Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så snappene hennes nå. 
Hun sier at faren ikke kunne være hjemme  med henne fordi det ikke fantes stønadsordninger, det stemmer ikke.

Feks overgangsstønad ble opprettet i 1920 i Oslo og ble statlig i 1964. 

At hun har gått så lenge med hull i lungen høres også helt vilt ut. Hvorfor har de ikke fjernet luften i brysthulen når det er så plagsomt for henne at hun tidvis sliter med å puste skikkelig? Hvorfor har de ikke operert henne når dette hullet tydeligvis ikke gror av seg selv? 

Enten så lyver hun om hele greia eller så overdriver hun voldsomt om hvor stort og plagsomt det er, ellers ville de ikke latt henne gå med det så lenge. 

Og hva mener hun når hun sier «typ selvmordsmigrene»? Enten har man migrene eller så har man cluster. Migrene kan være helt forferdelig grusomt og jeg har selv blitt lagt inn på sykehuset pga langvarig og sterkt anfall, og selv om jeg til tider har ønsket meg selv død under de verste smertene så går jeg ikke rundt og sier at jeg har selvmordshodepine/cluster. 

Er det om å gjøre å ha flest mulig diagnoser? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller aldri sett noen som snapper så vanvittig mye. Det er fra sofaen om morgenen, inn på badet for å ordne seg, i bilen før hun kjører, i bilen etter legetime, mens hun pakker ut matvarer, mens hun lager middag, mens ungene leker bak henne osv osv. Det er mer eller mindre konstant, så ingen kan si at hun bare viser en brøkdel av livet sitt på snap. 

Skrevet
Heahea1 skrev (3 timer siden):

Altså den historien.. Så mye ting som absolutt ikkje gir meining..! Bare det med at sykehuset skriver henne ut kl 3 på natta. Serriøst 😂

Ikke til forsvar og ting skurrer myyye, men det skjer faktisk at om man kommer inn på sykehuset på natta/sent på kvelden så risikere man å bli skrevet ut på natta 😔 dette var fra en avd ikke legevakten. Så sånn kan man faktisk oppleve 😔 det er idioti!!! 

• Liker 3
Skrevet
Chroma skrev (32 minutter siden):

Så snappene hennes nå. 
Hun sier at faren ikke kunne være hjemme  med henne fordi det ikke fantes stønadsordninger, det stemmer ikke.

Feks overgangsstønad ble opprettet i 1920 i Oslo og ble statlig i 1964. 

At hun har gått så lenge med hull i lungen høres også helt vilt ut. Hvorfor har de ikke fjernet luften i brysthulen når det er så plagsomt for henne at hun tidvis sliter med å puste skikkelig? Hvorfor har de ikke operert henne når dette hullet tydeligvis ikke gror av seg selv? 

Enten så lyver hun om hele greia eller så overdriver hun voldsomt om hvor stort og plagsomt det er, ellers ville de ikke latt henne gå med det så lenge. 

Og hva mener hun når hun sier «typ selvmordsmigrene»? Enten har man migrene eller så har man cluster. Migrene kan være helt forferdelig grusomt og jeg har selv blitt lagt inn på sykehuset pga langvarig og sterkt anfall, og selv om jeg til tider har ønsket meg selv død under de verste smertene så går jeg ikke rundt og sier at jeg har selvmordshodepine/cluster. 

Er det om å gjøre å ha flest mulig diagnoser? 

Ja for henne er det om å gjøre å ha flest diagnoser. Alvorligst mulig og mest mulig spesielt. Dette kan hu male opptatt og opptatt på snap i timevis om. Jeg tenker vi kan kalle slik oppførsel en diagnose i seg selv 🆘

• Liker 12
Skrevet
Lillemor1982 skrev (1 minutt siden):

Ja for henne er det om å gjøre å ha flest diagnoser. Alvorligst mulig og mest mulig spesielt. Dette kan hu male opptatt og opptatt på snap i timevis om. Jeg tenker vi kan kalle slik oppførsel en diagnose i seg selv 🆘

En fryktelig usunn besettelse. De aller fleste ønsker å være friske, det gjør ikke Stine. Og det burde hun være litt obs på. Det i seg selv er på mange måter farlig, og ikke minst en enorm belastning på helsevesenet som allerede er presset. 

• Liker 16
Skrevet
Chroma skrev (1 time siden):

Jeg mente egentlig om hun sa noe om når hun ble hentet, ordla meg litt feil. 😄 Altså, er dette nylig? 

Hvis jeg husker rett hadde de vært på fest hos venner den kvelden. Ble hentet ved midnatt. 

• Liker 8
Skrevet

Ble jo nysgjerrig på snappen etter å ha lest litt her så jeg la henne til...men hvordan i alle dager har dere tid til å se igjennom alt? Jeg må jo omtrent si opp jobben for å komme igjennom....hun må jo ha timevis her hver dag??

• Liker 24
Skrevet
Frklille skrev (1 time siden):

Jeg ble hentet av ambulanse fordi jeg mistet synet og all følelse i høyre side av kroppen. Ble tatt MR og CT (KUN av hodet). Det viste seg å være migrene med aura. Ble liggende i 5 dager til følelsen var tilbake på høyre side.

Det er så mye tull fra Knutsen om dagen at det er skremmende men også veldig ødeleggende for oss som faktisk har noen av disse diagnosene. Har jeg migrene så er jeg sengeliggende flere dager. Jeg er i tillegg alenemor, så når det skjer må mine foreldre stille opp for å hjelpe til. Jeg har ikke sjangs til å holde på slik Stine gjør. Hva glede gir det henne egentlig, å ha alle disse diagnosene? 

Oppmerksomhet og omsorg.

• Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
11 minutter siden, Minipilla said:

Ble jo nysgjerrig på snappen etter å ha lest litt her så jeg la henne til...men hvordan i alle dager har dere tid til å se igjennom alt? Jeg må jo omtrent si opp jobben for å komme igjennom....hun må jo ha timevis her hver dag??

Bruker spolefunksjonen. Ifølge henne selv og fansen hennes herinne så snapper hun kun en time om dagen.

Skrevet
Flettfrid skrev (2 timer siden):

Om hun kom inn akutt/kom inn på akutten er det helt normalt å bli skrevet ut til alle døgnets tider. Er du ferdig undersøkt/behandlet, sendes du hjem.

Ikke normal praksis på noen av sjukehusene jeg har vært på iallefall :) Godt jeg ikke bor på den siden av landet å blir slengt ut på gata midt på natta😅

• Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
3 minutter siden, Heahea1 said:

Ikke normal praksis på noen av sjukehusene jeg har vært på iallefall :) Godt jeg ikke bor på den siden av landet å blir slengt ut på gata midt på natta😅

Hun fikk taxi hjem sa hun

Skrevet
Polarpuma skrev (13 minutter siden):

Bruker spolefunksjonen. Ifølge henne selv og fansen hennes herinne så snapper hun kun en time om dagen.

Det som blir til en time med snap i story tar jo langt mer enn en time å produsere/legge ut. Og om man filmer et par minutter her og der gjennom en time så skal det ikke mange snuttene til før man har dokumentert den timen ganske bra. 

• Liker 6
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, Embla82 said:

Det som blir til en time med snap i story tar jo langt mer enn en time å produsere/legge ut. Og om man filmer et par minutter her og der gjennom en time så skal det ikke mange snuttene til før man har dokumentert den timen ganske bra. 

Hun filmer også seg selv når hun står i dusjen. Hun må ha for lite å gjøre.

Skrevet
Toiny skrev (13 timer siden):

Herremin for en historie om dette hullet i lungen😱😱 

Skulle likt å se det « unnskyld» brevet fra lengen som hun mener var helt på viddene.. og hvis hun nå hadde fått det, hvorfor vil hun da ikke til Hamar sykehus! Hadde jo fått exelent behandling før den siste gangen. Vil tro det er helt andre grunner til at hun ikke vil dit!

Det liksom de utroligste historier som skjer henne, gang på gang på gang

Det er ikke et unnskyldningsbrev. Man får jo alltid epikrisen/rapporten etter en slik utredning eller henvisning. Datteren min er kronisk syk, og får alltid et slikt brev etter undersøkelser. Er ikke et brev med unnskyldninger som Stine tolket det, det er rett og slett en forklaring på hva de har gjort /undersøkt! 

Skjønner ikke at hun misforstår dette brevet.. Det er jo standard prosedyre! 

• Liker 21
Skrevet

Kan ikke gagne saken hun har med bv noe særlig, slik som hun holder på. Og blir tatt i løgn etter løgn, og overdrivelser ut av en annen dimensjon. De følger nok med her de også. Hun burde vite bedre, og prøve å tenke litt igjennom det hun sier. 

• Liker 18
Skrevet

Hun snakker om faren sin, hadde det vært i dag hadde han kunne vært hjemme med en omsorgsstønad med meg... What? Man får ikke en omsorgsstønad for å ta vare på sine egne barn 🤷‍♀️ 

Og hvis hun mener dagpenger/sosialstønad for de uten jobb, så hadde man det på 80-90 tallet også. Også stønader for enslige forsørgere. Han kunne fint fått jobb som gjorde at han kunne tatt vare på både Stine og beholdt huset. Jeg biter ikke på forklaringen på at han ikke kunne ha en annen jobb, han var nok godt fornøyd med livet på sjøen og lønna. Dessverre var det viktigere enn omsorgen for datteren sin. Hun fortalte jo også om den gangen han var rasende og kasta ut alle klærne hennes ut av skapet hennes fordi hun "rotet". Hun husker hvor sint han var og hvor urettferdig hun syns han var. Dessverre må jeg si at han virker ikke helt stabil han heller, og det er vel mer derfor han ikke tok seg ansvaret for datteren på fulltid. 

• Liker 25
Skrevet

Enda mer prat om vondter, og kroppen som blir mer og mer vond…. 
Kommer vel snart litt gaver og morgenleveringer igjen nå….

• Liker 15
Skrevet

Tydelig at hun ikke har helt peiling🤪Men prøver å fremstå som hun har det. Irriterer meg at hun har flere følgere, som garantert tror på det hun sier, og sluker det rått! Gode mennesker som vil se det beste i folk, og som lett kan bli utnyttet av henne. 

• Liker 14
Skrevet

Hun bor 2 minutter unna sentrum, og kjører bil🙈Den gåturen hadde hun hatt godt av. Frisk luft og mosjon gjør underverker😅

• Liker 19
Skrevet

hun synes d var bra at øya var på d verste idag, mtp at d var synsundersøkelse.. vil se dårligst mulig tydeligvis, tenker ikke på at brillene blir ubrukelige resten av årets dager da😂

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...