Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da ble det nye negler ja, og viser de stolt frem. 🤢

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet at man må betale hele prisen hvis man ikke avbestiller innen 24 t, men hun visste at barnet var syk i går, og hadde da hatt muligheten til å endre tidspunkt. Jeg fatter ikke at far går med på å dra fra jobb fordi kona skal fikse negler. Det kan vente. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 22
Skrevet
Gjenferdet skrev (9 minutter siden):

Jeg vet at man må betale hele prisen hvis man ikke avbestiller innen 24 t, men hun visste at barnet var syk i går, og hadde da hatt muligheten til å endre tidspunkt. Jeg fatter ikke at far går med på å dra fra jobb fordi kona skal fikse negler. Det kan vente. 

Hun sa at siden det er et samarbeid med salongen så kunne hun ikke avbestille timen. Jeg har ikke peiling på samarbeid men det må jo kunne tas hensyn til sykdom 👍

• Liker 15
Skrevet
Konfliktsky skrev (1 minutt siden):

Hun sa at siden det er et samarbeid med salongen så kunne hun ikke avbestille timen. Jeg har ikke peiling på samarbeid men det må jo kunne tas hensyn til sykdom 👍

Det bør absolutt kunne ta hensyn til sykdom, spesielt i disse pandemitider.

• Liker 14
Skrevet

Artig når hun skjærte med kniv på en pakke som allerede var åpnet 😂 når hun ble sååå overrasket for at hun fikk en gullkopp 

• Liker 19
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
45 minutter siden, Gjenferdet said:

Hun sa at det med neglene var et “samarbeid”, så regner med at neglene er gratis? De kan jo ikke nekte henne å avbestille ved sykdom. Jeg tror at her handler det mere om hennes forfengelighet enn sønnens sykdom. Trasig å være vitne til.

Endret av Polarpuma
Skrevet

I disse pandemitider med høy oppblomstring av smitte er det 100% mulig å endre timer ved sykdom. Herregud. Hvem tror hun at hun er? 

Samarbeid, javel, men trygden kommer jo uansett. 🙄

• Liker 19
Skrevet
EllaSays skrev (46 minutter siden):

I disse pandemitider med høy oppblomstring av smitte er det 100% mulig å endre timer ved sykdom. Herregud. Hvem tror hun at hun er? 

Samarbeid, javel, men trygden kommer jo uansett. 🙄

Enig! De hadde nok lett kunne bytta timen. Står nok ikke på de. Men på henne. Hun har jo blitt influenser hun nå. Håper vel på å få bli med i bloggerne, på tv 2 en dag. ..

• Liker 7
Skrevet

Lurer på hva han sa til arbeidsgiveren sin... at kona skal fikse neglene sine? 😂

Han har helt sikkert timer til avspasering. Noe annet ville være rart.

• Liker 14
Skrevet
Hesya skrev (18 minutter siden):

Lurer på hva han sa til arbeidsgiveren sin... at kona skal fikse neglene sine? 😂

Han har helt sikkert timer til avspasering. Noe annet ville være rart.

Det der satt jeg å tenkte på her også, nå aner ikke jeg med hva eller hvor han jobber, men tenker jo at det er noen som kjenner noen osv som har fått med det dette. 

• Liker 3
Gjest Polarpuma
Skrevet
3 minutter siden, Tessa12 said:

Det der satt jeg å tenkte på her også, nå aner ikke jeg med hva eller hvor han jobber, men tenker jo at det er noen som kjenner noen osv som har fått med det dette. 

Kanskje han sa at sønnen var syk. Arbeidsgiver vet vel neppe at kona hans skulle lakke negler.

Skrevet
Polarpuma skrev (35 minutter siden):

Kanskje han sa at sønnen var syk. Arbeidsgiver vet vel neppe at kona hans skulle lakke negler.

Hvis de ser på snap så har de vel fått med seg det, en eller annen han jobber med eller deres koner/samboere.

• Liker 7
Skrevet
Gjenferdet skrev (4 timer siden):

Betaler hun for det da? Er det ikke spons?

• Liker 2
Skrevet

Har tittet litt på gjestesnappingen hennes. Hun lar ikke den minste gutten sin slippe til da de baker. Brettet med muffinsformer er plassert  foran henne. Hun engasjerer ikke han på noen som helst måte. Alt skal gjøres på hennes måte. I tillegg så sier hun til sønnen sin : Skulle ikke du være med å bake ? Med den type holding og personlighet vil jeg ikke håpe hun utdanner seg innen vernepleie.  I vernepleie jobber vi med hendene på ryggen og oppmuntrer brukere til å bli selvstendige. Personlig egenhet er veldig viktig når man jobber med mennesker. 

• Liker 24
Skrevet
Babyblue69 skrev (12 minutter siden):

Har tittet litt på gjestesnappingen hennes. Hun lar ikke den minste gutten sin slippe til da de baker. Brettet med muffinsformer er plassert  foran henne. Hun engasjerer ikke han på noen som helst måte. Alt skal gjøres på hennes måte. I tillegg så sier hun til sønnen sin : Skulle ikke du være med å bake ? Med den type holding og personlighet vil jeg ikke håpe hun utdanner seg innen vernepleie.  I vernepleie jobber vi med hendene på ryggen og oppmuntrer brukere til å bli selvstendige. Personlig egenhet er veldig viktig når man jobber med mennesker. 

SÅ enig!! Hun er meget lite pedagogisk 😏

• Liker 11
Skrevet
Babyblue69 skrev (14 minutter siden):

Han fikk tømme vann i røren og legge fudge på én av åtte muffins, that’s it 💔 

• Liker 10
Skrevet
Konfliktsky skrev (12 minutter siden):

Han fikk tømme vann i røren og legge fudge på én av åtte muffins, that’s it 💔 

Jeg skjønner ikke at det er mulig jeg. Signalene hun sender ut til han og oss, er at hun helst vil ordne alt selv. Hun er kald som is…

• Liker 24
Skrevet
Babyblue69 skrev (33 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at det er mulig jeg. Signalene hun sender ut til han og oss, er at hun helst vil ordne alt selv. Hun er kald som is…

Alt handler om henne. "Sliten nå så jeg har mest lyst å spy". Så slitsomt å få satt på negler, stakkar 🤮

• Liker 20
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. 

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...