Babyblue69 Skrevet 1. november 2021 #4061 Skrevet 1. november 2021 Anneisabell skrev (42 minutter siden): Håper så inderlig at enda flere ser dette så snart som mulig. Samtidig må jeg si at jeg synes det er så trist at dere føler dere har blitt lurt og ført bak lyset. Det er mange av oss som har blitt lurt dessverre. Det som gjør meg mest opprørt er de som har lite selv og som har gitt til spleis. Stine handler som hun skulle ha vunnet i Lotto, mens andre må vri og vende på hver en krone. Likevel så har de støttet henne på spleis. Mennesker som utnytter sin historie for økonomisk vinning er ikke greit. 18
Gjest Isadora2 Skrevet 1. november 2021 #4062 Skrevet 1. november 2021 FrkZ skrev (1 minutt siden): Ja, fy søren. Er selv plaget med revmatisme og har fibro i tillegg. Og jeg hadde ikke hatt sjans i havet til halvparten hun gjør. Har ikke energien til det heller😅Rett og slett provoserende å se på. Gir litt feil bilde av sykdommen. De som ikke har peiling, vil jo tro «alle» med fibro burde ha den energien, og klare så mye. «For hun klarer jo det». Hun klarer det hun vil. Det er det ikke tvil om. Føler det er på grensen av latterliggjøring av oss andre med div revmatiske lidelser. På mine gode dager hadde jeg heller ikke klart dette tempoet. Og når hun poengterer på sin kanal i dag tidlig fra seng, at koppen er stiv i dag så kjører hun likevel på i ett forrykende tempo. En annen ting, når hun kan sitte på brakrakk ved kjøkkenbenken i timesvis mens hun lager smykker ol. Hvordan i all verden klarer hun det? !? Hverken fibrokroppen eller migrenehodet mitt hadde klart det. Mulig jeg er pysete og svak, føler meg ihvertfall slik innimellom de dagene jeg ser på hennes kanal...
Gjest Polarpuma Skrevet 1. november 2021 #4063 Skrevet 1. november 2021 22 minutter siden, Isadora2 said: Imponert over den stive og vonde kroppen(pga værskifte)! Danser, sitter på gulvet og rydder, prøver på klær med bøy og tøy øvelser. Ut på handel/kjøreoppdra for andre gang i dag, til nå... Min fibrokropp kan ihvertfall ikke holde på slikt... Hun har nettopp hatt to barn som har vært forkjøla. Nå er hun smittet, eller eh nei, ifølge henne har hennes forkjølelse ikke sammenheng med smitte fra barna. Det er pga en kul i lysken at hun snufser. Og så flott da at hun kan ha på seg råååtrange bukser akkurat der hun har den kulen og hudsykdommen hun påstår hun har.
Hønemor74 Skrevet 1. november 2021 #4064 Skrevet 1. november 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Hun har nettopp hatt to barn som har vært forkjøla. Nå er hun smittet, eller eh nei, ifølge henne har hennes forkjølelse ikke sammenheng med smitte fra barna. Det er pga en kul i lysken at hun snufser. Og så flott da at hun kan ha på seg råååtrange bukser akkurat der hun har den kulen og hudsykdommen hun påstår hun har. Akkurat det tenkte jeg å . 10
Doff1 Skrevet 1. november 2021 #4065 Skrevet 1. november 2021 Jeg spurte henne på Snap ang. vips...og om hun kunne være grei og dele med oss hvordan det gikk og hva som eventuelt gjenstår.... 12
Støgga Skrevet 1. november 2021 #4066 Skrevet 1. november 2021 Doff1 skrev (1 minutt siden): Jeg spurte henne på Snap ang. vips...og om hun kunne være grei og dele med oss hvordan det gikk og hva som eventuelt gjenstår.... Du mener spleis..tipper hun blir rasende😊 12
Silva Pluvialis Skrevet 1. november 2021 #4067 Skrevet 1. november 2021 Doff1 skrev (1 minutt siden): Jeg spurte henne på Snap ang. vips...og om hun kunne være grei og dele med oss hvordan det gikk og hva som eventuelt gjenstår.... Blokkert? 7
Lillemor1982 Skrevet 1. november 2021 #4068 Skrevet 1. november 2021 Doff1 skrev (9 minutter siden): Jeg spurte henne på Snap ang. vips...og om hun kunne være grei og dele med oss hvordan det gikk og hva som eventuelt gjenstår.... Oppdater oss om du får svar 👍 Men tipper du blir blokkert 🙈 9
SnippSnappSnute2 Skrevet 1. november 2021 #4069 Skrevet 1. november 2021 Anneisabell skrev (3 timer siden): Håper så inderlig at enda flere ser dette så snart som mulig. Samtidig må jeg si at jeg synes det er så trist at dere føler dere har blitt lurt og ført bak lyset. Jeg tenker at hun taper mest på dette. Hun skal leve videre med valgene hun tar. Det er godt å observere at man ikke er alene å føle på Stine sin adferd, som i mitt hode galskap på høyt nivå. Ja, hun har garantert hatt en forferdelig trist barndom, som ikke noen bør oppleve. Hun kunne hatt tusenvis av følgere på laget. Men denne dama har vist sider av seg selv som jeg aldri har sett maken til. Hun kaster ut av seg den ene diagnose etter den andre til tusenvis av følgere, hun bruker penger som en "rik onkel i Amerika", hun har en livsstil som få med kroniske sykdommer mestrer, hun kritiserer følgere og systemet ut til tusenvis av følgere uten at hun selv ser seg selv i speilet. For meg har dette vært en lærerik erfaring. Uansett Stine er taperen. 18
