Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke kan ikke kjøpes for penger, men det gir en kortvarig rus. 😊

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, Hønemor74 said:

Stine : Jeg må alltid vente jeg , det er alltid jeg som venter på noen. 
også samme Stine som har utsatt gjennomgang i papirene siden før sommern. Hun visste det skulle leveres inn dokumentasjon ( skjønner at det er vanskelig å ta tak i det ) mens ett par uker etter hun har sendt inn papirene da henger hun seg opp i at hun må VENTE . Dra hue opp av sanda å se at hele Norge kretser seg ikke rundt deg fru Knutsen 

Det er greit at andre må vente på henne, men ikke hun på andre. Og i går en lang tale om å være inkluderende. Det har jeg veldig lyst å kommentere, men skal la vær!

Skrevet (endret)
Anemonen skrev (1 time siden):

Tror vel advokaten får fullmakt og kan selv innhente det som trengs fra div instanser...

Tror ikke advokaten har fått fullmakt til å hente ut sensitive helseopplysninger om henne. Dette er det ganske strenge regler på, og tviler på at det er noe hun har særlig lyst til. 

Endret av FrkZ
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (47 minutter siden):

Man ser jo gleden i ansiktet hennes når hun har kjøpt seg noe..

• Liker 8
Skrevet
Brumundaline skrev (På 28.10.2021 den 0.59):

Innbox meg også om du gidder😊

Seng gjerne til meg også! ✌🏼😊

Skrevet
Brumundaline skrev (På 28.10.2021 den 0.59):

Innbox meg også om du gidder😊

Meg også! 😊

Skrevet

Men for svarte svingende! De smykkene hun selger er overpriset så det holder. På vår lokale gullsmed koster et bamsesmykke MED anheng i ekte sølv 99,- 

Nå bør hun roe ned litt, hoppe ned fra den høye hesten og tilbake til virkeligheten. Jeg har blåst ut av meg noen salver rettet mot henne ang Cluster her inne og vipps så har hun plutselig ikke det allikevel. Hun snuser hver dag, drikker flere bokser Monster +++ det blir ganske mange hundre ila en uke. Og jeg tror hun har misforstått kritikken om pengebruk. Det hjelper ikke at det er billig og på salg, de pengene kunne hun ha lagt av til advokat. Om hun hadde evnet å se et større bilde så hadde hun sett at pengene flyr ut, og mest på henne selv. Hun gjør narr av dere som støttet spleisen & det gjør meg illsint! 1 boks snus og 2 monster på en dag blir 130,- kan noen riste litt vett og fornuft i henne? Eller er det long gone? 

• Liker 29
Skrevet
Hyfia skrev (22 minutter siden):

Men for svarte svingende! De smykkene hun selger er overpriset så det holder. På vår lokale gullsmed koster et bamsesmykke MED anheng i ekte sølv 99,- 

Nå bør hun roe ned litt, hoppe ned fra den høye hesten og tilbake til virkeligheten. Jeg har blåst ut av meg noen salver rettet mot henne ang Cluster her inne og vipps så har hun plutselig ikke det allikevel. Hun snuser hver dag, drikker flere bokser Monster +++ det blir ganske mange hundre ila en uke. Og jeg tror hun har misforstått kritikken om pengebruk. Det hjelper ikke at det er billig og på salg, de pengene kunne hun ha lagt av til advokat. Om hun hadde evnet å se et større bilde så hadde hun sett at pengene flyr ut, og mest på henne selv. Hun gjør narr av dere som støttet spleisen & det gjør meg illsint! 1 boks snus og 2 monster på en dag blir 130,- kan noen riste litt vett og fornuft i henne? Eller er det long gone? 

Du er nok litt for optimistisk der, hun er det nok ingen som klarer å få noe fornuft i. Dessverre.  De aller fleste ser hele tegninga,  hun selv ser ikke noe og kommer nok aldri til å se det heller.  Synd å fronte et slikt galmanns liv til så mange følgere og særlig de unge som er så lett å påvirke 

• Liker 10
Skrevet
Anneisabell skrev (24 minutter siden):

Du er nok litt for optimistisk der, hun er det nok ingen som klarer å få noe fornuft i. Dessverre.  De aller fleste ser hele tegninga,  hun selv ser ikke noe og kommer nok aldri til å se det heller.  Synd å fronte et slikt galmanns liv til så mange følgere og særlig de unge som er så lett å påvirke 

Enig! Hun klarer alltids å finne en unnskyldning og rettferdiggjøre de utgiftene. «Hun bruker så lite penger på seg selv», så derfor kan hun unne seg et par monster om dagen, en snusboks, boller, godis ++ Fordi hun «fortjener det». Er ikke så nøye om det gjør tilstanden hennes verre. Neida! Er vel bare bra det. Hun kan jo risikere å bli bedre av det. Til og med trappe ned på medisin. Lurer på om hun har prøvd annen smertelindring enn tabletter o.l. Som f.eks psykomotorisk fysioterapi, medisinsk yoga, en rolig gåtur i skog og mark o.s.v? Det er godt for både fibroen og psykisk helse iallefall. 

• Liker 16
Skrevet
Hyfia skrev (59 minutter siden):

Det er long gone🆘

• Liker 3
Skrevet
Elisiaflisa skrev (På 29.10.2021 den 17.48):

Tror ikke et sekund på den klementin-historien… 🙄

Recap? Har vært sosial denne uken så har ikke rukket å se snappene hennes!

Skrevet
FrkZ skrev (1 time siden):

Tror ikke advokaten har fått fullmakt til å hente ut sensitive helseopplysninger om henne. Dette er det ganske strenge regler på, og tviler på at det er noe hun har særlig lyst til. 

De kan få det. Min advokat fikk det av meg fordi jeg ikke orket å gå gjennom alt selv. Fikk da se hva hun hadde valgt ut og godkjenne før innsending

• Liker 2
Skrevet
allesote skrev (28 minutter siden):

De kan få det. Min advokat fikk det av meg fordi jeg ikke orket å gå gjennom alt selv. Fikk da se hva hun hadde valgt ut og godkjenne før innsending

Motparten kommer også til å forlange fullmakt, og oversikt over ALLE steder man noen gang har fått behandling/helsehjelp.  De vil da gå gjennom selv og plukke det DE mener er relevant.  Så Stines advokat må vel også da sitte på alt motparten evnt sitter på. 

Men kan være at Stine selv har blitt bedt om å gi en egenerklæring, og hennes syn på hva som skjedde.  

Motparten vil dessverre finkjemme alt av dokumentasjon, og prøve så godt de kan å finne alternative konklusjoner som gagner dem best.  

Hun har nok en lang reise foran seg. Slike saker tar år. Så sant de ikke blir enige om forlik kjapt. 

• Liker 2
Skrevet
Hønemor74 skrev (3 timer siden):

Det vet jeg ikke . Men hun måtte iallfall samle alle papirene fra når diagnoser er satt osv . Å fra hun var innlagt . Vil tro at dersom advokaten skal innhente alt slikt koster det sikkert 1000 kr oppover pr time uansett så da blir det ganske mye dyrere. 

Må vel til tenker jeg. Advokaten vil vel ikke la klienten selv bestemme hva som er relevant og ikke. Og advokaten må få innsyn i alt som kan være med på å gi en årsakssammenheng både ene og andre veien. Og da kan ikke klienten selv bestemme at nei, ingenting annet kan forklare at jeg er syk nå, det må dokumenteres, og bekreftes av advokaten.  Og siden dette skjedde når Stine var barn, må vel journaler fra HELE livet hennes gjennomgås. Kanskje også mors journaler fra langt tilbake. Og alt som bv har.

Ikke lett dette. Så enten vil hun trolig få tilbud om forlik kjapt, eller så blir det mange mange år i rettsvesenet. Gjennomgang og sakkyndigarbeid tar tid. 

• Liker 3
Skrevet
Frøken_ida skrev (3 timer siden):

Det er kortvarig rus, så da må hun fortsette med shoppingen. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Stine har nok funnet sin plattform i livet. Det er å stå foran et kamera å fjolle og lure følgerne sine. Det går i sykdomsprat og shopping. Så overfladisk som det går an å bli. At hun har slitt med dårlig selvbilde setter jeg et spørsmålstegn ved. Aldri vil noen med dårlig syn på seg selv, sette seg selv i en posisjon som hun gjør. Det virker som hun elsker den positive oppmerksomheten hun får. Det er blottet for sosiale antenner. Jeg er redd for at hun kommer til å få en skikkelig nedtur etterhvert. Hun fremstår selvsentrert og lite empatisk. Håper flere som lar seg lure får opp øynene snart. Jeg har endelig sett hvordan ting henger sammen. Bedre sent en aldri. 

Endret av Babyblue69
  • Liker 29
Skrevet
Babyblue69 skrev (1 time siden):

Stine har nok funnet sin plattform i livet. Det er å stå foran et kamera å fjolle og lure følgerne sine. Det går i sykdomsprat og shopping. Så overfladisk som det går an å bli. At hun har slitt med dårlig selvbilde setter jeg et spørsmålstegn ved. Aldri vil noen med dårlig syn på seg selv, sette seg selv i en posisjon som hun gjør. Det virker som hun elsker den positive oppmerksomheten hun får. Det blottet for sosiale antenner. Jeg er redd for at hun kommer til å få en skikkelig nedtur etterhvert. Hun fremstår selvsentrert og lite empatisk. Håper flere som lar seg lure får opp øynene snart. Jeg har endelig sett hvordan ting henger sammen. Bedre sent en aldri. 

Du er ikke alene om å føle på akkurat dette.  Jeg er enig i akkurat det du beskriver. Det har vært en skremmende "reise" å følge henne. 

• Liker 11
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (23 minutter siden):

Du er ikke alene om å føle på akkurat dette.  Jeg er enig i akkurat det du beskriver. Det har vært en skremmende "reise" å følge henne. 

Håper så inderlig at enda flere ser dette så snart som mulig. Samtidig må jeg si at jeg synes det er så trist at dere føler dere har blitt lurt og ført bak lyset.

• Liker 8
Gjest Isadora2
Skrevet

Imponert over den stive og vonde kroppen(pga værskifte)! Danser, sitter på gulvet og rydder, prøver på klær med bøy og tøy øvelser. Ut på handel/kjøreoppdra for andre gang i dag, til nå... Min fibrokropp kan ihvertfall ikke holde på slikt...

Skrevet
Isadora2 skrev (7 minutter siden):

Imponert over den stive og vonde kroppen(pga værskifte)! Danser, sitter på gulvet og rydder, prøver på klær med bøy og tøy øvelser. Ut på handel/kjøreoppdra for andre gang i dag, til nå... Min fibrokropp kan ihvertfall ikke holde på slikt...

Ja, fy søren. Er selv plaget med revmatisme og har fibro i tillegg. Og jeg hadde ikke hatt sjans i havet til halvparten hun gjør. Har ikke energien til det heller😅Rett og slett provoserende å se på. Gir litt feil bilde av sykdommen. De som ikke har peiling, vil jo tro «alle» med fibro burde ha den energien, og klare så mye. «For hun klarer jo det». Hun klarer det hun vil. Det er det ikke tvil om.

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...