har vært så lenge jeg klarer å være mamma, så kan resten vente til de blir eldre

• Liker 12
  • Hjerte 2
Skrevet
Anneisabell skrev (16 minutter siden):

Hun gnåler om det samme hele tiden. Hun kan fint ta seg ei lang pause, intet nytt vil komme om hun dukker opp i f ex mai/juni. Hun stråler i 2 situasjoner; når hun har mottatt noe gaver og når hun grave seg ned i sykdomssnakk. Hun skal vell sitte å snakke litt i gåter om hva hun må kvitte seg med i livet slik, slik at folk kan spekulere litt, så kommer det sikkert noen morgenleveringer i kjølevannet igjen. Tragisk hverdag

Historien til Fru.Knutsen bare fortsetter. Hvor mange ganger har hun ikke snakket om mennesker som tar energi, som hun må ta standpunkt til og som hun må kvitte seg med. Har hun så mange i livet å kvitte seg med? Hun fortsetter å skifte frekvens og kanal. Hun har et liv som i en Berg og Dalbane. Familien henger på i svingene og venner/bekjente/Familie/bloggere kastes ut og inn etter som det passer.

Det er lurt å starte med seg selv først Stine.

• Liker 19
Skrevet
coralgol skrev (36 minutter siden):

Å herre min, hvor gammel er dama? For en energi der hun står å digger seg selv i speilet. Husker første gang jeg så henne på snap. Planting, strikking og litt god info om dette. Nå ser jeg ei med irriterende fakter, kremter, blunker, himler, og alt dette roper, se på jeg, jeg er spesiell. Sykdom, mer sykdom og atter sykdom. Hjemmeværende  selv er i 40 åra,og kan fint gå i rosa, lilla, oransje daffe klær, men er slettes ikke i form til å danse med ett jeg er alene. All energi spares til barna kommer hjem, til lekser, lek, middag, spill, ute tid. Deretter hvile til neste dag. Hjemme og uføre tid for meg har vært så lenge jeg klarer å være mamma, så kan resten vente til de blir eldre

Noe spesiell adferd til å være godt voksen dame. Hun har en del energi som hun må få ut. Hva med å gå turer eller gjøre noe annet positivt i stedet ? 

• Liker 9
Skrevet

Dagens snap kunne vært i fra en Paradise Hotell deltager der hun tørrjokker foran speilet etter en vorspiel låt på full guffe. Helt greit å være mest opptatt av sminke, klær og venner som skuffer når en er i tyveårene, men nå er vel hun noe eldre. 
På høy tid at jeg slutter å følge altså, men hun er på sett og vis facinerende. 

• Liker 15
Skrevet (endret)

Jeg klarer bare ikke å forstå hvor mye klær hun har.  Flere personer som er i full jobb med helt vanlig lønn, i tillegg til noen barn også.. men de har faktisk ikke «råd» til å kjøpe såpass mye slik hun gjør.. ganske sykt.

Endret av Frklille
  • Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet
Frklille skrev (2 minutter siden):

Jeg klarer bare ikke å forstå hvor mye klær hun har.  Flere personer som er i full jobb med helt vanlig lønn, i tillegg til noen barn også.. men de har faktisk ikke «råd» til å kjøpe såpass mye slik hun gjør.. ganske sykt.

Hun har ikke ekstremt med klær. Jeg har mer klær enn henne, ja jeg er veldig glad i klær og handle klær, men jeg har vanlig gjennomsnittslønn og har tidligere vært alene med flere barn og var da avhengig av NAV. Så det er ikke sykt. Kjenner flere som har mye mer klær enn henne og har vanlig lønn og familie. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...