Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lillemor1982 skrev (9 timer siden):

Det ligger fortsatt ute på hennes story fra i går kveld 👍

Ok 👍🏼 Jeg kommer meg ikke igjennom timesvis av snap fra henne 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blåmuggost skrev (1 time siden):

Ok 👍🏼 Jeg kommer meg ikke igjennom timesvis av snap fra henne 

Nei ikke jeg heller, men trykk deg hurtig fram til der hun har skrevet "familie" så får du høre det 👍

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet
Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Nei ikke jeg heller, men trykk deg hurtig fram til der hun har skrevet "familie" så får du høre det 👍

Det er borte, så vi får ikke sett det.

Skrevet

Veldig imponert over hvor flink og kreativ hun er med julegaveinnpakkinga da. Gjort seg skikkelig flid, jeg ble inspirert 

• Liker 2
Skrevet

Er det greit å motta gaver til barna sine av Gud og hvermann?

Nå er det en butikkansatt som er så grom at han hadde kommer med sjokolade nisse?

Står hele Brummundal på hode for denne dama? Tydeligvis ikke bare Brummundal da, når man ser på hva som kommer på døra.

Finnes et ord om dette!

SKREMMENDE! 

• Liker 23
Skrevet

Altså, nå blir det moderert over en lav sko her. Er det ikke lov å diskutere ting Stine selv legger ut og sier? Er det ikke lov å diskutere og sette spørsmålstegn ved hennes handlinger og utsagn? At hun faret med løgn er ikke en spekulasjon, det er fakta. Det kommer tydelig frem når hun kommer med to forskjellige historier titt og ofte. At hun overser egen familie er heller ikke spekulasjon, det ser man tydelig på snap/video. Det er fakta at hun snaper snart døgnet rundt og i alle situasjoner, at hun ukritisk legger ut alt mulig av/om samtlige familiemedlemmer. At det snakkes om at hun ikke har selvinnsikt eller filter, er heller ikke akkurat spekulasjoner.

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, LinaHg said:

Altså, nå blir det moderert over en lav sko her. Er det ikke lov å diskutere ting Stine selv legger ut og sier? Er det ikke lov å diskutere og sette spørsmålstegn ved hennes handlinger og utsagn? At hun faret med løgn er ikke en spekulasjon, det er fakta. Det kommer tydelig frem når hun kommer med to forskjellige historier titt og ofte. At hun overser egen familie er heller ikke spekulasjon, det ser man tydelig på snap/video. Det er fakta at hun snaper snart døgnet rundt og i alle situasjoner, at hun ukritisk legger ut alt mulig av/om samtlige familiemedlemmer. At det snakkes om at hun ikke har selvinnsikt eller filter, er heller ikke akkurat spekulasjoner.

Helt enig! Skulle tro denne kvinnen selv satt som moderator…

• Liker 10
Skrevet
non_stop skrev (8 timer siden):

Veldig imponert over hvor flink og kreativ hun er med julegaveinnpakkinga da. Gjort seg skikkelig flid, jeg ble inspirert 

Ja, har man 3 timer overs en kveld etter å ha viet tiden til jobb og familie som man bør, så er det bare å dra i væg med detta 😂🙈

• Liker 5
Skrevet
Tulltulla skrev (8 timer siden):

Nå er det en butikkansatt som er så grom at han hadde kommer med sjokolade nisse?

Står hele Brummundal på hode for denne dama? Tydeligvis ikke bare Brummundal da, når man ser på hva som kommer på døra.

Finnes et ord om dette!

SKREMMENDE! 

Så sjukt enig med deg ☠

Da mine var små, var vi helt klare på at de aldri skulle ta i mot noe sånt fra andre enn de nærmeste. 

• Liker 2
Skrevet
non_stop skrev (10 timer siden):

Ja hun som ikke liker jul engang… 😑

• Liker 7
Skrevet
Trøndelag84 skrev (17 minutter siden):

Ja hun som ikke liker jul engang… 😑

Men hun liker kreative ting, og å vise seg frem, og få skryt😅Hun skulle ha jobbet en plass der hun kunne styre med slikt. Eventuelt startet med noe selv. Nå har vel hun halvveis gjort det, med de bamsesmykkene sine🙈Kan være hun håper på å bli en populær influencer, med mye spons. F.eks samarabeid med:Ark, panduro, strikkemekka o.l😅

• Liker 3
Skrevet
Tulltulla skrev (11 timer siden):

Finnes et ord om dette!

SKREMMENDE! 

Ja veldig skremmende!!! Som mor med innsikt ser man jo dette, har man 0 innsikt ser man det jo ikke 🤦‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Tulltulla skrev (12 timer siden):

Finnes et ord om dette!

SKREMMENDE! 

Helt enig.  Hun burde snart gått ut og be folk slutte og sende gaver i hytt  og pine. Hun har tross alt 2 gutter til også, de er vell ikke mer voksne at de også hadde satt pris på noe i ny og ne..

Men når en ser hva hun koser seg med å vise frem alt hun kommer hjem med hver dag.  Så er det nok ekstra stas med noe til O også.

Hun tror vell hun er dronninga av brumunddal eller snap verden og da må en jo skjønne at det vanker litt gaver fra ivrige fans.

Jeg skjønner det ikke men men 

• Liker 9
Skrevet

Jeg vet sannelig ikke hva vi er vitne til mer. Det er så mye som er galt, så mye som har gått langt over streken og så mye som burde vært undersøkt av andre instanser. Ikke nødvendigvis barnevernet, men hun burde tatt et dypdykk i sin mentale tilstand sammen med en profesjonell. Når det er viktigere å få med på snap at sønnen skal blåse ut bursdagslysene enn at han får ta seg tid til å få være stolt og ta det i sitt tempo er så på vidda at jeg mangler ord. Har hun glemt barns rett til privatliv, FN konvensjon punkt 16? Jeg har aldri i løpet av de 9 årene jeg har vært mamma delt et eneste bilde av barna mine på sosiale medier. Jeg synes det er innafor å dele noe i ny og ne i naturlig lek eller et skolefoto, jeg dømmer ikke de som gjør det. Men å filme en 5-åring i undertøyet og i dusjen til seere hun ikke aner hvem er, er under enhver kritikk. Og når hun har tre barn bør det vel ligge en liten tanke der at hun kanskje burde spart til de evt skal studere eller inn på boligmarkedet? Jeg velger i hvertfall å investere i barna mine fremtid enn å fjase bort flere tusen på shit og ingenting hver fordømte uke. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Jeg husker at hun for lenge siden reagerte på at folk på KG skrev at hun var mer med kattene enn barna. Hull i hodet å si, men la gå. Hun besvarte det med at det selvsagt ikke stemte, men at grunnen til at det kunne se slik ut var fordi hun ikke ønsket å eksponere ungene for mye. Fin tanke, men han minste, særlig, har blitt eksponert i en haug situasjoner. Jeg hadde gjenkjent ham på gata, enda familien er fremmed for meg. Dette har jeg vært kritisk til samtlige influencere for, særlig CBE og AR. Barn har rett til privatliv. De har rett til å danne sin egen digitale identitet. Det er ikke greit å eksponere mindreårige som ikke kan samtykke i offentlige kanaler.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 21
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 time siden):

Jeg husker at hun for lenge siden reagerte på at folk på KG skrev at hun var mer med kattene enn barna. Hull i hodet å si, men la gå. Hun besvarte det med at det selvsagt ikke stemte, men at grunnen til at det kunne se slik ut var fordi hun ikke ønsket å eksponere ungene for mye. Fin tanke, men han minste, særlig, har blitt eksponert i en haug situasjoner. Jeg hadde gjenkjent ham på gata, enda familien er fremmed for meg. Dette har jeg vært kritisk til samtlige influencere for, særlig CBE og AR. Barn har rett til privatliv. De har rett til å danne sin egen digitale identitet. Det er ikke greit å eksponere mindreårige som ikke kan samtykke i offentlige kanaler.

Spot on!

• Liker 3
Skrevet

Nå er hun engasjert i innvandrer debatten. Flere ganger tidligere har hun sagt at Norge kun skal hjelpe sine egne.

Det er jo veldig bra om hun har endret syn på saken da!

Jeg skulle ønske hun slutter å bruke ordet mongo også. Desverre så henger hun ikke helt med i tiden.

Skrevet
Gjenferdet skrev (3 timer siden):

Nå har hun snart bare 1 katt igjen🤷🏽‍♀️

• Liker 5
Skrevet
Heahea1 skrev (2 minutter siden):

Nå har hun snart bare 2 katter igjen🤷🏽‍♀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...