Lillemor1982 Skrevet 13. november 2021 #4781 Skrevet 13. november 2021 Minni75 skrev (24 minutter siden): Saraemilie er ikke noe bedre. Jeg er også kronisk syk og kjemper meg på jobb hver dag. Ingen som ser at jeg bare ligger på sofaen resten av døgnet. Jeg har måneder der jeg er sykemeldt da men. Akkurat samme her 😪 Har fibromyalgi og i høst- og vintermånedene består livet for det meste av jobb, og lade opp til jobb. Smertene er sterkere om vinteren og utmattelsen er ubeskrivelig 😳 7
Babyblue69 Skrevet 13. november 2021 #4782 Skrevet 13. november 2021 (endret) MiniMusa skrev (8 timer siden): Det er slike som Stine som gjør at folk får fordommer mot uføretrygdede. Ser i ulike grupper på Facebook så er det mange som mener at fibromyalgi ikke er en reell diagnose f.eks. Men når du hører Stine snakker og legger ut om alle de alvorlige diagnosene sine, og samtidig ser det liver hun lever, så tenker man jo at hun helt klart hadde greid å jobbe litt...og at de diagnosene kanskje ikke er så alvorlige og/eller relle allikevel. Hun ødelegger jo faktisk for ganske mange, som også blir mistrodd. Jeg er kronisk syk selv, men det er nesten ingen som har sett hvor dårlig jeg er på de dårlige dagene. Da er jeg kun hjemme, ligger på sofaen, har ikke ork til å scrolle på telefon engang. Langt mindre filme meg selv, skravle, danse, rydde, vaske, shoppe osv. De dagene jeg er bedre og folk ser meg på butikken eller andre steder så får de nok inntrykk av at jeg er arbeidsfør...nettopp fordi jeg aldri viser mine dårlige dager til andre enn mine helt nærmeste. Jeg er også sånn som deg på mine dårlige dager. Det er kun mine nærmeste som ser hvordan jeg har det da. Jeg ser ikke frisk ut. Helt utmattet og mye smerter. Det klarer jeg ikke å skjule på noen måte. Vi får håpe nå at de fleste gjennomskuer Stines påståtte diagnoser. Jeg forstår at jeg har blitt lurt trill rundt av henne. Sendte henne råd og gode ord fordi jeg følte med henne. Det er helt nydelig å ikke følge henne lenger. Det ble rett og slett provoserende å følge henne. Det gikk så langt at jeg følte meg uvel bare av å se ansiktet hennes. Så kraftig negativ påvirkning har hun på meg pga personligheten hennes. Jeg har valgt å være her inne i stedet for å få noe oppdateringer på barnevernsaken. Vi med kroniske sykdommer må stå sammen og støtte hverandre det beste vi kan ❤️ Jeg heier på oss ❤️ Endret 13. november 2021 av Babyblue69 19
Babyblue69 Skrevet 13. november 2021 #4783 Skrevet 13. november 2021 Minni75 skrev (32 minutter siden): Saraemilie er ikke noe bedre. Jeg er også kronisk syk og kjemper meg på jobb hver dag. Ingen som ser at jeg bare ligger på sofaen resten av døgnet. Jeg har måneder der jeg er sykemeldt da men. ❤️ 3
Babyblue69 Skrevet 13. november 2021 #4784 Skrevet 13. november 2021 Lillemor1982 skrev (7 minutter siden): Akkurat samme her 😪 Har fibromyalgi og i høst- og vintermånedene består livet for det meste av jobb, og lade opp til jobb. Smertene er sterkere om vinteren og utmattelsen er ubeskrivelig 😳 ❤️ 5
Minni75 Skrevet 13. november 2021 #4785 Skrevet 13. november 2021 Lillemor1982 skrev (16 minutter siden): Akkurat samme her 😪 Har fibromyalgi og i høst- og vintermånedene består livet for det meste av jobb, og lade opp til jobb. Smertene er sterkere om vinteren og utmattelsen er ubeskrivelig 😳 Det er noe dritt! Derfor slike samfunns snyltere burde bli straffet!! 5
Babyblue69 Skrevet 13. november 2021 #4786 Skrevet 13. november 2021 Lillemor1982 skrev (51 minutter siden): Akkurat samme her 😪 Har fibromyalgi og i høst- og vintermånedene består livet for det meste av jobb, og lade opp til jobb. Smertene er sterkere om vinteren og utmattelsen er ubeskrivelig 😳 ❤️ 1
Sol Rampelyset Skrevet 13. november 2021 #4787 Skrevet 13. november 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin.