SnippSnappSnute2 Skrevet 1. november 2021 #4070 Skrevet 1. november 2021 Isadora2 skrev (3 timer siden): Imponert over den stive og vonde kroppen(pga værskifte)! Danser, sitter på gulvet og rydder, prøver på klær med bøy og tøy øvelser. Ut på handel/kjøreoppdra for andre gang i dag, til nå... Min fibrokropp kan ihvertfall ikke holde på slikt... Ikke min Fibromyalgi kropp heller. 3
SnippSnappSnute2 Skrevet 1. november 2021 #4071 Skrevet 1. november 2021 Støgga skrev (1 time siden): Du mener spleis..tipper hun blir rasende😊 Så bra👏. 3
Doff1 Skrevet 1. november 2021 #4072 Skrevet 1. november 2021 Jeg mente spleis ja, og jeg ble desverre blokkert 😐 14
FrkZ Skrevet 1. november 2021 #4073 Skrevet 1. november 2021 Doff1 skrev (1 minutt siden): Jeg mente spleis ja, og jeg ble desverre blokkert 😐 Hun der altså🙈 3
Gjest Polarpuma Skrevet 1. november 2021 #4074 Skrevet 1. november 2021 5 minutter siden, Doff1 said: Jeg mente spleis ja, og jeg ble desverre blokkert 😐 At hun klarer å sove godt om natta. 😣
Veranda Skrevet 1. november 2021 #4075 Skrevet 1. november 2021 Doff1 skrev (6 minutter siden): Jeg mente spleis ja, og jeg ble desverre blokkert 😐 Fy f..... hun der er virkelig ikke sann!!! 6
Anneisabell Skrevet 1. november 2021 #4076 Skrevet 1. november 2021 Veranda skrev (14 minutter siden): Fy f..... hun der er virkelig ikke sann!!! Sier alt om at sannheten ikke må frem..fy f for ei falsk kjer... 7
Gjest Polarpuma Skrevet 1. november 2021 #4077 Skrevet 1. november 2021 5 minutter siden, Anneisabell said: Sier alt om at sannheten ikke må frem..fy f for ei falsk kjer... En ærlig og oppriktig person ville ikke blokkere en følger for et relevant spørsmål.
Frøken_ida Skrevet 1. november 2021 #4078 Skrevet 1. november 2021 "Bare spør om alt dere lurer på. Men hvis det ikke er ros og kos og klem, så blokkerer jeg deg altså. Men bare spør" 19
Hvemerdu Skrevet 1. november 2021 #4079 Skrevet 1. november 2021 Når vi vokser opp, er det utrolig mye vi lærer av de vi har rundt oss - det kalles sosialisering. Den skjer hver dag, og det er her vi ser hvor viktig det er med familie/foreldre/omsorgspersoner og ansatte i barnehager/skole/fritidsaktiviteter. Når denne gode og solide sosialiseringa uteblir, vil det vise seg i form av avvik i voksen alder, og det er det vi er vitne til nå. Vi ser ei dame, som er resultat av grov omsorgssvikt. Jeg har slutta å følge henne. Klarte ikke mer. Bare det blikket hun har, måten hun forklarer alle «sykdommene» sine på, hvordan hun snakker om de hun har fått økonomisk bistand fra - måten hun generelt ER på. Det er til å få frysninger av. Det verste jeg så, var måten hun er mot barna sine på. Når han yngste står å prøver å få kontakt med henne, og hun heller ser på seh selv inne i kameraet, mens hun fortsetter å plapre til «følgera» sine. HVEM er viktigst tro? Og når hun filmer de store gutta som tydelig ikke vil være med på film til tusenvis av ukjente folk. Herregud! Barn og unge lærer nettvett, de skjønner at dette ikke er greit, men det blir vanskelig å forstå det, så lenge mora står å fjoller seg og filmer i vilden sky! Er det kanskje et medietilsyn dette kan meldes fra til? Noen må jo gripe inn i denne galskapen, og når hun i tillegg blokkerer alt og alle som stiller spørsmål ved spleis-pengene. Det er som noen andre skrev her: det er så innmari tydelig at hun IKKE VIL at dette skal avsløres, også stikker hun bare hodet enda lenger ned i sanda ved å sperre de som spør, i håp om at det til slutt bare er igjen pur unger jenter som stoler blindt på alt fjaset hun kommer med, og som tror det er helt normalt å danse rundt med låst nakke og fibromyalgivond kropp nå i høstkulda. Herregud sier jeg bare! Noen må gjøre noe! 35
Støgga Skrevet 1. november 2021 #4080 Skrevet 1. november 2021 Doff1 skrev (1 time siden): Jeg mente spleis ja, og jeg ble desverre blokkert 😐 Fy flate sier jeg bare..men du får følge med her så får du vite det meste. Takk for at du ofret deg! 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå