Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Polarpuma skrev (10 minutter siden):

hun sier hun ikke er noe reprisekanal. Men hun repeterer seg selv hundre ganger, og mere til, men kun til emner hun selv liker. Ikke hvis noen spør. 

Blomster, sminke , katte pus, strikking , shopping 😞

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Trollebolla said:

…Sykdom, smerter og dansing😞

• Liker 8
Skrevet
Polarpuma skrev (18 minutter siden):

Ifølge fansen hennes og henne selv er det nesten ingen ting hun snapper. 🤷‍♀️

Fansen hennes faktisk 😂 hvis hun snapper ingenting, da lever vi i forskjellig verden hvertfall 👀

• Liker 4
Skrevet

At man ikke rekker å sitte i timevis å se på at noen andre skravler på snap er en ting, men er det noen som virkelig orker/gidder/vil se alt? Det er ikke lite hun legger ut per dag. 

Skrevet
Chroma skrev (8 minutter siden):

At man ikke rekker å sitte i timevis å se på at noen andre skravler på snap er en ting, men er det noen som virkelig orker/gidder/vil se alt? Det er ikke lite hun legger ut per dag. 

Må jo være arbeidsledig/hjemmeværende  hvis man skal få sett alt hun legger ut. 

• Liker 7
Skrevet

Tv2 har ingen plan om oppfølging av saken. 

• Liker 10
Skrevet
Agurk skrev (1 time siden):

Ja ja alle husker vel hvordan det gikk når Tv2 ble Anne Brith sitt talerør 😇🙈

Faktisk ikke så ulike de to. "Det blir jordskjelv" sa AB. Det ble det å. 

• Liker 12
Skrevet
Trollebolla skrev (32 minutter siden):

Sykdom…

• Liker 5
Skrevet
Babyblue69 skrev (Akkurat nå):

Sykdom…

Det er vel det og shopping det er mest av. 

• Liker 4
Skrevet
Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Det er vel det og shopping det er mest av. 

Synes shopping og sykdomsprat har vært mest fremtredende.

• Liker 7
Gjest Polarpuma
Skrevet

I dag har vi fått en lang historie om barndommen hennes og bv-saken. Hun henger ut bv-lederen, ikke med navn, men sier at det kan de som vil google seg til. Denne bv-lederen kan ikke forsvare seg eller komme med sin versjon. Det er en ensidig historie vi får. Det er vanskelig å ikke få sympati med Stine med sin tårevåte historie, og jeg tror på at barndommen hennes har vært vond og jeg er enig i at det er hårreisende at hun ikke fikk fullt innsyn i saken sin. Det skulle bare mangle at hun skulle få innsyn og ikke delvis innsyn i saken, det er bra TV2 kom på banen, så hun fikk dette. Vi som har fulgt henne en stund har også opplevd sider ved Stine som er lite sympatiske og hun er gjentagende ganger tatt i usannheter. Jeg får en fornemmelse av at jeg ikke kan vite om hva hun sier på snap er sant og hva som er løgn. Jeg stoler ikke blindt på henne. Det er alltid to eller flere sider av en sak. Jeg håper TV2 vil dekke saken når den kommer for retten.

Skrevet
Polarpuma skrev (4 minutter siden):

I dag har vi fått en lang historie om barndommen hennes og bv-saken. Hun henger ut bv-lederen, ikke med navn, men sier at det kan de som vil google seg til. Denne bv-lederen kan ikke forsvare seg eller komme med sin versjon. Det er en ensidig historie vi får. Det er vanskelig å ikke få sympati med Stine med sin tårevåte historie, og jeg tror på at barndommen hennes har vært vond og jeg er enig i at det er hårreisende at hun ikke fikk fullt innsyn i saken sin. Det skulle bare mangle at hun skulle få innsyn og ikke delvis innsyn i saken, det er bra TV2 kom på banen, så hun fikk dette. Vi som har fulgt henne en stund har også opplevd sider ved Stine som er lite sympatiske og hun er gjentagende ganger tatt i usannheter. Jeg får en fornemmelse av at jeg ikke kan vite om hva hun sier på snap er sant og hva som er løgn. Jeg stoler ikke blindt på henne. Det er alltid to eller flere sider av en sak. Jeg håper TV2 vil dekke saken når den kommer for retten.

Hun har tidligere navngitt barnevernsleder på Snap. Hun begrunnet det med at vi likevel kunne finne ut navnet hennes ved å google. 

• Liker 9
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, Babyblue69 said:

Hun har tidligere navngitt barnevernsleder på Snap. Hun begrunnet det med at vi likevel kunne finne ut navnet hennes ved å google. 

Hun har hengt ut folk på kvinneguiden for å være nettroll. Hva er hun? Er det greit å henge ut en person fra bv? Er det greit å fortelle om frisører, naboer, huseier osv er så fæle og dumme? Hva handler det om? Kan det handle om å flytte fokus bort fra seg selv over på andre?

Skrevet
Polarpuma skrev (Akkurat nå):

Hun har hengt ut folk på kvinneguiden for å være nettroll. Hva er hun? Er det greit å henge ut en person fra bv? Er det greit å fortelle om frisører, naboer, huseier osv er så fæle og dumme? Hva handler det om? Kan det handle om å flytte fokus bort fra seg selv over på andre?

"L.G er et udugelig menneske" sa hun. 
Men Stine kan jo selvsagt si hva hun vil. 
Burde vel egentlig gått en mail til henne også, om at hun blir hengt ut. 

• Liker 8
Skrevet
Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Det er visst alltid alle andre det er noe feil med, aldri Fru Knutsen. 😊

• Liker 15
Skrevet
Polarpuma skrev (9 minutter siden):

Hun sier en ting en dag og en annen ting  en annen dag. Det var på denne måten jeg skjønte at noe skurret og at jeg måte ta det hun sa med en klype salt. Registere også at hun blunket mye med øyelokkene da hun ikke snakket sant. Hun tror sikkert på alt det hun sier selv. Vil også tro at hun ikke skjønner at de som følger henne får med seg mere en hun tror. Jeg håper at flere vil gjennomskue henne sånn at de slipper å være en del av det spillet hun spiller. 

• Liker 17
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Frøken_ida said:

"L.G er et udugelig menneske" sa hun. 
Men Stine kan jo selvsagt si hva hun vil. 
Burde vel egentlig gått en mail til henne også, om at hun blir hengt ut. 

Ja i dag fikk vi høre: "dette kvinnemennesket".  "Hun fjåsa som sier at hun ikke husker, hun husker jo". (med andre ord, Stine sier at bv-leder lyver). Hun sier også at hun tror ikke "de har ikke noe å stille opp med en rettsak". Hun skal "skåle når bv-lederen pakker sammen kontoret sitt".  "Hun har ødelagt mange barns liv". "Mange har vært borti henne på en svært negativ måte." "Hun har failet big time" som bv-ansatt. Samtidig sier Stine at hun ikke vil sverte denne personen?

Endret av Polarpuma
Gjest Isadora2
Skrevet

Det er hårreisende slik hun henger ut bv lederen. At det begått mange feil  ikke tvil om det. Men..

Er det noen som har tilgang på to mobiler? Da kan en kanskje få filmet det hun legger ut om denne lederen. Og en har bevis, ellers blir det vel bare ord mot ord. 

Skrevet
Isadora2 skrev (2 minutter siden):

Det er hårreisende slik hun henger ut bv lederen. At det begått mange feil  ikke tvil om det. Men..

Er det noen som har tilgang på to mobiler? Da kan en kanskje få filmet det hun legger ut om denne lederen. Og en har bevis, ellers blir det vel bare ord mot ord. 

Ja, filme det, og sende det til bv ledern. Hun ødelegger bare for seg selv ved å drive på slik. Plutselig er det Stine som blir anmeldt for å ha trådt kraftig over grensa, når det gjelder personvern, og må betale erstatning.

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette her med innhenting dokumentasjon.

Jobber innen psykisk helsevern og får daglig anmodninger fra advokater med innhenting av dokumentasjon på vegne av sine klienter.

Klienten signerer en samtykkeerklæring så ordner advokaten resten.

Aldri vært borti å nekte pasienter fullt innsyn heller, gås kun igjennom av journalansvarlig for fjerning av 2. og 3. parter som er navngitt i journal.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...