SnippSnappSnute2 Skrevet 13. november 2021 #4788 Skrevet 13. november 2021 Babyblue69 skrev (1 time siden): Jeg er også sånn som deg på mine dårlige dager. Det er kun mine nærmeste som ser hvordan jeg har det da. Jeg ser ikke frisk ut. Helt utmattet og mye smerter. Det klarer jeg ikke å skjule på noen måte. Vi får håpe nå at de fleste gjennomskuer Stines påståtte diagnoser. Jeg forstår at jeg har blitt lurt trill rundt av henne. Sendte henne råd og gode ord fordi jeg følte med henne. Det er helt nydelig å ikke følge henne lenger. Det ble rett og slett provoserende å følge henne. Det gikk så langt at jeg følte meg uvel bare av å se ansiktet hennes. Så kraftig negativ påvirkning har hun på meg pga personligheten hennes. Jeg har valgt å være her inne i stedet for å få noe oppdateringer på barnevernsaken. Vi med kroniske sykdommer må stå sammen og støtte hverandre det beste vi kan ❤️ Jeg heier på oss ❤️ Heier på oss❤ 1
Gjest Vår2 Skrevet 13. november 2021 #4789 Skrevet 13. november 2021 Jeg har ALDRI sett noen som er så egosentrisk som Stine. Det er meg, meg, og meg. Innimellom prøver hun å vise omsorg for andre, men det er så lett gjennomskue «Endelig ordentlig kaffi» (J hentet sikkert traktekaffe). Så tar hun seg litt sammen og sier det var hyggelig at J gjorde for hun var vant til at mannen serverte hin kaffe. Tenk at jeg i starten syntes så synd på henne. Jeg støttet spleisen og oppfordret andre til å gjøre det.
Blåmuggost Skrevet 13. november 2021 #4790 Skrevet 13. november 2021 Hun måtte komme med et stikk til andre som dro ut i går «at de ga faen» Det falt nok ikke helt i så god jord som hun skal ha det til 10
Veranda Skrevet 13. november 2021 #4791 Skrevet 13. november 2021 (endret) Blåmuggost skrev (47 minutter siden): Hun måtte komme med et stikk til andre som dro ut i går «at de ga faen» Det falt nok ikke helt i så god jord som hun skal ha det til Jannike var også ute i går kveld. Men såg ikke Stine 🤷♀️🍷 Endret 13. november 2021 av Veranda
Litjepiiia Skrevet 13. november 2021 #4792 Skrevet 13. november 2021 «Også møtte vi 4 følgere» Hu mener selv hu er kjendis eller? Virker jammen ikke verre, sånn hu babla i går 😂 «vi er bare mennesker vi også» Ja nettopp 😂😆 12
Mamma2083 Skrevet 13. november 2021 #4793 Skrevet 13. november 2021 Veranda skrev (13 minutter siden): Jannike var også ute i går kveld. Men såg ikke Stine 🤷♀️🍷 Det måtte da være en nedtur for deg og ikke se henne ute. 🤦🏼♀️ 1
Anneisabell Skrevet 13. november 2021 #4794 Skrevet 13. november 2021 Nei men altså Stine er jo blitt den kjendisen så må jo forstå at det er utenfor komfort sonen og komme å si hei..kjære vene Stine, få opp øya dine og se deg i speilet. Du er ikke mer enn en brumundøl.🤦♀️ 14
Misshobbit Skrevet 13. november 2021 #4795 Skrevet 13. november 2021 Starter snapdagen med å fortelle at hun har sovet så godt og i hele åtte timer. Men nå sier hun at hun merker veldig godt at hun ikke har med vektdyna når hun reklamerer for den. 😆👌 19
Hønemor74 Skrevet 13. november 2021 #4796 Skrevet 13. november 2021 Misshobbit skrev (2 minutter siden): Starter snapdagen med å fortelle at hun har sovet så godt og i hele åtte timer. Men nå sier hun at hun merker veldig godt at hun ikke har med vektdyna når hun reklamerer for den. 😆👌 Ja jeg tenkte det samme 🤣 3
SnippSnappSnute2 Skrevet 13. november 2021 #4797 Skrevet 13. november 2021 Misshobbit skrev (4 minutter siden): Starter snapdagen med å fortelle at hun har sovet så godt og i hele åtte timer. Men nå sier hun at hun merker veldig godt at hun ikke har med vektdyna når hun reklamerer for den. 😆👌 Ja, vi er flere som synes dette var litt rart. Snakker med 2 tunger. 7
Brumundaline Skrevet 13. november 2021 #4798 Skrevet 13. november 2021 Misshobbit skrev (41 minutter siden): Starter snapdagen med å fortelle at hun har sovet så godt og i hele åtte timer. Men nå sier hun at hun merker veldig godt at hun ikke har med vektdyna når hun reklamerer for den. 😆👌 Altså, hva fxxn😵😵 Den la jeg merke til også!!! Hun var jo nettopp storfornøyd med å ha sovet hele 8 timer sammenhengende, noen hun ikke hadde gjort på flere år. Dvs all reklamen hun kommer med er bare svada, tenker jeg da! 26
Gjest Polarpuma Skrevet 13. november 2021 #4799 Skrevet 13. november 2021 6 minutter siden, Brumundaline said: Altså, hva fxxn😵😵 Den la jeg merke til også!!! Hun var jo nettopp storfornøyd med å ha sovet hele 8 timer sammenhengende, noen hun ikke hadde gjort på flere år. Dvs all reklamen hun kommer med er bare svada, tenker jeg da! Ja og så en stund etterpå: Jeg savner vektdyna mi så på hotellet, nå er det tilbud, løp og kjøp.
Veranda Skrevet 13. november 2021 #4800 Skrevet 13. november 2021 Polarpuma skrev (9 minutter siden): Ja og så en stund etterpå: Jeg savner vektdyna mi så på hotellet, nå er det tilbud, løp og kjøp. 😂😂😂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå